Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van Rotterdam Records op dinsdag 5 juli 2005 om 22:09:dat is mooi nog wat doen vanaaf?
neej moe morge werken en jij?
Uitspraak vanneej moe morge werken en jij?HardCoreAnGeLiSMaMa
op dinsdag 5 juli 2005 om 22:10:
ik ook jammer genoeg
wat doe je dan?
Uitspraak van Rotterdam Records op dinsdag 5 juli 2005 om 22:11:wat doe je dan?
werk in een winkel en jij dan?
Uitspraak van Rotterdam Records op dinsdag 5 juli 2005 om 22:10:lekkere spijs
en wat versta jij onder lekkere spijs dan?
Uitspraak vanneej moe morge werken en jij?HardCoreAnGeLiSMaMa
op dinsdag 5 juli 2005 om 22:10:
ik moet er om half 4 weer uit
Uitspraak vanwerk in een winkel en jij dan?HardCoreAnGeLiSMaMa
op dinsdag 5 juli 2005 om 22:11:
ik ben parketeur
Uitspraak van Ja ik, Dennis.. op dinsdag 5 juli 2005 om 22:12:en wat versta jij onder lekkere spijs dan
met kersen erin
Uitspraak van Ja ik, Dennis.. op dinsdag 5 juli 2005 om 22:13:moet er om half 4 weer uit
zo vroeg
dan draai ik me nog wel ff om
Uitspraak van Rotterdam Records op dinsdag 5 juli 2005 om 22:14:t er om half 4 weer uit
ik pas om half 8
Uitspraak vaneen wat?HardCoreAnGeLiSMaMa
op dinsdag 5 juli 2005 om 22:14:
parketeur
Uitspraak vanik pas om half 8HardCoreAnGeLiSMaMa
op dinsdag 5 juli 2005 om 22:14:
ik ook maar sta al om 6 uur op
Uitspraak van Axel Foley op dinsdag 5 juli 2005 om 22:14:T.A.T.)dennis-de-menace maakt alleen gevulde koeken met amandelspijs en 3 amandelen erop toch
-saucijsenbroodjes
-appeltaarten
-gev koeken
-appelpencee's
-rondo's
-en dat soort "banketspul"
en in de tijd van 't jaar lekkere speculaasstaven en koeken
Uitspraak van Rotterdam Records op dinsdag 5 juli 2005 om 22:16:parketeur
da snap ik..ma wat doe je dan?? wat moet je doen?
Uitspraak van Ja ik, Dennis.. op dinsdag 5 juli 2005 om 22:16:speculaasstaven
o lekker
Uitspraak vanda snap ik..ma wat doe je dan?? wat moet je doen?HardCoreAnGeLiSMaMa
op dinsdag 5 juli 2005 om 22:16:
parket vloeren leggen
laminaat,parket,plamken vloeren, kurk, marmoleum en nog veel meer
Uitspraak van Ja ik, Dennis.. op dinsdag 5 juli 2005 om 22:13:ik moet er om half 4 weer uit
dus ik ga ff lekker de binnenkant van m'n oogleden bestuderen.. 't was gezellig spreek jullie later
Uitspraak van Ja ik, Dennis.. op dinsdag 5 juli 2005 om 22:16:Uitspraak van DJ AXEL op dinsdag 5 juli 2005 om 22:14:
T.A.T.)dennis-de-menace maakt alleen gevulde koeken met amandelspijs en 3 amandelen erop toch
-saucijsenbroodjes
-appeltaarten
-gev koeken
-appelpencee's
-rondo's
-en dat soort "banketspul"
en in de tijd van 't jaar lekkere speculaasstaven en koeken
Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde eigenlijk of je misschien andere vulling in de gevulde koek gebruikt?
Uitspraak van Rotterdam Records op dinsdag 5 juli 2005 om 22:19:parket vloeren leggen
laminaat,parket,plamken vloeren, kurk, marmoleum en nog veel meer
ooooooo zeg dat dan
Uitspraak van Ja ik, Dennis.. op dinsdag 5 juli 2005 om 22:19:dus ik ga ff lekker de binnenkant van m'n oogleden bestuderen.. 't was gezellig spreek jullie later
trusten..
dat zeg ik toch
dit heb ik vandaag gelegd

laterzzzzzzzzzzzzzzz
zoals wat?
dit heb ik vandaag gelegd
Uitspraak van Ja ik, Dennis.. op dinsdag 5 juli 2005 om 22:19:dus ik ga ff lekker de binnenkant van m'n oogleden bestuderen.. 't was gezellig spreek jullie later
laterzzzzzzzzzzzzzzz
Uitspraak van Axel Foley op dinsdag 5 juli 2005 om 22:20:Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde eigenlijk of je misschien andere vulling in de gevulde koek gebruikt?
zoals wat?
laatste aanpassing
gezellig zijn jullie weer zeg
eigenlijk niet nee
Uitspraak van Ja ik, Dennis.. op dinsdag 5 juli 2005 om 22:22:maar dat zegt je waarschijnlijk niks
eigenlijk niet nee
Uitspraak van Rotterdam Records op dinsdag 5 juli 2005 om 22:24:gezellig zijn jullie weer zeg
nou vooruit dan ma..ff 1 peuk roke en dan ga ik
Uitspraak vannou vooruit dan ma..ff 1 peuk roke en dan ga ikHardCoreAnGeLiSMaMa
op dinsdag 5 juli 2005 om 22:28:
lan het er niet 2 worden dan
Uitspraak van Rotterdam Records op dinsdag 5 juli 2005 om 22:29:lan het er niet 2 worden dan
neej kan nie want heb er nog ma 1
Uitspraak van Rotterdam Records op dinsdag 5 juli 2005 om 22:32:maak hem dan uit doe je er langer mee
hahah egt nie..moe ze maken he
Uitspraak van Rotterdam Records op dinsdag 5 juli 2005 om 22:37:morgen wel weer terug komen he
hoezo ga je me missen dan
Uitspraak van Rotterdam Records op dinsdag 5 juli 2005 om 23:21:vanwaar die naam opeens
heb een geheugen als een visstick
en hollands-trots moest ik veranderen was in hun ogen te rastisch