Partyflock

Forumonderwerp · 792859

Waarschuw beheerder
donateur
Want ik keek toenet naar de houdbaarheids datum van mijn condooms en zag dat in september ze over datum zijn!! :| :O

Enne.. vind het toch wel een beetje zonde! :(

Waarschuw beheerder
donateur
hooi!! 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Whaha schatje, heb je die foto er ff opgezet :p O:)

Hoooooooooooooi Baaaaaaaaaaaaaar, je COONDOOOOOOOMS ZIJN VERLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPEN!!!!! Nenenenneneneeeeneeeee :9 :P O:)

whehe :cheer:
Hoeist vent :P

Waarschuw beheerder
donateur
nou doeiiiiiiiiiiiiiii maar weer ;)
(K)(K) :knuffel: (L)(L)

Waarschuw beheerder
donateur
welke foto? :9

Waarschuw beheerder
donateur
forumfoto ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 augustus 2005 om 21:09:
Just be d8 ik -->

Walking on clouds!

om es effe op een ouwe uitspraak terug te komen O:)

ik vindt dat niet et beste nummer van die cd (ja ik moest em zoekn, dus et duurde effe :9 )

het beste nummer van die cd vindt ik toch wel A tear in the open :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Forumfoto van wie? :p

Maar A tear in the open heb ik niet! :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:\
heb je niet de complete cd dan??

forum foto van mij ;)
die heeft ze gister blijkbaar niet gezien :P

Waarschuw beheerder
donateur
Nee ik heb de complete cd niet! :

Ohwwwwwww whehehehe nou die foto kennen we nog niet? O:) hahahahaha! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 september 2005 om 21:04:
Maar A tear in the open heb ik niet!

nu wel O:) :9

Waarschuw beheerder
donateur
thank you very muts! :P :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Goedeavond :)

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is een leuke foto Mel en Leon. En nee, ik kende die foto nog niet..

En PFen op werk is net zo verslavend :9

Waarschuw beheerder
donateur
Daggie op de zaak, dus ik ben er zo af en toe! :P

Waarschuw beheerder
donateur
Hallo lieve mensjes (L)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 september 2005 om 10:53:
ik ben er zo af en toe!

Barry praat ook namens mij :P

Waarschuw beheerder
donateur
Hallow Cin! :D

Nou vandaag denk ik dat ik niet zo vaak online ben, want ik ga zo barbeknoeien met het bedrijf! :) Dus nu de mensen ontmoeten die ik dus alleen maar aan de telefoon al die jaren heb gehad! :P

En veel bier!! :bier: alleen jammer dat er geen RWRB is! 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Whahah zitten jullie nou allebei vanaf het werk te flocken :o
Stelletje.. :p Aan t werk jullie! :9 O:)

Ik ga zo naar m'n schatje toe (L) Eindelijk :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 september 2005 om 14:44:
Hallow Cin!

Hallo meneer die hetzelfde deed als ik vandaag b)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 september 2005 om 15:59:
Whahah zitten jullie nou allebei vanaf het werk te flocken :o
Stelletje.. :p

:o Ik heb vandaag keihard gewerkt.. Veel telefoontjes gepleegd en ontvangen, bloeddruk gemeten, oren uitgespoten, watje van een wattenstaafje uit iemand zn oor gehaald :o, hechtingen verwijderd, verband eraf gehaald en gezwachteld.

En vanavond ga ik geen sodemieter doen denk ik.. Misschien even een rondje over de kermis lopen en wat drinken in de kroeg (Ja Barry: Ik ga lekker wel aan de RWRB :P hehe) en toch op tijd naar bed.. Morgen moet ik om 09:19 uur al in de trein zitten via Rotterdam - Utrecht - Amersfoort naar Apeldoorn!! Meidendag!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga zo BBQen met me nieuwe werk :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga in mn eentje BBQen denk ik maar..

