15610x bekeken
| Betreft: | lid: |
donateur
Nou ja, vannacht niet.. Was helemaal losgeslagen 
En dr zijn dingen gebeurd.. Nou ja.. Leuk
Mooooooie mannen gezien
Goeiendag 
En nu weet ik wat er o.a. schorde aan die auto van mij, moet een nieuwe uitlaat onder, want die schotjes in de uitlaat liggen er als het ware zomaar los in.. Maakt wel lekker geluidje nu
En dr zijn dingen gebeurd.. Nou ja.. Leuk
Mooooooie mannen gezien
En nu weet ik wat er o.a. schorde aan die auto van mij, moet een nieuwe uitlaat onder, want die schotjes in de uitlaat liggen er als het ware zomaar los in.. Maakt wel lekker geluidje nu
donateur
Help!
Zo dat zou mijn baas eens moeten doen.
Wat komtie doen dan?
Voor mij vandaag ook geen alcohol.. Deze hele week niet, m.u.v. zaterdagavond.
Heb een RWRB-verbod voor mezelf opgesteld, het gaat de spuigaten uitlopen.. Alleen op vrijdagavond en zaterdagavond nog RWRB.. Maar a.s. vrijdagavond moet ik al werken bij RBC, dus dan gaat het al niet.
donateur
Apenheul is supercool he?
Nou mijn weekend was SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI heel saai zelfs... Ik ben op mijn stoel gaan zitten en er niet meer af gekomen!
Sorry voor de late reactie!
Ik was ook niet echt bezig met flock hoor
hallooooooooooowwwwww
donateur
Morgen heb ik een gesprek op school én twijvel of ik nog naar mijn werk toe ga.. Dus dan komt werk naar mij toe..
Ooooh op die fiets..
Betekent dat ik toch eerdaags van de nissan af ga!
Waar ga je dan op?
ze zijn in the pocket hoor, die kaarten voor thunderdome
donateur
Godver.. Moet je nog zo'n eind weg terwijl je bij wijze van spreken gewoon lopend naar je werk kon
idd!
En het is afwachten of dat doorgaat? Want nu durf ik wel de stap te zetten om weg te gaan
En hallow mellie!