GHB is de enige drug die niet schadelijk is voor de hersenen en waarbij je 100% normaal functioneert als het is uitgewerkt Helaas kunnen er veel mensen niet mee omgaan, maar dat is met alcohol en andere drugs ook..
kk onzin want je kan ur van in un psygose komen en daar in blijven hangen..
gozer.. jij bent egt un kk mongool... je weet niet eens waar je over praat.. jij hoort, of leest dat ergens... egt un kk mongool ben jij!!!!!!laatste aanpassing 18 mei 2006 15:27
Jij deed toch niet aan sex???? Of heb ik dat nu verkeerd...
GHB werd vroeger gebruikt ipv de ruggeprik tijdens bevallingen aangezien ghb niet toxisch is en niet schadelijk voor moeder en kind, de reden waarom de ruggeprik het over heeft genomen is omdat ghb zo moeilijk te doseren was.
Vriend van me studeerde medicijnen en heeft er oa. een scriptie over geschreven en is hierop geslaagd
Sex met mij das pas lekker...
Met wel meer hoor, ook met coke, pillen, speed etc
Uitspraak van Bugsop zaterdag 20 mei 2006 om 17:47:
Met wel meer hoor, ook met coke, pillen, speed etc
als je er normaal mee omgaat valt dat best mee, maar van LSD, paddo's en dat soort rotzooi kunnen mensen gaan trippen en er inblijven en dan is de ellende niet te overzien, dat kan je heel lang blijven achtervolgen
als je er normaal mee omgaat valt dat best mee, maar van LSD, paddo's en dat soort rotzooi kunnen mensen gaan trippen en er inblijven en dan is de ellende niet te overzien, dat kan je heel lang blijven achtervolgen
GHB heeft bij een vriend van mij weldegelijke BIJGEDRAGEN tot psychosen en dat heeft uiteindelijk geleidt tot de dood...
niet of je er dieren mee kunt verdoven
GHB is vet gevaarlijk
GHB, PEP en SEX is echt een geweldige combinatie