ach, wat ik wel altijd opmerkelijk vind, is dat als iemand iets te zeggen/zeiken heeft over je uiterlijk, dat dat wel ALTIJD de mensen zijn die zelf geen profielfoto's hebben
en trouwens... lelijk is een individuele beoordeling
ik bedoel... d'r zullen wel mensen zijn die het met elkaar eens zijn...
maar zoals claudia zegt... wat de een lelijk vind, vind de ander misschien wel mooi!!
Niet waar, ik ben het mooiste meisje van de hele wereld , heb alleen geen scanner
Het is toch geen moetje of wel dan
Ik zeg idd niet dat het moet. Maar het valt me wel op dat de profielen van lekkertjes bulken van de foto's terwijl er ook veel vrouwen zijn zonder foto's. Vandaar mijn vraag... kan het zijn dat die mensen gewoon te lelijk zijn om zich te vertonen aan de medemens....
Nee denk dat je stelling niet juist is... ik denk dat sommige met hele fotoreportages zichzelf graag laten zien en daar is niks mis mee maar zie ook zo vaak profielen met heel veel foto's waarvan de mensen nou niet echt knap zijn
Mooi pakkie
Waar. .
En wat de een lelijk vind, vind de ander misschien weer mooi
Op ieder potje past een dekseltje
wat de een lelijk vind, vind de ander misschien wel mooi!!
Er zijn anders lelijke mensen die niemand met een gezond verstand aantrekkelijk vind.
En maakt mij ook helemaal niet uit of je lelijk ben of niet..... wees lekker jezelf natuurlijk.
Maar de stelling is gebaseerd op een waarneming en jullie mogen zeggen of het wel of niet waar is
misschien zijn de vrouwen zonder foto's wel babes!
Dat kan ja maar dat weet je dus niet zkr
ja maar dat is t em juist. Die babes zijn meestal allemaal aandachtsgeil. Vandaar dat ze veel foto's in hun profiel zetten. Meestal nog schaars gekleed.
Vandaar dat ik de stelling in het leven riep
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 15:53:
Vrouwen die geen foto's in hun profiel hebben verbergen dat ze dik en lelijk als de nacht zijn...
Het kan allebei, misschien dat de mooiste vrouwen expres geen foto's erop zetten, omdat ze dan allemaal kansloze PB-tjes krijgen van een hoop kansloze figuren hier op PF
Kijk !! good point Fritz!
Laten we dus vanaf nu massaal met z'n alle die fotoloze dames bomben met PB's
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 15:53:
Het kan allebei, misschien dat de mooiste vrouwen expres geen foto's erop zetten, omdat ze dan allemaal kansloze PB-tjes krijgen van een hoop kansloze figuren hier op PF