Partyflock

Forumonderwerp · 789745

Waarschuw beheerder
KERKRADE - Bij vechtpartijen tijdens en na de wedstrijd Nigeria-Marokko zijn dinsdagavond tien tot vijftien mensen aangehouden. Daarbij werd de ME ingezet. Volgens een politiewoordvoerder ging het mis na het derde doelpunt van Nigeria.

Toeschouwers stapten het veld op en een groot aantal stoeltjes werd vernield. Ook werden tijdens het duel flesjes op het veld gegooid.

Nigeria en Marokko streden om een plaats in de finale van het wereldkampioenschap voetbal voor spelers onder de twintig jaar. Nigeria won met 3-0.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 18:04:
Geen fout woord over MVV hoor, zou niet durven

;) Dan is het goed :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van H.K.M. op woensdag 29 juni 2005 om 18:03:
Wat lul jij nou man, 2dacore is MVV-er!!!!

zijn echt gekken die mvv-ers...:s :D

maar goed k zag net op t nieuws dat ze ook met grote groepen tankstations leeggeroofd hebben na de wedstrijd en degene die opgepakt waren zijn inmiddels weer vrij :s
Waarschuw beheerder
klote volk moeten ze lekker in hun eigen land doen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van <<:Ballie:>> op woensdag 29 juni 2005 om 18:47:
zijn echt gekken die mvv-ers...

:yes: Bijna net zo gek als Ajacieden uit Oirsbeek... :S
Waarschuw beheerder
toch weer typisch dat er het hele wk geen rellen zyn geweest maar juist weer wel tijdens deze wedstrijd :gaap:
Waarschuw beheerder
het is typisch dat het in nederland uit de hand loopt en als marokko in een ander land moet voetballen dat er niks gebeurt

tering volk...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op woensdag 29 juni 2005 om 19:52:
het is typisch dat het in nederland uit de hand loopt en als marokko in een ander land moet voetballen dat er niks gebeurt

tering volk...

(y)

Waarschuw beheerder
donateur
Volk denkt dat ze alles in dit land kunnen maken. Kijken nergens naar en de politie treedt ook niet hard genoeg op.

ne einderdada daarom moet je ze gwoon zlf kei hard terugpakken!
hebben wij afgelopen weekend ook gedaan!
en zal dit weekend weer gebeuren!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op woensdag 29 juni 2005 om 19:57:
ne einderdada daarom moet je ze gwoon zlf kei hard terugpakken!

:O Waar dat dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 20:01:
Waar dat dan?

gewoon hier in de buurt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H.K.M. op woensdag 29 juni 2005 om 18:06:
Uitspraak van Dan op woensdag 29 juni 2005 om 18:04:
Geen fout woord over MVV hoor, zou niet durven

Dan is het goed

Leuke woordspeling trouwens ;-)
Waarschuw beheerder
Misschien komen ze ook bij opsporing verzocht!:s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kloek! op woensdag 29 juni 2005 om 21:00:
Misschien komen ze ook bij opsporing verzocht!

Komen ze daar wel eens niet dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 19:32:
Bijna net zo gek als Ajacieden uit Oirsbeek...

zow...dan zijn ze echt gek...!

ff een paar artikeltjes...

30-6-2005

Marokkanen houden buiten stadion ook huis
Kerkrade -
Marokkaanse voetbalsupporters hebben dinsdagavond een spoor van vernieling achtergelaten na de verloren halve finale tegen Nigeria op het WK voetbal voor jongeren tot twintig jaar. Zo zijn tankstations geplunderd, politiepaarden bekogeld, stewards mishandeld en auto-inbraken gepleegd. Verder zijn geen honderd, maar circa duizend stoeltjes in het Parkstad Limburg Stadion vernield.

De politie heeft 25 aanhoudingen verricht wegens diefstal, openlijke geweldpleging en vernielingen. Zeven stewards zijn bij vechtpartijen gewond geraakt. Bovendien zijn ze beroofd. Bij een cateraar is een geldkist gestolen. Ook is sanitair vernield, alsmede auto's rondom het stadion.

Volgens hoofd communicatie P. Tans van de politie Limburg-Zuid, hadden de Marokkaanse hooligans het na de wedstrijd ook op agenten gemunt. ,,Er is met auto's op onze mensen ingereden.'' De Marokkaanse supporters hielden ook huis in de tankstations Ten Esschen in Heerlen, Swentibold in Born en Bosserhof bij Maasbracht. De pompwinkels werden na de wedstrijd door honderden Marokkanen geplunderd. Coördinator H. Erkens van de WK-organisatie in Limburg wilde gisteren niet op de rellen reageren. ,,Ik begrijp niet dat hier nog aandacht aan wordt besteed'', is zijn reactie. Het wangedrag heeft ertoe geleid dat op de finaledag, zaterdag, in Utrecht extra agenten, suppoosten en ME worden ingezet.
-----------------------------------------------------------
29-6-2005

Negen supporters zitten nog in de cel na de ongeregeldheden die gisteravond uitbraken na de wedstrijd Marokko-Nigeria.

