Partyflock

Forumonderwerp · 792762
1 volger · 93649x bekeken
Betreft: lid: Kuijpers
lid: Little Jesz
lid:
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Voor al uw brandende vragen over het leven, feesten, sex, vrienden, geheimen, eigen meningen, e.d.....verzin het maar, niets is ons te gek :p....of gewoon om ff lekker te ouwehoeren ;)

En die gasten met hun slotje, bannen en sterf zijn ook gewoon welkom :D die behoren dan gewoon onder de BS van dit topic ;)

Dusssss.....vraag en BS maar raak!! (f)

Gegroet de Dokterspost :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 21:24:
Ik ben lekker meer kutwijf dan haar

ook iets om trots op te zijn :Vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kuijpers op woensdag 16 november 2005 om 22:56:
ook iets om trots op te zijn

Ja en jij bent lelijker dan haar, kun je ook trots op zijn ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 23:03:
Ja en jij bent lelijker dan haar, kun je ook trots op zijn ;P

Geweldig zijn is ook een eigenschap :P

Waarschuw beheerder
[img width=30 height=40 cacheid=0000ee390001f2c6fdacb8c21a011541b8]http://smile.smilies.nl/954.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
goedemorgen
Waarschuw beheerder
donateur
Er wordt idd veel gezevert hier...heerlijk whehehe :D

Alles goed deze morgen?!?! Met mij wel, heb heerlijk geslapen :z :)

Ik heb geluk..kom vanmorgen weer zwaar een half uur te laat, komt er net een vonnis binnen van een zaak die we hebben lopen....dik gewonnen, dus ik met dat vonnis naar mun baas..kom goed nieuws brengen :D en het werkte hahaha...kom ik er weer met een susser vanaf ;p

Heb het nummer ook genoteerd...:devil: ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Little Jesz op donderdag 17 november 2005 om 09:56:
Heb het nummer ook genoteerd...

evil frummels hehe ik had haar gisteren al een berichtje gestuurd dat ze zich er nit mee moet bemoeien dat ik daar niet van hou ze zit zelfs bjorn zijn geld aan haar te verdelen:S kreeg ik een berichtje terug dat ik me niet zo druk moest maken en dat er helemaal niks aan de hand was dat ze mieke helemaal geen berichten stuurde :S heb ik toch zeker zelf gezien of heb ik poep in mijn ogen

Waarschuw beheerder
donateur
pffff wasmachine is kapot monteur gebeld of die kon komen jah zeggen ze we komen ergens tussen 07.00 en 19.00 pffffffff ken ik heel de dag thuis zitte :S
Waarschuw beheerder
donateur
https://partyflock.nl/user/205673

Hey maar er staan nogal wat mensen op haar vriendenlijstje...ff een oproep aan alle medelievende mensen die het zusje van Hein bij staan in haar oneerlijke strijd tegen het verdriet, wat dat kutwijf en die eikel haar aandoen?!?! Is maar een kleinigheidje..niet echt boeiend misschien voor haar, maar goed...:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 10:33:
we komen ergens tussen 07.00 en 19.00 pffffffff ken ik heel de dag thuis zitte

Dat is toch ergernis nummer 1...wat een tijden?! :frusty: op j vrije dag de hele dag thuis gaan zitten..belachelijk..ik deed daar dus niet aan mee...je komt me helpen en dan noem je een tijdsbesef op van gemiddeld 3 uur en niet 12 uur :[

Waarschuw beheerder
donateur
jah ik ga dadelijk ook gewoon boodschappen doen tjah dat moet ook eenmaal gebeuren en ik kan niet met isis na 19.00 gaan want dan ligt die al lang te slapen

Waarschuw beheerder
donateur
mensen ik heb een kutdag vandaag denk je lekker vrij te zijn kun je van alles regelen gaat er alleen maar meer stuk :S schijt zooi

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 10:04:
heb ik toch zeker zelf gezien of heb ik poep in mijn ogen

Misschien moet je je wat vaker wassen hihi :o Grapje he meis ;p

Uitspraak van Little Jesz op donderdag 17 november 2005 om 10:34:
Hey maar er staan nogal wat mensen op haar vriendenlijstje...ff een oproep aan alle medelievende mensen die het zusje van Hein bij staan in haar oneerlijke strijd tegen het verdriet, wat dat kutwijf en die eikel haar aandoen?!?! Is maar een kleinigheidje..niet echt boeiend misschien voor haar, maar goed...

Heb ik 2 dagen geleden al gedaan, ik wil echt NIET meer haar vriendinnetje zijn :dood:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 11:02:
mensen ik heb een kutdag vandaag denk je lekker vrij te zijn kun je van alles regelen gaat er alleen maar meer stuk schijt zooi

Das alrijd meis, ik ken het. Of net dat je 1x in de zoveel tijd heel veel pech moet hebben :S Dat dat gewoon alleen gebeurd bij mensen die niet lief zijn :) Dat was echt beter geweest. Jij verdiend dat niet (K)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 11:12:
Das alrijd meis, ik ken het. Of net dat je 1x in de zoveel tijd heel veel pech moet hebben Dat dat gewoon alleen gebeurd bij mensen die niet lief zijn Dat was echt beter geweest. Jij verdiend dat niet

dank je wel schat, ik denk dat ik langzaam gek aan hetwordne ben . wasmachine kapot 2 van de 3 kranen lekken. belastingdienst heeft weer een fout gemaakt aaaarrrrg
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 11:12:
Heb ik 2 dagen geleden al gedaan, ik wil echt NIET meer haar vriendinnetje zijn

Had dat sowieso al niet..wilde eerst weten wie ze was en heb dat gevraagd, maja...nu wil ik haar sowieso niet kennen...ja op zich kan ze kans maken om met mijn kleine ;) vuistjes kennis te maken hahaha
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 11:17:
dank je wel schat, ik denk dat ik langzaam gek aan hetwordne ben . wasmachine kapot 2 van de 3 kranen lekken. belastingdienst heeft weer een fout gemaakt aaaarrrrg

De wasmachine kan ik niet verhelpen, de kranen ook niet, maar de belastingdienst misschien wel..geef me de naam van degene die die fout heeft gemaakt en als ik die persoon ken, dan regel ik dat voor jullie :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Little Jesz op donderdag 17 november 2005 om 11:28:
geef me de naam van degene die die fout heeft gemaakt en als ik die persoon ken, dan regel ik dat voor jullie

nou dat is het nou juist het is gewoon heel dat systeem ik heb digitaal mijn kinderopvangbijslag aangevraagd maardie komt daar maar niet binnen ik probeer dat nu al 4 maanden en om de 2 weken stuur ik iets in maar nooit komt hij aan. nu zegge ze daar dat da komt omdat er een virus in mijn progamma zit en dat hun firewall hem tegen houdt dus moet ik hem met de post sturen dan duurt het weer 2 weken of wat en dan een maand voordat het uitbetaald word en ik moet deze maand de kinderdagverblijf betalen :S:S:S:S dat gaat zo nooit lukken he want ik kan dat geld niet in een keer missen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 11:02:
mensen ik heb een kutdag vandaag

o jeetje jij ook al!!!!!!:/:/:/ Ik mag 2 auto's die kaduk zijn en beide niet van mij zijn, laten fixen en betalen!!!!!zwaar klote als je in waalre werkt en je hebt geen auto!! :boos:

Uitspraak van Little Jesz op woensdag 16 november 2005 om 10:35:
Nou op zich niet echt veel gemist hoor...uitleg volgt nog wel een keertje...haha

Heb je zaterdag gewerkt dan? Ik ben ook nergens heen gegaan...en volgend weekend ook niet..ff wat rustig aan doen en jij?!laatste aanpassing 16 november

das mooi want die uitleg wil ik wel eens horen......hoezo nieuwsgierig??:D

enne zaterdag heb ik moeten werken ja, same as always, maar daarna even naar natjes geweest, wat mensen uitgezwaaid die naar de kers gingen, zijn we nog lekker met zijn 2en wezen mac-en, hmmmmmmmmmmmmm :p:p

en toen gaan slapen.....voor mij fijn en mijn baas vond het ook fijn dat ik er een keer bij was op zondag haha!!!!!!

enne dit weekend geen flauw idee, waarschijnlijk lekker rustig, want het kost allemaal veeel te veel, en volgende week headliner, wordt ook weer een mooi feestje!!!!!

en ik moet niet vergeten dat ik binnenkort iets voor me eigen moet gaan betalen, dus ik mag best iets sparen!!!!!hmmmm maar ja dat is weer zo moeilijk he!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 11:55:
Ik mag 2 auto's die kaduk zijn en beide niet van mij zijn, laten fixen en betalen!!!!!zwaar klote als je in waalre werkt en je hebt geen auto!! :boos:

is klote mam wat heb je dan gedaan met de auto

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 12:16:
is klote mam wat heb je dan gedaan met de auto

bij die van mijn zus is het de startmotor die kapot is, een nieuwe kost ongeveer 100 eurootjes

en die geleende bak van een collega, is het de accu....grrrrrrrrr heb ik weer he!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 12:18:
bij die van mijn zus is het de startmotor die kapot is, een nieuwe kost ongeveer 100 eurootjes

en die geleende bak van een collega, is het de accu....grrrrrrrrr heb ik weer he!!

