maar ik vind het maar bizar dat mensen wat van jou weten terwijl ze je niet eens kennen..
Tja en het stomme is: Het klopt gewoon als een bus
Juist hetgene wat ik niet wil laten zien en niet wil laten merken, dat trekt hij eruit
donateur
Handig dat soort mensen!
donateur
Ja hè..
Nou ja, ik had eigenlijk met die jongen afgesproken om wat te gaan drinken, maar ik heb er gewoon geen zin in..
Vind het eng
donateur
als je het niet wilt moet je het zeker laten!
donateur
Tja.. En volgens mij ook.. Hmm.. Hoop niet dat ie het leest, want hij zit ook op PF..
Laat ik het zo zeggen; ik denk dat hij er wat anders van verwacht dan ik
donateur
Maar is het dan erg wat hij beconcludeerde?
donateur
Nou nee, het is niet erg, maar gewoon..
Eng dat hij gewoon weet hoe ik in elkaar zit zonder dat hij mij echt goed kent. We hebben elkaar wel een paar keer gezien en gesproken ofzo, maar hij weet nu dingen die eigenlijk alleen mn beste vrienden zouden kunnen weten..
donateur
En het gaat allemaal over mannen en relaties enzo
*bah*
donateur
is het iets ergs dan?
donateur
Nee helemaal niet
Maar ik kan er gewoon niet tegen
donateur
Nou ja, ik wil het best zeggen:
Hij zegt dus dat ik bang ben voor mannen en dat ik ze nu eigenlijk al 1,5 jaar, sinds dat die relatie over is, vermijd op alle fronten.. Min of meer is dat ook wel zo, maar in die 1,5 jaar heb ik ook weleens een paar keer gedacht dat ik weer een leuk persoon had gevonden. Hij zegt dat ik me niet wil binden omdat ik mijn zelfvertrouwen niet weer stuk wil laten maken..
Ofzoiets
donateur
mwah ik denk als iemand dat naar mij typt dat het wel lijkt alsof er bij mij de spiegel wordt voorgezet
donateur
Wat denk je van mij..
Het was gewoon gelijk onehundredandaighty!! Recht in de roos..
Heb er gewoon niet eens van geslapen.
Moet je nagaan, wat een kutimpact dat is
Maar hij heeft gelijk en dat is iets wat ik toch moet gaan inzien eigenlijk.. *zucht*
Maar goed, omdat ik dus niet de grond in geboord wil worden door één of andere pipo wil ik vooral dus mijn vrijheid niet kwijt *ode aan mn tattoage*
donateur
Maar volgens mij heeft iedereen zoiets wel diep in zn hart hoor.. Bang om op je bek te gaan..
laatste aanpassing
donateur
Jaa idd.. maar gewoon op 2 benen blijven staan! en jezelf altijd in de spiegel aan durven te kijken! Zo hou je je zelfvertrouwen!
donateur
Ja en me niet van de wijs laten brengen door iemand die die die.. niet te dicht bij mij in de buurt staat en mij wel even zal vertellen hoe ik in elkaar zit..
Tsjakka!
*grmbl.. Slikt snel dr zin in*
laatste aanpassing
donateur
niet stikken he?
donateur
Nee dat doe ik niet..
Zolang jij dat ook maar niet doet..
Morgen ruzieën met je dokter?
donateur
Nope! Het gaat alweer beter!
donateur
Gelukkig maar
Zo goeiendag.. Eén van de vier zonen van de mannelijke arts die in ons gebouw zit gaat voor een half jaar naar Azië en die kanten op.. Hij is 26, heeft net een maand een vriendin (arm meisje) en hij kreeg me toch een pakket recepten mee.. Haha die zonen zijn echt heel cool, de oudste is dus 26 en de jongste 18 en de rest valt daar tussen..
Komen soms weleens binnen vallen en dan ben ik gelijk het zeikpunt.. Ze kunnen er gewoon niet tegen dat er een meisje van 20 het beter weet
donateur
hehehe aanpakken die handel!
donateur
(was onder de douche! )
donateur
Maar goed, Cindy gaat even naar de kartbaan.. Teamoverleg En ik zit niet eens in het team, maar het gaat over verbandtrommels en dat is mijn afdeling sinds kort..
Ik haat medical assistent te zijn van het team.. Pff.. En het zijn ook een stel heksen bij elkaar ook, die mannen. Hebben ze voor mij in de feestwinkel een ultrakort zusterpakje gekocht.. En dan verwachten ze van mij dat ik die aan ga trekken tijdens wedstrijden.
Nou mooi niet dus hè
Doei!!
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 18:48:
anders gezegd, doe dat maar helemaal niet ik doe het ook al tiiiiiiijjjjjjden niet meer
*kijkt trots *
Goeiemorgen btw
donateur
Vanavond naar Eindhoven.. Olé..
Weet niet eens of ik er wel zin in heb, heb het net voor elkaar gekregen om FireFox er weer op te zetten (jaja, Cindy krijgt ooit nog eens verstand van computers)
Maar goed, dan ben ik pas weer om 23:00u thuis en eigenlijk wilde ik dan al gaan slapen
Of desnoods zelf naar Eindhoven rijden, in mn eentje, zodat ik ook weer op tijd thuis ben..