Partyflock

Forumonderwerp · 789686
2317x bekeken
Waarschuw beheerder
hoi mensen.. een tijdje terug had ik nog een scooter. ik reed ergens ong. 80, totdat er ineens een kat over steekt.. ik ging naar rechts om hem te ontwijken.. maar wat doet dat stomme beest? die gaat dezelfde kant op :frusty: nou ik knalde er vol overheen, maar viel gelukkig niet. ik stopte ook nog om te kijken maar het beestje was hardstikke dood. ik had hem nog netjes in een slootje geschopt die langs de weg liep.
maar achteraf dacht ik: wat ben ik toch eenb gek.. ik had hartstikke dood kunnen zijn door dat beest.. en ik ging nog kijken hoe het met hem ging ook :no:

ik vind dat er daarom een verbod moet komen opo loslopende katten, net zoals dat voor honden in veel gevallen geldt...
Waarschuw beheerder
donateur
Ga fietsen man !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de raadsman op dinsdag 28 juni 2005 om 22:56:
scooter. ik reed ergens ong. 80,

:o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De Tim op dinsdag 28 juni 2005 om 22:57:
Ga fietsen man !

onee kortzichtige harry komt ook ff om de hoek kijken :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik had hem nog netjes in een slootje geschopt die langs de weg liep.

Zit nu misschien ergens een klein meisje of jongetje te wachten tot de kat eindelijk weer thuis komt.....
Waarschuw beheerder
maar achteraf dacht ik: wat ben ik toch eenb gek..

idd je gaat toch geen dood beest de sloot in schoppen
Waarschuw beheerder
wat moet je dan? midden op de weg laten liggen? dat gaat er vies uizien hoor! en stinken

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben het wel enigzins met je eens.
Die katten (kunnen) zorgen voor de grootste ongelukken :yes:

Heb t zelf al is meegemaakt met autorijden, je schrikt je het lazurus!

Waarschuw beheerder
inderdaad doe je toch niet:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van de raadsman op dinsdag 28 juni 2005 om 23:00:
wat moet je dan? midden op de weg laten liggen? dat gaat er vies uizien hoor! en stinken

haha zit wat in ja, maar klinkt zo apart :d
Waarschuw beheerder
je gaat je gang maar mafkees! maar wees blij dat ik hem aan de kant geschopt hebt! iemand anders had hem laten liggen hoor! nou dat is helemaal smerig
Waarschuw beheerder
ik hoop dat je zelf wordt aangereden met zon snelheid

vuile klootzak
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja je bent toch wel sociaal....

Politie bellen zat er niet in zeker? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Er zijn mensen die het vervelend vinden als je met K***** scheld pik !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 23:00:
Ik ben het wel enigzins met je eens.
Die katten (kunnen) zorgen voor de grootste ongelukken

:yes:
Waarschuw beheerder
Omdat je zegt: Ïk heb hem aan de kant geschopt."

Als je gezegd had, dat je hem aan de kant gelegd had (en dat ook daadwerkelijk gedaan had), kwam je ook niet over als zo'n klootzak.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van de raadsman op dinsdag 28 juni 2005 om 23:03:
je gaat je gang maar mafkees! maar wees blij dat ik hem aan de kant geschopt hebt! iemand anders had hem laten liggen hoor! nou dat is helemaal smerig

dan bel je de dierenambulance :S
Artiest Kian
Waarschuw beheerder
donateur
Als ze m hadden gecastreerd of gesteriliseerd, was t wsl neit gebeurd, dan lopen ze minder vaak ver weg van huis enzo

ennuh
Uitspraak van De Tim op dinsdag 28 juni 2005 om 23:06:
Er zijn mensen die het vervelend vinden als je met K***** scheld pik !

Idd!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 22:59:
Zit nu misschien ergens een klein meisje of jongetje te wachten tot de kat eindelijk weer thuis komt.....

als het fout was gegaan zaten mijn nabestaanden te wachten terwijl ik daar dood lag door die stomme kutkat! het is die mafkees zijn verdiende loon dattie kapot is moetie maar niet voor me scooter springen.. en met dat baasje heb ik helemaal geen medelijden.. moetie maar niet zijn kat los laten rond lopen, dan krijg je dat

en trouwens.. katten zijn sowieso kutbeesten? denk eens na.. wat heb je aan een kat?? helemaal niks toch?

Waarschuw beheerder
donateur
1: Jij zit ten eerste fout dat je 80 rijdt op je scooter
2: Je schopt dat beest toch niet de sloot in, ben je gek of zo? Wie weet wil z'n baasje hem/haar wel een fatsoenlijke begrafenis geven, weet jij veel. Beetje erg respectloos (N)
3: Als je 50 had gereden had je nooit dood kunnen zijn door dat beest, sterker nog, met 80 ook niet, en ik kan dat weten want ben zelf ook een keer met die vaart onderuit gegaan.

Dus je moet niet zo zeiken, langzamer rijden, en niet zo mans praten.

Waarschuw beheerder
Is niet te hopen dat ik je ooit zal tegenkomen :[

Dan zal ik met jou hetzelfde doen als jij met die kat hebt gedaan! :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van de raadsman op dinsdag 28 juni 2005 om 23:09:
het is die mafkees zijn verdiende loon dattie kapot is moetie maar niet voor me scooter springen

Ja, dat deed hij ook echt expres of niet? :/

en trouwens.. katten zijn sowieso kutbeesten? denk eens na.. wat heb je aan een kat?? helemaal niks toch?

Klootzak. :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 23:09:
2: Je schopt dat beest toch niet de sloot in, ben je gek of zo? Wie weet wil z'n baasje hem/haar wel een fatsoenlijke begrafenis geven, weet jij veel. Beetje erg respectloos
3: Als je 50 had gereden had je nooit dood kunnen zijn door dat beest, sterker nog, met 80 ook niet, en ik kan dat weten want ben zelf ook een keer met die vaart onderuit gegaan.

Dus je moet niet zo zeiken, langzamer rijden, en niet zo mans praten.

:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
het is die mafkees zijn verdiende loon dattie kapot is moetie maar niet voor me scooter springen.. en met dat baasje heb ik helemaal geen medelijden.. moetie maar niet zijn kat los laten rond lopen, dan krijg je dat

Stel dat het andersom zou zijn:

"Het is die mafkees zijn verdiende loon dat hij dood is, moet hij maar niet 80 met zijn scooter gaan rijden. En met zijn ouders heb ik helemaal geen medelijden, moeten ze maar niet zo'n puberend klerejoch buiten laten lopen, dan krijg je dat."

Klinkt een stuk beter, vind je niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gajes op dinsdag 28 juni 2005 om 23:08:
dan bel je de dierenambulance

oja en die komen voor een dood beest?? denk het ook ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de raadsman op dinsdag 28 juni 2005 om 23:03:
maar wees blij dat ik hem aan de kant geschopt

Wil je nu dat we de wave voor je gaan doen ofzo?!?

