Partyflock

Forumonderwerp · 792227

Wie heeft er weleens sex gehad met ghb op?
En wat vond je ervan?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 20:15:
Psychotrope effecten van GHB

heel verhaal.......

*

dit had ik al gelezen, kun je overal terugvinden op internet:)

maar wat ik mis , dat iemand zelf verteld hoe hij het ervaard
met name het verschil van sex met en zonder G!
Ja Platje, en van 1 xtc pil krijg je meteen een hartaanval
Uitspraak van oldmanagain op vrijdag 1 september 2006 om 20:30:

....oke dan , dit is wat ik en ook mijn vrouwtje ervaren onder de sex met ghb op .... :

....lees dat verhaal nog maar eens door en haal alles wat betrekking op sex heeft dr uit , dat is dus het antwoord.

....en ja .... als je te veel neemt ga je out ja, en als je te veel zuipt wor je ook de volgende dag wakker in de goot, alleen heb je dan ook nog koppijn en na ghb niet dus. ;p
Uitspraak van Bloemsel op zaterdag 2 september 2006 om 08:44:
Ja Platje, en van 1 xtc pil krijg je meteen een hartaanval

...ja, en als een platje zich volvreet is't een bolletje, WHAHAHAAH ;p

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 15:32:
Tja.....zo leg je erbij als je aan de G heb gezeten,nou geef mijn portie maar aan Bassie.

Uitspraak van Bloemsel op donderdag 31 augustus 2006 om 05:50:
Haha jezus, die foto's

Uitspraak van Bloemsel op vrijdag 1 september 2006 om 08:33:
Vraag me trouwens af of die foto's wel echt zijn

Geloof me...die foto's zijn echt :/ Wat ik veel erger vind is dat iemand (zij dus) er schijnbaar trots op is ook nog :S
Zo lig je er alleen maar bij als je buitensporig veel gebruikt....dit is echt ongezond hoor! Ik zou me kapot schamen :nocheer:
Ik zou me kapot schamen als ik er zo bij zou liggen, het is maar net wat je leuk vind denk ik :/
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 22:24:
GHB is nep drugs

helemaal mee eens.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 20:15:
Een van de meest bijzondere eigenschappen van GHB is dat het je een sterke wil geeft om te leven en in leven te blijven

had t gevoel dat k doodging...teringzooi

wellus geprobeerd.....,

en ja tis een aanrader........!
laatste aanpassing

Uitspraak van Bloemsel op vrijdag 1 september 2006 om 12:20:
Hoezo wel dan?

omdat ik ze ken die op de foto staan....

Uitspraak van ARTOIS op zondag 3 september 2006 om 00:58:
Een van de meest bijzondere eigenschappen van GHB is dat het je een sterke wil geeft om te leven en in leven te blijven

Hoezo dat dan?
gvd lukt niet krijg me penis niet in me ghbbuisje
Nog nooit gedaan,moeten we dat maar eens gaan uit proberen he!!

jullie weten niet eens waar julie over praten want GHB is geen DRUGS

Moet het nog steeds eens proberen,
Heb nog steeds een afspraak hierover...........
he schatje???

sex gehad met ghb op?

waar je zin in heb!
ja echt super geillllllllllll

Leipe Foto...:lol:..mooie foto voor op mijn wasted party pics forum...haha...
ik vond het geweldig
Uitspraak van East op zondag 3 september 2006 om 20:11:
ja echt super geillllllllllll

zeg dat wel ja :yes: hahaha

Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 20:04:
sex gehad met ghb op?

waar je zin in heb!

sluit ik me bij aan

Vind het persoonlijk nogal bullshit
maar dat heb ik sowieso met die troep :)
Ieder zijn ding

Alcohol; voor ondoordachte mensen die het niet zo nauw nemen met hun lichaam en 'gewoon' het naar binnen willen gooien zonder al teveel hoeven nadenken.

GHB: Voor de kritische denkers die veel waarde hechten aan kwaliteit en bereid zijn zichzelf zorgvuldig iets toe te dienen.

:no: dankje geen GHB voor mij!

sex met ghb is super

Uitspraak van Bloemsel op donderdag 31 augustus 2006 om 05:50:
Haha jezus, die foto's

IDD :s :vaag:

Uitspraak van DE EURTS op zondag 3 september 2006 om 17:58:
gvd lukt niet krijg me penis niet in me ghbbuisje

Wuahaha :vaag:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 22:04:
En wat vond je ervan?

