Partyflock

Forumonderwerp · 789887
Waarschuw beheerder
Ik denk laat ik eens een topic openen waar alle praatjesmakers uit Wassenaar
met elkaar kunnen lullen. Roddels, felicitaties, feestjes, BBQ uitnodigingen,
goedkope drugs ;-), goede ideeën, het plan van de week, nieuwe drankjes :bier:, leuke
foto's, relatieproblemen, leuke sites, topscores, spannende verhalen die niet in
verband staan met B&A(die is afgesloten), lekker eten, party's die je niet mag
missen en ga zo maar door.

Wel ff deze topic doorsturen naar de gezelligste buddy’s uit je lijst he.

Gezellig!!!!

:yes::-D:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Winkel van Sien is idd een goede winkel waar veel keuze is! Kijk maar hoe casual pino, ineminie en tommy erbij lopen, zegt al genoeg! Blij dat je daar wat gevonden hebt Bas!
Waarschuw beheerder
ff een medeling R. Haatje is vandaag jarig :bah:
Waarschuw beheerder
Waar blijft die taart dan?
Waarschuw beheerder
voor ruud geen taart alleen :xtc:

Waarschuw beheerder
:cheer: voor ruud!!
Waarschuw beheerder
:-)

ach taart is alleen maar slecht voor je choresterol

op ruud dan maar :xtc:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat was dan ruud zijn verjaardag...
Waarschuw beheerder
aan alle leuke dingen komt een eind :-(
Waarschuw beheerder
Opzich wel tof dat 8 oktober een qlubtempo wordt gehouden van hardstyle tot 2001! :)
Waarschuw beheerder
hum, "early" hardstyle...
Geef mij maar de hardcore van voor die tijd want die hardstyle voor 2001 is gay. Daarentegen kan er om 00.00 uur gesproost worden op mijn verjaardag.
Dat dan weer wel :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Len we gaan die week ervoor toch al naar project hardcore?
Waarschuw beheerder
Bas hardstyle tot 2001 is nie gay dat was de shit;)! Nie die herrie van nu! En 10 ja klopt die week ervoor is project hardcore, maar toch lijkt t me wel tof feessie!
Waarschuw beheerder
dan gaan we daar ook maar naar toe :P
Waarschuw beheerder
voor een hetero was het gay!
Waarschuw beheerder
Dat zeg je omdat je er toen nog nie naar luisterde
Waarschuw beheerder
Vette shit ! Ik ben erbij zaterdag !
Ff snel me Aussie naar die stomerij gebracht :bounce:
Waarschuw beheerder
Wat kost die bus eigenlijk naar Dominator?
Waarschuw beheerder
zo rond de 20 euro pp

Waarschuw beheerder
Gaan jullie met z'n allen met de bus??
Waarschuw beheerder
waarschijnlijk wel jah, hotelletjes in de buurt zitten al vol en om nou weer mensen 2 uur te laten rijden na dominator is denk ook nie zon goed plan...

Waarschuw beheerder
Zeer verstandig!!
Waarschuw beheerder
hele snelle mensen kunnen het in 1,5 uur.
Maar met die bus lijkt mij wel tof al vind ik 20 euro best veel geld voor een volle bus.

Maar wel gezelli :yes: :-D

Waar moet ik betalen?
Waarschuw beheerder
ben even aan kijken maar degene die het regelt antwoord niet. Maar zodra die antwoord horen jullie het
Waarschuw beheerder
Er zijn nog 25 plekken. Volgens mij gaan tot nu toe: Ik, Markie, Nance, Michael, Lennardt, Nina, Tim, Jorn, Samantha en Patrick met de bus nog meer mensen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je kunt ook met de bus gaan van http://www.eventtravel.nl/ maar hier ga je al om 07.45 weg beetje vroeg!
Waarschuw beheerder
ouwe en yf willen ook met de bus, weet nie wat schoor en rolvind doen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik weet ook nie wat schoor en rolvin doen?????

maar rol gaat ook wel mee met de bus als het mag:p
Waarschuw beheerder
Yv, Ralp en de Vries gaan met de auto, bij de bus komen: Ruud, Schoor, Cork, Sander, Rolvin + 2 mensen Schoor zijn werk. Bassie me neefje! Dus met zijn 18en!
Waarschuw beheerder
Kut ik krijg net een bericht dat die bus gecancelled is!! K*tzooi ik probeer iets anders te regelen jullie horen van me!
Waarschuw beheerder
:cry: eventtravel antwoordt niet snel iemand nog ideeën?
Waarschuw beheerder
jippie eventtravel gaat wat proberen te regelen! :bounce: kosten gaan waarschijnlijk op de 20 eurie liggen vetrek rond 11 uur uit wassenaar! :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mark van kampos wil volgens mij ook met de bus

Waarschuw beheerder
10, je bent weer geweldig dat je dit allemaal regelt.. met de bussie enzo.. je bent een schatje! Dikke (k) en zie je morgen.. hihi.. :-D
Waarschuw beheerder
nansje me liefie :lief:! Maar len markos en michael gaan idd ook mee met de defenitieve lijst kom ik op 20 pers. hoor vandaag wat van partyevents ik had HTM ook gesproken maar die moeten perse met 50 pers.
Waarschuw beheerder
Mensjes ik heb hulp nodig! We kunnen wel met de bus van party events MAAR dan moeten we rond 8 uur s'ochtends weg weinig zin jullie?

Waarschuw beheerder
ik niet hoor.. zo vroeg.. poeh!!
Als er niks anders is.. dan wel?
Waarschuw beheerder
Jaaa beetje vroeg he?!
Waarschuw beheerder
:jaja: we gaan nog wel even andere busmaatschappijen benaderen!
Waarschuw beheerder
misschien kennen we met de bijenbus?

Waarschuw beheerder
Kheb net een mailtje gestuurd naar Die-Hard travel.. ben benieuwd..

(K)
Waarschuw beheerder
Sta ik al op de lijst met Melf en Ronald?

Die bus moet wel ff doorgaan. Ze kunnen toch wel een bus regelen voor een mannetje of 20?

20*20=400 eurotjes voor een ritje op en neer.

Anders boeken we gewoon een nachtje in een fucking pimp hotel met alles erop en eraan en dan gaan we daar lekker chillen na dominator in een kamertje van 400 euries :-D
Waarschuw beheerder
bas lieve schat de hotelkamers zitten al vol we kunnen nog wel op de camping staan. Ik heb vandaag bericht gekregen van partyevents we kunnen mee met de bus uit zoetermeer dit is dan nog om 08.40 de kosten hiervoor bedragen 26 euro et is niet anders. Als je met de trein gaat is het 40 euro met OV 20 dus ik ga jullie zo allemaal even wakker bellen om te horen wie er allemaal met de bus gaan.
Waarschuw beheerder
Die verbinding uit zoetermeer is ook kut! En versteegh wil ons ook niet brengen :[

Waarschuw beheerder
Das klote meissie... ppfff..... we verzinnen wel wat.. gewoon met z'n twintigen op 2 ov's.. ah joh.. moet kunnen!! :-D
Waarschuw beheerder
nou bassie heeft een bus geregeld kosten zijn alleen wat duurder 30,65 euro p.p. probeer iedereen te bellen maar het lukt niet echt!
Waarschuw beheerder
:xtc: NEWSFLASH: :xtc:

Ik heb een tour kunnen vinden die bereid is dit zooitje mee te nemen. Toeringcar HOLLAND! Heel toepasselijk d8t ik zo.
De kosten zijn bij 20 man precies 30,65 euro. Dat is dus 10 euro minder dan met het Openbaar Vervoer. (bus vanuit Wassenaar naar Leiden en terug niet meegerekend)
De Touringbus kan gewoon stoppen in Wassenaar en brengt ons naar de plaats van bestemming en ook weer terug. We vertrekken dan om 11.00 uur en gaan om 00.00 weer terug naar huis vanuit Enschede.
Ik hoop dat iedereen mee gaat en misschien kunnen jullie zelf nog wat mensen extra regelen die mee willen. Dat zal de prijs drukken.

Kunnen jullie als je mee wilt onze secretaresse a.k.a Tineke bellen want die gaat het verder allemaal regelen. Tineke je bent een topper!!!(y) vinden jullie ook niet??!?

X- voor Tien!

:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
...Tien was iets sneller
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb nu een def lijst van 16 met mensen die ik echt gesproken heb ik er nog 8 die zowieso al met de bus wouden maar die krijg ik niet te pakken en van die groep uit den haag heb ik nog niets gehoord!