Partyflock

Forumonderwerp · 789998
Waarschuw beheerder
donateur
Triest toch, die boertjes......

eerst bijna alle spelers van ajax, nu weer een "topper" van feyenooit????

Wat een zielig gedoe.......Ga eens spelers opleiden in plaats van dit zielige gedoe!!!

Mee eens of niet?

:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
ga koffie drinken!!!! :[
Waarschuw beheerder
Hiep hiep hoi hoi
Waarschuw beheerder
donateur
lust ik niet........ :)
Waarschuw beheerder
donateur
hiep hiep hallooooooooooo he....pfiou!!

Waarschuw beheerder
donateur
Opzich is het wel redelijk nep ja...

Maar wat moet je anders als je een kut jeug opleiding hebt :P

Plus heb ik er geen moeite mee als feyenoord leeggekocht word :P
Waarschuw beheerder
ik ben het er volkomen mee eens.
dit is gewoon zeer triest en dan ook nog zeggen dat ze die spelers hebben opgeleid
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 20:51:
Plus heb ik er geen moeite mee als feyenoord leeggekocht word

ik normaal ook niet......................maar dit gaat nergens meer over!!

Waarschuw beheerder
aan de ene kant heb je ene punt.. Maar als de weinige aantrekkelijk spelers die we in nederland hebben rond lopen ipv. naar het buitenland, in de nederlandse competitie blijven, kunnen we er wel van blijven genieten.

En stel dat psv door het aantrekken van deze spelers het weer goed weet te doen in europa, kunnen de nederlandse voetbal liefhebbers weer wat mooie CL wedstrijden tegemoet zien
Waarschuw beheerder
donateur
denk dat feyenooiters daar anders over denken........dat zou ik namelijk wel doen als trabelsibij pisvee zou gaan spelen!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADHD1974 op woensdag 29 juni 2005 om 21:17:
feyenooiters

Uitspraak van ADHD1974 op woensdag 29 juni 2005 om 21:17:
pisvee

Eerlijk zijn, jij komt wel met betere opmerkingen

Ik ben het trouwens ook :jaja: met je stelling. Gewoon kopen die toppers als ze van hun huidige club mogen vertrekken. Kopen en kampioen worden voor de zesde keer in 10 jaar:bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
idd en laat de rest maar jaloers zijn met hun super jeugd opleiding :D

op naar stadhuisplein :bier:
Waarschuw beheerder
Stationsplein was afgelopen jaar ook zeer gezellig!
ik lees net op rtl5 kalou binnen paar dagen bij psv de overgang van salomon kalou naar psv lijkt vrijwel rond volgens diverse media zijn bbeide clubs nagenoeg rond over de transfer van de aanvaller kalou zou feyenoord verruilen voor psv en dan theo lucius gaat de andere kant op bovendien zou feyenoord een flinke transfersom extra ontvangen kalou heeft bij feyenoord nog een contract tot 2007 maar wil zijn contract niet verlegen

Waarschuw beheerder
en punten en komma's die kennen we niet maar wel vreselijk KUT als kalou weggaat jaja :yes::yes:

maarrr.. de vuurwerkman is geen slechte verdediger (en het wordt wel eens tijd voor een boven-middelmaat verdediger bij Feyenoord)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en open er nog 1 , en open er nog 1 , en open er nog 1hheeen en open er nog 2 en open er nog 2

Waarschuw beheerder
je moet toch wat

spelers uit andere competities (buitenlandse dus) willen hier niet spelen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 22:39:

Ja daarom spelen er alleen maar Nederlanders in de ere:s
Waarschuw beheerder
blijft weinig van k2 over:jaja:

Waarschuw beheerder
feyenoord is echt kanker dom bezig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da sidde gij op woensdag 29 juni 2005 om 22:48:
Uitspraak van Dan op woensdag 29 juni 2005 om 22:39:

Ja daarom spelen er alleen maar Nederlanders in de ere

Ik heb 't ook niet over 3e rang voetballers, maar over de echte buitenlandse toppers
Waarschuw beheerder
mijn calimerogevoel is er nog steeds :S
Waarschuw beheerder
Ik baal er wel van als Theo weggaat. Het is geen topper, maar hij staat er wel altijd als ze een beroep op hem doen. En is ook een echte brabander.
Waarschuw beheerder
Theo gaat niet, hij kan het calimero gevoel niet loslaten.
Waarschuw beheerder
Waarom zorgen ze daar dan niet voor?
Waarschuw beheerder
Het is toch doodnormaal dat goede spelers van subtoppers naar de topclubs gaan? Vennegoor kwam toch ook van Twente af?
Waarschuw beheerder
Dat is het ook, maarja zo blijf je wel bezig.

Waarschuw beheerder
En wanneer gaat die grootheidswaanzin bij Ajacieden eens weg?

Ajax is nagenoeg net zo middelmaat als Feyenoord momenteel, alleen door die tweede plaats denken ze van niet. Maar als je kijkt wat Ajax te kort kwam vorig jaar, zowel Europees als landelijk, da's echt een tergend groot verschil met PSV. Begin vorig seizoen dacht heel Nederland dat ze wel weer ff kampioen zouden worden, en dat ze misschien wel stiekum een kans op de CL maakten (tja waarom niet, goed team net kampioen, veel Nederlandse talenten die net op het EK zo hadden geschitterd, kijk naar Porto etc etc) en wat kwam ervan terecht? Lachwekkende vertoningen in CL en in de competitie.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ADHD1974 op woensdag 29 juni 2005 om 20:49:
Mee eens of niet?

:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, oja joh. Maar Ajax heeft een teleurstellend seizoen gedraaid. Jou club een dramatisch seizoen. 8)
Waarschuw beheerder
Ik hoorde ook geen Feyenoorders klagen toen Lodewijks van PSV naar Feyenoord kwam.
En Zoetebier van Feyenoord naar PSV...dus....
Maar ik wil het eerst zien en dan geloven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 00:08:
Ajax is nagenoeg net zo middelmaat als Feyenoord momenteel, alleen door die tweede plaats denken ze van niet. Maar als je kijkt wat Ajax te kort kwam vorig jaar, zowel Europees als landelijk, da's echt een tergend groot verschil met PSV. Begin vorig seizoen dacht heel Nederland dat ze wel weer ff kampioen zouden worden, en dat ze misschien wel stiekum een kans op de CL maakten (tja waarom niet, goed team net kampioen, veel Nederlandse talenten die net op het EK zo hadden geschitterd, kijk naar Porto etc etc) en wat kwam ervan terecht? Lachwekkende vertoningen in CL en in de competitie.

Ajax had Ibrahimovic op dat moment nog. En het laatste stukje van de competitie werd er wel redelijk goed gevoetbald. Ik denk dat Ajacieden in ieder geval meer hebben om naar uit te kijken komend seizoen dan Feyenoorders.

Uitspraak van Rood Wit Hart op donderdag 30 juni 2005 om 03:18:
Ik hoorde ook geen Feyenoorders klagen toen Lodewijks van PSV naar Feyenoord kwam.

Nee Lodewijks is ook gewoon beter dan Zoetebier, met alle respect voor Zoetebier overigens. Lodewijks had het hele seizoen onder de lat moeten staan, in plaats van faler Babos. Nou ja eigenlijk was het dus prima zo, aangezien ik niet van Feyenoord houd :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Wat een zielig gedoe.......Ga eens spelers opleiden in plaats van dit zielige gedoe!!!

Mee eens of niet?

NIET eens!

Park, Lee, Gomez, Alex, Vogel,
VoH, van Bommel, Lucius, de Jong,

zijn maar een paar die OF bij PSV zijn opgegroeid, OF in het buitenland zijn gekocht..

valt allemaal reuze mee hoor gast..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 08:27:
Park, Lee, Gomez, Alex, Vogel,
VoH, van Bommel, Lucius, de Jong,

zijn maar een paar die OF bij PSV zijn opgegroeid, OF in het buitenland zijn gekocht..

Volgens mij komt VoH bij Twente vandaan en deed ie het daar ook al redelijk en de Jong bij Utrecht. :S

Da's het grote verschil, in A'dam wordt talent gekweekt in Eindhoven worden talenten bij andere clubs vandaan gekaapt :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Mee eens of niet?

Helemaal mee eens kerel !

't is een feit ! pisvee heeft geeen jeugd :(
Dus jah moeten ze maar bij de andere 2 toppers gaan paaien ..

Laat die Hiddink lekker bij zijn koreaanse vriendjes gaan melken ofzo ...

Waarschuw beheerder
onzin :P
Waarschuw beheerder

Mee eens of niet?

Wat een onzin man!! in italie, spanje etc.. is het de normaalste zaak van de wereld dat een speler van de ene top club naar de andere gaat en hier in Nederland kan dat niet en krijg je meteen commetaar??