Nou het is alleen maar heel erg zwaar en vermoeiend :yes:
In plaats van een uurtje snelle wip, word je tot ver in de ochtend, van binnen uit gedwongen eindeloos door te gaan :(
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 12:54:
Alcohol; voor ondoordachte mensen die het niet zo nauw nemen met hun lichaam en 'gewoon' het naar binnen willen gooien zonder al teveel hoeven nadenken.

GHB: Voor de kritische denkers die veel waarde hechten aan kwaliteit en bereid zijn zichzelf zorgvuldig iets toe te dienen.

.... sluit ik me bij aan (Y)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 23:15:
In plaats van een uurtje snelle wip, word je tot ver in de ochtend, van binnen uit gedwongen eindeloos door te gaan

...goed spul heh .... dat G ;p

Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 augustus 2006 om 12:56:
ja ken me niet voorstellen dat het lekker is,en ook al is het lekker...als ik er zo bij kom te leggen dan MOT ik het al niet.

dat zijn gewoon van die alles junks die zich pas goed voelen wannneer ze sjich echt slecht voelen ...!!!!!!!!

of stoer willen doen en denken een biertje ken geen kwaad met en portie , dan krijg je idd. zulke foto's

hmmm!:-p:bounce:

Jaaaaaaaaaaaah !! :D:bounce:

Geen idee, heb er geen ervaring mee. Kan me niet voorstellen dat het NOG beter er van wordt.

Goed :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 22:04:
Wie heeft er weleens sex gehad met ghb op

Neeee en dat zal ook noooooit gebeuren, ik laat me toch net zo min neuken als ik onder narcose in het ziekenhuis lig?!?!
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 14:42:
Neeee en dat zal ook noooooit gebeuren, ik laat me toch net zo min neuken als ik onder narcose in het ziekenhuis lig?!?!

...en daar is ze weer met dr genuanceerde opmerking .... ook nog nooit geprobeerd zeker .... leef je eigelijk wel?

Uitspraak van de grote boze wolf op maandag 18 september 2006 om 14:48:
leef je eigelijk wel?

Ja hoor, ik ga elk weekend feesten, heb lol, ga veel leuke dingen doen en doe genoeg wat god verboden heeft hoor!!
Maar met net iets minder rare dingen als mezelf verdoven en nergens niks meer van meekrijgen, vind ik gewoon zonde!!

Moet het nog steeds proberen, heb er nog steeds een AFSPRAAK met iemand over!

Uitspraak van de grote boze wolf op maandag 18 september 2006 om 14:48:
leef je eigelijk wel?

Toch jammer dat je niet meer reageerd op dit topic, heb eigenlijk nog wel een vraag aan jou???

Als je dus geen GHB gebruikt ... leef je niet???

Beetje rare opvatting dan!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 21:40:
Toch jammer dat je niet meer reageerd op dit topic, heb eigenlijk nog wel een vraag aan jou???

Als je dus geen GHB gebruikt ... leef je niet???

Beetje rare opvatting dan!!

wil best ff reageren hoor ....

ging mij er om dat je op verschillende topics op een, volgens mij, lompe manier reageerde zonder andere in hun waarde te laten.
daar bij trek je alles ook meteen in het extreme ( zoals hierboven ) terwijl je zelf duidelijk niet uit ervaring spreekt.

ik vind dus dat je nogal zwart/wit denkt .... zonder ook maar iets te proberen alles afzeikt .... en vandaar de opmerking "leef je eigelijk wel? "

....beetje rare opvattingen van jou kant dus.

Uitspraak van de grote boze wolf op dinsdag 26 september 2006 om 10:40:
wil best ff reageren hoor ....

Thanx!

Maar een hele hoop dingen zeg ik wel degelijk uit ervaring, denk niet dat jij kan oordelen over wat ik wel en niet weet en/ of heb uitgeprobeerd.
Laat mensen wel in hun waarde tenzij ik vind dat het echt te ver gaat.
Ik ben nu eenmaal iemand die als erom gevraagd wordt (waar deze topics naar mijn mening voor bedoeld zijn) een ongezouten mening geeft maar probeer dat wel te doen zonder mensen persoonlijk aan te vallen. Ik zeg wat ik vind en als mensen dat dan persoonlijk aantrekken is dat eerlijk gezegd niet mijn probleem. Maar ik geef slechts een mening, heel direct maar ken de mensen verder niet persoonlijk dus ga daar niet te veel op in!!

En nogmaals ik heb genoeg ervaring met zeer veel dingen dus ik weet meestal wel redelijk waar ik het over heb! Vergeet niet dat je iets niet zelf hoeft te proberen om toch een heel goed beeld te kunnen hebben van iets.