:s valt ook niet mee allemaal zeg..allemaal pechvogels :( ..is het tijd van het jaar denk ik...alleen heb ik mijn pech al gehad en ben nu ff een heuveltje op aan het lopen :D
Ben aan het wachten totdat jullie ook komen :)
Dat dalletje is niet zo interessant hoor..snaptum?! ;p
Dussssss..jullie weten wat jullie te doen staat...kop op, alles komt goed en zo niet dan toch!!!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij is het een beetje misselijk makend hoe happy ik ben of niet?! :s anders hou ik mun mond wel gewoon dicht :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Little Jesz op donderdag 17 november 2005 om 12:26:
alleen heb ik mijn pech al gehad en ben nu ff een heuveltje op aan het lopen
Ben aan het wachten totdat jullie ook komen
Dat dalletje is niet zo interessant hoor..snaptum?!

jij kan het toch altijd zo mooi omschrijven he :D:D:D:D:D:

wij komen jou gewoon achterna...polonaise..of nee solonaise (of nie robert??)

Volgens mij is het een beetje misselijk makend hoe happy ik ben of niet?! anders hou ik mun mond wel gewoon dicht

jij beurt ons iig wel op!! (y)(y)

ga maar gewoon door met vrolijk zijn!!!(k)

Waarschuw beheerder
valt ook niet mee allemaal zeg..allemaal pechvogels ..is het tijd van het jaar denk ik...alleen heb ik mijn pech al gehad en ben nu ff een heuveltje op aan het lopen
Ben aan het wachten totdat jullie ook komen
Dat dalletje is niet zo interessant hoor..snaptum?!
Dussssss..jullie weten wat jullie te doen staat...kop op, alles komt goed en zo niet dan toch!!!!

En zo is het meis. We kunnen gelukkig een beetje op jou Vrolijkheid steunen (komt omdat je niet zo groot bent) ;p
Gewoon stilstaan bij wat ik WEL heb (een hele lieve dochter, vrienden en familie, leuk huisje, strax een opleiding volgen) Laat mij altijd wel weer dat heuveltje omhooglopen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 12:42:
Laat mij altijd wel weer dat heuveltje omhooglopen

ik kom er ook ooit weer achter je aan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 12:29:
jij kan het toch altijd zo mooi omschrijven he

:p
wij komen jou gewoon achterna...polonaise..of nee solonaise (of nie robert??)

:D follow the little one ;p whihihiiiiii..Jesz staat op grappig hiiiiihiiiiiiiii ;)
jij beurt ons iig wel op!!

ga maar gewoon door met vrolijk zijn!!!

OK dat deot me goed hoor..nu benk nog happier dan!! :D
We kunnen gelukkig een beetje op jou Vrolijkheid steunen (komt omdat je niet zo groot bent)

Little chica spreads lots of joy :D benk toch goed bezig of niet Herman?! Oh nee da klopt niet echt he..ach ja pfffff
Laat mij altijd wel weer dat heuveltje omhooglopen

Kijk...zolang je meer lacht, dan dat je huilt, ben je goed bezig en iig op de goede weg :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Helloooooo..anybody here?!?!?! :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Little Jesz op donderdag 17 november 2005 om 16:12:
Helloooooo..anybody here?!?!?!

ja ikke weer:)

ben afgewerkt:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 16:47:
ja ikke weer

Hey die Soskuuhh!!! :D
Alles goed?!?!

Hier wel..alleen nu ben ik afgewerkt en ben ik er zo van tussen :p
Jippieeeeeee :cheer: It's almost friday!!!! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Little Jesz op donderdag 17 november 2005 om 16:53:
Jippieeeeeee It's almost friday!!!!

Ja juist !!!
Gaan er mensen naar de kers zaterdag ???
Heb wel weer een x zin om op een beetje andere muziek te dansen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:25:
Heb wel weer een x zin om op een beetje andere muziek te dansen

nope ik gaat niet mee

Waarschuw beheerder
donateur
:)
Uitspraak van Little Jesz op donderdag 17 november 2005 om 16:53:
Hey die Soskuuhh!!!
Alles goed?!?!:D

jazeker!! en met u??:P one stomme vraag:P

nee ik ook niet:NO:

de week erop Headliner!!:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
gooooooooooood morning
Waarschuw beheerder
donateur

:no: gaan niet stappen dit weekend...maar jij mag wel niet alleen zitten hoor frummel, dan moet je maar gewoon bellen!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 20:39:
de week erop Headliner!!

:D Ja juist!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 08:55:
gooooooooooood morning

Morning people'tjes :)
Thank God it's Friday!!!! :D :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Little Jesz op vrijdag 18 november 2005 om 09:19:
Morning people'tjes
Thank God it's Friday!!!!

neeeeeeeeeee ik heb weekenddienst :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 09:38:
neeeeeeeeeee ik heb weekenddienst

:s scuzi lieverd...leef met je mee meis...(f)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Little Jesz op vrijdag 18 november 2005 om 10:18:
scuzi lieverd...leef met je mee meis...

maakt niet uit meid ik leun gewoon on your happyness ;p;p (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 10:19:
maakt niet uit meid ik leun gewoon on your happyness

:D hahaha..das goed meissie..vink fijn :yes: :lief: Ya!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Little Jesz op vrijdag 18 november 2005 om 10:44:
hahaha..das goed meissie..vink fijn Ya!!!

(L) ya to (K)

het is maar rustig hier deze morgen
ligt iedereen nog lekker in zijn bedje :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 10:50:
het is maar rustig hier deze morgen
ligt iedereen nog lekker in zijn bedje

Lijkt er wel op ja :/ stelletjes slapers!!
Er mot hard gewerkt worden en anders hier gezellig komen ouwehoeren......toch?! :yes: ;)

Is de wasmachine gemaakt meissie?!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Little Jesz op vrijdag 18 november 2005 om 10:57:
Lijkt er wel op ja stelletjes slapers!!
Er mot hard gewerkt worden en anders hier gezellig komen ouwehoeren......toch?!

:jaja: ben ik het helemaal met je eens :jaja: :D

Uitspraak van Little Jesz op vrijdag 18 november 2005 om 10:57:
Is de wasmachine gemaakt meissie?!

nee toen hein belde waren ze er al over eens dat het met het printplaatje of iets was maar die rukkel neemt ergeen mee naar ons en jah hoor het lag daaraan dus nu moet hij bestelt worden :S

Waarschuw beheerder
mensen heb vandaag een lekkere vrije dag!!en wat zal ik gaan doen?? geen flauw idee, want ik ben veel te moe......hmmm

MOEDERS morgen komt sinterklaas in het city centrum......... :cheer: wie gaat er heen met zijn kroost???
Waarschuw beheerder
donateur
Oh elke keer dat uitstellen van het overduidelijke hé..pffff..frustrerend :frusty:

maar ik ga daluk maar ff een :smoke: roken...en dan nog 4 uurtjes te gaan...I'm allways so glad when it's friday!!..sorry voor jouw meissie :/..maar heb er al weer een hele week op zitten...voor mij begint het weekend!! :cheer: :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 12:19:
MOEDERS morgen komt sinterklaas in het city centrum......... wie gaat er heen met zijn kroost???

ik denk jij :D:D deze mama moet het weekend werken maar heintje is vrij dus ik denk dat die wel gaat

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Little Jesz op vrijdag 18 november 2005 om 12:21:
voor jouw meissie ..maar heb er al weer een hele week op zitten...voor mij begint het weekend!!

maakt nietuit schat ik ebn de rest van de week vrij geweest

Waarschuw beheerder
hee hee mensen

wastie weer eens geweest

nog 2,5 uurtjes en dan is het goedzij dank weer weekend werd tijd deze week lekker wel 3weken aan een stuk pffff
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 12:27:
nog 2,5 uurtjes en dan is het goedzij dank weer weekend werd tijd deze week lekker wel 3weken aan een stuk pffff

3 weken aan een stuk vrij?!?!?!????? :o
Da meen je niet? :/ da wil ik ook!!
Ik heb nog 3,5 uur te gaan...pfffff..weekend!! Heb d'r zin an!!! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 12:19:
MOEDERS morgen komt sinterklaas in het city centrum......... wie gaat er heen met zijn kroost???

Ik weet nog niet, hoelaat komt die goedheiligbronwater uhhhh man bedoel ik ;p in het city ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 12:22:
ik denk jij deze mama moet het weekend werken maar heintje is vrij dus ik denk dat die wel gaat

gezellig!!!!!!!misschien dat ik ze dan tegenkom!!!!!!!

hey hein, wat denk je ervan, zullen wij (als ouwe rotten in het vak) samen een vettent beginnen......verkopen we de lekkerste frietjes van de kempen e.o. , verdienen daar heeeeeel veel geld mee, en dan lekker rentenieren ;);)

ik hoor het wel!!!

(wat een geniaal plan, dat ik daar niet eerder op ben gekomen :/:/)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 13:25:
Ik weet nog niet, hoelaat komt die goedheiligbronwater uhhhh man bedoel ik in het city ?

nou gups, ik had gelezen in de krant dat de PIETEN al rond 11.00 uur in het city zouden zijn, maar dat de goed wazige sint om 14.00 aan komt draven..........:D:D:D

Waarschuw beheerder
mensen trouwens net een bruut * versje * gelezen..........

KOMT IE

Vrouwen zijn prachtige creaties;
Ze geven melk zonder gras te eten;
Kunnen een week bloeden zonder dood te gaan;
Worden nat zonder regen en
Kunnen zuigen zonder stroom

whehe, of kenne jullie die al??