Nee PSV mag trots op zichzelf zijn dat ze zo'n speler binnenhalen van de concurrent. Pas maar op straks kopen we die hele jeugdopleiding van @j@x nog... ;) want die hebben we volgens jullie toch nie, een jeugdopleiding? ach wij hebben geld... en uit eindelijk draaid alles in de wereld om geld... zie Chelsea :D
laatste aanpassing
De transfer van Salomon Kalou naar PSV lijkt een kwestie van tijd. De aanvaller van Feyenoord hoopt dat de clubs er zo snel mogelijk uitraken, want hij staat te trappelen om naar Eindhoven te verhuizen. "Het is het beste als het vóór de eerste Feyenoord-training geregeld is", verklaarde zaakwaarnemer Jan de Visser woensdag.

Feyenoord leek aanvankelijk niet te willen zwichten voor PSV. "Maar geld is geld'', zegt PSV-voorzitter Rob Westerhof lachend in het AD. "Het gaat om het bod.'' Wanneer de Brabanders bereid zijn de hoofdprijs te betalen, of enkele miljoenen minder betalen maar met Theo Lucius als ruilmiddel gebruiken, zal Feyenoord akkoord gaan.

"Het lijkt me weinig logisch dat Salomon op de training bij Feyenoord verschijnt, als hij op het punt zou staan verkocht te worden. Iedereen is gebaat bij een snel ja of nee. Ik weet niet hoe ver Feyenoord en PSV al zijn achter de schermen, maar PSV snapt heel goed dat het niet met een belachelijk bod moet komen. In Eindhoven zeggen ze al een tijdje dat ze in Salomon zijn geïnteresseerd. PSV komt echt wel met een serieus bod.''

Dezelfde Rotterdamse krant weet te melden dat Chelsea niet betrokken zal worden in de transfer. De Londenaren zijn financieel eigenaar van de PSV-verdediger Alex, maar zullen geen geld bijleggen om Kalou te halen. Eerder werd al bekend dat de Engelse kampioen belangstelling heeft voor de spits.

Met een eventueel vertrek naar PSV komt de Oranje-droom van Kalou dichterbij. De Ivoriaan moet nog enkele jaren in Nederland blijven om voor het nationale elftal te kunnen uitkomen. Met een vertrek naar het buitenland is Oranje uitgesloten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van -Ralluf- op donderdag 30 juni 2005 om 09:42:
Wat een onzin man!! in italie, spanje etc.. is het de normaalste zaak van de wereld dat een speler van de ene top club naar de andere gaat en hier in Nederland kan dat niet en krijg je meteen commetaar??

Nee PSV mag trots op zichzelf zijn dat ze zo'n speler binnenhalen van de concurrent. Pas maar op straks kopen we die hele jeugdopleiding van @j@x nog... want die hebben we volgens jullie toch nie, een jeugdopleiding? ach wij hebben geld... en uit eindelijk draaid alles in de wereld om geld...

Jullie hebben geld ???? WHAHAHAHAHAH
Houw toch op man .. Psv zit nog VET in de schulden man ..
Omdat ze nou 1x de halve finale CL hebben behaald zijn ze uit de schulden :s :no:

En btw jeugd hebben ze nie in eindhoven :D :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juni 2005 om 09:59:
Omdat ze nou 1x de halve finale CL hebben behaald zijn ze uit de schulden

En btw jeugd hebben ze nie in eindhoven

oh wij hebben geen geld?? maar we betalen wel de hoofdprijs voor kalou? we kopen wel simons? (die feyenoord ook al niet kon betalen)

en als we geld te kort komen dan komt chelsea wel een zakje geld aan hobbelen om ons te helpen... ook niet voor niks lijkt mij dat ze dat doen?? PSV heeft toekomst...

nee jeugd hebben we niet?? daarom zei ik al, pas maar op dat we jullie opleiding niet op kopen... kun je nog harder piepen ;)

Waarschuw beheerder
Psv heeft genoeg geld inderdaad... Daar hebben ze wel geluk mee

Waarschuw beheerder
en met dat geld kopen ze de juisten mensen, en dat is iets wat ajaks en fnoord niet kunnen hebben.

Zij denken: wij leiden eigen spelers op die zich vervolgens voor 1000% inzetten, echte clubmensen die pas op de 2e plaats aan hun zakgeld denken.... yeah right denk vooral wat jullie willen. spelers denken alleen geld die hebben schijt aan jou club. en alle de kanker joden die altijd over niet soort dingen beginnen echt hylarisch als je ervaring heb met spelers als Sneijder en vd vaart.... en nog beginnen wij hebben eige spelers wij zijn cool :D
gaa je aftrekken en ga het vieren, domme joduh

ik heb schijt aan individuele spelers ik sta voor de club, en elke spelers die mijn club beter maakt is mijn maatje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 10:36:

8) hehe
Waarschuw beheerder
treiste aidsboeren zijn het het :jaja: provinciale club zonder eigen inditeit. Het gaat alleen maar om ajax en de kakkies :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwe :D op donderdag 30 juni 2005 om 10:54:
treiste aidsboeren zijn het het provinciale club zonder eigen inditeit. Het gaat alleen maar om ajax en de kakkies

de afgelopen 20 jaar van PSV..... :D

1985-1986 Nationaal Kampioen

1986-1987 Nationaal Kampioen

1987-1988 Europacup I winnaar

- Nationaal Kampioen

- KNVB Bekerwinnaar

1988-1989 Nationaal Kampioen

- KNVB Bekerwinnaar

1989-1990 KNVB Bekerwinnaar

1990-1991 Nationaal Kampioen

1991-1992 Nationaal Kampioen

1992-1993 Winnaar Supercup (PTT Telecomcup)

1995-1996 KNVB Bekerwinnaar

1996-1997 Winnaar Johan Cruijff Schaal I

- Nationaal Kampioen

1997-1998 Winnaar Johan Cruijff Schaal II

1998-1999 Winnaar Johan Cruijff Schaal III

1999-2000 Nationaal Kampioen

2000-2001 Winnaar Johan Cruijff Schaal V

- Nationaal Kampioen

2001-2002 Winnaar Johan Cruijff Schaal VI

2002-2003 Nationaal Kampioen

2003-2004 Winnaar Johan Cruijff Schaal VIII

2004-2005 Nationaal Kampioen

- KNVB Bekerwinnaar

Nee inderdaad Ouwe het gaat alleen maar om de joden en feyenooit... :X

Waarschuw beheerder
donateur
Oh
Waarschuw beheerder
en met dat geld kopen ze de juisten mensen, en dat is iets wat ajaks en fnoord niet kunnen hebben.

Uitspraak van Ouwe :D op donderdag 30 juni 2005 om 10:54:
treiste aidsboeren zijn het het provinciale club zonder eigen inditeit

leer eens typen zeg!!!

Het mooie is dat er al heel veel spelers van Ajax ( later ) naar PSV zijn verhuist, en andersom wou alleen Peter Hoekstra. Zegt toch wat over PSV en over Ajax.

Bij PSV is warmte, dat kennen ze in Amsterdam niet, die denken alleen in geld. En niet goed kennelijk, want de financiele situatie van PSV is net ff wat beter, dankzij onze Harry!!! :D:D:D

Geen engelen, geen hand in hand, elke speler wil naar DE club van Nederland : PSV!!!!

:P :P :P :P

Waarschuw beheerder
donateur
ajax oke die hebben nog wa laten zien maar de kakkies????

3x kampioen in 30 jaar (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ralf-HKL op donderdag 30 juni 2005 om 11:14:
Geen engelen, geen hand in hand, elke speler wil naar DE club van Nederland : PSV!!!!

:X
Tuurlijk :S
Waarschuw beheerder
en trouwens Theo Lucius wil ook niet naar Feyenoord.
Waarom naar een subtopper, als je bij een topclub speelt :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ralf-HKL op donderdag 30 juni 2005 om 11:14:
Bij PSV is warmte, dat kennen ze in Amsterdam niet, die denken alleen in geld. En niet goed kennelijk, want de financiele situatie van PSV is net ff wat beter, dankzij onze Harry!!! :D:D:D

Haha, Ajax heeft ook nooit wat te klagen over de financiele situatie pik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 11:14:
ajax oke die hebben nog wa laten zien maar de kakkies????

3x kampioen in 30 jaar

daarom neem ik feyenoord ook echt niet meer serieus...

wat is feyenoord nou??? ik vergelijk hun tegenwoordig(met alle respect) met een FC Utrecht, of een heerenveen. Gewoon een SuBtoppertje en meer is het niet!

Waarschuw beheerder
donateur
Klopt :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Ralluf- op donderdag 30 juni 2005 om 11:18:
Gewoon een SuBtoppertje en meer is het niet!

ik hoop wel echt dat ze dit jaar weer voor de titel gaan, anders zijn we in de winterstop alweer kampioen, das ook niet spannend :S
Waarschuw beheerder
dit topic moet eigenlijk heten :

PSV en de spelers van andere clubs die graag naar PSV willen omdat ze hun huidige club niet goed genoeg vinden!!

:yes: :yes: :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ralf-HKL op donderdag 30 juni 2005 om 11:24:
dit topic moet eigenlijk heten :

PSV en de spelers van andere clubs die graag naar PSV willen omdat ze hun huidige club niet goed genoeg vinden!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ralf-HKL op donderdag 30 juni 2005 om 11:24:
PSV en de spelers van feyenerd die graag naar PSV willen omdat ze hun huidige club niet goed genoeg vinden!!

