Partyflock

Forumonderwerp · 791578
Waarschuw beheerder
Toen ik vanmorgen op me fiets zat richting werk zag ik naast me toen ik stopte bij de stopichten een hol naast een sloot waar geluid uitkwam.Bleef dat er muizen uitkwamen,de moeder en met haar 5 pasgeboren jongen (L) heel erg schattig om te zien :D maar er kwamen 3 grote kraaien aanvliegen die 3 jonge muizen zo bij de kop pakten en dood zaten te pikken terwijl ze piepten van de pijn :cry: .....vond heel erg zielig om te zien aangezien ik muizen grappige dieren vindt (F) helaas overleefden die 3 jonkies het niet :cry:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijk he, moeder natuur ;D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 22:50:
Heerlijk he, moeder natuur

ghehe juist
Waarschuw beheerder
Nou ik vond het anders echt wel zielig om te zien :$

Waarschuw beheerder
donateur
Muizen zijn ongedierte: gelijk met een schop vernielen :flower:

Je bent een vent man: gedraag je erna!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zo gaat dat.. de 1 zijn dood de ander zijn brood toch
Waarschuw beheerder
ahh dat zou ik ook niet leuk vinden.. k zou de kraaien wegjagen.. moeder natuur oke, maar niet voor mn neus.
Waarschuw beheerder
Hallow hey... het zijn maar muizen... wees blij dat dat ongedierte opgeruimd woord! Kale krullebol ben met je eens, that's moeder natuur!:D

Waarschuw beheerder
en iedereen zeiken over een kat die wordt overreden, maar muisjes maken niks uit....

Muisjes zien lief :P
Waarschuw beheerder
hoelang heb je wel zitte kijken B)
Waarschuw beheerder
Wel lang omdat ik moest wachten vor stoplicht op groen werd,maar ook al zijn muizen ongedierte voor veel mensen dan nog vind ik het schattige dieren.....maar ieder z'n mening :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 22:56:
en iedereen zeiken over een kat die wordt overreden, maar muisjes maken niks uit....

Muisjes zien lief

Idd, dat ben ik nou helemaal met je eens...
Waarschuw beheerder
Echt wel :knuffel: wou er wel eentje als huisdier hebben :P
Waarschuw beheerder
ja maar vogels moeten ook eten :p
Waarschuw beheerder
Jah ok,maar waarom moeten het kraaien zijn :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op maandag 4 juli 2005 om 23:15:
Jah ok,maar waarom moeten het kraaien zijn

Ja...pcies... en als ze het al doen, laat ze het dan niet voor je neus doen ;)
Waarschuw beheerder
Kraaien vinden jonge muisjes heerlijk om op te snoepen :D
Waarschuw beheerder
En als jullie het zielige gepiep hadden gehoord,dan hadden jullie ook wel gedacht hoe zielig het was omdat te zien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op maandag 4 juli 2005 om 23:15:
Jah ok,maar waarom moeten het kraaien zijn

omdat eenden geen muisjes lusten?:p
Waarschuw beheerder
het is idd wel zielig als je dat hoort en ziet :S
Waarschuw beheerder
Nee,krijgen ze haarballen van :P

Waarschuw beheerder
muizen gadverdame.. zet er niet eentje naast me want dan wordt ik gek
Waarschuw beheerder
Muizen,Hamsters,Cavia's......ik vind alles hetzelfde (F)

Waarschuw beheerder
nee ikke niet.. ben doosbang voor muizen en slangen.. ik wordt knettergek als ik die beesten naast me heb.. blh.. echt niet... maar hamsters zijn wel lief

Waarschuw beheerder
donateur
Kraay :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 22:52:
Je bent een vent man: gedraag je erna!laatste aanpassing 4 juli 2005 22:53

