Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 17:30:Oh ja, Maduro
die kan gewoon de pestpleuris krijgen en pruttelpoep erbij !
het gaat mij meer om het verloop van de wedstrijd en de uiteindelijke uitslag, individuen intresseren me geen reet
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 18:47:die kan gewoon de pestpleuris krijgen en pruttelpoep erbij !
het gaat mij meer om het verloop van de wedstrijd en de uiteindelijke uitslag, individuen intresseren me geen reet
Ja maar door Maduro wordt de wedstrijd ook deze keer weer gemaakt
Dat is wel erg snel in het seizoen
heb altijd ruzie met de ME als ik mee uit ga... 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 20:05:K heb nu al kriebels in me buik!!!
Nou nou. Nu al?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 04:18:Ja .. Over paar weekjes lekker beginnen met tifovoorbereidingen.. Heb er al helemaal zin in
nou nee bedankt
Uitspraak van Ouwehoeren op donderdag 30 juni 2005 om 09:06:Maarre heb je dat spandoek nog?
welke ??
die kaart??
die kelly heb t mij te vaak over Tifosi akties 
Uitspraak van Ouwehoeren op donderdag 30 juni 2005 om 09:20:ja
die hebben we nog
die gaat ook weeer mee naar duitsland
maar laatst beweerde zij toch een tifo te hebben gemaakt, maar dat was helemaal niet zo? althans dat heb ik volgens mij gelezen...
ach zal wel, je heb zoveel mafkezen hiero
ach zal wel, je heb zoveel mafkezen hiero
zijn jullie allemaal an het werk?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 10:03:niet aan het werk ben een dagje vrij
zegt koos werkloos

![[WZDG] Plank](/images/user/111911_3190266.jpg)