Uitspraak van Gajes op dinsdag 28 juni 2005 om 23:08:

Dat zou n iets normalere actie zijn geweest!!!
Waarschuw beheerder
Maar goed dat het niet mijn kat was!

Als ik gezien had dat het mijn kat was, had ik je persoonlijk dood die sloot ingeschopt!
Hey ik weet niet hoor, maar heb je er wel eens over nagedacht dat die kat door jou domme actie onder je scooter terecht kwam?

Als jij niet uitgeweken was maar gewoon rechtdoor zoals die kat verwachtte dan had ie aan de kant gesprongen, was jij doorgereden en was er niks gebeurd...

Zeikerd... :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 23:12:
het is die mafkees zijn verdiende loon dattie kapot is moetie maar niet voor me scooter springen.. en met dat baasje heb ik helemaal geen medelijden.. moetie maar niet zijn kat los laten rond lopen, dan krijg je dat

"Het is die mafkees zijn verdiende loon dat hij dood is, moet hij maar niet 80 met zijn scooter gaan rijden. En met zijn ouders heb ik helemaal geen medelijden, moeten ze maar niet zo'n puberend klerejoch buiten laten lopen, dan krijg je dat."

goedzo!!

Waarschuw beheerder
donateur
:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 23:09:
2: Je schopt dat beest toch niet de sloot in, ben je gek of zo? Wie weet wil z'n baasje hem/haar wel een fatsoenlijke begrafenis geven, weet jij veel. Beetje erg respectloos

1. ja en ik had ook geen helm op, maar dat is verder helemaal niet van belang.
2. ok wat jij wilt ik laat dat beest voortaan wel; lekker wegrotten midden op straat met die darmen er half uit! ik zou het zelf niet erg vinden, maar ik denk WEL aan mijn medemens. bovendien zijn die begrafenissen waar je het over hebt ook echt voor mongolen :D wie begraaft er nu een kat? alsjeblieft zeg wees eens reëel man!
3. als ik wat had gebroken was het ook al erg genoeg geweest! bovendien is het klinkklare onzin wat jezegt, want het ligt er maar net aan hoe je terecht komt! je kan je zelfs met een auto die 50 rijdt nog doodrijden..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WEN-D a.k.a. Miss-Talk-A-Lot :roflol: op dinsdag 28 juni 2005 om 23:16:
Hey ik weet niet hoor, maar heb je er wel eens over nagedacht dat die kat door jou domme actie onder je scooter terecht kwam?

Als jij niet uitgeweken was maar gewoon rechtdoor zoals die kat verwachtte dan had ie aan de kant gesprongen, was jij doorgereden en was er niks gebeurd...

Nog beter zelfs, afremmen omdat je ziet dat er een kat verderop loopt, gewoon, just in case

Stel je voor dat het een klein kind was, die zijn net zo onverwacht bezig in het verkeer....

Anticipatie is de helft van goed rijgedrag... maar dat zal je wel leren als je oud genoeg bent om in een auto te stappen.
Waarschuw beheerder
ja of op losgeslagen scooternerds...die teringkrengen meuren als een gek en ze maken nog pokkeherrie ook...

mengmengggggggggggmengggggprrrrrrrrt

om schijtesziek van te worden!
Waarschuw beheerder
ik heb al een auto, dat van die scooter was een tijd terug :) maar goed dat ik toen niet met de auto was, want met een auto heb je al snel schade dat niet goedkoop is om het te herstellen..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 23:20:
Anticipatie is de helft van goed rijgedrag... maar dat zal je wel leren als je oud genoeg bent om in een auto te stappen.

Nou sommigen leren het nooit hoor...
Krijg zomaar het gevoel dat de topicstarter er een van is...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van de raadsman op dinsdag 28 juni 2005 om 23:19:
ok wat jij wilt ik laat dat beest voortaan wel; lekker wegrotten midden op straat met die darmen er half uit! ik zou het zelf niet erg vinden, maar ik denk WEL aan mijn medemens. bovendien zijn die begrafenissen waar je het over hebt ook echt voor mongolen wie begraaft er nu een kat? alsjeblieft zeg wees eens reëel man!

als ik jou zou tegenkomen zou ik nog eens even lekker gas geven dat alle darmen nergens mee terug te vinden zijn, zieke gast

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van de raadsman op dinsdag 28 juni 2005 om 23:19:
1. ja en ik had ook geen helm op, maar dat is verder helemaal niet van belang.
2. ok wat jij wilt ik laat dat beest voortaan wel; lekker wegrotten midden op straat met die darmen er half uit! ik zou het zelf niet erg vinden, maar ik denk WEL aan mijn medemens. bovendien zijn die begrafenissen waar je het over hebt ook echt voor mongolen :D wie begraaft er nu een kat? alsjeblieft zegt wees eens reëel man!
3. als ik wat had gebroken was het ook al erg genoeg geweest! bovendien is het klinkklare onzin wat jezegt, want het ligt er maar net aan hoe je terecht komt! je kan je zelfs met een auto die 50 rijdt nog doodrijden..

1: Laat die helm voortaan thuis dan, duim ik wel dat je over een kat boomstronk valt of zo.
2: Wat eerder gezegd was, bel de dierenambulance. Of heb wat lef in je donder en ga in de buurt vragen van wie die kat is, bied je excuses aan en vraag of je misschien iets kan doen voor ze. En ja, sommige mensen hechten waarde aan een begrafenis, omdat ze van hun huisdieren houden. Misschien onbegrijpelijk voor zo'n mannetje als jij.
3: Feit blijft dat je met 50 minder risico loopt dan met 80, en je gaat echt niet zomaar dood als je valt met je scooter, zeker niet met je helm op. Als je over iets rijdt zal je een schuiver maken, dat levert je hooguit (diepe) schaafwonden op.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op dinsdag 28 juni 2005 om 23:21:
ja of op losgeslagen scooternerds...die teringkrengen meuren als een gek en ze maken nog pokkeherrie ook...