:d

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juli 2005 om 00:13:
Kraay

tijd voor een nieuwe vogelgriep epidemie
Waarschuw beheerder
Ik heb altijd hekel gehad aan kraaien :S vooral nu wat ik heb gezien
Waarschuw beheerder
kutbeesten die muizen....
ze hebben ooit eens half me kast leeggevreten :[
dus ik heb een keer een rottrap uitgedeeld...
geen las meer van :)
Waarschuw beheerder
donateur
Kleine kraaitjes moeten ook gevoerd worden :yes:
Waarschuw beheerder
zielig, als ze opgegeten worden, dan heeft het nog een doel, maareh kraaien zijn stinkbeesten, zelfs honden willen geen kraai in hun bek, zo stinken die k.. beesten...enneh maken veel kapot die krengen
Waarschuw beheerder
beshuit met muisjes

Waarschuw beheerder
dat is ook zielig :(
Waarschuw beheerder
ik vind het wel zielig hoor ik haat kraaien dat vind ik zo'n vieze beesten da wil je nie weten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vanmorgen fietstte ik erweer langs had je die kraaien wel weer zittuh :[ maar geen muis ofzo te bekennen :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op dinsdag 5 juli 2005 om 22:20:
Vanmorgen fietstte ik erweer langs had je die kraaien wel weer zittuh maar geen muis ofzo te bekennen

dan waren ze op zeker?
Waarschuw beheerder
2 JPsycho :bounce: - Dat zal dan wel :( maar vanmorgen waren er geen kraaien te bekennen

Waarschuw beheerder
ze moesten eens een aantal kraaien afschieten, zijn er echt veelste veel van...en dan de overlast die ze veroorzaken :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2005 om 20:02:
ze moesten eens een aantal kraaien afschieten, zijn er echt veelste veel van...en dan de overlast die ze veroorzaken

Er zijn zoveel kraaien, omdat er zoveel mensen zijn, al die mensen maken veel troep en laten overal etensresten achter, hier leven kraaien oa van.
Die kraaien ruimen tenminste rommel op.
Waarschuw beheerder
Het zijn trouwens kouwen. 1 kouw, 2 kouwen. Kraaien zijn bijna uitgestorven in Nederland.

Waarschuw beheerder
het is geen kouw --> kauw...dan bedoel je zeker de roeken, die veroorzaken de overlast, en van kauwen heb je haast geen last...en kraaien zie je er nog heel veel van
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Isa- op zaterdag 9 juli 2005 om 12:47:
Kraaien zijn bijna uitgestorven in Nederland

Nee, er zijn genoeg kraaien in Nederland, ik denk dat je raven bedoeld, daar zijn er zo'n 50 à 60 broedparen van.
Ik ben een beetje een vogelaar, dus ik weet er wel iets vanaf :p
Waarschuw beheerder
Wat maakt het uit.....kauwen,roeken,zwarte raven of eventueel ekster ik mag ze niet :[

Waarschuw beheerder
haha, je moet er maar verstand van hebben he :P...eksters zijn best wel mooie vogels...de roeken en kraaien geven de meeste overlasten :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 15:02:
het is geen kouw --> kauw...dan bedoel je zeker de roeken, die veroorzaken de overlast, en van kauwen heb je haast geen last...en kraaien zie je er nog heel veel van

hm.. Dan is t mij verkeerd geleerd. Dat die raven bijna weg zijn weet ik wel, ik zag ze laatst nog in Burgers Zoo, wat een enorme beesten man!!
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - En meeuwen zijn ook vogels waar ik een hekel an heb,ze schijten alles onder :[ niet gek dat ik ze "Shitbirds" noem als ik ze zie :D

2 -Isa- - Jah klein is anders :P

Waarschuw beheerder
haha, verbaast me ook niets..die beesten schijten idd alles onder :s..dan moest je onze auto laatst eens een keer zien, tzag er gewoonweg niet uit :s
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Jah whaha,vandaar die bijnaam :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2005 om 15:25:
dan moest je onze auto laatst eens een keer zien, tzag er gewoonweg niet uit

