Groot!! Ik begon aan het begin van deze zomer met een redelijk normale tot grote zonnebril maar ze worden steeds groter. Heb een zonnebrillen tik. Hoe groter hoe beter!
Ik begon aan het begin van deze zomer met een redelijk normale tot grote zonnebril maar ze worden steeds groter. Heb een zonnebrillen tik. Hoe groter hoe beter!
Mevr0uwJ ik vind die echt gaaf bij je staan zoiets staat mij niet, daar is me hoofd te smal voor. deze heb ik bij awakenings gekocht.lekker goedkoop brilletje
Pfff geen grote brille man ziet er eg nie uit lelijk nee doe mij maar een normale
de groosten dit jaar waren zeker Dior ski en die nieuwe spacebonken van Chanel. die laatste vind ik overigens spuuglelijk. (sorry mevrouwJ) Ik heb zelf dit jaar een prada sport gehaald, ook redelijk groot, maar ik wil niet dat het zon bolle koepel word, dan kan je beter een helm kopen vind ik.
mn collegatje heeft ook een bril van Dior..
tering dat ding is huge! Wit/Zwarte.. echt de ultieme space bril!
Deze is van mij (Misschien niet duidelijk zichtbaar) Maarrr .. Lekker groot.. Hoe groter hoe beter indd.. Kan er na een zwaar avondje stappen lekker achter verschuilen. Wat wil je nog meer ..
Maar indd het ligt er ook aan of het je staat of niet.. Ieder ze eigen bril toch.. Ieder zo ook z'n eigen smaak