Ik stel voor in de woonplaats van topicstarter wat nylon draadjes te spannen in de straten. Kan me er ook bijzonder aan ergeren, opgefokte kutdingen, en allemaal patsen ermee zeg *PUKE*
Waarschuw beheerder
ja schaafwonden omdat dat kutbeest niet uitkijkt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van de raadsman op dinsdag 28 juni 2005 om 23:26:
ja schaafwonden omdat dat kutbeest niet uitkijkt

Nee, schaafwonden omdat jij 80 rijdt en niet anticipeert op een kat verderop. Zo moeilijk is het toch niet, logisch nadenken?!
Waarschuw beheerder
een kat vliegt niet zo maar voor een scooter of auto
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 23:26:
Uitspraak van sasje24 op dinsdag 28 juni 2005 om 23:21:

Ik stel voor in de woonplaats van topicstarter wat nylon draadjes te spannen in de straten. Kan me er ook bijzonder aan ergeren, opgefokte kutdingen, en allemaal patsen ermee zeg *PUKE*

Uitspraak van de raadsman op dinsdag 28 juni 2005 om 23:23:
ik heb al een auto, dat van die scooter was een tijd terug maar goed dat ik toen niet met de auto was, want met een auto heb je al snel schade dat niet goedkoop is om het te herstellen..

ik ben er ookj achter dat het voor automobilistenb kutdongen zijn, maar dat wil niet zeggen dat die stomme kutkatten weg moeten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van de raadsman op dinsdag 28 juni 2005 om 23:13:
Uitspraak van Hardcoregajusz op dinsdag 28 juni 2005 om 23:08:

oja en die komen voor een dood beest?? denk het ook

zeker weten ja!!!

ik heb een keer meegemaakt dat zon vieze teringlijer net als jou doorreed na het overrijden van een kat

ik ben toen bij het beestje gaan kijken en die bleek dood te zijn

toen heb ik de dierenambulance gebeld en die komen zon beestje gewoon netjes ophalen

je heb geluk dat ik niet toevallig langs liep toen je dat deed bij dat katje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Richt een comité op die jouw buurt *katvrij* maakt zou ik zeggen :gaap:

Veel succes, als het niet lukt, ga je dan een cursus normen en waarden volgen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gajes op dinsdag 28 juni 2005 om 23:29:
je heb geluk dat ik niet toevallig langs liep toen je dat deed

dan had ik je zeer waarschijnlijk niet serieus genomen! moraalridder :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 23:30:
Veel succes, als het niet lukt, ga je dan een cursus normen en waarden volgen?

ja jan peter
Waarschuw beheerder
Wat ben jij een klootzak! ik hoop voor jou dat ik je nooit tegen kom..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Just JessY:cheer: op dinsdag 28 juni 2005 om 23:30:
een kat vliegt niet zo maar voor een scooter of auto

Precies, katten blijven meestal schuw in de berm of bosjes toekijken of zo, dus ik vind het ook maar een vreemd verhaal.

Waarschuw beheerder
alsof die scooters niet gevaarlijk zijn, rot toch op man :/

:yes: (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Krijg ik niet eens de credits voor m'n eigen opmerking :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 23:31:
Precies, katten blijven meestal schuw in de berm of bosjes toekijken of zo, dus ik vind het ook maar een vreemd verhaal.

nou deze niet! mss had hij wel een soort zxiekte waardoor hij gedesoriënteerd was of zo... dan heb ik hem alleen maar uit zijn lijden verlost :D:D
Waarschuw beheerder
dan had ik je dood geschopt mafkees

breda is naast de deur wie weet kom ik je nog een keertje tegen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
aangepast :p

Waarschuw beheerder
Triest voor dat katje :(

Waarschuw beheerder
donateur
Ik begin steeds meer te voelen voor dat horizontaal gespannen draadje in zijn straat.... :)
Waarschuw beheerder
Ik begrijp je wel enigszins, mgoed die kat kan er niks aan doen

Wel goed trouwens dat je em nog in de sloot hebt gegooit

er kunnen mensen zijn die dat zielig vinden, maar dood is dood hij wordt toch niet meer levend

en wat had jij gedaan dan als je over zo'n kat heen reedt terwijl je nog probeerde uit te wijken?

bedenk dat ook eens voor jezelf ;)

Artiest SummA
Waarschuw beheerder
beter voor je kerel, dat het niet mijn kat is geweest!

snapte*

respectloze maniak
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van de raadsman op dinsdag 28 juni 2005 om 23:35:
nou deze niet! mss had hij wel een soort zxiekte waardoor hij gedesoriënteerd was of zo... dan heb ik hem alleen maar uit zijn lijden verlost

jup klopt

Waarschuw beheerder
wel goed dat je hem in de sloot hebt gegooid?!!?! Fucking Idiot!

Wat nou als het JOUW katje was?! die word overgereden en vervolgens in de SLOOT word getyft? :|

ik vind het echt een TRIESTE gebeurtenis!! je had geen 80 moeten rijden en misschien was REMMEN wel een idee?? :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hij heeft hem toch nog proberen uit te wijken??

wat kan hij er nog aan doen dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje ongevoelig van je...

Je had ook de dierenambulance kunnen bellen,die hadden ervoor kunnen zorgen dat ie niet zn laatste "rust" in een sloot hoefde door te brengen..Of misschien de eigenaren konden inlichten!

Waarschuw beheerder
donateur
de raadsman 28 juni 2005 23:32
de raadsman waarom verander je naam niet in p-gay :

Gut gut, het heeft nog humor ook...

Uitspraak van !.. Marlon ..! op dinsdag 28 juni 2005 om 23:39:
en wat had jij gedaan dan als je over zo'n kat heen reedt terwijl je nog probeerde uit te wijken?

bedenk dat ook eens voor jezelf ;)

Wat ik hierboven zei: dierenambulance bellen, op zoek gaan naar baasje, excuses en hulp aanbieden. Zo moeilijk ist toch niet?!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !.. Marlon ..! op dinsdag 28 juni 2005 om 23:41:

REMMEN

Waar hebben jullie je rijbewijs gehaald, 10 voor de prijs van 5 bij de Aldi of zo? :Vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 23:41:
wel goed dat je hem in de sloot hebt gegooid?!!?!

Wat nou als het JOUW katje was?! die word overgereden en vervolgens in de SLOOT word getyft?

ik vind het echt een TRIESTE gebeurtenis!! je had geen 80 moeten rijden en misschien was REMMEN wel een idee??

ja ik vind het nog minder respectloos om hem te laten liggen.. jij niet?

als je remt is het alleen maar nog lijper, ik denk dat dat wel MIJN reactie geweest was maar dan was ie denk ik nog dood geweest, kwa reactie tijd en je staat nooit in 1 x stil..

Vertel eens, wat had JIJ gedaan als je zag dat ie dood was?
Waarschuw beheerder
je maakt mij niet wijs dat je naar huis was gereden, een schep had gehaald en hem had begraven
Waarschuw beheerder
ja P-GAY jongen het ging zo snel.. en het was 5 uur snachts dan denk je niet meer zo helder..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !.. Marlon ..! op dinsdag 28 juni 2005 om 23:41:

nog zon figuur
Waarschuw beheerder
dat was misschien ook nog wel een optie geweest ja de dierenambulance, mgoed als ie al dood was... het dat geen zin meer he

Waarschuw beheerder
donateur
Dan moet je niet rijden.