Door meeuwen? Woon je bij een vuilstortplaats, of vlak bij zee of zo? :p
Wat ik een minder leuke eigenschap van kraaien vind, is dat ze buizerds fucken. Altijd als een buizerd ergens vliegt of zit en er is een kraai in de buurt, ja hoor, gaat die kraai die buizerd zitten stressen.
Wist je dat kraaien, eksters en raven, echt dingen kunnen bedenken om te doen. Ze hebben namelijk een zogenaamde voorhoofdskwab met een hypofyse dat ze in staat stelt dingen te kunnen uitvinden (hoe iets werkt) ze zijn waarschijnlijk de slimsten binnen het vogelrijk.
Waarschuw beheerder
2 beatbox - Heb jij geen hekel dan aan meeuwen die alleen maar kunnen schijten :P maar jij hebt wel veel verstand van vogels merk ik :) wel paar handige feitjes om te weten whaha (y) .....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 10 juli 2005 om 22:30:
Heb jij geen hekel dan aan meeuwen die alleen maar kunnen schijten

Nee, ik vind meeuwen wel grappig, vooral als ze onderling ruzie maken op het strand wie er als eerste van de leftovers mag snoepen, hoe ze elkaar af proberen te troeven. Ik vind ze alleen minder leuk als je kampeert in de duinen en ze massaal tekeer gaan in de ochtend.
Waarschuw beheerder
2 beatbox - Ok,dan wel jah :P maar voor de rest mag ik ze niet :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wie weet
Waarschuw beheerder
Als meeuwen op t strand door hebben dat je vis aan het eten bent, komen ze het bijna van je bord halen. Dan zie je pas hoe groot ze zijn en das eng! Die kraaien zijn ook onwijs brutaal! Zijn de enige vogels die blijven zitten als mijn hond er aan komt stormen :)
Waarschuw beheerder
hier vlak achter mij zitten ook kraaien die vallen mij ook vaak lastig...schelden me vaak uit enzo...zit je ff rustig aan een biertje in de tuin, komt er weer zo'n driftkikker aan vliegen: ''hey kut mongool!!''

waar gaat de maatschappij toch heen jongens :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wedlock op maandag 11 juli 2005 om 19:06:
komt er weer zo'n driftkikker aan vliegen: ''hey kut mongool!!

Ik zei toch dat kraaien slimme vogels waren
Waarschuw beheerder
donateur
sja das de natuur.. zit ookniet echt te wachten op een muizenplaag eigenlijk..
Waarschuw beheerder
Moeder natuur op z'n best :D

Waarschuw beheerder
hihi, ik zit niet bepaald te wachten op die roeken die hier in de buurt nestelen in grote getallen :S
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Bij Tim mogen ze wel komen :P

Waarschuw beheerder
haha, jah..mogen ze zijn kop kaalpikken :P..zullen wij niet om treuren :d
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - We zullen erom gaan zingen van vreugde :P

Waarschuw beheerder
muizen zijn na een maand of 3 al geslachtrijp die die beesten neuken voor hun leven, en blijven maar komen...

hulde voor de kraaien :p

Waarschuw beheerder
haha, dat zeker..:D
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Ben ik blij dat ik geen muis ben zeg :S elke dag met gedachte rondlopen of ik het wel overleef :$

Waarschuw beheerder
haha, ik denk niet dat muizen zo kunnen denken, maar dan ben ik toch liever een ander dier :d
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - laat me raden :p vast een vis........ :D

Waarschuw beheerder
wat zielig dat kraaien een muizen doden.. van mij mogen ze die kraaien wel doodschieten.. zijn toch lelijke beesten

Waarschuw beheerder
whaha, neej man..doet me teveel aan viswief denken...dacht eerder aan een roofvogel :d
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Had dat al verwacht qua antwoord :D maar gelukkig was zij er gisteren niet.Ik wil weleens een hamster zijn als dat kon :P hele dagen getroeteld worden :)

Waarschuw beheerder
haha, dan wordt ik eeen mooie grote roofvogel, kom ik ff langs en neem ik tim in me klauwen mee, dient mooi als voedsel om me jongen te voeren :P
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Torenvalk cker ofniet :P maar veel succes,straks worden jullie besmet met z'n plantage binnen'shuis :D

Waarschuw beheerder
das een klein beestje, dan heb ik het over een harpij ofzo (maar daar heb je vast nog nooit van gehoord)...whaha, :P
Waarschuw beheerder
2 (F) Since you've Been Gone... :kusje2: - Jahwel hoor en ook weleens gezien :)

Waarschuw beheerder
haha, had ik niet gedacht...is de mooiste van alle :yes:
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Ik ben niet zo voorspelbaar whaha :P maar mag wel half blond zijn maar weet meer dan je dnekt O:)

Waarschuw beheerder
je bent nepblond :P...whaha, ikke ook :d..dat je toch van zoveel onderwerpen een beetje afweet :D
Waarschuw beheerder
2 (F) Since you've Been Gone... :kusje2: - Dat noem je Levenservaring maar mensen om mee heen zeggen dat ze kunnen horen op de manier hoe ik denk en praat over dingen dat ik veel weet en heb meegemaakt....

