Oh ja... goeiemiddag Mike
Elke week, want ik woonde er bijna (: en Pompei staat er nog steeds inderdaad. Het is een tijdje gekraakt geweest alleen deze gasten zijn er nu ook weer uit en de eigenaar heb ik persoonlijk nog eens aan de telefoon gehad vanuit Spanje, want er waren plannen om het weer open te gooien als jeugdhonk.
Zitten best nog wel wat mensen die er vaak kwamen... Je moet ook maar ff in de agenda kijken, staan nog een paar feessies van Pompei in
Elke week, want ik woonde er bijna (: en Pompei staat er nog steeds inderdaad. Het is een tijdje gekraakt geweest alleen deze gasten zijn er nu ook weer uit en de eigenaar heb ik persoonlijk nog eens aan de telefoon gehad vanuit Spanje, want er waren plannen om het weer open te gooien als jeugdhonk.
Sorry hoor marc maar weet niet met wie jij gesproken heb maar pompei/ roadhouse is tegen de vlakte gegaan
Er staat nu een nieuw gebouw dat een opvangcentrum voor de daklozen/hoeren wordt
Dus wordt geen nieuw jeugdhonk zoals ze je verteld hebben
En de uitbraak, pompei, en roadhouse gaat allemaal over dezelfde tent
Uitspraak van TW Magazine op donderdag 30 juni 2005 om 09:50:
Sorry hoor marc maar weet niet met wie jij gesproken heb maar pompei/ roadhouse is tegen de vlakte gegaan
Er staat nu een nieuw gebouw dat een opvangcentrum voor de daklozen/hoeren wordt
Dus wordt geen nieuw jeugdhonk zoals ze je verteld hebben
En de uitbraak, pompei, en roadhouse gaat allemaal over dezelfde tent laatste aanpassing 30 juni 2005 11:21
Ja heel jammer dat het tegen de vlakte is...ben bezig met een reunie dus hou deze site in de gaten...
Ja heel jammer dat het tegen de vlakte is...ben bezig met een reunie dus hou deze site in de gaten...laatste aanpassing 3 juli 2005 12:20
Ja heel jammer dat het tegen de vlakte is...ben bezig met een reunie dus hou deze site in de gaten...
Daar ben ik zowat in opgegroeid man!!
is er nou niemand anders meer uit Rotterdan zuid die daar kwam?
Pompei????
Ken ik niet... hehe..
Ruzie met carla hoorde ik? hihi,.. vrouwen onder elkaar
Maar als ik het zo lees behoorde jij ook tot de vaste bezoekers?
ik zie alleen een hondenkop! hahahaha
neej het gebouw is wel weg maar de feeling nooit ,en dat weten alle mensen van zuid
Dus: Pompei's early rave area ofzo...
Baroeg sluit vroeg dus word een moeilijke optie.
Wil het wel op Zuid doen maar blijft lastig.
Misschien een zaaltje op een feest ernaar noemen...
Dus: Pompei's early rave area ofzo...
Misschien een mogelijkheid op mijn 15 jarig jubileum..
Misschien een mogelijkheid op mijn 15 jarig jubileum..
is er nou niemand anders meer uit Rotterdan zuid die daar kwam
kwam je ook veel in demi-sec? gijs?
was wel gezelig toen ook al waren we toen alleen maar met ons groepje daar
samen met maantjuh
wat was die tyd toen fantastich
nou niet overdrijven hoor
Hoi de reunie zal plaatsvinden in Outland te Rotterdam op 5 Mei tijdens mijn jubileum feest.
De onderste zaal zal heten: Pompei's Reunion Area.
beter kijk dit zijn de feestjes waar ik op wacht
Hoi de reunie zal plaatsvinden in Outland te Rotterdam op 5 Mei tijdens mijn jubileum feest.
De onderste zaal zal heten: Pompei's Reunion Area.
Dennis
Vind het erg leuk en ben benieuwd wie ik allemaal tegen het lijf zal lopen!!
Gijs is ook mijn held hoor
Ja jou zie ik ook overal duh!
sterker nog.. Dennis, ik en een derde zijn degenen die daar begonnen zijn..
<-- best trots is
al was het Dennis z'n uitzonderlijk talent wat ons de 'gig' gaf na die idols voor DJ's
maar kijk uit naar 5 mei
Ging altijd met een groep uit Charlois zal eens wat namen noemen misschien komt er 1 je bekent voor : Broekzitter,
Hhahahahaha ja die ken ik wel, ik heb in die tijd op grootcharlois gezeten vlak bij de wielenwaal, en daar hadden ze een keet een soort discotje, daar kwam broekzitter ook altijd, ja die ken ik wel. Tering wat lijkt dat al weer lang geleden man.
En die Twilight daar kwanm ik ook ja tot dat het in de fik vloog helaas
Zeker helaas jah, was altijd lachen daar...ach jah aan alle toffe dingen komt een eind. Volgends mij heb ik jou ook vaag gekent uit de Twilight tijd, zat je toen ook al in het leger? Want kan me wel herinneren dat Earl een redelijk grote gozer daar kon die toen in het leger zat, zwart haar blok-head(je)of was het eilandje? Maar goed was een vage tijd toen dus kan het ook vet mis hebben
mzzllaatste aanpassing 25 maart 2006 14:01
wie heeft er nog ouwe foto's van Pompei???
wie heeft er nog ouwe foto's van Pompei???
Hoop alleen dat er niet al te veel kinderen komen opdagen die niet eens weten waar of wat Pompei was/is!!!
An.... doe eerst is ff laten zien aan mij, voordat je ze publiceert..
Scanneeeee
van pompei zelf nie wel van erna..
Maus en Martijn, dat wordt echt knalle, ik heb mn ouwe stapvriendinnetje ook weer opgezocht, dus dat wordt gevaarlijk. Angela & Carla & Co. in da house.