In totaal zijn 25 mensen aangehouden. De mensen die nog vastzitten, worden vandaag verhoord. De groep wordt verdacht van openlijke geweldpleging en vernielingen. De ongeregeldheden begonnen in het Roda-stadion in Kerkrade, na de derde treffer van Nigeria. De Marokkaanse aanhang vernielde een groot aantal stoeltjes en ging daarna op strooptocht. In de omgeving van het stadion vernielden ze veel auto's. Vertrekkende fans terroriseerden en plunderden daarna een aantal tankstations aan de N281 in Heerlen en de A2 bij Sittard. Ook daar is de schade groot. Bij het tankstation Ten Eschen in Heerlen joeg de ME een grote groep supporters op de vlucht.
29-6-2005

Roda JC maakt balans op van vernielingen in het stadion

Roda JC maakt vandaag in het stadion de balans op van de vernielingen die gisteren zijn aangericht door supporters van Marokko.

Die ontstaken in woede nadat Nigeria voor de derde keer scoorde in het WK onder 20. Volgens de politie zijn tijdens en na de wedstrijd zeker duizend stoeltjes vernield en diverse toiletten. Zeven stewards raakten gewond door de razende Marokkanen, die ook politiepaarden bekogelden. Volgens Roda is de schade niet in 1 dag te overzien. "We hebben 17.000 stoeltjes, en die moeten allemaal gecontroleerd worden," zegt directeur Frank Rutten van de Kerkraadse club

29-6-2005

Bij de tankstations Swentibold bij Born en Ten Esschen in Heerlen wordt vanmiddag de schade opgenomen, die gisteren veroorzaakt is door voetbalsupporters.

De fans kwamen terug van de WK-wedstrijd Marokko-Nigeria en gingen op strooptocht langs de tankstations. Ze plunderden de winkels en veroorzaakten een ravage op de parkeerplaatsen. Bij Ten Esschen werd de ME ingeschakeld om de supporters weg te jagen. Bij Swentibold was de chaos zo groot, dat het tankstation op last van de politie drie uur werd gesloten. Niet alleen bij tankstations waren er ongeregeldheden, ook tijdens en na de wedstrijd in Kerkrade bij het Parkstad-Limburg stadion. De politie hield 25 mensen aan, negen van hen zitten nog vast.
30-6-2005

Rellen in Roda-stadion en bij tankstations niet verwacht

Er waren geen signalen dat de vlam in de pan zou slaan bij de wedstrijd Marokko-Nigeria. Dat zegt de politie Limburg Zuid.

De wedstrijd gold als een zekere risicowedstrijd. Er waren 200 agenten en ME’ers op de been. Maar in het stadion was de zaak moeilijk in de hand te houden. De Marokkaanse aanhang zat verspreid, doordat veel supporters kaartjes van Oranje-fans hadden overgenomen. Ook de rellen bij tankstations waren niet verwacht. Dat is nog nooit gebeurd, zegt de politie. De vertrekkende Marokko-supporters richtten voor enkele duizenden euro’s schade aan bij tankstations langs de stadsautoweg in Heerlen en de A2. In totaal zijn 25 mensen aangehouden.

Waarschuw beheerder
donateur
Het is wat he 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 10:50:
haha met de huidige klimaat lijkt het me logisch dat gefrustreerde marokkanen los gaan in de een stadion. Ze zijn immers met z'n allen. Dat voedt elkaars aggressie..

neen keur niks goed, maar ik had dat verwacht hoor.

Er is een reden dat hooliganisme bestaat, nog logischer is dat onder een bevolking die op het moment in het pishoekje is gestopt.

maar goed... dit is ook uiteindelijk goed voor de gefrustreerde nederlandse bevolking..op flock ff lekker kunnen bitchen, lekker afzeiken... ja je bent immers veel beschaafder toch he... In nederland zijn er nooit rellen onder de supporters..

lekker bitchen...kom op

shout, shout.... let it alll outtttttttt..
these are the things your annoyed aboutttttttt
shout, shout.... netherlands let it all out....
these are the foreigners you hate sooo about.....

hehe

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op woensdag 29 juni 2005 om 19:52:

tering volk...