Oooh van het weekend blijf het zulk weer! Morgen wordt het top in Apeldoorn (lekker warm)

En zondag.. Nog geen idee wat ik ga doen.. Wil naar het strand :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Zoo dit was mijn 1e keer op de zaak zitten de hele dag!! :O

Leek net alsof ik een gloednieuwe baan had zeg! :O Allemaal mensen die ik niet kon in principe, compleet andere omgeving én de hele dag achter de computer zitten!
Eigenlijk leek het me wel iets voor mij.. :)
Was iig een heel leerzame dag voor mij! :)

Daarna met mijn collega dennis meegegaan en een pilsie bij hem thuis gedronken! :bier:

Kortom: was gezellig! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Goedeavond :)

Waarschuw beheerder
donateur
ook hallow! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Hoi

Waarschuw beheerder
donateur
Hallooooooow :D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 september 2005 om 17:21:
Oooh van het weekend blijf het zulk weer! Morgen wordt het top in Apeldoorn (lekker warm

Nou hier niet hoor :(

Waarschuw beheerder
donateur
Vandaag wel.. Heb lekker op het terras gezeten met een zoete witte wijn met ijs (omdat ze geen RWRB hadden)

Heb 3 tassen gekocht :$ maar goed, ik moet ook een hoop tassen weg gaan gooien.

En zometeen naar de kermis en dan wél RWRB zuipen.

*ik weet niet wat ik aan moet doen* :(

Waarschuw beheerder
donateur
ik kan je er niet mee helpen denk ik, want ik weet niet wat je hebt! :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ja nou ja.. Ik heb net een kwart van mijn kledingkast in zo'n kledingbak gedumd.. Gisteren dan. En daar zit een truitje tussen die ik eigenlijk vanavond toch wel weer aan had willen doen :/

Het is niet dat ik geen kleding heb, ik heb zat, maar ja, moet er wél de bui voor hebben om juiste kleding aan te doen :)

Waarschuw beheerder
donateur
En nu ga ik maar weer!!

Fijne avond! (F)

:kusje2:

Waarschuw beheerder
donateur
Is het wel gelukt met je kleding? :P

Nou have fun dan he? :D

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Goeiemorgen :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Goedemorgen :)

Waarschuw beheerder
donateur
RWRB!!!!!!!!!!!!! :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja die smaakte weer goed gisteren :9

Waarschuw beheerder
donateur
Waar blijft dat verslag dan? :o

Waarschuw beheerder
donateur
Hier mijn verslag van gisteren!! :D

Als laatst had ik cindy op de pb, en ik was niet zo vrolijk.. :( Toen cin wegging om de buurt bij haar onveilig te maken gebeurde het volgende:

Bart uit haarlem belde én die zei dat hij er aan kwam met zijn broertje (die ik alweer 5 jaar niet had gezien)
Het verhaal achter bart, zijn broertje (tom) en mij is dat we toch wel iets hebben meegemaakt waardoor er toch wel een bepaalde band kwam (12 jaar geleden)

En fin, Bart kwam de straat inrijden én ik heb mijn auto van de parkeerplaats afgehaald, zodat hij hem er op kon zetten, want we gingen die avond met mijn auto.
In de auto stelde ik voor: Hebben jullie zin om mee te gaan naar de volendammerkermis?? :D

Dus we gingen naar de volendammer kermis! :cheer:

Aangekomen in de dorp der palingen én Bart Smit en BZN hebben we daar rondgelopen, vet uit onze dak gegaan met de palingpop, was gewoon retecool! :D

Rond 1 uur zijn we naar mijn huis gegaan om ons op te frissen want we zouden uitgaan, maar bart haakte thuis al af omdat hij de hele dag heeft gevist op zee + de benodigde :smoke: , maar dat bedierf Tom en mijn pret niet. Hoppa de fietsen gepakt en naar het centrum van purmerend gegaan! :$ Daar kwam ik heel veel mensen tegen die ik dus niet tegen wou komen, maar toch wel gezellig was.