:D

Waarschuw beheerder
donateur
;)
Waarschuw beheerder
30.06.2005 KALOU NIET NAAR PSV
Feyenoord zal Salomon Kalou niet verkopen aan PSV. De directie van Feyenoord heeft - naar aanleiding van de geruchten dat de Eindhovense club belangstelling heeft voor de Ivoriaan - laten weten geen enkel bod van PSV serieus te nemen. Salomon Kalou, die bij Feyenoord een contract heeft tot de zomer van 2007, zal zodoende zaterdag op de eerste training zijn.

‘Er is geen sprake van dat wij Kalou aan de concurrent verkopen’, aldus technisch directeur Mark Wotte. ‘Wat wij willen is juist het contract van Kalou openbreken en verlengen. Daarover zijn al een half jaar besprekingen gaande. Er ligt voor Kalou een geweldig nieuw contract klaar, waaruit blijkt hoe graag we hem willen behouden. Dat is de lijn. In die lijn doen we al een jaar meer dan ons best om hem aan de status van Nederlander te helpen. Alle partijen weten dat.’

bron; feyenoord.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
komt ie wel of ie niet? ? we wachten af.... :D
Waarschuw beheerder
haha zie echt geen ajacied naar psv vertrekken :no:

Dat zo'n kakkerlak dat nou doet verbaast me niks, als az gekomen was ging ie ook.. "alles beter als bij feyenoord blijven"
Waarschuw beheerder
Er zijn in het verleden nogal wat spelers van Ajax naar PSV gegaan. Bijvoorbeeld vlak voor '88.
Waarschuw beheerder
we leven in het heden niet in t verleden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jrdy* op donderdag 30 juni 2005 om 12:34:

daarom beginnen jullie ook steeds bij iedere discussie over 1995 ;)
:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ralf-HKL op donderdag 30 juni 2005 om 12:53:
Uitspraak van Jordy* :[ op donderdag 30 juni 2005 om 12:34:

daarom beginnen jullie ook steeds bij iedere discussie over 1995

daar dacht ik ook meteen aan ja.... ;)
Waarschuw beheerder
PSV zal altijd als boerenbedrijf gezien worden, wanneer hebben ze nou is door dat ze geen echte voetbalclub zijn :)
Waarschuw beheerder
laten we vooral prijzenkasten gaan vergelijken ralluf :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hiemen op donderdag 30 juni 2005 om 13:19:
laten we vooral prijzenkasten gaan vergelijken ralluf

ik zie alweer dat je niet snapt waarom ik dat deed.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Zij denken: wij leiden eigen spelers op die zich vervolgens voor 1000% inzetten, echte clubmensen die pas op de 2e plaats aan hun zakgeld denken.... yeah right denk vooral wat jullie willen. spelers denken alleen geld die hebben schijt aan jou club. en alle de kanker joden die altijd over niet soort dingen beginnen echt hylarisch als je ervaring heb met spelers als Sneijder en vd vaart.... en nog beginnen wij hebben eige spelers wij zijn cool

ik heb schijt aan individuele spelers ik sta voor de club, en elke spelers die mijn club beter maakt is mijn maatje

:gaap:

Wat een eikel-tje .. DOM WICHT
Psv is 'n bedrijfsclub toch?
de 1ste club in Eindhoven was ????? FC Eindhoven
en niet Pisvee die opgericht is door Philips..
Ow wat een stads-club :no:

Waarschuw beheerder
ik heb liever dat ze spelers bij ajax en feyenoord weg halen dan zoals vaak bij subtoppers
Waarschuw beheerder
haha kopen jullie lekker de spelers, dan leiden wij onze eigen spelers wel op.. en dan zet psv zich zelf weer voor lul door onze spelers over te willen nemen die nog liever naar Hsv gaan dan naar pisvee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Transistor Rhythm op woensdag 29 juni 2005 om 23:37:
Het is toch doodnormaal dat goede spelers van subtoppers naar de topclubs gaan? Vennegoor kwam toch ook van Twente af?

8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Db. op donderdag 30 juni 2005 om 11:30:
‘Wat wij willen is juist het contract van Kalou openbreken en verlengen. Daarover zijn al een half jaar besprekingen gaande. Er ligt voor Kalou een geweldig nieuw contract klaar, waaruit blijkt hoe graag we hem willen behouden. Dat is de lijn. In die lijn doen we al een jaar meer dan ons best om hem aan de status van Nederlander te helpen. Alle partijen weten dat.’

Half jaar??

whahahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jrdy* op donderdag 30 juni 2005 om 13:57:
haha kopen jullie lekker de spelers, dan leiden wij onze eigen spelers wel op.. en dan zet psv zich zelf weer voor lul door onze spelers over te willen nemen die nog liever naar Hsv gaan dan naar pisvee

voor lul? Jij snapt werkelijk niets van de voetbalmarkt.. met je intelligente pisvee
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 11:18:
Haha, Ajax heeft ook nooit wat te klagen over de financiele situatie pik.

Nooit?
Waarschuw beheerder

Jij komt echt heel dom over als je over voetbal praat...

Waarschuw beheerder
donateur
Ow wat een stads-club

dan maar geen stadsclub, zuipen doen we op stadhuisplein :bier:
Waarschuw beheerder

Pff.... Wat lul jij dom zeg

Ej btw, goeie grap joh met je pisvee :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juni 2005 om 09:59:

Die zogenaamde schulden waar je het over hebt zijn van een hypotheek op het stadion als ik me niet vergis, ook ivm de verbouwing. Zoiets heb je als je een EIGEN stadion hebt. :-P
Waarschuw beheerder
Maarre om f terug te komen op de titel van dit topic:

Leuk bedacht :D Onze boertjes blijft het toch wel erg dwars zitten dat ze altijd als derde clubje van NL beschouwd worden... Ook al halen ze meer titels als Feyenoord en Ajax samen :D
Gevolg is dat alle weiland bewoners denken dat heel NL tegen ze is, moet je maar es opletten in intervieuws na wedstrijden of meningen van supporters, ben zelf woonachtig in Eindhoven, en het is altijd of niet eerlijk, of iemand anders is schuldig aan een verliespartij, maar nooit PSV zelf.... Zie CL-halve finale....Maar huilen dat ze het verdiend hadden, ze waren beroofd van een finale-plaats....BS, als je wint verdien je het, anders niet, klaar uit :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 15:28:
Die zogenaamde schulden waar je het over hebt zijn van een hypotheek op het stadion als ik me niet vergis, ook ivm de verbouwing. Zoiets heb je als je een EIGEN stadion hebt

Huhhummmm
Waarom 't een EIGEN stadion noemen als ie nog niet afbetaald is .. owja ! :s :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 15:09:
dan maar geen stadsclub, zuipen doen we op stadhuisplein

:zuipen:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juni 2005 om 15:36:
Huhhummmm
Waarom 't een EIGEN stadion noemen als ie nog niet afbetaald is .. owja ! laatste aanpassing 30 juni 2005 15:36

Als je een hyphotheek op je huis neemt is dat in principe toch ook van jou. Mag je toch ook je huis verbouwen zoals je dat wil indien je een vergunning krijgt van de gemeente. Die hyphotheek moet je dan toch ook afbetalen. En daar werk je voor, net als dat je werkt om boodschappen te doen. Zie jij overeenkomsten?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
uuh een kleine dan :zuipen:

Een huis vergelijken met een stadion :no:

De hypotheek echter wel ;)

:zuipen: anyway
Waarschuw beheerder
Huhhummmm
Waarom 't een EIGEN stadion noemen als ie nog niet afbetaald is .. owja !

wat een domme opmerking!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op donderdag 30 juni 2005 om 15:33:
Leuk bedacht Onze boertjes blijft het toch wel erg dwars zitten dat ze altijd als derde clubje van NL beschouwd worden... Ook al halen ze meer titels als Feyenoord en Ajax samen

Uuh je vergeet nu iets... Feyenooit is echt geen topclub??? In Nederland heb je @j@x en PSV.... Die 2 strijden om de titels.

W. T. F. is Feyenooit?

Feyenooit hoort in het rijtje Heerenveen, FC Utrecht etc..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee jij trekt volle zalen :no:
Zeg dan niets kneus!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Feyenoord blijft ALTIJD boven pisvee staan !
Er zijn maar 2 clubs in NL : 010 & 020 :yes: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juni 2005 om 15:59:
Er zijn maar 2 clubs in NL : 010 & 020

dream on vetlap

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarheid is pijnlijk
't is echt waar :P :D

:bounce: :bounce: :bounce:

Waarschuw beheerder

Ook weer lekker objectief. Dus jij wil beweren dat er verder geen echte clubs zijn, waar supporters met echte clubliefde rondlopen. Kom op zeg voorbeelden genoeg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juni 2005 om 16:01:
Waarheid is pijnlijk
't is echt waar

zoals ik al zei... dream on ;)
Waarschuw beheerder
Uuh je vergeet nu iets... Feyenooit is echt geen topclub??? In Nederland heb je @j@x en PSV.... Die 2 strijden om de titels.

W. T. F. is Feyenooit?

staaft dus mijn theorie maar weer eens hoe ze in Brbant denken :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Ralluf- op donderdag 30 juni 2005 om 15:58:

Suppi's van Utreg en Heerenveen zullen dit niet waarderen dat hun club omlaag haalt :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op donderdag 30 juni 2005 om 13:59:

goede speler???:S
Waarschuw beheerder
en dan zet psv zich zelf weer voor lul door onze spelers over te willen nemen die nog liever naar Hsv gaan dan naar pisvee

en liever naar HSV dan bij Ajax blijven, dus zo zet jij jezelf weer voor lul :yes:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 15:09:
dan maar geen stadsclub, zuipen doen we op stadhuisplein

:respect: :P

gaaaaaap

en welke club is nu bekerwinnaar en landskampioen???
wleke club gooide feyenooit uit de beker en zette ze bovendien voor aap met een 4-2 overwinning, zoals ze eerder al met ajax deden, door met 0-4 in die ufo te winnen??

leven is hard als je geen psv-er bent!!!

GEEN ENGELEN
GEEN HAND IN HAND
PSV IS DE CLUB VAN NEDERLAND

accepteer dat nou maar ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op donderdag 30 juni 2005 om 16:12:
Suppi's van Utreg en Heerenveen zullen dit niet waarderen dat hun club omlaag haalt

:respect:

hahahaha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ralf-HKL op donderdag 30 juni 2005 om 16:15:
leven is hard als je geen psv-er bent!!!

WHAHAHHAHAHA
Anders maak jij jezelf effe zwaaaar belachelijk :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En dan rij je ook nog 's een VW whahahahahahaa LoL
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juni 2005 om 16:17:
Anders maak jij jezelf effe zwaaaar belachelijk

kennelijk heb ik gelijk, want jullie balen van PSV, omdat we beter zijn dan jullie!!

Boeren zijn de baas in Amsterdam!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juni 2005 om 16:18:
En dan rij je ook nog 's een VW whahahahahahaa

jij rijdt zeker een afgeragde kut kadett?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op donderdag 30 juni 2005 om 16:10:
staaft dus mijn theorie maar weer eens hoe ze in Brbant denken

hehe jij weet ook wel dat feyenooit geen topclub meer is... :yes: en daarom reageer je zo en probeer je de boel om te draaien... beetje zielig is dat vindt je niet? :yes:

krijg bijna nog medelijden met jou en je clubJE ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ralf-HKL op donderdag 30 juni 2005 om 16:18:
kennelijk heb ik gelijk, want jullie balen van PSV, omdat we beter zijn dan jullie!!

:Z
Ik persoonlijk baal van PSV omdat ik vind dat ze vaak lelijk, saai en zakelijk voetbal spelen. Ik vind het een totaal sfeerloze club :yes:

Dan kijk ik nog liever naar Feyenoord :yes:
Waarschuw beheerder
ach, dit topic is sowieso niet serieus te nemen haha.
1 of andere loser wil gewoon z'n frustratie kwijt. hij moet bijna huilen omdat psv nu misschien nog wel beter wordt, en dan zal ajax helemaal nooit meer winnen van ons pfffff
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shanna b) op donderdag 30 juni 2005 om 16:38:
Ik persoonlijk baal van PSV omdat ik vind dat ze vaak lelijk, saai en zakelijk voetbal spelen. Ik vind het een totaal sfeerloze club

nee je baalt omdat wij zo goed zijn, en 2x ajax versloegen deze competitie!! geef het nou maar gewoon toe :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ralf-HKL op donderdag 30 juni 2005 om 16:39:
omdat psv nu misschien nog wel beter wordt, en dan zal ajax helemaal nooit meer winnen van ons pfffff

Heb jij nooit aan een carriere als comediant gedacht?
Lijkt me wel wat voor je.. :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shanna b) op donderdag 30 juni 2005 om 16:41:
Heb jij nooit aan een carriere als comediant gedacht?
Lijkt me wel wat voor je..

nee ik kan de concurrentie met jou niet aan :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Mee eens of niet?

Yep ! en dat gebeurd niet vlug, dat ik het eens ben met een 020 persoon !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ralf-HKL op donderdag 30 juni 2005 om 16:40:
nee je baalt omdat wij zo goed zijn, en 2x ajax versloegen deze competitie!! geef het nou maar gewoon toe

:no:
Heb altijd al een anti tegen PSV gehad.
Afg. seizoen heb ik wél voor het eerst een beetje van het spel van PSV genoten in de CL... O:) Maar verder blijft het een sfeerloze club :[

Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ralf-HKL op donderdag 30 juni 2005 om 16:40:
nee je baalt omdat wij zo goed zijn, en 2x ajax versloegen deze competitie!! geef het nou maar gewoon toe

Tsja, al het daar de afgelopen 10 jaar bij gebleven was :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shanna b) op donderdag 30 juni 2005 om 16:44:
Maar verder blijft het een sfeerloze club

zegt iemand die fan is van de club met het saaiste publiek van nederland..............
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 16:45:
Tsja, al het daar de afgelopen 10 jaar bij is gebleven

nee hoor :

1995-1996 Eredivisie PSV - Ajax 1-1 Ajax - PSV 1-1
1996-1997 Eredivisie PSV - Ajax 2-0 Ajax - PSV 0-2
1997-1998 Eredivisie PSV - Ajax 1-1 Ajax - PSV 3-4
1998-1999 Eredivisie PSV - Ajax 3-1 Ajax - PSV 2-2
1999-2000 Eredivisie PSV - Ajax 4-0 Ajax - PSV 1-3
2000-2001 Eredivisie PSV - Ajax 1-1 Ajax - PSV 0-1
2001-2002 Eredivisie PSV - Ajax 1-1 Ajax - PSV 1-3
2002-2003 Eredivisie PSV - Ajax 2-0 Ajax - PSV 2-4
2003-2004 Eredivisie PSV - Ajax 2-2 Ajax - PSV 2-1
2004-2005 Eredivisie PSV - Ajax 2-0 Ajax - PSV 0-4

ik tel 1 overwinning voor ajax.....
ik tel 7 x gelijkspel
ik tel 12 overwinningen voor PSV

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shanna b) op donderdag 30 juni 2005 om 16:44:
Heb altijd al een anti tegen PSV gehad.
Afg. seizoen heb ik wél voor het eerst een beetje van het spel van PSV genoten in de CL... Maar verder blijft het een sfeerloze club

hier besteed ik geen aandacht aan... ga breien ofzo.

daaaag

Waarschuw beheerder
dus daar zit de fruitschaal nog niet eens bij :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ralf-HKL op donderdag 30 juni 2005 om 16:16:
hij is kampioen en bekerwinnaar

o w8 ja en dat heeft ie allemaal alleen gedaan, want vennegoor is onmisbaar in de ploeg :S
iedere boerenlul van 2 meter pist die ballen erin die hij maakt, heb je hem weleens een bal zien aannemen, als de bal een meter in de buurt blijft is het al een wonder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van soepie20 op donderdag 30 juni 2005 om 16:55:
iedere boerenlul van 2 meter pist die ballen erin die hij maakt, heb je hem weleens een bal zien aannemen, als de bal een meter in de buurt blijft is het al een wonder

gaaaaaaaaap
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ralf-HKL op donderdag 30 juni 2005 om 16:59:
gaaaaaaaaap

mooie samenvatting van het voetbal van psv
Waarschuw beheerder
Na ja, qua uitstraling zal PSV Feyenoord nooit voorbijstreven Ralluf....

Accepteer jij dat nou maar gewoon ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van soepie20 op donderdag 30 juni 2005 om 17:02:

lol broek

dit topic zou ook kunnen heten :

AJAX.......en als we maar lang genoeg op psv blijven zeiken, vergeten we vanzelf wel hoe slecht we zijn!!!

:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ralf-HKL op donderdag 30 juni 2005 om 17:05:
lol broek

dit topic zou ook kunnen heten :

AJAX.......en als we maar lang genoeg op psv blijven zeiken, vergeten we vanzelf wel hoe slecht we zijn!!!

tja zal ik jou dan maar grapjas noemen :S
Waarschuw beheerder
hahaha doe maar jongen, ik zit er niet mee.
jij wel, omdat je weet dat ik gelijk heb!!

DUBBELWINNAAR!!!

p.s. goal van Vennegoor tegen RBC gezien?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ralf-HKL op donderdag 30 juni 2005 om 17:05:

Nou joh dan open je toch fijn je eigen topicje :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shanna b) op donderdag 30 juni 2005 om 17:09:
Nou joh dan open je toch fijn je eigen topicje

nee ik vind het hier veels te gezellig :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ralf-HKL op donderdag 30 juni 2005 om 17:08:
jij wel, omdat je weet dat ik gelijk heb!!

euh.........nee
en als......nee
ja maar.....nee

Uitspraak van Ralf-HKL op donderdag 30 juni 2005 om 17:08:
p.s. goal van Vennegoor tegen RBC gezien?

vast wel gezien maar kan me zo niet voor de dag halen maar het zal vast wel n mooie zijn geweest als je het zo benadrukt maar tegen zo'n tegenstander is dat niet so indrukwekkend had btr tegen milan wa kunne doen
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

hand in hand ofzo ? :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Liever hand in hand met een Grote STAD
dan met zo'n kut gehucht als eindhoven :yes:
Waarschuw beheerder

volgensmij zitten jullie er erg mee dat het ons geen ene moer ken schelen :nee:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:zuipen:

:bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juni 2005 om 17:52:
dan met zo'n kut gehucht als eindhoven

ben ik mee eens eindhoven stelt geen ruk voor :p maar dat 010 en 020 sta ik wel van te kijken :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tjah ken ik begrijpen ..

Heb echter geen hekel aan de spelers van Feyenoord ..
Moet je 2x raden aan wie wel :P:P LoL ;)
Waarschuw beheerder
ik heb aan niemand een hekel :P

Ik heb daarintegen wel maar voor 1 nederlandse club liefde :

PSV

Uitspraak van Hiemen op donderdag 30 juni 2005 om 17:54:
volgensmij zitten jullie er erg mee dat het ons geen ene moer ken schelen

en toch reageren jullie lekker happig :d
Waarschuw beheerder

wat boeit mij die stad nou.
ik zal heel eerlijk zeggen dat ik a'dam een mooiere stad vind dan eindhoven.

tis alleen zo jammer van die club daar!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Mee eens of niet?

Niet mee eens. Dit gebeurt al jaren door ajax,psv en feyenoord. Als je als ander team een keer een goeie speler hebt word ie meteen weggekocht door de tob 3.

Nou gebeurt het een keer bij jullie ga je meteen zeuren.
Waarschuw beheerder

Mee eens of niet?

Oneens bij PSV kunnen ze spelers kopen zou de rest ook doen
als ze er het geld voor hadden.
En wat betreft bijna alle spelers van Ajax ook onzin er
is alleen serieus over trabelsi geweest en vd vaart omdat
die toch weg wou de rest waren allemaal slechte roddels.
Opleiden ben ik het wel mee eens maar ja de talenten zijn
schaars de laatste jaren komen bijna nergens meer echte
jeugdspelers die doorbreken.En met alleen jeugdspelers kom
je er nog niet je zult er toch nog wat goede,geroutineerde
spelers bij moeten kopen om een elftal te maken :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van soepie20 op donderdag 30 juni 2005 om 17:02:

hier heb je je samenvatting nog eens :yes: :

1995-1996 Eredivisie PSV - Ajax 1-1 Ajax - PSV 1-1
1996-1997 Eredivisie PSV - Ajax 2-0 Ajax - PSV 0-2
1997-1998 Eredivisie PSV - Ajax 1-1 Ajax - PSV 3-4
1998-1999 Eredivisie PSV - Ajax 3-1 Ajax - PSV 2-2
1999-2000 Eredivisie PSV - Ajax 4-0 Ajax - PSV 1-3
2000-2001 Eredivisie PSV - Ajax 1-1 Ajax - PSV 0-1
2001-2002 Eredivisie PSV - Ajax 1-1 Ajax - PSV 1-3
2002-2003 Eredivisie PSV - Ajax 2-0 Ajax - PSV 2-4
2003-2004 Eredivisie PSV - Ajax 2-2 Ajax - PSV 2-1
2004-2005 Eredivisie PSV - Ajax 2-0 Ajax - PSV 0-4

Waarschuw beheerder

Triest toch, die neusjes......
dat ze dit topic nodig hebben om hun frustratie te verwerken :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
idd ze doen er wel moeite voor :yes:

:bier:
Waarschuw beheerder
en toch reageren jullie lekker happig

valt mee hoor, kijk maar eens in de Ajax-kakkerlakken topics hoe daar gereageerd word ;-)
Waarschuw beheerder
Waarom 't een EIGEN stadion noemen als ie nog niet afbetaald is .. owja !

Dit is misschien wel de domste opmerking die ik ooit heb gelezen hier op PF, dus dan weet je het wel.

Je hebt het er echt moeilijk mee he.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dacht dat er een herenakkoord tussen de top 3 was !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Opleiden ben ik het wel mee eens maar ja de talenten zijn
schaars de laatste jaren komen bijna nergens meer echte
jeugdspelers die doorbreken.

Dacht dat wij dat al jaren heel goed doen !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jrdy* op donderdag 30 juni 2005 om 11:47:
Dat zo'n kakkerlak dat nou doet verbaast me niks, als az gekomen was ging ie ook.. "alles beter als bij feyenoord blijven"

Ben jij niet helemaal goed in je hoofd ofzo?

Waarschuw beheerder
Rene, je zet jezelf voor lul met zo'n topics :yes:

Over Calimero gesproken :X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat een afkeer tegen PSV, een trotse calimero op het moment b)

men komt van alle kanten hehe :D

Waarschuw beheerder
Jealousy is a motherfucker :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Afkeer zeker......................:jaja:

Maar weet je wat het is, al worden jullie 1000 keer meer kampioen als feyenooit en Ajax samen, jullie zullen noiit een ene pleuris voorstellen!!!!

Imago opkopertjes zijn jullie!!!

als Ajax met 5 pisveeres de cl zou winnen zou ik daar niet trots op zijn, dus ik snap miet waarom jullie zo trots zijn op 88!!!

Zonder filips zouden jullie geeneens bestaan!!

En dat is dus het verschil tussen jullie en de rest van de clubs in Nederland die gewoon kunnen bestaan door hun supporters zonder elke keer hun handje op te houden bij frits!!!

:)
Waarschuw beheerder
moet je geen zembla kijken?

joodse radicaal

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Sponsorcontract met Philips loopt volgend jaar ten einde. En maar goed ook, want de grote Aziatische bedrijven staan in de rij :yes:.

En mensen hier interesseert het niet hoe er boven de sloot over ze gedacht wordt.

Maar toch blijf je een schat hoor :knuffel:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 21:18:
Sponsorcontract met Philips loopt volgend jaar ten einde. En maar goed ook, want de grote Aziatische bedrijven staan in de rij

En die gaan meer betalen dan filips???

Psvau is zo comercieel dat ze tijden de eerste wedstrijden de naam wouden veranderen in filips sv..............Hoe triest is dat!!

Maar pisvau doet mij echt helemaal niets, ze krijgen pas respect van mij als ze eens die affalay en met andere jeugdspelers wat gaan winnen of verliezen, uiteraard!!

Waarschuw beheerder
de grote Aziatische bedrijven staan in de rij

gaan jullie dan ook je naam veranderen in Toyota Sport Vereniging ofzo? :-D

Waarschuw beheerder
Wat spat er toch weer een jaloezie af van de post van de topicopener: HEERLIJK!
Waarschuw beheerder
donateur
Begrijpend lezen is lastig..............ik weet het boeruhkuh............

Waarschuw beheerder
Ach ja, je kunt ook een goede jeugdopleiding hebben en dan alleen maar miskopen doen he Reneetje ;).

Dan liever een goed aankoopbeleid en af en toe iemand uit eigen jeugd...
Waarschuw beheerder
Philips blijft gewoon sponsor. Andere figuren hebben het er schijnbaar nog al moeilijk mee dat Philips nauw verbonden is met de club en dat al sinds 1913. Wat een gekheid.

Respect dit, respect dat. Daar zitten we op te wachten hoor (y) Dat gejank over eigen jeugd en Philips kennen we nu wel eens, maar ja je moet wat in de zomerstop :D

Waarschuw beheerder
ik ben t helemaal met je eens :jaja:

wanneer is t eigenlijk de laatste keer geweest dat ze eens iemand uit de eigen jeugd door hebben laten stromen naar t 1ste :X:X:X

jah afellay die nep marrokaan.. en verder ? :S pfff doe dan niet aan een jeugdopleiding of zo :S scheelt weer een hoop geld ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Terrace Casual op donderdag 30 juni 2005 om 21:35:
Respect dit, respect dat. Daar zitten we op te wachten hoor Dat gejank over eigen jeugd en Philips kennen we nu wel eens, maar ja je moet wat in de zomerstop

Waarom piepen jullie dan altijd zo hard richting Ajax dan, net als v bommel altijd doet???

wat een zieltje is dat zeg, hebt'ie het over 020 omdat'ie het woord Ajax niet in de mond wil nemen......ben je dan gefrustreerd of niet?!

Ach ja.................... :)
Waarschuw beheerder
alleen maar miskopen

Kanu, Finidi, Laudrup, Litmanen, Chivu, Zlatan; zijn er idd niet zo veel maar wel voetballers die tot de absoluute top behoren :jaja:
Voor de rest hebben we ze toch meestal zelf wel in huis (F)

Waarschuw beheerder
:jaja: idd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADHD1974 op donderdag 30 juni 2005 om 21:43:
wat een zieltje is dat zeg, hebt'ie het over 020 omdat'ie het woord Ajax niet in de mond wil nemen......ben je dan gefrustreerd of niet?!

hehe, hoop frustraties rondom de velden als ik da allemaal mag geloven. Bij een Calimero hoort nou eenmaal gepiep, je zegt het zelf toch al...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wa sjeggie ik sjeggie :o)

aangepast (F) :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 21:53:
wa sjeggie ik sjeggie )

aangepast laatste aanpassing 30 juni 2005 21:54

je vermaakt je nogal in je eentje :S

Waarschuw beheerder
jij niet dan ?
Waarschuw beheerder

Mee eens of niet?