Ik neem aan dat je de dag erna opgehelderd was, wat lette je toen?

Waarschuw beheerder
ik zou in de eerste plaats het beestje laten liggen, of verplaatsen zodat het niet erger word (nog een paar x overreden worden b.v.)

en wat hierboven gezegt wordt, zn BAASJE zoeken of idd de Dierenambulance bellen..

kan er echt niet over uit. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !.. Marlon ..! op dinsdag 28 juni 2005 om 23:43:

dat is nou al 50 keer gezegd..
dierenambulance bellen. die komen ook voor een DOOD dier.
en een scooter gaat geen 80, behalve als ie opgevoerd is. dus gewoon niet zo belachelijk hard rijden.
Waarschuw beheerder
5 uur snachts de eigenaar zoeken is ook zo wat..

de eigenaar kan ook de kat naar binnen doen

tuurlijk tis zielig voor die kat mgoed hij kan er ook Weinig aan doen toch?

hij kon moeilijk van te voren weten van oke er loopt een kat op het fietspad die dezelfde kant uit wijkt als mij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimberly!! op dinsdag 28 juni 2005 om 23:41:
Beetje ongevoelig van je...

Je had ook de dierenambulance kunnen bellen,die hadden ervoor kunnen zorgen dat ie niet zn laatste "rust" in een sloot hoefde door te brengen..Of misschien de eigenaren konden inlichten!

als een kat ziek is gaat hij of zij zich verstoppen.
of maakt een einde aan zijn leven

Waarschuw beheerder
die gore kutscootertjes, die mogen ze van mij verbieden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !.. Marlon ..! op dinsdag 28 juni 2005 om 23:43:
ik vind het nog minder respectloos om hem te laten liggen.. jij niet?

als je remt is het alleen maar nog lijper, ik denk dat dat wel MIJN reactie geweest was maar dan was ie denk ik nog dood geweest, kwa reactie tijd en je staat nooit in 1 x stil..

jij bent echt lomp is t niet?

dierenambulance bellen lomperd

dat is de normale gang van zaken bij zoiets

als je een mens aanrijdt bel je toch ook een ambulance?
Waarschuw beheerder
ik vind de reacties een beetje overdreven.
iedereen zal een keer een dier aanrijden

Waarschuw beheerder
echt... wat een RESPECTLOZE mensen heb je hier zeg :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !.. Marlon ..! op dinsdag 28 juni 2005 om 23:46:
5 uur snachts de eigenaar zoeken is ook zo wat..

de eigenaar kan ook de kat naar binnen doen

tuurlijk tis zielig voor die kat mgoed hij kan er ook Weinig aan doen toch?

hij kon moeilijk van te voren weten van oke er loopt een kat op het fietspad die dezelfde kant uit wijkt als mij

ok dan doen je bij jou zo als je wordt aangereden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Just JessY:cheer: op dinsdag 28 juni 2005 om 23:46:
als een kat ziek is gaat hij of zij zich verstoppen.
of maakt een einde aan zijn leven

hij was toch niet ziek :gaap:

Waarschuw beheerder
jij bent echt n sukkel
Waarschuw beheerder
ach schei toch uit allemaal.. hiwer kan ik me zo boos om maken :frusty: ik vind dat ik het nog netjes heb opgelost! jullie hangen wel de moraalridder uit maar jullie waren gewoon lachend doorgereden!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de raadsman op dinsdag 28 juni 2005 om 23:50:
ach schei toch uit allemaal.. hiwer kan ik me zo boos om maken ik vind dat ik het nog netjes heb opgelost! jullie hangen wel de moraalridder uit maar jullie waren gewoon lachend doorgereden!

hahahaha
jij trekt snel conclusies zeg :gaap:
Waarschuw beheerder
marlon lul niet zo dom!!
Kun je ook niks aan doen dat je niet anders kunt, maar stop dan gewoon met domme opmerkingen plaatsen

Waarschuw beheerder
[img width=41 height=36 cacheid=0000fd750002168990b5145d1a00d23acd]http://ganjataz.com/smileys/01-grayball/images/02gb-bubble-loser.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 23:45:
dat is nou al 50 keer gezegd..
dierenambulance bellen. die komen ook voor een DOOD dier.
en een scooter gaat geen 80, behalve als ie opgevoerd is. dus gewoon niet zo belachelijk hard rijden.

uhm op een lege weg om 5 uur snachts vind ik 80 wel een schappelijke snelheid
Waarschuw beheerder
Ja jullie hebben allemaal gelijk ik ben lomp :S

ik kan me best wel in hem verplaatsen

je schrikt er ook van tis 5 uur snachts

zouden jullie dan meteen nuchter nadenken en de dierenambulance bellen?

(wat is btw dat nr daarvan dan?)

Tuurlijk tis wel sneu enz maar ik had ook niet geweten wat ik zou moeten doen dan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Just JessY:cheer: op dinsdag 28 juni 2005 om 23:51:
hoe weet jij dat?

waar maak jij uit op dat ie wel ziek was?

Uitspraak van de raadsman op dinsdag 28 juni 2005 om 23:52:
uhm op een lege weg om 5 uur snachts vind ik 80 wel een schappelijke snelheid

nou zo zie je maar weer..niet dus.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de raadsman op dinsdag 28 juni 2005 om 23:44:
ja P-GAY jongen het ging zo snel.. en het was 5 uur snachts dan denk je niet meer zo helder..

Dus je geeft toe dat je nou niet bepaald lekker bezig was, WAAROM open je dan tóch zo'n topic?
Waarschuw beheerder
als ik 60 had gereden was dat beest net zo goed dood geweest... trouwens stel je rijdt op een 80 km weg, dan ga je toch ook kniet 50 rijd ivm met overstekend wild

Waarschuw beheerder
trouwens als je niet helder denkt moet je ook nie gaan rijden :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 23:55:
Dus je geeft toe dat je nou niet bepaald lekker bezig was, WAAROM open je dan tóch zo'n topic?

ik had wel veel gezopen ja, maar het was de schuld van dei kat en niet vam jmij
Waarschuw beheerder
donateur

Niet zo ongevoelig doen als jij stom wief :[

Terug rijden,kijken of het arme beesie nog leeft,zo niet,kijken of ie wat om z'n nek heeft hangen,een koertje misschein,en kijken of er een adres in staat,bellen,en eerlijk toegeven :yes:

Als jij nou over straat loopt,en ik kan je niet ontwijken,zal ik je ook ff met je gore rotsmoel in een greppel schoppen :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nona op dinsdag 28 juni 2005 om 23:58:
Terug rijden,kijken of het arme beesie nog leeft,zo niet,kijken of ie wat om z'n nek heeft hangen,een koertje misschein,en kijken of er een adres in staat,bellen,en eerlijk toegeven

Ja dat had ik ook gedaan

ps ik vind jou ook heel aardig :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 23:56:
trouwens als je niet helder denkt moet je ook nie gaan rijden

ik ken me verantwoordelijkheden.. de scooter hek nu niet meer.. ik heb een auto en een snorbrommer.. mety de auto drink ik echt niet meer als 5 bier.. als ik veel ga zuipen pak ik de brommer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de raadsman op dinsdag 28 juni 2005 om 23:57:

wie gaat er nou dronken op de scooter zitten?? :S
Waarschuw beheerder
hoezo de kat zijn schuld!! al had je jezelf dood gereden.. was het nog je eigen schuld hoor!!!

