Mensen, gesproken over "verwoorden"...ik begin door u de Nederlandse taal dadelijk nog leuk te vinden haha

Dus...als 1e dr Daddy
Het syndroom waar hier over gesproken word, is 1 van die dingen die meerdere kanten heeft...goede en slechte wel te verstaan....slechte dingen die zijn te overzien door het geloven in jezelf en anderen die je je "vrienden" noemt of mag noemen, zij zullen je bijstaan door elke situatie...
En de goede kant..je schept een band tussen de mensen die hetzelfde meemaken...zoals dr Daddy al reeds eerder kenbaar maakte...
"echter ik kan het wel verminderen door een reeks van pijnlijke onderzoeken en een diepgaand en emotioneel zwaar psychisch gesprek."
Een soort praatgroep wat ieder, een ander perspectief geeft over de situatie en elkaar leert begrijpen en dat je elkaar kunt helpen....
Maar ook dit heeft natuurlijk niet bij iedereen (hetzelfde) effect helaas, maar...en nu komt het..."Alles komt goed en zo nie...dan toch!!"
En dan nog 1 mededeling...mensen vanavond allemaal heel veel plezier, jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar zal aan jullie denken...