Komt meer over als een jaloers en gefrustreerd mannetje..:jaja:
Waarschuw beheerder
Straks heet het PNV (y)

Waarschuw beheerder
denk dat jullie jaloers zijn op ons anders kwamen jullie niet bij ons aan om een speler te kopen :X
Waarschuw beheerder
en jullie zijn jaloers op az zeker, oebele

Waarschuw beheerder
uhm ja eigenlijk wel.. een krappe selectie en dan nog zo ver komen. das knap.. dus daar mag je best jaloers op zijn ja o:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Neej, mijn club is het ook niet.......

Maar hebben we het niet al eens over gehad ? o:)
Waarschuw beheerder
Wil niet veel zegen adhd sucker. Maar een PSV scout had Kalou als eerst ontdekt alleen wilde zijn club hem toen nog niet laten gaan. Die scout heeft zelfs een foto van Kalou in zijn portemonee met in PSV shirt. Hij heeft toen tegen hem gezegt dat hij ooit voor PSV wilde spelen. En uit die onzin die je hierboven hebt lopen verkondigen blijkt hoe dom je eigenlijk bent. Dus ga lekker aan je kleine pikkie trekken. Denk dat je daar meer succes mee hebt. Dan proberen PSV fans voor schut proberen te zetten.

Waarschuw beheerder
Aan al die mauwende 020-ers:
Waarom staan Ajacieden wel open voor een overstap naar PSV en andersom niet?
Waarom wordt Ajax keer op keer afgetroefd op de transfermarkt door PSV (zoals bij Ronaldo, Robben en Cocu)??
Waarschijnlijk omdat de meeste spelers PSV hoger aanslaan dan Ajax...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kijk das nou een feijenoorder die het ook snapt,
zo zie je maar weer dat de slime mensen uit rotterdam en eindhoven en niet uit die nephoofdstad
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarom wordt Ajax keer op keer afgetroefd op de transfermarkt door PSV (zoals bij Ronaldo, Robben en Cocu)??
Waarschijnlijk omdat de meeste spelers PSV hoger aanslaan dan Ajax...laatste aanpassing 30 juni 2005 22:17

Bij Ronaldo hadden we kluivert !
En die heb meer gepresteerd met AJAX dan andersom !

Het is nu eenmaal bekend dat spelers met een zacht karakter zoals Cocu en Robben liever naar een gemoedelijke club als P$V gaan....
Bij Ajax is er veel meer druk, bij ons moeten ze, bij jullie mogen ze ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADHD1974 op donderdag 30 juni 2005 om 21:32:
Begrijpend lezen is lastig..............ik weet het boeruhkuh............

fatsoenlijk schrijven ook kk neus!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zo zie je maar weer dat de slime mensen uit rotterdam en eindhoven en niet uit die nephoofdstadlaatste aanpassing 30 juni 2005 22:19

Ja het klinkt heel intelligent als je zoiets zegt... :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADHD1974 op donderdag 30 juni 2005 om 21:43:
Waarom piepen jullie dan altijd zo hard richting Ajax dan, net als v bommel altijd doet???

welke loser begint hier op psv te zeiken omdat zijn eigen kut club er niks van bakt??

jij...........GEFRUSTREERT MANNETJE!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Rene maakt jullie gewoon een beetje gek...

Het is aan jullie zelf om daar op in te gaan of niet.

Daar houden we van hier in Mokum, beetje fucken.... :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dus!!! op donderdag 30 juni 2005 om 22:15:
Dus ga lekker aan je kleine pikkie trekken. Denk dat je daar meer succes mee hebt. Dan proberen PSV fans voor schut proberen te zetten.

:D:D:D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
jaja internethoolie, ga maar lekker na bedje, ga daar maar verder dromen over je nepcluppie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juni 2005 om 22:28:
Bij Ajax is er veel meer druk, bij ons moeten ze, bij jullie mogen ze

bij ons doen ze, bij jullie hopen ze ;)

:P
Waarschuw beheerder
haha dacht je dat wij daar niet van houden ff fucken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jaja internethoolie, ga maar lekker na bedje, ga daar maar verder dromen over je nepcluppie

Tegen mij ?

Nepcluppie ? Jah, das een gevleugelde....

Veel succes met P$V dit seizoen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Daar houden we van hier in Mokum, beetje fucken....

:jaja: :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bij ons doen ze, bij jullie hopen ze

Vind die ijlie wel grappig van jullie :D

Je hoeft mij niet te overtuigen, ik weet wat AJAX voor mij is ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juni 2005 om 22:31:

in Eindhoven ook hoor :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
haha dacht je dat wij daar niet van houden ff fucken

Ik zie het aan de foto, jullie kennen het blijkbaar ook o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dus!!! op donderdag 30 juni 2005 om 22:15:
Hij heeft toen tegen hem gezegt dat hij ooit voor PSV wilde spelen.

Als je naar Europa ken, zeg je nogal gauw iets stoms he :yes:
Waarschuw beheerder
vind het wel grappig dat de topic opener zich zo voor lul zet door ons gefrustreert te noemen.

aan dit topic blijkt dat HIJ de gefrustreerde verliezer is.....

discussies zijn leuk, maar hij snapt het niet helemaal!! :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juni 2005 om 22:28:
Bij Ronaldo hadden we kluivert !
En die heb meer gepresteerd met AJAX dan andersom !

Het is nu eenmaal bekend dat spelers met een zacht karakter zoals Cocu en Robben liever naar een gemoedelijke club als P$V gaan....
Bij Ajax is er veel meer druk, bij ons moeten ze, bij jullie mogen ze

Ja, en dat geloof jij zeker...
Ajax zat 100% serieus achter Ronaldo aan knul.
En het verhaal van don Leo bij familie Robben is ook wel bekent dacht ik.

Maargoed, jongens als Cocu gaan liever naar PSV, daarom moet Ajax het doen met type Rob Alphen en Fons Groenendijk.
Dan kan je nog beter eigen opgeleide jongens als Nordin Wooter en Kiki Musampa opstellen...

(en ja, ik ben in een nostalgische bui, ik verlang terug naar de jaren begin negentig, naar de tijd dat wij nog de boel afbraken ipv die k*t Marokkanen)
Waarschuw beheerder
in Eindhoven ook hoor

doe eens dan.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
liever prijzen pakken met (buitenlandse) aankopen dan met eigen jeugd niks.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maargoed, jongens als Cocu gaan liever naar PSV, daarom moet Ajax het doen met type Rob Alphen en Fons Groenendijk.
Dan kan je nog beter eigen opgeleide jongens als Nordin Wooter en Kiki Musampa opstellen...

Ga jij nou niet dat soort dingen zeggen ... :no:

Er is maar 1 club die veel uit de jeugdopleiding haalt en dat is AJAX!
Of je het nou wilt of nie...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
liever prijzen pakken met (buitenlandse) aankopen dan met eigen jeugd niks.....

Door dit soort mensen gaat het Nederlands voetbal naar ze kutje.... niet alleen het voetbal overigens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juni 2005 om 22:31:

Tja en dan voornamelijk door types die vanuit Vlaardingen naar Zaandan zijn verhuist en meer van dat soort "Meppel/Weesp" achtige nono's. Da's die A*damse humor, geimporteerd uit de provincie.
Waarschuw beheerder
en dan daarbij :

ajax haalde Koeman, Beenhakker, Van Geel en zelfs Cruyf terug, terwijl zij na hun carriere toch allemaal weleens naar de grote concurrent zijn verhuist.

shoppen bij elkaar, doen ze in a'dam dus ook!!
Waarschuw beheerder
het gaat toch om de prijzen ofniet?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat weet jij nou van onze humor.... :gaap:

Je roept dingen die kant noch wal raken.

Maar goed, ik laat je in die waan....

Waarschuw beheerder
liever prijzen pakken met (buitenlandse) aankopen dan met eigen jeugd niks

jah is idd ook heel goed voor t nl voetbal he :jaja:

o:)

vind je t raar dat van basten graag ajacieden opstelt :D

ik niet :nee:

(F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juni 2005 om 22:38:
Door dit soort mensen gaat het Nederlands voetbal naar ze kutje.... niet alleen het voetbal overigens

Gelukkig zijn Mitea, Rosales en Pienaar allemaal rashollanders.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tja en dan voornamelijk door types die vanuit Vlaardingen naar Zaandan zijn verhuist en meer van dat soort "Meppel/Weesp" achtige nono's. Da's die A*damse humor, geimporteerd uit de provincie.

Typisch gefrustreerde uitspraak van iemand uit de 2e stad, alles bij ons is nep en bij jullie is alles echt en eerlijk... ( zie in elk land ;-) )

Gaat toch weg man, de enige die echt het Rotterdamse imago opkrikt met creativiteit is die waus van een Langenbach
Waarschuw beheerder
weer lekker 2de worden met de eigen jeugd....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 22:39:
jah is idd ook heel goed voor t nl voetbal he

ach ja, en jullie hebben geen buitenlanders ofwel??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Weer ?