Waarschuw beheerder
je bent ook in amerika geweest, daar weet je ook al heel veel van, best intelligent allemaal :yes:
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Dankje (K)

Waarschuw beheerder
you're welcomen, ben er vanaf overtuigd dat je veel meer weet dan ik :yes:

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat is de natuur he!
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Dat weet ik niet,maar je kunt van elkaar leren :P en ik weet ook niet alles....krijg je als je een hamster wilt zijn dan zijn je hersenen niet zo groot :)

Waarschuw beheerder
whaha, dan passen die grote hersenen niet in dat kleine koppie he whaha, je bent nooit te oud om te leren he :d
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Nee gaat moeilijk :)

Waarschuw beheerder
yupsieyups, lijkt me nogal onmogelijk :D
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Zeg nooit nooit whaha

Waarschuw beheerder
ach ja, je hoort van die verhalen de laatste tijd he :yes:
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Zoals die van mij over dat vogeltje :cry:

Waarschuw beheerder
ja, dat was ook best wel zielig, maar het is nu eenmaal niet anders

Waarschuw beheerder
donateur
ja lullig... maar al had je er niet bijgestaan was het ook wel gebeurd

ik had laatst hier een valk die een spreeuw achterna zat.. die spreeuw was zo bezig met het ontwijken van die valk dat ie tegen mn raam vloog en toen met zn koppie op de grond.. overal druppels bloed.. en die valk maar rond blijven vliegen voor die spreeuw
niet leuk om te zien, maarja.. dat is de natuur

Waarschuw beheerder
tja, dat is idd nu eenmaal de natuur, je kunt er zo weinig aan veranderen
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Helaas niet nee :(

Waarschuw beheerder
maar ja, zijn ook genoeg mooie dingen aan :d
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Ja echt wel,als je goed kijkt kom je er genoeg tegen.....

Waarschuw beheerder
daarvoor ga ik wel naar de natuur toe :D
Waarschuw beheerder
alleen maar dezelfde figuren die hier posten gvd!!!!!:@
Waarschuw beheerder
2 Lehmann project (coko) - Jah en :@ :@ ....wat maakt dat uit!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sommigen kunnen ook alleen maar klagen :s
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Zeg dat wel jah :S

Waarschuw beheerder
we zouden het vast niet erg vinden als ze hem gaan pikken :P
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Nee hoor :) zal hem niet missen.....

Waarschuw beheerder
ik ook niet, hij heeft toch geen nut :P
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Euhmmm,voor jou en mij in ieder geval niet :no: voor Tim of vis.... dan (F)

Waarschuw beheerder
haha, zal me echt niet verbazen dat die twee straks hand in hand lopen, steeds viswief en tim in de straat :s...
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Whaha,heb ik geluk dat ik door niet woon bij jullie :P

Waarschuw beheerder
nog ff een paar jaartjes volhouden, dan zijn we ook weer van hun verlost :P
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Is voorbij voor je het weet :$

Heb vandaag weer veel kraaien gezien,werd er gek van :S

Waarschuw beheerder
haha, ik heb ze gehoord..ook niet bepaald fijn geluid :S
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Nee idd niet :no:

Waarschuw beheerder
Wat zielig zeg voor die baby muisjes.
Erg is dat altijd vind ik, om te zien hoe gemeen de natuur kan zijn.
Niet dat ik nou zo'n muizenfan ben...maar een kraaienfan nog minder denk ik.
Muizen hebben nog iets schattigs!
Ik had laatst een nestje met 2 baby-mereltjes op mijn balkon, en ineens lag er nog maar één in...en de volgende dag waren ze beide weg!
....
En écht niet dat ze al konden vliegen, want veren hadden ze niet!
Ik hou mezelf maar voor de gek om te denken dat de moeder merel ze verplaatst heeft naar een ander nest...:S