Waarschuw beheerder
Je topic slaat gewoon nergens op...zo kan je iedereen wel gaan verbieden los rond te lopen.....

" Gvd kutkind rende zo over,had bijna een barst in me voorruit... Heb t mormel nog netjes in de goot geschopt, maar naderhand dacht ik : Gvd ik had wel dood kunnen zijn door dat kutkind, ga er nog naar kijken ook :@ "

MAW slaat nergens op: Als jij normaal rijd zie je dat beest ook allang staan, kan je toeteren met je scootertoetertje en veel eerder reageren, ga nou niet de schuld geven aan loslopende dieren en geef gewoon toe dat je fout zat....zal maar je eigen huisdiertje zijn,maar die heb je zeker niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !.. Marlon ..! op dinsdag 28 juni 2005 om 23:59:
Terug rijden,kijken of het arme beesie nog leeft,zo niet,kijken of ie wat om z'n nek heeft hangen,een koertje misschein,en kijken of er een adres in staat,bellen,en eerlijk toegeven

dat kutbeest was dood, en ik niet bij een beest waar de ingewandenm naast liggen kijken of hij een hangertje heeft.. bovendien was ik boos.. vooral thuis toen ik ovewr de mogelijke gevolgen na dacht
Waarschuw beheerder
donateur
ps ik vind jou ook heel aardig :/

I don't like you either :[

hoezo de kat zijn schuld!! al had je jezelf dood gereden.. was het nog je eigen schuld hoor!!!

Inderdaad,moet je maar niet dronken gaan rijden,je doet het allemaal zelf :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !.. Marlon ..! op dinsdag 28 juni 2005 om 23:53:
Ja jullie hebben allemaal gelijk ik ben lomp

ik kan me best wel in hem verplaatsen

je schrikt er ook van tis 5 uur snachts

zouden jullie dan meteen nuchter nadenken en de dierenambulance bellen?

(wat is btw dat nr daarvan dan?)

Tuurlijk tis wel sneu enz maar ik had ook niet geweten wat ik zou moeten doen dan

zeker weten dat ik in zon moment nuchter kan nadenken

als je dat nummer niet heb kan je de politie bellen

die geven het dan door aan de dierenambulance

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de raadsman op dinsdag 28 juni 2005 om 23:59:
als ik veel ga zuipen pak ik de brommer

nah wie weet springt er dan wel weer een beest voor je brommer en val je net verkeerd en ben je dood.....sjonge snap niet waarom mensen nog steeds met drank/drugs de weg op gaan :S
Waarschuw beheerder
donateur
dat kutbeest was dood, en ik niet bij een beest waar de ingewandenm naast liggen kijken of hij een hangertje heeft.. bovendien was ik boos.. vooral thuis toen ik ovewr de mogelijke gevolgen na dacht

Als ik het baasje van dat arme beest was,had ik je nek omgedraait 8) Dus pas maar op :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nona op woensdag 29 juni 2005 om 00:02:
ps ik vind jou ook heel aardig

I don't like you either

Vriendinnetjes worden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gajes op woensdag 29 juni 2005 om 00:02:
zeker weten dat ik in zon moment nuchter kan nadenken

als je dat nummer niet heb kan je de politie bellen

die geven het dan door aan de dierenambulance

met je zatte kop die nsb-ers bellen?? dat zou heel dom zijn, want ben al een keer gepakt vanwege met drank op rijden, de 2e keer moet je voorkomen

Waarschuw beheerder
En het word steeds duidelijker dat jij degene bent die gewoon TE fout zat, had je maar een arm gebroken, misschien zou je dan beter nadenken over dat soort rijacties.
Waarschuw beheerder
en jongen waar makenb jullie je druk om? cdat beest was toch al dood!
Waarschuw beheerder
donateur
met je zatte kop die nsb-ers bellen?? dat zou heel dom zijn, want ben al een keer gepakt vanwege met drank op rijden, de 2e keer moet je voorkomen

Je bent al dom bezig :yes: Het is je eigen domme schuld,dus moet je nou niet net doen alsof je zielig bent hoor ..

Vriendinnetjes worden?

;)
Waarschuw beheerder
hij zat ook fout

mgoed ik begrijp zn reactie wel een beetje hoor

vooral met de zatte kop weet je niet wat je doen moet

mgoed ik had wel gekeken of ie nog een naamkaartje ofso om had, je hebt em immers ook in de sloot gegooit dus :P
Waarschuw beheerder
Sorry mensen,
Maar stel... de raadsman rijdt daar 's nachts en die kat steekt over... De raadsman schrikt en rijdt tegen een boom??? En dan????????

Dan stond de raadsman bij ter nagedachtenis......

En willen we dat?

Misschien dat hij niet helemaal coorect gehandeld heeft, maar verplaats ook effe in zijn reactie!

's nachts, donker, schrik(en reken maar dat je schrikt!!)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 00:06:
En het word steeds duidelijker dat jij degene bent die gewoon TE fout zat, had je maar een arm gebroken, misschien zou je dan beter nadenken over dat soort rijacties.

toevallig heb ik nu een gebroken sleutelbeen, maar dit kwam door mijn eigen schuld.. als het door een kat kwam zou ik ze allemaasl uitmoorden!

Waarschuw beheerder
heb je nou nog niet door dat het niet de kat d'r schuld was??!!!

Waarschuw beheerder
JIJ reed te hard op een donkere plaats waardoor je niet snel genoeg kan reageren. En je was nog eens niet nuchter ook! hou op zeg
Waarschuw beheerder
wees dankbaar dat ik niet met de auto was, kortzichtige harry
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kawa op woensdag 29 juni 2005 om 00:07:
Misschien dat hij niet helemaal coorect gehandeld heeft, maar verplaats ook effe in zijn reactie!

Precies dat vind ik ook

Misschien dat hij niet helemaal coorect gehandeld heeft
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad <RestleSs > .. Helemaal mee eens :yes:

Uitspraak van de raadsman op woensdag 29 juni 2005 om 00:08:
toevallig heb ik nu een gebroken sleutelbeen, maar dit kwam door mijn eigen schuld.. als het door een kat kwam zou ik ze allemaasl uitmoorden!