He rollie toontje lager aub want dat volk van jou blinkt uit in schijnheiligheid ;)
Waarschuw beheerder
Hoop onzin hiero :Z
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaPut op donderdag 30 juni 2005 om 14:30:
Hoop onzin hiero laatste aanpassing 30 juni 2005 14:32

Nou he....slap geouwehoor op PF ook altijd ;-)
Waarschuw beheerder
he dan je moet me nie beledigen als fortunees he !!!

ik noem je ook geen jood of tukker he!!! hahaha

jammer dat ze niet dat hele circustent van joda wc hadden afgebroken!!!
Waarschuw beheerder
Nou he....slap geouwehoor op PF ook altijd

Nogal ja! Vooral van die Marokkaantjes :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 2dacore op donderdag 30 juni 2005 om 16:54:
he dan je moet me nie beledigen als fortunees he !!!

ik noem je ook geen jood of tukker he!!! hahaha

jammer dat ze niet dat hele circustent van joda wc hadden afgebroken!!!

ja eeeh... fouten zijn menselijk he! ;-)
(maaruh bunde ligt toch in de buurt van Zitterd ofnie dan??)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaPut op donderdag 30 juni 2005 om 16:56:
Nou he....slap geouwehoor op PF ook altijd

Nogal ja! Vooral van die Marokkaantjes

joh, praat me d'r niet van!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van <<:Ballie:>> op donderdag 30 juni 2005 om 14:05:
Negen supporters zitten nog in de cel na de ongeregeldheden die gisteravond uitbraken na de wedstrijd Marokko-Nigeria.

kapot schieten die gasten
Waarschuw beheerder
als ze nou gewoon marokko het toernooi uit schoppen en brazilie gewoon de 3e plek geven....

laat ze maar boeten

of gewoon alle marokanen weigeren bij het stadion :D

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een vuile racisten die Nigerianen!Groot gelijk dat die Marokkaantjes het stadion en de halve binnenstad slopten

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 16:59:
ja eeeh... fouten zijn menselijk he!
(maaruh bunde ligt toch in de buurt van Zitterd ofnie dan??)

Bunde ligt inderdaad tussen Sittard en Maastricht, maar meer in de buurt van Maastricht dan van Sittard :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 20:10:
Bunde ligt inderdaad tussen Sittard en Maastricht, maar meer in de buurt van Maastricht dan van Sittard

Dan ben ik te lang niet meer in Limburg geweest ;-)
Waarschuw beheerder
al woonde ik in sittard dan was ik nog voor mvv :d
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
Verplichte combi voor marokkanen voortaan (ook in het dagelijkse leven).

verder...KUT-nos, linkse fucking media....concequent blijven en laat je land zien wat dat kutvolk daar in t zuiden heb uitgehaald...dat laten ook al zo duidelijk zien als hagenezen 1 keertje 'poep' zeggen...

zo......dat vind ik
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 2dacore op vrijdag 1 juli 2005 om 10:28:
al woonde ik in sittard dan was ik nog voor mvv

ha ha ha

kijk, dat zij de echte supporters :-)

Waarschuw beheerder
Zijn ze eindelijk geintegreerd is het weer niet goed :x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kapot schieten die gasten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en zal dit weekend weer gebeuren!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Men nemen een kattepult een aardappel en een spijker van ongeveer 6 centimeter lang men stopt de spijker door de aardappel en schiet deze vervolgens door het rubbere huidje van een moslim tip begin van onder naar boven hoop dat ze zondag weer komen!!!

Waarschuw beheerder
donateur

:D
Waarschuw beheerder

al woonde ik in maastricht dan was ik nog niet voor mvv...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<:Ballie:>> op vrijdag 1 juli 2005 om 12:20:

Misschien kunnen jullie van woning ruilen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van <<:Ballie:>> op vrijdag 1 juli 2005 om 12:20:

Nee, je woont in Oirsbeek en bent voor Ajax :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Voor de dappere wazihunters of te wel moslimmaatjes jullie zijn uitgenodigd in Tegelen zondag om jullie vieze zwarte vriendjes te zien lijden!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2005 om 12:22:
Misschien kunnen jullie van woning ruilen

ja schiet niet op als hij in bunde woont en ik in oirsbeek...:)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2005 om 12:40:
Nee, je woont in Oirsbeek en bent voor Ajax

hoe weet jij nou of ik voor ajax ben?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vleestor op vrijdag 1 juli 2005 om 10:35:
verder...KUT-nos, linkse fucking media....concequent blijven en laat je land zien wat dat kutvolk daar in t zuiden heb uitgehaald...dat laten ook al zo duidelijk zien als hagenezen 1 keertje 'poep' zeggen...

Jamaar spreekkoren als Silvie is de h**r van a*dam zijn gewoon vele malen erger dan wat er bij dat WK is gebeurt. Dat snap jij toch ook wel?
Waarschuw beheerder
jah...daar heb je volkomen gelijk in....:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van <<:Ballie:>> op vrijdag 1 juli 2005 om 13:03:
hoe weet jij nou of ik voor ajax ben?

Is het niet zo dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2005 om 16:05:
Is het niet zo dan?

ja zeker wel maar hoe kom jij daarop?
Waarschuw beheerder
Idd verniel det stadion maar van die pruuse..
mot nix van die joda fans hebben
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vleestor op vrijdag 1 juli 2005 om 10:35:
Verplichte combi voor marokkanen voortaan (ook in het dagelijkse leven).

zo......dat vind ik

Jep en Hitler kon het je niet beter zeggen ;)
Waarschuw beheerder
als maroko-brazillies doorgaat dan word het een plurris zooi...