Waarschuw beheerder
heb dat nooit fijne beesten gevonden, snap het nut van die dieren nog steeds niet :no:
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Misschien komt dat ooit nog wel :)

2 MISS MOKUM - :respect: valt weinig meer aan toe te voegen...
Waarschuw beheerder
donateur
Me vriend heeft ook 5 muizen heeft ook al een paar keer baby's gehad nu alle mannetjes weg gedaan, zijn echt grappige diertjes..

Eigenlijk zielig wat er wel niet allemaal met muizen word uitgespookt.. zoals proeven enzo.. maar je doet er helaas bar weinig tegen
Waarschuw beheerder
2 :devil: ..'t Bitchy .. :devil: - Je kunt zo leuk met ze spelen :) ik had vroeger 2 Dwerghamsters maar zijn bijna hetzelfde en liet ze over me heen lopen enzo :P ....kijk maar naar tekenfilm "Pinky and the Brain" dan zie je wat ze uitspoken met muizen :P

Waarschuw beheerder
haha, denk het niet hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Xerenetox op vrijdag 22 juli 2005 om 17:39:
Je kunt zo leuk met ze spelen

Ja echt spelen niet maar vind et wel leuk om ze over je heen te late lopen.. maar die keuteltjes zijn minder hahaha
Waarschuw beheerder
2 :devil: ..'t Bitchy .. :devil: - Jah whaha,ze kropen soms gewoon over me buik en rug heen of onder je kleren :P maar is vooral irritant als het gebeurd op je kleren O:)

Waarschuw beheerder
weet je wat pas mooi is :P...bij de bergingsvijver lopen 2 nijlganzen met 5 jonkies :P.. lief zeg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 05:39:
weet je wat pas mooi is ...bij de bergingsvijver lopen 2 nijlganzen met 5 jonkies .. lief zeg

Heb het heel vaak gezien,maar blijft lief gezicht :)

Waarschuw beheerder
het zijn zeldzamen dieren, verbaasd me dan ook die bij de bergingsvijver te zien maar is wel mooi gezicht :d
Waarschuw beheerder
vind niet zeldzaam hoor,je ziet ze overal bijna

Waarschuw beheerder
bergingsvijver is nu een ziekte stond in de krant.. zielig vind ik dat straks zijn alle eenden dood

Waarschuw beheerder
in de krant stond iets over grote muizen die albatros jongen opeten :\

Waarschuw beheerder
nou vertel, waar zie je ze dan..zal wel weer botulisme zijn, mag je daar dan wel langsfietsen :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2005 om 18:48:
nou vertel, waar zie je ze dan..zal wel weer botulisme zijn, mag je daar dan wel langsfietsen

Daar bij de waterkant whaha :P

Waarschuw beheerder
toen wij gister naar duitsland reden met de auto.. zag ik een doodde haas langs de weg liggen.. was zielig om te zien
Waarschuw beheerder
Doodde hazen heb ik wel genoeg gezien,maar dooie muizen vind ik wat anders hoor :cry:

Waarschuw beheerder
jah maar moes toch er een keerw wat inzetten
Waarschuw beheerder
Muizen zijn al zo hulpeloos in de natuur :(

Waarschuw beheerder
jah mieren ook ha:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 20:45:
jah mieren ook ha

Niet zo erg als muizen hoor

Waarschuw beheerder
ach alle dieren zijn hulpeloos dus.. maakt niks uit.. voor muizen.. muizen zijn kutbeesten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 19:47:
ach alle dieren zijn hulpeloos dus.. maakt niks uit.. voor muizen.. muizen zijn kutbeesten

Dan zijn Hamsters/Cavia's ook kutbeesten omdat ze bijna hetzelfde zijn :x

Waarschuw beheerder
nee dat vind ik lieve beesten.. ikke ben bang voor muizen
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=13985891]{element is niet toegankelijk}[/quote

Dat noemen ze de natuur.
Hoe lomp het ook is, stel dat ze het niet zouden doen en al die muizen zouden maar gewoon doorgaan met voortplanten enzo, dan heb je binnenkort een enorme muizenplaag!!!