A gossie,wordt het ventje een beetje geiriteerd ? 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 00:08:
heb je nou nog niet door dat het niet de kat d'r schuld was??!!!

dat was het wel! hij springt ineens voor me scooter, remmen had geen zin gehad, want de remweg was twe lang geweest

Waarschuw beheerder

Prima argument :x (Y)

Klinkt idd heel logisch ja :/ :frusty:

als ik 60 had gereden was dat beest net zo goed dood geweest

Het ontwijken was volgens mij een stuk beter gegaan als je niet zo veel drank in je flikker had gehad en toch 60 had gereden...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van de raadsman op woensdag 29 juni 2005 om 00:08:
als het door een kat kwam zou ik ze allemaasl uitmoorden!

Triest :S
Waarschuw beheerder
jij bent echt triest gewoon..
hoop voor je dat je nu alleen stoer probeert te doen..
want als je echt zo bent, dan zul je het nog moeilijk krijgen.. later als je groot bent

Waarschuw beheerder
nikste kortzichtig, tis gewoon de bikkelharde waarheid en je weet zelf ook wel dat JIJ fout zat en niet die kat.

en dankbaar? waarom zou ik dat in godsnaam moeten zijn? door mensen zoals jij gebeuren er op de weg nog steeds teveel ongelukken en dan ook nog eens zelf het slachtoffertje uithangen.

dat was het wel! hij springt ineens voor me scooter, remmen had geen zin gehad, want de remweg was twe lang geweest

en spreek jezelf niet tegen, net zeg je dat je nog wilde uitwijken maar dat hij dezelfde kant opging, dus je zag m al eerder. das anders dan uit het niets komen gesprongen

*zucht* ben pleitos, tabeeeeee
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !.. Marlon ..! op woensdag 29 juni 2005 om 00:11:
Uitspraak van Kawasakizx7r op woensdag 29 juni 2005 om 00:07:

Precies dat vind ik ook

Misschien dat hij niet helemaal coorect gehandeld heeft

gelukkig zijn er ookj mensen die niet autitisch zijn en zich WEL kunnen verplaatsen en de situatie vban een ander
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van de raadsman op woensdag 29 juni 2005 om 00:12:

Als jij je nou gewoon aan de maximum snelheid had gehouden,dan kon je nog makkelijk remmen ;)

het ligt aan jezelf .. hou er nou maar over op,deze discussie win je toch niet :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Dit is ''H E T'' argument dat gebruikt kan worden voor als je een kind aanrijd en te veel drank op hebt!

Onthouden dus 8)
Waarschuw beheerder
Je hebt ook wel gelijk nona misz, maar zijn reactie is toch wel een beetje te begrijpen

zoals ik al citeerde:

Waarschuw beheerder
Jammer dat de kat dood is :'(

en jij niks hebt :[

Wat is de wereld toch oneerlijk :'(

By the way:

Je hebt een dood beestje, wat jij hebt doodgemaakt, de sloot ingeschopt.. wat ben je dan voor een zieke mongool????

Ik had me heel rot gevoeld, het beestje met respect langs de kant gezet ofzo, maar in ieder geval het allerlaatste wat ik zou doen, is het beestje een schop geven :S

jij bent echt een zieke teringmongool, je hoort in een inrichting thuis (Y)
Waarschuw beheerder
gelukkig zijn er op dat tijdstip weinig kinderen op strtaat
Waarschuw beheerder
jij was er toch of wil jij beweren dat je een volwassenen bent
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QQ op woensdag 29 juni 2005 om 00:17:
Ik had me heel rot gevoeld, het beestje met respect langs de kant gezet ofzo, maar in ieder geval het allerlaatste wat ik zou doen, is het beestje een schop geven

jij bent echt een zieke teringmongool, je hoort in een inrichting thuis

nou ja geschopt geschopt... een duw in de goede richting met mijn schoen (niet aangeraakt met me handen nee wanyt hij was vies)

Waarschuw beheerder
gelukkig zijn er op dat tijdstip weinig kinderen op strtaat

Tijdstip heeft niks met dit argument te maken domme lul
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *MARLOEZ* op woensdag 29 juni 2005 om 00:19:
jij was er toch of wil jij beweren dat je een volwassenen bent

wel adolescent
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !.. Marlon ..! op woensdag 29 juni 2005 om 00:17:
Je hebt ook wel gelijk nona misz, maar zijn reactie is toch wel een beetje te begrijpen

zoals ik al citeerde:

Het spijt me zeer als ik zeg dat ik me niet kan inleven in die situatie ..

Je hebt toch wel een geweten of niet ?

1. Hij reed veel te hard

2. Hij had drank op

Nou dan ben je bij mij al aan het verkeerde adres hoor :yes:

En dan moet hij niet gaan zeiken dat het de kat zijn schuld was,die kon ook niet weten dat er 1 of andere oetlul met een enorme snelheid aan kwam donderen ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja hoor.. de raadsman is eerlijk en hij moet het weer ontgelden

Waarschuw beheerder
eerlijk zijn pakt idd niet altijd even goed uit :)
Waarschuw beheerder
nee ik snap echt niet wat hun probleem is
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nona op woensdag 29 juni 2005 om 00:21:
En dan moet hij niet gaan zeiken dat het de kat zijn schuld was,die kon ook niet weten dat er 1 of andere oetlul met een enorme snelheid aan kwam donderen ..laatste aanpassing 29 juni 2005 00:22

Dat is waar..

mgoed in et donker schrik je je wel de pleuris als je in een x zo'n kat voor je ziet verschijnen

mgoed et blijft toch wel zo hij zat fout, dat zit je altijd zolang jij op een motorvoertuig rijdt en iets aanrijdt wat niet op een motorvoertuig reedt :P

maar NOG kan ik me er wel een beetje in verplaatsen en ik vind ook dat hij er niks aan kan doen dat hij die kat aan reedt, ik denk dat als hij niet had gezopen en 60 had gereden dat de kat het dan nog niet overleefd had

Zielig voor et beestje R.I.P dan maar

maar ik ga slape, weltruste iedereen
Waarschuw beheerder
donateur
Het is gewoon de manier waarop je het hier neer zet :yes:

Je reed te hard,EN je had drank op,maar wel steeds dat zielige beestje de schuld geven ..

Je moet zo langzamerhand wel weten hoe de mensen op PF zijn,en die zijn niet altijd even begrijpelijk .. :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !.. Marlon ..! op woensdag 29 juni 2005 om 00:26:
Zielig voor et beestje R.I.P dan maar

dat doetie zeker :) hij is nu 1 met de natuur.. opgegeten door de maden..

it's the ciiiiiiiiircle of life

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nona op woensdag 29 juni 2005 om 00:21:
Het spijt me zeer als ik zeg dat ik me niet kan inleven in die situatie ..

Je hebt toch wel een geweten of niet ?

De reden dat ik zo reageer is dat een vriend van mij een tijdje geleden op de snelweg reed 's nachts (op de motor) en toen stak ook een kat over!!

Na 3 maanden revalideren is het nu gelukkig weer redelijk goed...

(hij had niet gedronken en reed niet te hard!!)

De kat/poes leeft nog (want mijn vriend ontweek hem!)

Weet de eigenaar van de kat en poes ook wat hun kat/poes heeft aangericht??? (ouders, vrienden, vriendin, werk, etc.???) Ik denk het niet!!!!

Mijn mening dat de huisdieren thuis moeten blijven (HUISdieren!!) of onder begeleiding naar buiten!!!
Waarschuw beheerder
maar volgens die lui hier had je vriend moeten remmen... of zijn snelheid aan moeten passen ivm overstekende katten :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
En nou kom ik ff weer met mijn mindere fijne opmerkingen ..

Uitspraak van Kawa op woensdag 29 juni 2005 om 00:33:
Weet de eigenaar van de kat en poes ook wat hun kat/poes heeft aangericht??? (ouders, vrienden, vriendin, werk, etc.???) Ik denk het niet!!!!

Nee,dat weten ze niet,want die oetlul die de kat heeft aangereden,heeft niet eens een dieren ambulance of dergelijke gebeld 8) ( Ja sorry hoor,maar dat is gewoon de keiharde waarheid .. )

Uitspraak van Kawa op woensdag 29 juni 2005 om 00:33:
Mijn mening dat de huisdieren thuis moeten blijven (HUISdieren!!) of onder begeleiding naar buiten!!!

Onder begeleiding naar buiten ? :/
Doe het beestje een hondenriem om ofso,doe ff normaal man !

Als er geen mensen op deze aardkloot waren die te hard reden,of onder invloed rijden op wat voor voertuig dan ook .. Dan was dit arme beestje ook niet aangereden.

Aan die zin hierboven,lees ik weer,dat jullie de schuld geven aan het arme beestje wat hier de dupe van is,en nu ergens in een greppel ligt ..

Waarschuw beheerder

Idd belachelijk dat die kat zn eigenaar niet even over dit voorval heeft ingelicht :/

En die kat had net zo goed een vogel kunnen zijn dus dat 2e is gewoon onzin...

Verder wel rot voor die vriend van je :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van de raadsman op woensdag 29 juni 2005 om 00:36:
maar volgens die lui hier had je vriend moeten remmen... of zijn snelheid aan moeten passen ivm overstekende katten :frusty:

Hij reed vast niet te hard,die kat leeft namelijk nog :P
Waarschuw beheerder
en trtouwens zo erg is het niet, je gaat gewoon naar de supermarkt, je kijkt bij de briefjes en je hebt zo weer een nieuwe GRATIS kat

Waarschuw beheerder
Erg snugger kom je niet over :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 00:39:
Als ik die kat was had ik idd snel de politie gebeld

En die kat had net zo goed een vogel kunnen zijn dus dat 2e is gewoon onzin...

Uitspraak van Nona op woensdag 29 juni 2005 om 00:39:
Hij reed vast niet te hard,die kat leeft namelijk nog

Tja.. jullie hebben natuurlijk al ontzettend veel jaren je rijbewijs en weten precies hoe je moet reageren met het voertuig dat je bestuurt (brommer, motor, auto, etc......)

Maar spijtig dat de meeste mensen dat niet weten...

Hebben jullie al over je beroepskeuze nagedacht?
Misschien werken bij een verkeersschool?

Waarschuw beheerder
Tja.. jullie hebben natuurlijk al ontzettend veel jaren je rijbewijs en weten precies hoe je moet reageren met het voertuig dat je bestuurt (brommer, motor, auto, etc......)

Wat hebben mijn argumenten met deze onzin te maken?

uitleg a.u.b. :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee nee liever een beroep metr meer risico zodatf ze sneller doodgaan

Waarschuw beheerder
een tijdje terug had ik nog een scooter. ik reed ergens ong. 80, totdat er ineens een kat over steekt.. ik ging naar rechts om hem te ontwijken.. maar wat doet dat stomme beest? die gaat dezelfde kant op nou ik knalde er vol overheen, maar viel gelukkig niet. ik stopte ook nog om te kijken maar het beestje was hardstikke dood. ik had hem nog netjes in een slootje geschopt die langs de weg liep.
maar achteraf dacht ik: wat ben ik toch eenb gek.. ik had hartstikke dood kunnen zijn door dat beest.. en ik ging nog kijken hoe het met hem ging ook

Klootviool, beetje met 80 km over een kat heen rijde, als je standaart 45 had gereden had die kat het nog overleeft, was je maar met je bek op een boom geklapt met 80.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee nee liever een beroep metr meer risico zodatf ze sneller doodgaan

Zoals ik al zei: Erg snugger kom je niet over
Waarschuw beheerder
hebbie nooit gehoord van de 2 sec.afstand regel O:):P dan had dit allemaal nooit gebeurd...en die moet je overal toepassen toch O:)

maar owke zonder dollen: drank en rijden en dan iemand dood rijden of dat nou een kat of een konijn is of een egel...het is JOU schuld...het zal ook altijd jou schuld blijven...dieren denken nou eenmaal wat anders dan jij denkt...maar dat heeft niet iedereen door

khad waarschijnlijk wat meer respect voor deze situatie gehad als je je helm op had en niet dronken was en te hard rijd...ook zonder die kat op de weg had je je zelf dood kennuh rijden of verwonden door dat je alcohol op had en nog eens zonder helm reed ook...denk je daar ook over na?

en denk je er ook over na dat die kat miss van een erg eenzaam oud vrouwtje is geweest die geen man meer heeft en al haar liefde( omdat haar kinderen en klein kinderen het te druk hebben om langs hun oude oma of moeder te gaan .twas pas nog op tv, dat 40% van de bejaarden zich eenzaam voelen:P) in dat katje stopte?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 00:53:
Klootviool, beetje met 80 km over een kat heen rijde, als je standaart 45 had gereden had die kat het nog overleeft, was je maar met je bek op een boom geklapt met 80.laatste aanpassing 29 juni 2005 00:53

ojka jij reed vroeger ook 45 opo een scooter,denk eens na man je lijkt wel 80

Waarschuw beheerder
:gaap: Truste!

Waarschuw beheerder
had jij maar kanker gekregen, een lekker pijnlijke.. botkanker of zo wehehehge

Wat zijn dit dan voor persoonlijke berichtjes raadman??