Wij zijn onttroond toch ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Iedereen heeft ze en dat is al erg genoeg :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Henk! op donderdag 30 juni 2005 om 22:42:
weer lekker 2de worden met de eigen jeugd....

en er dan een topic over openen dat ze toch nog de CL hebben gehaalt, woehoei!!!

laat AZ maar 2e worden, heb ik liever, 1e worden wij sowieso :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juni 2005 om 22:44:
Iedereen heeft ze en dat is al erg genoeg

daar geef ik je toch een keer gelijk ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2006 gewoon op het Leidsche die schaal :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juni 2005 om 22:44:
2006 gewoon op het Leidsche die schaal

een fruitschaal hooguit ;)

Waarschuw beheerder

tsja jullie ook niet of wel o:)

hehe (F)

der zijn wel veel buitenlanders die uit de eigen jeugd komen :) :P
Waarschuw beheerder
ik roep ook niet dat wij geen buitenlanders hebben ;)

beter lezen knul

Waarschuw beheerder
gheghe.. knuppel :P

ik zeg toch ook niet dat we geen buitenlanders hebben :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van dus!!! op donderdag 30 juni 2005 om 22:19:
kijk das nou een feijenoorder die het ook snapt,
zo zie je maar weer dat de slime mensen uit rotterdam en eindhoven en niet uit die nephoofdstadlaatste aanpassing 30 juni 2005 22:19

Hou je grote muil een beetje teef !!
Bepaal jij wie slim is en wie niet??
En wat een mooie stad is en wat niet????

Ga lekker met jezelf spelen ofzo ipv dit soort nutteloze dingen te zeggen .. vrouwen & voetbal :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ennuh Oja Joh? is zwaaar gefrustreerd WHAHHAHAHA
Jij bent echt lachwekkend kerel ..

Kan wel lekker AJAX gaan af lopen kraken .
Zullen we over de kakkies maar niet beginnen , want die hebben zo'n geweldig seizoen gedraaid :S :no:
Maar als 't 1 ding is wat jullie beide niet hebben is de gezelligste STAD van Nederland !!!!!!!!!

Dat kan je van die rampenstad & lampenstad niet zeggen :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 juli 2005 om 08:51:
Zullen we over de kakkies maar niet beginnen , want die hebben zo'n geweldig seizoen gedraaid

en toch zullen we altijd meer uitstraling houden als psv. Feyenoord is een sleeping giant die eens in de zoveel jaar ontwaakt :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
3 keer in de 30 jaar ja 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2005 om 09:23:
3 keer in de 30 jaar ja

:D :P

Idd

Waarschuw beheerder
3 keer in de 30 jaar ja

volgens mij zit jij er meer mee als wij...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
3 keer in de 30 jaar ja

Dat is wel een erg lange winterslaap.

Waarschuw beheerder
Och en dan zal die Legalize nog ontkennen dat hij alleen maar voor de titels Ajacied is geworden. Waarschijnlijk midden negentig ofzo iets. Echte clubbinding en liefde zegt hem niets...

Waarschuw beheerder
in '95 is ie #j#cied geworden :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 juli 2005 om 08:51:
Ennuh Oja Joh? is zwaaar gefrustreerd WHAHHAHAHA
Jij bent echt lachwekkend kerel ..

Kan wel lekker AJAX gaan af lopen kraken .
Zullen we over de kakkies maar niet beginnen , want die hebben zo'n geweldig seizoen gedraaid

Och gefrustreerd...
Prestaties van een voetbalclub zijn maar een zeer klein aspect van supporter zijn. Natuurlijk wil ik ook wel eens prijzen zien, maar het belangrijkste is het niet.

Wat er al jaren met Feyenoord misgaat, daar laten wij ons wel over uit op andere plekken dan zo'n flauwekulforum als PF.

PF staat vol met (voornamelijk Ajax) supporters die zichzelf alleen maar spiegelen aan prijzen en hoe goed Ajax wel niet is. Nou ik heb nieuws, Ajax heeft in de historie enkele zeer indrukwekkende periodes neergezet, maar de laatse was toch echt midden jaren negentig. Nu is het gewoon een mode gril om allerlei nog niks presterende jongentjes de zelfde godenstatus als de van Gaal kliek te geven en dat vind ik zwaar gelul. Er is momenteel maar 1 grootmacht en dat is PSV.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2005 om 13:25:
PF staat vol met (voornamelijk Ajax) supporters die zichzelf alleen maar spiegelen aan prijzen en hoe goed Ajax wel niet is. Nou ik heb nieuws, Ajax heeft in de historie enkele zeer indrukwekkende periodes neergezet, maar de laatse was toch echt midden jaren negentig. Nu is het gewoon een mode gril om allerlei nog niks presterende jongentjes de zelfde godenstatus als de van Gaal kliek te geven en dat vind ik zwaar gelul. Er is momenteel maar 1 grootmacht en dat is PSV.

(y)

Ook zonder die laatste zin overigens :D

Waarschuw beheerder
donateur

dat is ook totaal onprofessioneel. daar komen de rellen door. door "spelers" als van bommel. terrecht dat van basten hem er niet in wilt hebben. ben blij dat die kwal opgedonderd is uit nederland.
Waarschuw beheerder
Er is momenteel maar 1 grootmacht en dat is PSV.

wat voor grotere prijzen heeft p$v de laatste jaren meer gepakt als Ajax dan?

Waarschuw beheerder
donateur
wat voor grotere prijzen heeft p$v de laatste jaren meer gepakt als Ajax dan?

jongen ga er nou niet op in. laat ze maar ff denken dat ze goed zijn. de komende jaren is er maar 1 ploeg die weer de lakens uitdeelt en dat zijn de Godenzonen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op vrijdag 1 juli 2005 om 14:53:
jongen ga er nou niet op in. laat ze maar ff denken dat ze goed zijn. de komende jaren is er maar 1 ploeg die weer de lakens uitdeelt en dat zijn de Godenzonen!

jij ben dus geen haar beter :no:
Waarschuw beheerder
Ok dan zal het wel zo zijn he, jij zal er wel verstand van hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
jij ben dus geen haar beter

tsja... dat zijn jouw woorden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op vrijdag 1 juli 2005 om 14:59:
tsja... dat zijn jouw woorden

slim opgevat (y)
Waarschuw beheerder
Is hier weer over begonnen dat Philips PSV zo veel sponsort en dat ze daardoor kunnen kopen.
ABN-AMRO geeft méér aan Ajax dan Philips aan PSV!

Waarschuw beheerder
donateur
slim opgevat

Duhhh in Woerkum wonen de meeste inteligente mensen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
psv is van philips dus lijkt me sterk

Waarschuw beheerder
allemaal nerden daar bij psv kijk dat team dan echt kneusjes. over die wazi tjes maar niet te spreken.

Waarschuw beheerder
donateur
Loop eens heel hard tegen een muur op, met die kk kop van je

uhh nee :nee:

Mee eens of niet?

de pot verwijt de ketel vriend :bier:

ik zeg alleen maar AZ :x

:flower:

Waarschuw beheerder

Ik geef je helemaal gelijk...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat een gelul hierboven zeg, AJAX onttroond als Kampioen en voor het eerst ver gekomen in de CL...

Niemand is objectief hier, maar een grootmacht...

Dat ben je als je alles wint!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2005 om 17:22:

Ik geef je helemaal gelijk...

ik niet !
er is op dit moment helemaal GEEN grootmacht, want er worden geen cups of europese- en of wereldtitels gehaald !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat bedoel ik HK!
Waarschuw beheerder
Vind het wel logisch dat ze spelers uit de HC eredivisie willen halen, die zijn nog niet zo duur. Ze zijn alleen nog weinig succesvol geweest (N)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Moer op vrijdag 1 juli 2005 om 19:04:
Ze zijn alleen nog weinig succesvol geweest

er zijn er best wel, die in andere landen erg goed spelen hoor !
geef 1 voorbeeld: van Hooydonck maakte in zijn 1e seizoen Turkeije, zijn club wel kampioen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 1 juli 2005 om 14:53:

jij doet je naam wel eer aan met deze BULLSHIT ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 1 juli 2005 om 14:46:
ben blij dat die kwal opgedonderd is uit nederland.

och och, meneer het neusje is jaloers dat ze zelf niet zo'n goeie spelers hadden rondlopen.

wat ben jij een zieleppot zeg, verschrikkelijk!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee KNEUS

Hij heeft gewoon GROOT gelijk ,,
Zo'n sukkel als v. Bommel kan 't hele NL elftal naar de tering brengen met ze attitude !!!

Geef v. Basten ook groot gelijk dat ie 'm eruit getrapt heeft..
En jaloers op v.bommel :s :s :no:

Jij bent ook niet de slimste thuis he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 juli 2005 om 11:57:
En jaloers op v.bommel

hij is beter dan elke ajaxspeler hoor

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat er al jaren met Feyenoord misgaat, daar laten wij ons wel over uit op andere plekken dan zo'n flauwekulforum als PF.

PF staat vol met (voornamelijk Ajax) supporters die zichzelf alleen maar spiegelen aan prijzen en hoe goed Ajax wel niet is. Nou ik heb nieuws, Ajax heeft in de historie enkele zeer indrukwekkende periodes neergezet, maar de laatse was toch echt midden jaren negentig.