Het lijkt heel zielig, maar het is aan de ene kant maar beter zo....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 23:01:
ikke ben bang voor muizen

Daar bang voor :S

Uitspraak van Misfit op vrijdag 29 juli 2005 om 23:20:
Dat noemen ze de natuur.
Hoe lomp het ook is, stel dat ze het niet zouden doen en al die muizen zouden maar gewoon doorgaan met voortplanten enzo, dan heb je binnenkort een enorme muizenplaag!!!

Het lijkt heel zielig, maar het is aan de ene kant maar beter zo....

Moeder Natuur houdt alles netjes in evenwicht zal ik maar zeggen....
Waarschuw beheerder
Onze kat doet het zelfde alleen neemt ze mee en legt ze in de mand voor de hond :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shorty Shrimp op zondag 31 juli 2005 om 01:17:
Onze kat doet het zelfde alleen neemt ze mee en legt ze in de mand voor de hond

Is meestal zo met katten :P
Waarschuw beheerder
Jaa maar naar een hond brengen,, :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shorty Shrimp op zondag 31 juli 2005 om 01:24:
Jaa maar naar een hond brengen,,

dat is iets nieuws :P wou cker de muis delen whaha
Waarschuw beheerder
Haha ja alleen de hond wil niet delen :P

Waarschuw beheerder
jah ikke ben bang voor muizen en slangen... jah ik ben daar bang voor problemen mee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 08:32:
jah ikke ben bang voor muizen en slangen... jah ik ben daar bang voor problemen mee

jah ik wel,omdat cavia's/hamsters en muizen bijna hetzelfde zijn vat ik het niet

Uitspraak van Shorty Shrimp op zondag 31 juli 2005 om 01:28:
Haha ja alleen de hond wil niet delen

nee,was cker in een mindere stemming whaha :P of hij had zoveel zin :$

Waarschuw beheerder
ikke niet ik vind muizen kutbeeste opruimeen ermee.. en cavia`s en hamster zijn schattige beesten.. neem mij gizmo hahah:p en konijnen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 17:28:
ikke niet ik vind muizen kutbeeste opruimeen ermee..

Hmmmm vaag.....

Waarschuw beheerder
wat vind je vaag? dat ik bang ben voor muizen ofzo?

Waarschuw beheerder
muisjes zijn geen rotbeesten, sommigen kunnen heel erg lief zijn, maar heb toch wel zo mijn voorkeur voor andere dieren :d

Waarschuw beheerder
vertel eens dan peet:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 15:43:
vertel eens dan peet

wat moet ik vertellen dan?

Waarschuw beheerder
wat je voorkeur heeft.. mag ik raden hah:P uilen:P

Waarschuw beheerder
roofvogels en uilen natuurlijk :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 augustus 2005 om 14:22:
roofvogels en uilen natuurlijk

Dan ga ik voor de Torenvalk :P maar die eten muizen duzz dat is minderss :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maat van me had piranja's.... waren een paar centimeter groot, maar best freaky.. ze zaten je altijd aan te kijken alsof je een lekker hapje was... we voerden ze goudvis.. Erg grappig om te zien hoe een goudvis door 15 piranja's wordt achternagezeten en binnen een paar seconden is opgegeten... Soms hadden de piranja's al teveel goudvis op en zag je een halve goudvis door het aquarium heenzwemmen :S dat was wel weer zielig (pas nadat ik niet meer stoned was)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technomania op zondag 7 augustus 2005 om 23:12:
maat van me had piranja's.... waren een paar centimeter groot, maar best freaky.. ze zaten je altijd aan te kijken alsof je een lekker hapje was... we voerden ze goudvis.. Erg grappig om te zien hoe een goudvis door 15 piranja's wordt achternagezeten en binnen een paar seconden is opgegeten... Soms hadden de piranja's al teveel goudvis op en zag je een halve goudvis door het aquarium heenzwemmen dat was wel weer zielig (pas nadat ik niet meer stoned was)

