Partyflock

Forumonderwerp · 790411

Waarschuw beheerder
donateur
Enige tijd geleden kwam ik er toevallig achter dat een tweetal niet nader te noemen Pf-leden (laten we ze voor t gemak even Niels en Menno noemen) het snode plan hadden opgevat om in de nacht van 4 op 5 juli a.s. een lelijke pop in mijn tuin te komen zetten.

Dit wilde ik natuurlijk ten koste van alles voorkomen, maar valkuilen graven mocht na de laatste Sint Maarten niet meer van de gemeente (al had ik daardoor wél een maandvoorraad Pizza Quattro Bambini) en voor een mijnenveld rond mijn huis kreeg ik de vergunningen niet rond.

Ik heb toen maar besloten om mij op 4 juli te laten invriezen. Een DarkSkywijslollie, als het ware. Want die lelijke pop wil ik gewoon NIET zien.

"Hoe moet het dan verder met Pf?" hoor ik nu al mensen vragen, want een forum zonder hoofdbeheerder kan natuurlijk niet! :no:

Nou, ik heb de afgelopen maand mijn opvolger ingewerkt en die staat al te popelen om het over te nemen! :D

Vanaf a.s. maandag zullen jullie dus niet meer mij op dit vertrouwde plekje tegenkomen maar een hele niewe kid-on-the-block (ja, ik heb t zo geregeld dat ik nog nét even Awakenings kon meenemen voor ik plat ga :P )... wees er een beetje aardig voor, want t is om de dooie dood geen gemakkelijke taak!

(ik moet overigens op 15 juli nog even 10 dagen uit de diepvries voor een aantal tests :S dus ik kom dan zeker nog even kijken of alles goed gaat, maar daarna is t definitief "cool all over"! B) )

Nou, dat was t geloof ik wel. :)

(F)
DSW

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2005 om 14:37:
dan is t maar te hopen dat ze deze topic niet ontdekken!

Ik zeg niks hoor B)

Waarschuw beheerder
donateur
gaat het om jou joh :|

Waarschuw beheerder
donateur
t is allemaal de schuld van die Niels en die Menno hoor!

ZIJ wilden die pop in mijn tuin gaan zetten! :@
Waarschuw beheerder
donateur
Balen dat je gaat DsW

Heb toch wel veel geleerd van je.

Maar succes als ijslollie

Waarschuw beheerder
:O jah hoor :/ ook nog echt ook zeker?! :s

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Perfect Blood op vrijdag 1 juli 2005 om 18:17:
Balen dat je gaat DsW

binnen een week zijn jullie me allemaal vast al vergeten :yes:

ik krijg echt een heeeeeeeeeele goeie opvolger! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lijkt het je niet eng :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2005 om 18:26:
binnen een week zijn jullie me allemaal vast al vergeten :yes:

jou vergeten? Echt niet :no:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2005 om 18:26:
ik krijg echt een heeeeeeeeeele goeie opvolger! :D

Nou ben benieuwd :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van japperd op vrijdag 1 juli 2005 om 14:54:
ben benieuwd wie hem gaat opvolgen.... kzal dan de eerste dagen alleen maar dingen roepen als: DSW deed dat vroeger zo en dat was veel beter.....

:yes: :D
Dan ga ik vragen naar die leuke berichtjes die ie altijd terugstuurde bij je aangemaakte ticket :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2005 om 17:47:
t is allemaal de schuld van die Niels en die Menno hoor!

Toch niet dé Niels en dé Menno :o

Jammer dat je gaat :(.. Je had wel de eer om de allereerste PF foto van mij te maken 8)
Die "stoere" foto haha.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2005 om 19:51:
Toch niet dé Niels en dé Menno

jij kent ze dus óók al?

volgens mij zijn die twee best wel berucht! :O
Waarschuw beheerder
donateur
Niels ken ik ook wel, al is het niet persoonlijk.

Maar wie is Menno?

Waarschuw beheerder
donateur
dat schijnt een vriend van die Niels te zijn

ook wel bekend als "Rollie"

Waarschuw beheerder
donateur
menno is rollie op pf :D

Waarschuw beheerder
donateur
dat zei ik, gamma!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 1 juli 2005 om 20:01:
menno is rollie op pf

O je bedoelt Anti-Cohen Rollie of anti- Buurthuis rollie!!!

;P

En niels was mijn oude Piratenkapitein (krankimkopf ofzoiets) toch??
Waarschuw beheerder
donateur
ow die rollie, dan weet ik ook wel wie dat is :)

Waarschuw beheerder
Je zult het maar koud hebben
Waarschuw beheerder
donateur
Lol

Waarschuw beheerder
donateur
:D

Waarschuw beheerder
donateur
ga je van PF wou je zeggen? :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vrees het wel

Waarschuw beheerder
nou als rollie jou taak overneemt dan ben ik binnen 10 sec. verbannen denk ik of benoemd tot trein wagon ofzo net als laatst :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2005 om 19:56:
jij kent ze dus óók al?

Stelletje loeders zijn het ook :[
Vooral Niels.. HtotdeMacht3... Goddamn.. Mn slettebakske :D

Waarschuw beheerder
donateur
Snollie en Neles (L)

Waarschuw beheerder
donateur
dsw we gaan je missen hoor :D :kusje:

Waarschuw beheerder
donateur
Translation Moo - English

Okay, I'm here. DSW's replacement! :D

Now what do I do?
Waarschuw beheerder
donateur
Waar heb jij nou weer aan gesnoven dan :D

Waarschuw beheerder
donateur
:O
Waarschuw beheerder
donateur
Horsie is back :D :woopwoop:

Waarschuw beheerder
donateur
Doet je opvolger wél aan vriendjespolitiek? O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Maarre is dat zo'n pop die ze wel eens bij mensen in de tuin zetten die jarig zijn en een bepaalde leeftijd worden? :9

Waarschuw beheerder
donateur
Moo mooomooo moo :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2005 om 17:47:
ZIJ wilden die pop in mijn tuin gaan zetten!

in jouw tuin %)

je zal wel de tuin van DSW bedoelen :[

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 12:25:
Maarre is dat zo'n pop die ze wel eens bij mensen in de tuin zetten die jarig zijn en een bepaalde leeftijd worden?

volgens mij wel ja :/

was er toch een groter leeftijdsverschil dan ik dacht :\ O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AngelDoll op maandag 4 juli 2005 om 14:43:
je zal wel de tuin van DSW bedoelen

translation Moo - Dutch:

Omdat ik het account van DSW heb overgenomen staan nu ook al zijn berichten op mijn naam. Alles van vóór vandaag is dus gepost door DSW!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 14:48:
Omdat ik het account van DSW heb overgenomen staan nu ook al zijn berichten op mijn naam. Alles van vóór vandaag is dus gepost door DSW!

Ahum.. Hoelang denk jij teblijven en wanneer krijgen we DSW terug :/

Waarschuw beheerder
donateur
translation Moo - Dutch:

Als alles volgens plan verloopt, in 2055.

Wat heb jij een leuke paarse koe! :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 15:06:
Wat heb jij een leuke paarse koe!

Ze heet Milka maae ze is nu ff weg want ze heeft Pausa :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 15:06:
Wat heb jij een leuke paarse koe! :lief:

Niet verliefd worden he :9

Waarschuw beheerder
Okay als dit hele verhaal waar is, ben ik dan de enige die zich afvraagt waarom je je eigen zou laten invriezen?
Wordt je over 50 jaar wakker en is je eigen familie misschien al dood, je vrienden zijn stokoud of ook al dood en waarschijnlijk ook je vrienden niet meer. Kortom je staat er in het begin alleen voor, je hebt geen huis meer. En dan je laat je invriezen omdat je niet ouder wilt worden? als je over 50 jaar ontdooit ben je nog steeds 50 en zul je ook ouder gaan worden. Ik vraag me ernstig af wie er over 50 jaar terug wil komen in een wereld waar je bijna niemand meer kent en dat je nu al je dierbaren achter laat. en daarbij lijkt het mij doodeng, wie zegt dat ze je netjes 50 jaar bewaren, wie weet wat er allemaal nog gebeurd in die jaren. De mensen die je nu netjes invriezen zijn dan al weer met pensioen en een andere malloot gaat weer met je lichaam verder expemerimenteren.

Kortom, ik geloof er weinig van, waarom staat het niet in de nederlandse krant of komt het op het nieuws??? dat krantenartikel van de NYtimes kan iedereen zelf maken.
Als het wel waar is...zie ik geen 1 goede reden om mezelf in te vriezen. Het is net zelfmoord, je laat gewoon je dierbaren achter, of je moet geen dierbaren hebben, sja dan zou ik ook gewoon dood willen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juli 2005 om 13:27:
Okay als dit hele verhaal waar is, ben ik dan de enige die zich afvraagt waarom je je eigen zou laten invriezen?
Wordt je over 50 jaar wakker en is je eigen familie misschien al dood, je vrienden zijn stokoud of ook al dood en waarschijnlijk ook je vrienden niet meer. Kortom je staat er in het begin alleen voor, je hebt geen huis meer. En dan je laat je invriezen omdat je niet ouder wilt worden? als je over 50 jaar ontdooit ben je nog steeds 50 en zul je ook ouder gaan worden. Ik vraag me ernstig af wie er over 50 jaar terug wil komen in een wereld waar je bijna niemand meer kent en dat je nu al je dierbaren achter laat. en daarbij lijkt het mij doodeng, wie zegt dat ze je netjes 50 jaar bewaren, wie weet wat er allemaal nog gebeurd in die jaren. De mensen die je nu netjes invriezen zijn dan al weer met pensioen en een andere malloot gaat weer met je lichaam verder expemerimenteren.

Kortom, ik geloof er weinig van, waarom staat het niet in de nederlandse krant of komt het op het nieuws??? dat krantenartikel van de NYtimes kan iedereen zelf maken.
Als het wel waar is...zie ik geen 1 goede reden om mezelf in te vriezen. Het is net zelfmoord, je laat gewoon je dierbaren achter, of je moet geen dierbaren hebben, sja dan zou ik ook gewoon dood willen.

whahahahhahahahahha SJEZUS! ga jij je ff schamen 8)

Waarschuw beheerder
donateur
[img  cacheid=000001d1000060093339c8bf1a00d5a42d]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img][img width=29 height=15 cacheid=000001d1000060093339c8bf1a00d5a42d]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img]

8) Ghehehe
Waarschuw beheerder
donateur
.:: Dees ::. :X

Waarschuw beheerder
donateur
Stickhorsie 8)