Deels heb je gelijk ...
Maaruuh wie behaalde ook alweer de halve finale van de CL ????? AJAX & Psv hebben die behaald in de laatste 3 jaar.. Dus waarom je nou teruggaat naar '95 :s :no:

Zeker geen Grootmacht te noemen ! Wat een vette BULL shit..
Ze hebben EINDELIJK iets gepresteerd op Europees niveua ???
Wees er trots op ! Maar om ze nou meteen de grootmacht van NL te noemen :gaap:

Je praat echt grotendeels natte poep gozer !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 juli 2005 om 12:00:
Je praat echt grotendeels natte poep gozer !

En jij bent zat andre.. hik... :woepwoep:

Waarschuw beheerder
Hij heeft gewoon GROOT gelijk ,,
Zo'n sukkel als v. Bommel kan 't hele NL elftal naar de tering brengen met ze attitude !!!

Geef v. Basten ook groot gelijk dat ie 'm eruit getrapt heeft..
En jaloers op v.bommel

Jij bent ook niet de slimste thuis hege moet

u bakkes houde dooi andre..van bommel hoort in het nederlands elftal thuis en die arrogante neuzen nie.. brassers zijn ze ..openen ze een topic da ze 2e zijn en voorronde spelen..wie is er da zielig....en wees trots op ons psv en az,ze hebbe meer punten voor het nederlands voetbal in 1 seizoen gepakt da ajax de afgelopen 10 jaar!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
u bakkes houde dooi andre..van bommel hoort in het nederlands elftal thuis en die arrogante neuzen nie.. brassers zijn ze ..openen ze een topic da ze 2e zijn en voorronde spelen..wie is er da zielig....en wees trots op ons psv en az,ze hebbe meer punten voor het nederlands voetbal in 1 seizoen gepakt da ajax de afgelopen 10 jaar!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
kom op zeg, ajax is veruit de mooiste club van nederland. van traditie uit altijd mooi voetbal spelen en er meer prijzen mee pakken dan ieder ander. dit in tegenstelling tot het malaria opwekkende anti voetbal van pisvee, en om over de triestheid van het vertoonde spel de kakkerlakken nog maar te zwijgen. wat een lachertje zeg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 juli 2005 om 12:00:
Maaruuh wie behaalde ook alweer de halve finale van de CL ????? AJAX & Psv hebben die behaald in de laatste 3 jaar.. Dus waarom je nou teruggaat naar '95

Je bedoelt die verloren kwartfinale tegen AC, da was geen halve. En dat was dat seizoen met die eerste ronde mzzl (bijvoorbeeld minder punten dan PSV die wel uitgeschakeld was dat jaar, tevens afhankelijk van de laatste andere groep wedstrijd die weer zeer lucky uitpakte) en die weergaloze 5 gelijke spelen in de tweede ronde? Sorry, maar dat bedoel ik precies met dat iedereen daar weer geil van wordt en denkt dat het fantastisch is, terwijl het nergens op leek. ROnd 95 maakten ze gehakt van alles en iedereen, daar heb ik wel respekt (en angst) voor, maar daarna...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op maandag 4 juli 2005 om 13:20:
maar italiaantje moet je ook niet serieus nemen
die kijkt door een jack van gelder bril

LoL

Jij bent vast heeeeel grappig he ;)
Btw ik kijk gelukig door twee (wazige) ogen :P:P
En ik verdedig ter alle tijden me CLUP!!!!!!!!!!!!
Net zoals jullie ! Dus ga nou nie zo lopen janken hierow .

Uitspraak van Imro op maandag 4 juli 2005 om 15:35:
kom op zeg, ajax is veruit de mooiste club van nederland. van traditie uit altijd mooi voetbal spelen en er meer prijzen mee pakken dan ieder ander. dit in tegenstelling tot het malaria opwekkende anti voetbal van pisvee, en om over de triestheid van het vertoonde spel de kakkerlakken nog maar te zwijgen. wat een lachertje zeg.

Hij snapt um :D
De rest muil houden :P:P
:bounce:

Waarschuw beheerder

HAHAHAHA,

Toen Ajax nog echt mooi en aansprekend en in eigen stijl voetbalden, was jij 12 man. De laatste 5 jaar heeft Ajax niets bijzonder laten zien, ook niet met die twee titels. De UEFA cup van Feyenoord en de halve finales van PSV en AZ zijn het enige aansprekende op voetbalgebied wat Nederland in de 21ste eeuw heeft laten zien.
EN wat betreft prijzen, ten tijde van jouw leventje is PSV de grootverdiener. Maar blaat jij maar lekker de media en je collega gloryhunters na. Doeidoei.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 16:59:
blaat jij maar lekker de media en je collega gloryhunters na. Doeidoei.

8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de halve finales van PSV en AZ zijn het enige aansprekende op voetbalgebied wat Nederland in de 21ste eeuw heeft laten zien.

Hier heb je gelijk in ..
Maar de kakkies knip ik ff weg ouwuh :D
Want boven ons staan jullie zeker nie !
Begin dan ook helemaal niet over feyenoord , want dat was echt lachwekkend dit seizoen :bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En eerlijk = eerlijk Psv & AZ hebben ook 't mooiste voetbal laten zien .. Dat ontken ik niet

Maar begin niet over Feyenoord :frusty:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 juli 2005 om 18:11:
Maar begin niet over Feyenoord

Zeg dan niks...
Bart Goor wil weg en meteen de hele supportersschare staat te joelen bij de training...Echt triest...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 18:57:
Bart Goor wil weg en meteen de hele supportersschare staat te joelen bij de training...Echt triest...

heel triest :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nog triester is dat veel Piveeers in het holletje kruipen van Kakkies hier....

No offense, zal best lekker warm zijn, maar niet mijn ding :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 18:57:

kijk beter naar jullie 2slechte wedstrijden spelen en jullie gaan massaal zakdoekjes legge

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 19:25:
kijk beter naar jullie 2slechte wedstrijden spelen en jullie gaan massaal zakdoekjes legge

Over welke club heb je het nu????
Waarschuw beheerder
Wat interesseert het mij nou welke spelers (op die van ajax na) er bij PSV gehaald worden. Als ik maar weer lekker naar het stadion kan gaan met een lekker pilske erbij en dan ergens in mei een paar feestjes.

Tss en dan al die gasten die hier nog steeds pisvee zeggen of @j@x of feyenooit.....nee dan ben je de man!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jij bent lekker serieus, dan ben je de man !
Waarschuw beheerder
malaria opwekkende anti voetbal van pisvee

Jarenlang heeft PSV (of 'pisvee' om het wat puberaler te zeggen) mooi voetbal proberen te spelen in Europa. Worden ze door iedereen zwart gemaakt dat er weinig punten gehaald worden voor de ranking van Nederland. Nou komen ze verder omdat Hiddink ze 'realistisch' laat voetballen en is het nog niet goed.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De Gemaskerde Muchacho op maandag 4 juli 2005 om 20:56:
Tss en dan al die gasten die hier nog steeds pisvee zeggen of @j@x of feyenooit.....nee dan ben je de man!

Vergeet ajaks en ajakkes niet he :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 23:59:
Vergeet ajaks en ajakkes niet he

020 ook nog...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
MOKUM !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :respect:
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 juli 2005 om 16:43:
Jij bent vast heeeeel grappig he
Btw ik kijk gelukig door twee (wazige) ogen
En ik verdedig ter alle tijden me CLUP!!!!!!!!!!!!
Net zoals jullie ! Dus ga nou nie zo lopen janken hierow

ik ben heeeeeeeeel grappig ja b) dat heb je goed gezien , cyberschaak maatje van me :jaja: mij hoor je nie janken :no: ik probeer je alleen een afgang te besparen (K)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 juli 2005 om 19:17:
Nog triester is dat veel Piveeers in het holletje kruipen van Kakkies hier....

:/ spoor jij wel :/

rivaliteit met feyenoord is voor PSV-ers niks vergeleken met ajax , maar goed ...
Waarschuw beheerder
donateur
HAHAHAHA,

Toen Ajax nog echt mooi en aansprekend en in eigen stijl voetbalden, was jij 12 man. De laatste 5 jaar heeft Ajax niets bijzonder laten zien, ook niet met die twee titels. De UEFA cup van Feyenoord en de halve finales van PSV en AZ zijn het enige aansprekende op voetbalgebied wat Nederland in de 21ste eeuw heeft laten zien.
EN wat betreft prijzen, ten tijde van jouw leventje is PSV de grootverdiener. Maar blaat jij maar lekker de media en je collega gloryhunters na. Doeidoei

Want ik is klein en Ajax is groot en dat is niet eerlek.............Oooo nee.............

hiep hiep hallo..................

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=226 height=300 cacheid=00137280001a8694066184b81a00d6bb35]http://lesbarjots.viabloga.com/images/calimero_t.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Calimerooo!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terrace Casual op woensdag 6 juli 2005 om 22:44:
volgens mij is de cirkel rond

Helaas voor AJAX is het visieuze cirkel..Negatief dan.
Waarschuw beheerder

nog niet zo heel lang geleden wilde ajax ook van bommel hebben.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Doe maar niet :no: