heej ben jij die lekkere/mooie jonge die vannacht op sensation was??roze zonnebril(tenminste voor zover ik kon zien
) wit shirtje(haha duh!) met ronde tekstopdruk,zwart/donker haar,en we hebben zo,n beetje de hele avond oogcontact gehad!ik had graag even met je gesproke,dus misschien op deze manier!kissssss car
| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 2 juli 2005 om 21:00 |
Uitspraak van DennisvandenBroek.nl op zondag 3 juli 2005 om 14:18:was ze helemaal int wit??
het was un jonge
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 14:19:Kan ook leuk staan.
Ach zal het vast leuk doen in de gayscene
Het was een zwarte zonnebril

Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 14:23:Je bent 22 en je durft niet op een jongen af te stappen die je wel leuk vind
Ik ben ouder, maar durf dat ook niet hoor!
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 14:18:rose zonnerbril?
Denk dat dit al betekend dat je geen moeite hoeft te doen.
Uitspraak van DennisvandenBroek.nl op zondag 3 juli 2005 om 14:21:Dan was ik het!
Jij hebt de halve nacht op PF rongehangen.
Uitspraak van DennisvandenBroek.nl op zondag 3 juli 2005 om 14:25:Ik ben ouder, maar durf dat ook niet hoor!
Uhm! uitproberen
Uitspraak van DennisvandenBroek.nl op zondag 3 juli 2005 om 14:27:Niet!
Xes citeer 3 juli 2005 03:34
Toen heb je je Sensation plaatje gemaakt/gepost.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 14:17:ik had graag even met je gesproke,dus misschien op deze manier!
cursus assertiviteit van de LOI misschien wel handig??
Uitspraak van DennisvandenBroek.nl op zondag 3 juli 2005 om 14:42:Had ik al gedaan!
Hebben we jou iets gevraagd dan?
don't tease me
Uitspraak van DennisvandenBroek.nl op zondag 3 juli 2005 om 14:40:een plaatje zaegt meer dan 1000 woorden
idd, bianca plaatje voor jou

en we hebben zo,n beetje de hele avond oogcontact gehad!
Het spijt me, maar een maatje van me die kijkt scheel...
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 14:17:heej ben jij die lekkere/mooie jonge die vannacht op sensation was??roze zonnebril(tenminste voor zover ik kon zien ) wit shirtje(haha duh!) met ronde tekstopdruk,zwart/donker haar,en we hebben zo,n beetje de hele avond oogcontact gehad!ik had graag even met je gesproke,dus misschien op deze manier!kissssss car
als ie
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 17:17:bogi...weet je het verschil tussen flirten en gewoon kijken?!?!?!
leg eens uit
Leer nou eens om op iemand af te stappen wanneer je oogcontact hebt.. Nee heb je, en ja kan je krijgen.. Maakt je ook gelijk een stuk spontaner 
?
Wat bedoel je?
Wat bedoel je?

![[WZDG] Plank](/images/user/111911_3190266.jpg)