Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 11:02:
mensen ik heb een kutdag vandaag
o jeetje jij ook al!!!!!!

Ik mag 2 auto's die kaduk zijn en beide niet van mij zijn, laten fixen en betalen!!!!!zwaar klote als je in waalre werkt en je hebt geen auto!! :boos:
Nou op zich niet echt veel gemist hoor...uitleg volgt nog wel een keertje...haha
Heb je zaterdag gewerkt dan? Ik ben ook nergens heen gegaan...en volgend weekend ook niet..ff wat rustig aan doen en jij?!laatste aanpassing 16 november
das mooi want die uitleg wil ik wel eens horen......hoezo nieuwsgierig??
enne zaterdag heb ik moeten werken ja, same as always, maar daarna even naar natjes geweest, wat mensen uitgezwaaid die naar de kers gingen, zijn we nog lekker met zijn 2en wezen mac-en, hmmmmmmmmmmmmm

en toen gaan slapen.....voor mij fijn en mijn baas vond het ook fijn dat ik er een keer bij was op zondag haha!!!!!!
enne dit weekend geen flauw idee, waarschijnlijk lekker rustig, want het kost allemaal veeel te veel, en volgende week headliner, wordt ook weer een mooi feestje!!!!!
en ik moet niet vergeten dat ik binnenkort iets voor me eigen moet gaan betalen, dus ik mag best iets sparen!!!!!hmmmm maar ja dat is weer zo moeilijk he!!!