Enne cin: De RWRB was super!!! :D :cocktail: Damnz wat was ik dronken zeg!!! :O

Maar eigenlijk schaamde ik me er voor dat ik me zooo SUPER heb vermaakt in Purmerend zeg! :$

Rond 5 uur of zo waren we weer thuis helemaal voldaan én daar troffen we Bart aan op de bank slapend! :P Dus die hebben we wel effe gereld met onze dronken hoofd! (6) :bier:

Vanochtend werd ik wakker door Bart die ineens mijn kamer in kwam stormen! :O En toen besefde ik het.. Ik was NOG steeds dronken! :$ Maar geen kater! :D

Ik had dus vandaag afgesproken met Dominique om naar het strand te gaan, maar ze kwam bij me aan en met het volgende voorstel:

"Heb je zin om naar de volendammer kermis te gaan??" 8)

Dus hoppa in de auto weer en naar volendam!! :D Ik had een typisch volendams ontbijtje op namelijk: Een broodje haring wat snel gevolgd werd door een biertje! (tsja het vissie moet toch zwemmen he?)

Toen gingen we een actractie in: 1 of andere centrifuge over de kop geval (je weet wel :P ) Nou in het begin zei ik tegen do van: "goh meis je ziet een beetje bleek!!" 8) én voordat ik het wist stond het zweet op mijn alles, werd strontmisselijk én we hoorde op de speakers: "De laatste ronde!!" Die laatste ronde leek wel een uur zeg!! :S %)

Eruit gekomen meteen Do haar tasje gepakt en op de stoep gaan zitten om een beetje weer op aarde te komen! %)
Dus als je de avond daarvoor FLINK heb gezopen, ga dan niet dat ding in!! :O 8)
En wat betreft mijn broodje haring? Nou dat vissie heeft volgens mij in mijn maag in een regelrechte tsunami gezeten!! :O %) Althans zo voelde het wel! :P

zie hier de foto van die actractie (het is dat driehoekige witte geval)

[img width=640 height=480]http://img226.imageshack.us/img226/3103/dsc000775od.jpg[/img]

Toen door naar het reuzenrad! Tsja dan maar een mietje hoor! :D Ik was nog stront en stront misselijk! 8)

Zie foto's! :D

[img width=640 height=480]http://img226.imageshack.us/img226/2262/dsc000751zg.jpg[/img]

Do! :D (L) Ook zij is met haar K750i aan het fotograferen! :P

[img width=640 height=480]http://img226.imageshack.us/img226/6871/dsc000767ty.jpg[/img]

Hier een stukje volendam met de wildwaterbaan rechts :)

[img width=640 height=480]http://img226.imageshack.us/img226/9735/dsc000739im.jpg[/img]

Do en ik! :D Ik was wel strontmisselijk, maar wel supervrolijk op de foto! :$ :P Maar dat kunnen jullie wel zien aan mijn oogjes hoe ze staan! :P

Toen we eruit kwamen, kwamen we haar zusjes en ouders tegen, dus daarmee gezellig aan de babbel gegaan én daarna wat gegeten.. Verder nog lekker gehangen, alleen ik durfte niet meer een actractie in uit angst dat ik ging kotsen! :$

Dus we zijn het glazenhuis in gegaan.. Daar heb ik al snel afscheid genomen van do en mijn eigen weg gekozen! :9 Was wel erg leuk om elkaar aan de andere kant van dat glas tegen te komen vet lopen te zwaaien! 8)
Na 5 minuten was ik er nog steeds niet uit, dus ik do bellen van waar ze was.. Bleek ze al buiten te zijn! :O Dus ik vragen: "waar ben je dan precies?" zij: "Ja ik sta RECHT voor je neus" whahaha dat was supervaag zeg! :D

Toen belde haar zusje op of iemand in een supersnelle actractie in wou. Nou mij niet meer gezien, dus daar gingen do en djamilla maar! :P Ik heb wel flink gelachen hoe ze alle kanten op werden gezwiept!! :D

[img width width=640 height=480 cacheid=000a115d001d0a5a9bccd26e1a00f2fe0e]http://img212.imageshack.us/img212/9277/dsc000799lv.jpg[/img]

Hier do en djamilla in dat ding waar ik dus niet in ging omdat ik mijn tsunamivisje maar binnen wou houden! :P

Verder heb ik nog een biertje gedaan met de vader van Do en daarna met de gezusters het wildwaterbaan ingeweest.. :D

Kortom: SUPER weekend!! :D :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha die attracties hebben ze bij ons ook op de kermis :o
Ben daar gisteren ook over gelopen.. :D Maar nergens ingeweest, het is allemaal zooooo duur :/

Dus was maar gelijk de kroeg ingerend.

