Partyflock

Forumonderwerp · 790713
12129x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Nou mensen ik ben benieuwd wat het gaat worden??

1e wedstrijd van het nieuwe seizoen!!

Staken of gewoon voetbal?????

Wat gaat het worden??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ook geen 13 aug. voor Ajakes-FC Den Haag
Burgemeester Cohen van Amsterdam heeft ook zaterdag 13 augustus afgekeurd als datum voor Ajakes-FC Den Haag. Dat zat eraan te komen, want de burgemeester had al verklaard dat in heel augustus te weinig politiemensen beschikbaar zijn tijdens alle evenementen in de hoofdstad. De volgende stap lijkt dat de KNVB gaat proberen de wedstrijd in het Haagse Zuiderpark te laten spelen. Maar of de burgemeester van Den Haag daar blij mee zal zijn.... Wellicht wordt deze wedstrijd net als Jong Ajakes - Jong Feye stiekem op een bevreemdend tijdstip in Zeist gespeeld.

Bron:elf

Gezocht: plaats om Ajakes-FCDH te spelen
Gezocht: een gemeente die de competitie-ouverture voor Ajakes en FC Den Haag wil verzorgen.

De Amsterdamse burgemeester Cohen heeft de eerste wedstrijd tussen de twee voetbalclubs op zondag 14 augustus verboden. De reden: er is onvoldoende politiecapaciteit in de hoofdstad omdat in de maand augustus meerdere grote evenementen, zoals de Gay Parade en Sail, worden gehouden. Bovendien staat op 28 augustus de topper Ajakes-Feyenoord op heet programma. Gisteren kwam de KNVB met een tweede voorstel: zaterdag 13 augustus. De kans dat Cohen dit verzoek honoreert, is gezien zijn argumenten klein.
De reglementen van de voetbalbond schrijven in dat geval voor dat de wedstrijd wordt 'omgedraaid', maar FC Den Haag heeft de KNVB al in een vroeg stadium laten weten dat dat geen optie is, omdat in het Zuiderpark dat weekeinde al activiteiten zijn.
Algemeen directeur Robert Langenbach van FC Den Haag is boos op Amsterdam. "Twee maanden geleden hebben wij in het knelpuntenoverleg van de KNVB keurig laten weten dat in het tweede weekeinde van augustus niet in het Zuiderpark gespeeld kon worden. Politie Haaglanden en de lokale overheid in Den Haag hebben namelijk wel hun huiswerk gedaan. Amsterdam kennelijk niet. Ik vind het heel vervelend dat FC Den Haag nu weer de dupe is. Met Ajakes-Feyenoord kan natuurlijk niet worden geschoven vanwege Europese verplichtingen. En dus komen ze automatisch bij FCDH terecht", zegt Langenbach cynisch.
"We hebben de lokale overheid en de politie Haaglanden al op de hoogte gesteld, maar het Zuiderpark kan gewoon niet. Jammer, want het zou mooi zijn om te laten zien dat het hier wél kan. Het knelpuntenoverleg is nota bene twee maanden geleden. Toen hebben we geen enkel geluid uit Amsterdam gehoord."
Niet in Amsterdam op zondag, niet in Amsterdam op zaterdag, niet in het Zuiderpark dat weekeinde, dus zegt de KNVB in het laatste geval: de wedstrijd Ajakes-FC Den Haag wordt gespeeld op neutraal terrein, eventueel zonder publiek. De zoektocht is derhalve gericht op een gemeente die bereid is de voetbalwedstrijd te organiseren op vrijdag 12, zaterdag 13 of zondag 14 augustus.

Bron: haagsekrant
Waarschuw beheerder
Altijd moeilijk doen!!!

Dit slaat echt nergens op :no:

Waarschuw beheerder
jah volgens mij was cohen ook de grootste voorstander in het overleg om 020 terug te sturen de 17e ....
Waarschuw beheerder
hmmmm schande nu al maarjah uhhh als niet thuis ken waardan???? uhhh dan maar 3 punten voor den haag toch uhhhh ik verwact geen enkele gemeente die ons wil hebben jajahahahha

dus voorstel 3 punten voor den haag jah toch !!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
k hoop het ook

Waarschuw beheerder
donateur
De zoektocht is derhalve gericht op een gemeente die bereid is de voetbalwedstrijd te organiseren op vrijdag 12, zaterdag 13 of zondag 14 augustus.

Dat wil geen enkele gemeente :s
Waarschuw beheerder
Achterlijk dit!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 16:03:
jah volgens mij was cohen ook de grootste voorstander in het overleg om 020 terug te sturen de 17e ....

lul jij nou weer flapdrol

Uitspraak van kleineman APC op woensdag 3 augustus 2005 om 16:03:
hmmmm schande nu al maarjah uhhh als niet thuis ken waardan???? uhhh dan maar 3 punten voor den haag toch uhhhh ik verwact geen enkele gemeente die ons wil hebben jajahahahha

dus voorstel 3 punten voor den haag jah toch !!!!!!!!!!!!!!!

a natuulek

gare shit dit :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 3 augustus 2005 om 16:10:
lul jij nou weer flapdrol

Nou het enige wat wel weer duidelijk dat ze 020 de zaakies niet in orde hebben het is wel duidelijk een teken van zwakte en dat voor een zogenoemde hoofstad pfffff prutsers daarzo ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 16:13:
Nou het enige wat wel weer duidelijk dat ze 020 de zaakies niet in orde hebben het is wel duidelijk een teken van zwakte en dat voor een zogenoemde hoofstad pfffff prutsers daarzo ...

gemeente r dom had het vorig jaar lekker in orde toch?

iedereen ouwehoerd altijd alsof wij er zo blij mee zijn met die lul van een Cohen.

speelschema is allang bekend en nu verbied ie het in 1 keer :S

Waarschuw beheerder
echt een jodestreek van hem he :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
michael ik had gister die moniek die vriendin van maarten (die bolle) aan de lijn hehehe ze mocht jou niet zo he :D

Waarschuw beheerder
jah hahahaha nog steeds ik ben ook af en toe een plaaggeest ...
Waarschuw beheerder
a natuulek

niet dan (Y) neusje???? uhh niemand wil die pot hebben denk je ook niet dan maar gewoon punte geve oke niet leuk er om ballen is leuker maarjah uhhh die cohen wist dit al langer dus wie maakt er nou de fout jah toch?????

Waarschuw beheerder
donateur
Cohen :dood:
Opstelten :dood:
Deetman :dood:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 16:20:
jah hahahaha nog steeds ik ben ook af en toe een plaaggeest ...

spreek je kevin nog wel eens? :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
niet jij kef, andere kevin ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 3 augustus 2005 om 16:36:
spreek je kevin nog wel eens?

neej nooit meer ... zie wouter "heus" ook niet meer en die bolle op msn dan maar goed spreek jij hem nog dan ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 3 augustus 2005 om 16:39:
niet jij kef, andere kevin

nee wete ik :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bla

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 16:40:
neej nooit meer ... zie wouter "heus" ook niet meer en die bolle op msn dan maar goed spreek jij hem nog dan ?

kevin spreek ik wel vaak, die belde gister nog, zit in denemarken nu, maar hij zit normaal ook vrij veel in gouda en utrecht :D

heus is kicke, dacht dat jij altijd met hem naar fey ging, hij was een x zo kort toen we nog jong waren toen is ie voor t eerst naar de hoeren gegaan bij een extreem lelijke dikke negerin hihi gedver wat was die wijf fies

Waarschuw beheerder
hahaha jah dat verhaal ken maar heus is gepakt voor de 17e en heeft ze vrouwtje gewonden dus ik ga nu met andere jongens ..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 3 augustus 2005 om 17:00:
gedver wat was die wijf fies

Een van jou hoeren, lombokse pooier ?

Waarschuw beheerder
donateur
8)

Waarschuw beheerder
hoeren :o :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pffff, eindelijk van die weggooier af...

Hoeren ? Dat klinkt beter :D

Lombokse toch wel ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Achter het raam ermee :d

Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij in de buurt staan allemaal van die grote vrouwen uit de dominicaanse republiek achter de ramen:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 18:15:
Bij mij in de buurt staan allemaal van die grote vrouwen uit de dominicaanse republiek achter de ramen

geil man
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 18:15:
Bij mij in de buurt staan allemaal van die grote vrouwen uit de dominicaanse republiek achter de ramen

En jij staat ervoor? :-D
Waarschuw beheerder
geil man

bah rico toch
Waarschuw beheerder
op de wallen ook van die dikke afrikanen :dood:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 3 augustus 2005 om 18:26:
op de wallen ook van die dikke afrikanen

zuigen je lul vacuum :met die grote lippen :x
Waarschuw beheerder
zo daar zijn we weer!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Johan says: op woensdag 3 augustus 2005 om 18:20:
En jij staat ervoor?

:no:

Staan letterlijk op de hoek van mijn straat, die vieze wijven :d Bah :s

Vooral als het mooi weer is is het erg, dan gaan ze massaal op straat staan :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 2 augustus 2005 om 20:37:
Das het enige wat jullie hebben op MOKUM...

Jij bent een copper, een rooie nog wel...

Das vele malen erger...

O en hoe kom je hier bij??????

foute info joh:no:
Waarschuw beheerder
ik zie legalize al tussen de dames doorscheuven haha

" He lekkertje, wat denk je ervan ;-) "

:-D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 18:54:
Staan letterlijk op de hoek van mijn straat, die vieze wijven Bah

Vooral als het mooi weer is is het erg, dan gaan ze massaal op straat staan

op t spijk? best kicke daar, ben der nu iets meer dan een jaar niet geweest! best mooie dames, helaas sluit t vrij vroeg daar evenals geleen in den haag! :D

enne geen lombokse ozdp, die zijn niet zo naief ;)