Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 11:12:
sexueel gefrustreerd nee kan ik niet zeggen nee......

da doe je goed dan..maar jij hebt ook een meisje
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 11:12:
en wij mannen hebben wel meerdere interessante dingen alleen dat wil niet zeggen dat wij die altijd met jullie o zo nieuwsgierige vrouwen willen delen
Nee dat geloof ik graag, maar aangezien de gemiddelde vrouw al vroeg volwassen is, sneller dan de man (feit

) wil dat zeggen, dat wij al die gesprekken meerdere malen gevoerd hebben en dat wij alleen graag willen weten hoe jullie tot jullie conclusies komen over sommige dingen...
Wij zijn nieuwsgierig naar jullie meningen...alhoewel jullie daarentegen niet luisteren naar wat de vrouw te zeggen heeft (boeiend!!) , geen interesse tonen en dus ook niet weet hoe een vrouw denkt...zo zullen jullie ook nooit niet weten hoe een vrouw in elkaar steekt en zijn jullie gedoemd tot het misschien fysiek (in de meeste gevallen dan) sterkere ras, maar mentaal en psychisch niet...
Maar daarentegen kan ik me voorstellen, dat jullie moe worden van dat gezeik van die "wijven" maar daarom vertel ik jullie bij deze...er is een verschil tussen vrouwen en wijven...aan jullie om dat verschil te onderscheiden en ervoor te zorgen, dat je een goeie te pakken krijgt..
En denk dat DD wel weet wat ik bedoel..die heeft de zijne al te pakken of niet dan?!
Tja...dan blijft dr Barbie over, maar ik betwijfel nog steeds uw geaardheid dokter...kunt u zich daar misschien iets verder over uitlaten of houdt u dat nog liever voor uw zelf??