Genoeg leuke jongens gezien daar :9 hehe..

Leuke foto's! :D
En wat zie je eruit Bar!

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 18:00:
Toen cin wegging om de buurt bij haar onveilig te maken

Dat viel wel mee, ik had wél ruzie trouwens :o

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 18:07:
Maar nergens ingeweest, het is allemaal zooooo duur

Bij gemeente volendam is het de afspraak dat de actracties niet duurder mogen zijn dan 1,5 euro! :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 18:07:
En wat zie je eruit Bar!

:$ Erg he.. Dit was echt op mijn misselijkste moment! :P Het moment van het maken van de foto was wel leuk! :D

Maar ruzie?? :O met wie? :O waarom?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 18:11:
Bij gemeente volendam is het de afspraak dat de actracties niet duurder mogen zijn dan 1,5 euro!

Bij ons mogen ze niet duurder zijn dan €7,- geloof ik :/

Erg he..

Schandalig! :P

Maar ruzie?? :O met wie? :O waarom?

Ruzie met een vriend van mij om zijn vriendin.. Zij was zat en had de avond verpest en weet ik wat.. Achter haar rug om spuugde hij vuur, hij was echt kwaad. Maar als hij bij haar was, was het allemaal koek en ei. Vertel dan gelijk waar het op staat!
En mijn taxi-chauffeur was zo maar naar huis gegaan dus ik moest ook nog eens uitzoeken hoe ik naar huis zou gaan.. Stond op het punt om alleen naar huis te lopen, maar ik had schoenen met hakken aan en 45 minuten lopen is dan nog best ver :| Maar goed, heb viavia nog met iemand mee kunnen rijden, die was met de auto.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm lekker dat soort ruzies! :S word je niet bepaald blij van! :/

Wees blj dat je een rit terug heb kunnen regelen! ;) :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, wel wat later dan gepland.. Maar goed, als ik had gelopen, was ik wel in 1x nuchter.. Hehe :)

Ach vorige week vrijdag was dat ook zo.. Maar toen was ik op de fiets. Kom ik mijn ex tegen en die wilde niet dat ik alleen naar huis reed.. Toen had ie me naar huis gebracht, maar uiteindelijk wilde hij ook bij mij blijven slapen.. Hield me de hele tijd vast.. Kon hem niet eens van me af duwen :/ Toch voor elkaar gekregen om hem naar huis te laten fietsen.. Hij komt echt niet mijn bed in :nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Jongens... Waar is iedereen? :(

Ik ga lekker in bad nu en daarna mn bed opzoeken :)

Bar: Geef je tsunami-visje wel genoeg eten, anders wordt ie ziek :/ En dat moeten we niet hebben natuurlijk! :D

(K)
:knuffel:

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry cin! Ik ben toenet naar de radio 10 stand geweest in purmerend!! 8)

Was echt gezellig! :D

Waarschuw beheerder
donateur
De wát?

Waarschuw beheerder
donateur
jaa je hoort het! :P

Mijn weekend is gewoon FOUT! :P

Waarschuw beheerder
donateur
Oooh my god.. ;)

Komen DJ's Wipneus & Pim ook nog in je weekend voor of niet? :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nee ik ga zo een film kijken.. Misschien in mijn eentje of met zijn tweetjes :)

Waarschuw beheerder
donateur
He dat is jammer.. DJ's Wipneus en Pim zijn namelijk zo fout dat ze wel heel goed zijn :9

Hahaha

Maar veel plezier in je eentje, of met zn tweetjes, ik ga nu in bad.. Zoals aangegeven :)

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
have fun! :D (K)