Heb nog nooit Piranha's gezien :p ken ze alleen uit films whaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 7 augustus 2005 om 16:05:
Dan ga ik voor de Torenvalk maar die eten muizen duzz dat is minderss

whaha, maakt voor mij niet uit wat voor roofvogel, vind ze allemaal mooi :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 augustus 2005 om 20:57:
whaha, maakt voor mij niet uit wat voor roofvogel, vind ze allemaal mooi

Word je toch een Aasgier :P met zo'n lange ne whaha,Maar van muizen blijf je af :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op woensdag 10 augustus 2005 om 04:12:
Word je toch een Aasgier met zo'n lange ne whaha,Maar van muizen blijf je af

hihi, nee, dan wordt ik liever een andescondor, neem ik je in me klauwen mee naar me nest :P:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 14:15:
neem ik je in me klauwen mee naar me nest

Romantisch (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op donderdag 11 augustus 2005 om 17:54:
Romantisch

hihi, als voer voor de jongen :P:P...whaha, geintje hoor :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 17:25:
hihi, als voer voor de jongen ...whaha, geintje hoor

Waar anders voor dan :$ een speeltje voor de jongen ofzo :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zaterdag 13 augustus 2005 om 20:06:
Waar anders voor dan een speeltje voor de jongen ofzo

wie weet, kunnen ze je als kluifstok gebruiken :P:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 14:10:
wie weet, kunnen ze je als kluifstok gebruiken

Je hebt wel veel voor me over zeg :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 14 augustus 2005 om 14:45:
Je hebt wel veel voor me over zeg

hihi, tuulk :d
Waarschuw beheerder
heel erg schattig om te zien maar er kwamen 3 grote kraaien aanvliegen die 3 jonge muizen zo bij de kop pakten en dood zaten te pikken terwijl ze piepten van de pijn .....vond heel erg zielig om te zien aangezien ik muizen grappige dieren vindt helaas overleefden die 3 jonkies het niet

agossie....

je wil niet weten wat die schijt muizen allemaal aanrichten in je schuur, zolder etc etc. :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hammertime op maandag 15 augustus 2005 om 19:30:
je wil niet weten wat die schijt muizen allemaal aanrichten in je schuur, zolder etc etc.

Bedoel je geen ratten dan :P

Waarschuw beheerder
mijn hamstertje is zoveeel beter dan muizen en rtten:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 13:19:
mijn hamstertje is zoveeel beter dan muizen en rtten

in welk opzicht dan :(

Waarschuw beheerder
hij is liever en hij is het huisdier van anita:P:P:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 17:09:
hij is liever en hij is het huisdier van anita

huisdier van Anita,jah en :$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ikke ben lief dus me huisdieren al helemaal hahah:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 17:27:
ikke ben lief dus me huisdieren al helemaal hahah

slijmerd :x

Waarschuw beheerder
en bedankt he not7.. al mijn huisdieren zijn schatjes...beter dan kut muizen en ratten.. die mogen allemaal verdelgt worden
Waarschuw beheerder
Bedoel je geen ratten dan

ook ratten, maar zeker ook muizen.
oprotte met die beesten.

Waarschuw beheerder
we hebben muisjes bij ons in de tent :s

Waarschuw beheerder
lekker peet.. neem ze als huisdieren hah:P
Waarschuw beheerder
Muizen zijn schattige dieren :p maar zag vandaag weer groep kauwtjes en 2 ravens bij stel muizen :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op vrijdag 19 augustus 2005 om 17:38:
Muizen zijn schattige dieren maar zag vandaag weer groep kauwtjes en 2 ravens bij stel muizen

alweer jah, heb ik nog nooit gezien :no:

Waarschuw beheerder
lekker voor die beesten hah:p opgeruimd staat netjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 20:00:
alweer jah, heb ik nog nooit gezien

Kom maar keer hier bij mij in de buurt kijken dan....
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 20:49:
lekker voor die beesten hah opgeruimd staat netjes

Grrrrr :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op vrijdag 19 augustus 2005 om 21:34:
Grrrrr

wat zo denk ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 21:41:
wat zo denk ik

Jah maar het is heel erg hard :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zaterdag 20 augustus 2005 om 03:03:
Jah maar het is heel erg hard

jah maar jij zult vast ook niet alle diertjes een pretje vinden dus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op vrijdag 19 augustus 2005 om 21:34:
Kom maar keer hier bij mij in de buurt kijken dan....

haha, lijkt me wel jah..jij treft het altijd, maar weet niet of het wel een fijn gezicht is :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 14:02:
haha, lijkt me wel jah..jij treft het altijd, maar weet niet of het wel een fijn gezicht is

Bij ons is het altijd feest duzz zal het niet weten :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op maandag 4 juli 2005 om 22:48:
vond heel erg zielig om te zien aangezien ik muizen grappige dieren vindt helaas overleefden die 3 jonkies het niet

:x wheheh

Waarschuw beheerder
donateur
Zie je toch maar weer dat we van de dieren afstammen he :)
Waarschuw beheerder
hehe true

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op maandag 22 augustus 2005 om 02:57:
Bij ons is het altijd feest duzz zal het niet weten

hihi, ik wil het misschien wel niet eens weten :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 15:39:
hihi, ik wil het misschien wel niet eens weten

Niet terugtrekken nu :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op donderdag 25 augustus 2005 om 03:27:
Niet terugtrekken nu

whaha, ben niet bang hoor :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op maandag 4 juli 2005 om 22:48:
Toen ik vanmorgen op me fiets zat richting werk zag ik naast me toen ik stopte bij de stopichten een hol naast een sloot waar geluid uitkwam.Bleef dat er muizen uitkwamen,de moeder en met haar 5 pasgeboren jongen heel erg schattig om te zien maar er kwamen 3 grote kraaien aanvliegen die 3 jonge muizen zo bij de kop pakten en dood zaten te pikken terwijl ze piepten van de pijn .....vond heel erg zielig om te zien aangezien ik muizen grappige dieren vindt helaas overleefden die 3 jonkies het niet laatste aanpassing 4 juli 2005 22:48

Die kraaien moeten ook te vreten hebben :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 augustus 2005 om 12:26:
Die kraaien moeten ook te vreten hebben

Laten die dan wormen ofzo gaan opvreten :P

Waarschuw beheerder
Neehj joh...in de natuur pakken de dieren wat ze pakken kunnen hè?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 augustus 2005 om 19:00:
Neehj joh...in de natuur pakken de dieren wat ze pakken kunnen hè?

Jah da's waar
Moeder natuur op z'n best whaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 28 augustus 2005 om 15:35:
Jah da's waar
Moeder natuur op z'n best whaha

niet altijd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 13:11:
niet altijd

Jahwel,want zo gaat het aan toe in de natuur....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op maandag 5 september 2005 om 03:20:
Jahwel,want zo gaat het aan toe in de natuur....

tja, een beetje bemoeizucht minder van de mens zou goed zijn

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahahaha Zag je veel bloed?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 september 2005 om 20:37:
hahahaha Zag je veel bloed?

Nopezz,was het helemaal erg geweest zeg :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vind super vet dat is de natuur en k hou van bloed en haat beesten haha :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 september 2005 om 15:41:
Vind super vet dat is de natuur en k hou van bloed en haat beesten haha

tis maar waar je van houdt he....

Waarschuw beheerder
weet je wat dierenleed is.. als iemand je hamster laat vallen:C
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 september 2005 om 15:41:
Vind super vet dat is de natuur en k hou van bloed en haat beesten haha

Ik vind ze meestal wel lief :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee man super vet vind t vet om te zien op animal planet enzo als je dan die dieren ziet die andere dieren verscheuren en overal bloed en angst in die zebra hem ogen als die leeuw hap neemt uit ze nek :D dat is mooi de natuur met veel bloed

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als binnekort weer oud en niew is kunnen we weer steikers enzo in broodjes doen en gooien naar vogels whaha hele snafel er af enzo!

levuh

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahah jah en zwanen enzo en bij boerderijs! :D

Waarschuw beheerder
moeje een lawinepijl aan een kip plakken die kip maakt de trip van zn leven

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:respect: _O_ :repseQ: _O_
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 17:32:
moeje een lawinepijl aan een kip plakken die kip maakt de trip van zn leven