En van GHB heb ik slechts mensen schuimbekkend en stuiptrekkend op de grond zien liggen, ze bij bosjes afgevoerd zien worden en ik weet wat het is dus mag ik toch wel zeggen wat ik daar van vind?????

Maar nee ik denk niet zwart-wit, heb gewoon een mening en je opmerking:
Uitspraak van de grote boze wolf op dinsdag 26 september 2006 om 10:40:
zonder ook maar iets te proberen alles afzeikt

Is dus helemaal naast de pot!!!!

sex met ghb is echt geweldig!!!

Je wordt er lekker geil van en da is altijd en + punt ghb niet voor niets genoemd GEIL HEILIG BRONWATER!!!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 00:18:
GEIL HEILIG BRONWATER!!!

Mag ik dan gewoon een spa blauw!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 september 2006 om 12:53:
Vergeet niet dat je iets niet zelf hoeft te proberen om toch een heel goed beeld te kunnen hebben van iets.

...en daar verschillen we dus van mening .... ik hecht nl weinig tot geen waarde aan een mening van horen zeggen of ergens gelezen.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 september 2006 om 12:53:
En van GHB heb ik slechts mensen schuimbekkend en stuiptrekkend op de grond zien liggen, ze bij bosjes afgevoerd zien worden en ik weet wat het is dus mag ik toch wel zeggen wat ik daar van vind?????

... alleen van ghb ga je schuimbekkend en stuiptrekkend op de grond liggen??? ...... kan niet van bv epelepsie ofzo komen???

.... en iedereen die afgevoerd word heeft ghb gebruikt???

heb je ook al die mensen die ghb gebruiken en het lekker vinden en niet omvallen kunnen tellen dan??? .... kan aan mij liggen hoor , maar ik heb nog nooit iemand zien schuimbekken van ghb en al helemaal niet zien stuiptrekken .... wel bewusteloos zien raken, helemaal slap, zonder stuiptrekken .... ik denk dus echt dat het in deze gevallen niet om ghb ging. :respect:
Uitspraak van oldmanagain op vrijdag 1 september 2006 om 20:30:
dit had ik al gelezen, kun je overal terugvinden op internet

Zonder G is het... superlekker.. Maar, voor mij en m'n vriend iig, Ghb verhoogt de gevoeligheid van je zintuigen.
Alles is dus veel intenser, hoe je elkaars aanrakingen ervaart, dat soort dingen.

Uitspraak van de grote boze wolf op woensdag 27 september 2006 om 13:53:
alleen van ghb ga je schuimbekkend en stuiptrekkend op de grond liggen??? ...... kan niet van bv epelepsie ofzo komen???

Hahahaha ja die avond vier achter elkaar, maar die zullen wel veel te veel hebben genomen. Maar ja als je dat als eerste ziet schrik je en dan hoeft zoiets niet voor mij!!

ik hecht nl weinig tot geen waarde aan een mening van horen zeggen of ergens gelezen

Heb het niet van horen zeggen of lezen, heb veel dingen te dichtbij meegemaakt!

en iedereen die afgevoerd word heeft ghb gebruikt???

Neeeee joh maar die avond toevallig, mss heb ik gewoon pech gehad dat ik dat gezien heb!!!

heb je ook al die mensen die ghb gebruiken en het lekker vinden en niet omvallen kunnen tellen dan???

Ja hoor ik ken er genoeg maar dat wil nog niet zeggen dat ik het dan ineens een supermiddel vindt!!

ik heb nog nooit iemand zien schuimbekken van ghb en al helemaal niet zien stuiptrekken

Ik toch helaas wel, maar mss was het een combi met alcohol en andere drugs samen!! Dat kan ik niet aan de buitenkant zien!!

Uitspraak van Sugarcoated op woensdag 27 september 2006 om 13:59:
Alles is dus veel intenser, hoe je elkaars aanrakingen ervaart, dat soort dingen

Dat wil ik best geloven opzich maar het is gewoon niks voor mij!!!

Maar :respect: voor iedereen!
dat klinkt al heel anders als een paar dagen geleden ..... zie je wel dat je ook lief kunt zijn (K)(K)(K)

Whahahahahhahahahahaha ja dat kan ik ook zeker wel hoor ;)

Was dit een test hihihi
Nog nooit gedaan, maar zeg nooit nooit:D
Want je weet het maar nooit toch?????
Precies, als de gelegenheid zich voordoet, je moet af en toe wat nieuws proberen:yes: