Partyflock

Forumonderwerp · 791005
2 volgers · 33890x bekeken

Waarschuw beheerder
salvia divinorum heb ik laatst gerookt, vet space en trippen , het is beter dan paddoos wand het duurt maar 15 minuten maximaal, zeker een aanrader voor iedereen, een tip , rook het wel met een waterpijp wand dan werkt het het best

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 19:55:
Ik heb dat spul 2 keer gebruikt....

Ik ook, des te vaker je het ook doet des te intenser het wordt.. Ik vind het alleen heel irri dat die shit zo scherp is aan je keel...
Waarschuw beheerder
donateur
Waterpijp?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evert op zaterdag 1 april 2006 om 14:28:
- Het gevoel hebben van vorm te veranderen.

Ja vaag spul he...Het gevoel dat je gewoon in een of ander object verandert en zowat tot totaal niet kunt bewegen...en weer heel langzaam terug komen in de echte wereld...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van brainless op vrijdag 28 april 2006 om 03:42:
Als iemand het uit ken leggen, doe je best, mij lukte het in ieder geval niet.

Vaak voorkomende verschijnselen bij een Salviatrip;

Rollende en walsende bewegingen, de ruimte verandert.

Je voelt dat je in een voorwerp verandert, zoals een stoel, een muur, een buis, een kleur, een kous enz.

Tweedimensionale visioenen van vliezen en draden.

Het gevoel door allerlei krachten getrokken en verwrongen te worden.

Het gevoel geen lichaam te hebben en identieteitsverlies.

Plaatsen uit het verleden opnieuw bezoeken, vooral uit de kindertijd.

Verlies van tijdsbesef, gevoel (of angst) dat het eeuwig door zal gaan.

Elkaar overlappende realiteiten. De waarneming dat je op verschillende plaatsen tegelijk bent.
(boek: UIT JE BOL )
Waarschuw beheerder
donateur
misschien lees ik eroverheen maar waar is die shit te krijgen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruud Awakening op zondag 30 april 2006 om 19:12:
waar is die shit te krijgen?

elke smartshop (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruud Awakening op zondag 30 april 2006 om 19:23:
prijs ong?

Voor 10 gram salvia divinorum, gedroogde bladeren betaal je rond de 7.50 euro, niet duur voor een erg wazig tripje ;)
Veel plezier voor als je het gaat gebruiken...enne wel ff de gebruiksaanwijzing goed doorlezen okee!
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me niet handig.
De werkzame stoffen lossen beter op in alcohol dan in water, dus die worden er meer uitgefilterd.
Ik vind alcohol ook niet geschikt om met salvia te combineren.
Waarschuw beheerder
eigenlijk alleen lekker jointje van te voren roken, dan juh salviatje en dan dik chillend gaan ligge trippuh :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van - QRAZY MANIAQ - op zaterdag 29 april 2006 om 00:48:
Verlies van tijdsbesef, gevoel (of angst) dat het eeuwig door zal gaan

dit heb ik ook altijd, de laatste x was dit best eritant wand ik dacht dat de trip de echte wereld was en dat ik nuchter was en als of als je nuchter bent dan tript echt vaag.
en ik dacht dat ik dood was en dat de heele wereld en iedereen en alles in mijn hoofd zat en het leek of ik nooit geleefd had maar mijn heele leven aan het trippen was.
en toen werd ik nuchter en had zo iets van what the fack is happening with me, waar ben ik en waar was ik.

ik heb ook gehad dat ik de laatste bladzijde van een boek was, en stelde me zelf de vraag wat er gebeurt als het boek uit is en het leeven was het boek.

hier heb je op een rijdje wat ik allemaal voor id had met salvia.
1. een boek.
2. een vrisbee.
3. een stofje op een bril
4. een boemerrang.
5. mijn ziel.
6. mijzelf maar dan oneindig lang.
7. mijzelf maar dan uitrekbaar.
8. een blaadje die uit een stofzuiger probeert te komen.
9. een zwartgat.
10. salvia zelf.
11. ik in het verleden

verder weet ik even niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van - QRAZY MANIAQ - op maandag 1 mei 2006 om 12:44:
Voor 10 gram salvia divinorum, gedroogde bladeren betaal je rond de 7.50 euro, niet duur voor een erg wazig tripje

dan heb je alleen blaadjes zonder extract.
wand 5x is al 12 euros

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :vaag:Terrormuiz:vaag: op maandag 1 mei 2006 om 13:29:
eigenlijk alleen lekker jointje van te voren roken,

dat kan je doen maar salvia overheerst op alles dus de wiet voel je niet meer ook niet na de trip wand dan ben je zwaar nuchter

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evert op maandag 1 mei 2006 om 13:08:
Ik vind alcohol ook niet geschikt om met salvia te combineren

vind ik ook , je voelt dan veel minder van de salvia

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 17:47:
dit heb ik ook altijd, de laatste x was dit best eritant wand ik dacht dat de trip de echte wereld was en dat ik nuchter was en als of als je nuchter bent dan tript echt vaag.
en ik dacht dat ik dood was en dat de heele wereld en iedereen en alles in mijn hoofd zat en het leek of ik nooit geleefd had maar mijn heele leven aan het trippen was.
en toen werd ik nuchter en had zo iets van what the fack is happening with me, waar ben ik en waar was ik.

ik heb ook gehad dat ik de laatste bladzijde van een boek was, en stelde me zelf de vraag wat er gebeurt als het boek uit is en het leeven was het boek.

hier heb je op een rijdje wat ik allemaal voor id had met salvia.
1. een boek.
2. een vrisbee.
3. een stofje op een bril
4. een boemerrang.
5. mijn ziel.
6. mijzelf maar dan oneindig lang.
7. mijzelf maar dan uitrekbaar.
8. een blaadje die uit een stofzuiger probeert te komen.
9. een zwartgat.
10. salvia zelf.
11. ik in het verleden

verder weet ik even niet

hoe is het met jullie identiteit met salvia op?

Waarschuw beheerder
daar weet ik nog niets van maar weet wel dat ik dit maar eens een keertje moet gaan doen!
Waarschuw beheerder
Jongens ... door jullie krijg k weer zin in :D:D
van ut weekend maar ff lekker nachtvisse met salvia ... :P
kijkuh hoeveel vissie k nog binnekrijg ;);)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 17:54:
oe is het met jullie identiteit met salvia op?

Ik ben mezelf nog gebleven tot nu toe :o

Alleen alles om me heen werd anders, denken rond te lopen terwijl je stilstaat etc

Waarschuw beheerder
hoeveel van die 5x extract moet je roken? hoop maar een halve gram??? anders ist zonde van je geld 15 euro van een gram. Kan je beter 12,50 paddo's halen en 4/5 uur wazig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 17:54:
hoe is het met jullie identiteit met salvia op?

Tja uhm...eigenlijk geen identiteit, was ontzettend vaag; idd dat je wel de trip en realiteit behoorlijk goed door mekaar haalt, bizar. Eerst was ik in/op/over/dwars door de muur, maar was geen behangetje, verf of stuukwerk en ook de muur zelf was ik niet, als iemand weet wat ik wel was hoor ik het graag, maar toch identiteitsloos daar blijf ik bij...:vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 11:05:
hoeveel van die 5x extract moet je roken? hoop maar een halve gram???

als het de eerste x is moet je niet te veel van het effect verwachten wand dan werkt het bij weinig mensen .
maar bij herhaling werkt het al beter en heftiger.
in het begin is het wel duur, maar als je het al vaker gedaan hebt is een of 2 hijzen voldoende maar dat merk je vanzelf, en dan doe je met een halve gram 3 of 4 x mee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 16:58:
als het de eerste x is moet je niet te veel van het effect verwachten wand dan werkt het bij weinig mensen .
maar bij herhaling werkt het al beter en heftiger.
in het begin is het wel duur, maar als je het al vaker gedaan hebt is een of 2 hijzen voldoende maar dat merk je vanzelf, en dan doe je met een halve gram 3 of 4 x mee

achjah nou tijd van overvloed is bijna begonnen dus probeer het vast wel een paar keer uit:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van watje van katoen :vaag: op dinsdag 2 mei 2006 om 17:42:
en da spul is na 15 min uit gewerkt??

maximaal ja, maar dat is lang zat als je ergens bent waar tijd niet bestaat.
je kan het ervaaren als uren

Waarschuw beheerder
+ dat je ernog een hele tijd overna denkt, en geloof mij , na het een paar x gedaan te hebben krijg je de heftigste en raarste trips die je kan krijgen.

Waarschuw beheerder
ik ben moed aan het verzamelen om binnekort weer een keer flink veel slavia te roken om door te breken.
Ik ben de laatste tijd op psychedelica icm dissociatives erg veel entiteiten tegengekomen, vaak ook met slechte bedoelingen waardoor ik een beetje bang ben iet ste geburiken waar ik totaal geen contro9le over heb.

Aangezien ik nu al een tijdje een plantje heb en er erg goed voor zorg hoop ik op deze manier eaan salvia te laten zien dat ik met goede bedoelingen haar wereld binnen wil komen!

Ik hou jullie op de hoogte! ;) (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 april 2006 om 07:49:
Ik vind het alleen heel irri dat die shit zo scherp is aan je keel...

heb je nu met smaakjes, aardbei of zo :woopwoop:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bijouke (k) op vrijdag 5 mei 2006 om 22:28:
heb je nu met smaakjes, aardbei of zo

dat heb ik ook op internet gezien, met aardbei en nog meer smaken, maar ik vind het helemaal niet scherp in d keel, maar ik rook ook en ook wiet dat scheelt wel denk ik

Waarschuw beheerder
Vanavond test filemon salvia in spuiten en slikken op BNN, nou ben benieuwd.

Grote kans dat ie de eerste x er niet veel van merkt.

Waarschuw beheerder
nou, dat viel weer tegen :( hij durfde niet, kan ik ook wel enigszins iets bij voorstellen. 't duurde bij mij ook effe voordat ik mezelf zover had om het een x te proberen
Waarschuw beheerder
lijkt me ook echt een hele ervaring dat salvia,

maarja , ik durf geen psychedelica te nemen omdat ik voor me gevoel al flink psychotisch ben geworden van het blowen... (ben 1x na een avondje aan de pille die dag erna flink fout gegaan van een joint, en dat is "blijven hangen" zegmaar....teringzooi..)

ik kan echt niet meer tegen die troep.

en ik heb zowieso vaak de angst van "wat als het fout gaat"..

bijna altijd, maar met mdma of pep ofzo weet ik dat dat na een paar minuten alweer over is.

psychedelica fascineert me en tog ben ik te bang om het te gebruiken

kben echt een poesje :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CENSORED op dinsdag 9 mei 2006 om 00:51:
psychedelica fascineert me en tog ben ik te bang om het te gebruiken

Gewoon niet gebruiken als het in je koppie een grote chaos is ;)
Waarschuw beheerder
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20060508.asf
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - QRAZY MANIAQ - op dinsdag 9 mei 2006 om 14:58:
Gewoon niet gebruiken als het in je koppie een grote chaos is

daarom doe ik het ook niet :D

en ik weet ook dat alles tussen me oren zit... alleen kom ik er niet echt vanaf ofzo,

maarja , misschien in de toekomst :D

Waarschuw beheerder
Ik had er nog nooit van gehoord..
wel hele vage dingen gebeuren er met je zo te lezen..

Uitspraak van verwijderd op zondag 30 april 2006 om 19:17:
elke smartshop

kan je dat gewoon bij de smartshop halen?? is dat een softdrugs dan??

Waarschuw beheerder
is dat een softdrugs dan??

Smartdrugs. Het is een entheogeen voor sommige andere noemen het een hallucinogeen en weer andere vinden het meer een dissociative!

Kortom: Salvia = salvia het heeft een unieke uitwerking. een goedje waar je erg veel respect voor moet hebben en niet zomaar ff voor de lol gaan roken. Vooronderzoek en -bereiding is een MUST. Be carefull!

Waarschuw beheerder
Precies Boriz. Volgens mij mag niemand Salvia onderschatten. Dit moeten jullie echt eens doen. Rookte onlangs half grammetje in een bong. Tja, kompleet de weg kwijt. Te gek. Duurde maar 15 minuutjes, maar dat leek wel 2 jaar. Ga volgende week nog wat bestellen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb serieus de geest van Salvia plant ontmoet tijdens een paddotrip waarbij ik Salvia rookte. Tot 2 keer toe zelfs! Was echt heel erg mooi. Het is een vrouwelijke entiteit, en het is echt zwaar mystiek gewoon. Geweldig was dat.. :d Tis echt een heel ontzagwekkende vrouwtje die Lady Sally.. Ze maakte prachtige dansbewegingen en tsjah...geen woorden voor...was heel mooi dat.. :jaja:
Ook heeft ze me een keer gruwelijke beelden vertoond...dat was echt scary!!

Voor de mensen die nu denken dat ik gek ben of dit verzin: NEE! Echt gebeurd.. :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 15:41:
k heb serieus de geest van Salvia plant ontmoet tijdens een paddotrip waarbij ik Salvia rookte. Tot 2 keer toe zelfs! Was echt heel erg mooi. Het is een vrouwelijke entiteit, en het is echt zwaar mystiek gewoon.

Wat een ervaring :respect:

Toevallig gister 1 gram 10X extract besteld die ik morgen in huis heb :woop:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:52:
Smartdrugs. Het is een entheogeen voor sommige andere noemen het een hallucinogeen en weer andere vinden het meer een dissociative!

Kortom: Salvia = salvia het heeft een unieke uitwerking. een goedje waar je erg veel respect voor moet hebben en niet zomaar ff voor de lol gaan roken. Vooronderzoek en -bereiding is een MUST. Be carefull!

ahaaa.. Tjah ik weet er niet veel over.. maar wat ik lees, is het best heftig,
nix voor mij denk ik..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op woensdag 10 mei 2006 om 15:46:
Toevallig gister 1 gram 10X extract besteld die ik morgen in huis heb

10X extract is wel heavy...
Ik heb die ook een keer gedaan maar das al lang geleden en in een héle domme setting.. 8) Op m'n kamer, met licht aan en verder gewoon op m'n bureaustoel...ja zo hoort dat natuurlijk niet. Maargoed, was toen nog niet echt een serieuze psychonaut ofzo en wist nog niet echt waar het nou eigenlijk allemaal voor staat. Ook wist ik verder nog niet hoe belangrijk de set, setting en mindset waren.

Dat 10 of 15x Extract wil ik ook zeker weer eens gaan doen. Ik heb nu namelijk alleen het 5x Exstact hier liggen. Daar heb ik ook best veel van. Maargoed...doe t alleen nog in combi met paddo's of andere Entheogenen waarmee dat samen gaat (zijn er niet veel, naar mijn weten eigenlijk lleen paddo's). Samen met paddo's... echt een combinatie van de God en de Godin (Salvia is vrouwelijk, paddo's meer mannelijk).. :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En dan te bedenken dat ik eerst van plan was om 20X te bestellen :D

Eerst nog maar eens wat meer (tripreports e.d.) lezen voordat ik het daadwerkelijk doe...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook wel in voor de heftige ervaringen :9 Eigenlijk lijkt me super om echt TOTAAL helemaal los van je ego te komen en helemaal één te worden met het effect dat zich voordoet op zo'n moment. Waar kun je die 20x extract bestellen?:P

Wil het best een keer proberen. Ben er niet echt heel erg bang voor ofzo, aangezien het toch niet zo heel erg lang duurt. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 17:58:
Ik ben ook wel in voor de heftige ervaringen Eigenlijk lijkt me super om echt TOTAAL helemaal los van je ego te komen en helemaal één te worden met het effect dat zich voordoet op zo'n moment. Waar kun je die 20x extract bestellen?

Wil het best een keer proberen. Ben er niet echt heel erg bang voor ofzo, aangezien het toch niet zo heel erg lang duurt.

Op www.azarius.nl kan je het 20x extract bestellen.

Ik heb hier overigens zelf geen ervaring mee, ik heb enkele malen het 5x extract gerookt, maar dat heeft helaas tot op heden nog geen effect gehad.

Ik ga het binnenkort nog maar eens een keertje proberen, misschien een wat zwaarder extract, omdat het me een erg indrukwekkende ervaring lijkt.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook wel in voor de heftige ervaringen :9 Eigenlijk lijkt me super om echt TOTAAL helemaal los van je ego te komen en helemaal één te worden met het effect dat zich voordoet op zo'n moment.

Lijkt mij ook, maar ik begin liever een beetje rustig aan :P

Waar kun je die 20x extract bestellen?:P

http://azarius.net/product1_2_3_salvia_sage_extract_20x.html (y)