Waarschuw beheerder
sommige mensen doen er gewoon iets langer over volwassen te worden :)

tis al langer bekend dat de jongen het IQ van een Visstick heeft :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En als ie dan zo'n grote mond heb, moettie hier komen, vouw ik meteen 3 fietsen om zn kippenek :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind dat er daarom een verbod moet komen opo loslopende katten, net zoals dat voor honden in veel gevallen geldt...

wat zou ik lachen als je na je dood als kat wweer op aarde trug zal komen.misschien piep je dan anders
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja vooral als er dan net een verbod is op loslopende katten..
Waarschuw beheerder
Het maakt toch niet uit wat je zegt. :nee:

Hij wil gewoon aandacht. :jaja:

(n)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kleintje :') op woensdag 29 juni 2005 om 08:30:
Het maakt toch niet uit wat je zegt. :nee:

Hij wil gewoon aandacht. :jaja:

(n)

Precies, beetje tegen schenen schoppen, typisch puberaal gedrag. Ben benieuwd wat z'n reactie is als hij dit topic over een jaar of 5 terug leest...

Waarschuw beheerder
Je hebt groot gelijk! Katten horen niet los te lopen.

Daarom geef ik ook altijd extra gas als ik zo'n kutbeest zie oversteken. Er gaat niets boven het geluid van een kat die op de bumper kapot spat.
Waarschuw beheerder
Ik had het van de week nog. Moederkat met 2 kleine kittens van een paar weken oud. Whoppa! Zo de straat over. Nou, ik stuur ook wel ff bij om ze te raken..het is zo langzamerhand een pest aan het worden met al dat tuig dat die beesten op straat laat.

Groetjes,

Günther

Waarschuw beheerder
donateur
Lees dit topic eens voor de gein, al zal het weinig uitmaken denk ik..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 09:28:
Daarom geef ik ook altijd extra gas als ik zo'n kutbeest zie oversteken. Er gaat niets boven het geluid van een kat die op de bumper kapot spat.

Uitspraak van Günther™ op woensdag 29 juni 2005 om 09:30:
Nou, ik stuur ook wel ff bij om ze te raken..het is zo langzamerhand een pest aan het worden met al dat tuig dat die beesten op straat laat.

hehehe

Waarschuw beheerder
je had zeker weer gezopen, bokkelul!
Waarschuw beheerder
donateur
en trtouwens zo erg is het niet, je gaat gewoon naar de supermarkt, je kijkt bij de briefjes en je hebt zo weer een nieuwe GRATIS kat

Tja ... Totdat er weer een oetlul zoals jou met drank op gaat rijden en zich niet aan de snelheid houd :[

Je kan zeggen wat je wil,ik ben het toch niet met je eens :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk begin van de dag:( Btje jammer dat er nog steeds van deze mensen op de aarde rond lopen..
Oké een kat overrijden dat kan, die van mij is ook een paar weken geleden overreden, maar dat meisje reed niet te hard, stopte netjes, heeft m'n beestje bij de buren achtergelaten en ze had niet gedronken.. natuurlijk is het dan nog erg, maar dan valt het beter te accepteren!

Wat als het nou een kindje of een volwassene was geweest die daar liep? Wat als je die nou had overreden... Het is gewoon te idioot dat je te hard en met drank op rijdt, en hier ook nog eens geen spijt van hebt en het blijkbaar alleen maar stoer lijkt te vinden:( btje jammer...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nona op woensdag 29 juni 2005 om 10:00:

:( er bestaan ook nog mensen die wel van dieren houden... gratis katten kun je overal halen, dat weet ik ook wel, maar je geeft echt om zo'n beestje..

kinderen kan je zelfs zelf maken... daarvan zeg je toch ook niet dat het niet uitmaakt dat ze worden overreden:(
Waarschuw beheerder
Ik vind dat ze alle scooterrijders sowieso dood moeten schieten, ongeacht wat.

Scooter gekocht? Hoppa, registreren en de volgende dag executiecommando erop af sturen.

Waarschuw beheerder

Ja relax, zal ik jou ff kapot rijde en dan ff met iemand anders kindjes maken, hebbie weer een nieuwe.
Waarschuw beheerder
losvliegende vogels zijn ok irritant
vooral die kut duive die kenne echt nie uitkijke, die butste van t weekend een vol tege mee voorruit en ik had net me autogewasse :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MR BERENBURG op woensdag 29 juni 2005 om 06:24:
wat zou ik lachen als je na je dood als kat wweer op aarde trug zal komen.misschien piep je dan anderslaatste aanpassing 29 juni 2005 06:25

ik geloof niet in reïncarnatie
Waarschuw beheerder

:respect:
ik dacht gisteravond al, wat is er met pf aan de hand.. zijn er helemaal geen normale mensen meer? gelukkig lees ik dit nu en weet ik dat het nog wel mee valt

Waarschuw beheerder
Je hebt elite en je hebt plebs, Raadsman. (Y).
Waarschuw beheerder
ja jammer dat elite altijd zo snel verbannen word.. net als de diskokip enz.. :(

maar gelukkig komt de partyjunk morgen weer vrij :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de raadsman op woensdag 29 juni 2005 om 14:03:
Uitspraak van X. op woensdag 29 juni 2005 om 09:28:

ik dacht gisteravond al, wat is er met pf aan de hand.. zijn er helemaal geen normale mensen meer? gelukkig lees ik dit nu en weet ik dat het nog wel mee valt

ja ik bedoel een dier in de sloot schoppen is ook vrij normaal vind je niet?:\
zonder schuldgevoel wegrijden ook
en nog lopen zeuren over j scooter ook, wat een normale mensen op pf:S

Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 14:35:
whehe ik reed laatst een duif dood, hij ging maar niet weg de laatste 20 meter, dus gaf ik nog ff extra gas om hem een vlugge dood te geven

zo ben jij even stoer:S
Waarschuw beheerder
moet je oppassen ken iemand die zijn bumper kapot had gereden op zo'n dikke duif.. het kan idd leuk zijn maar kan zeker veel schade aan je auto toebrengen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vieze_Freddy™ op woensdag 29 juni 2005 om 10:31:
Ik vind dat ze alle scooterrijders sowieso dood moeten schieten, ongeacht wat.

Scooter gekocht? Hoppa, registreren en de volgende dag executiecommando erop af sturen.

B) :respect:

Waarschuw beheerder
ik vind dat er daarom een verbod moet komen opo loslopende katten

Helemaal met je eens. Die katten schieten altijd uit het niets de weg op en als jij dan niet meer kan remmen en em platwalst ben je meteen een dierenbeul. Tuurlijk is t zielig! Maar zonder verbod op loslopende katten gaat dit gewoon door ;)
Waarschuw beheerder
juist! en nu had ik gel;ukgehad, want ik lichtte mijn voorwiel iets op zodatr hij onder mijn achterwiel kwam.. anders was ik misschien wel over de kop geslagen.. en dan weet ik niet of ik er wel zo goed vanaf was gekomen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jammer :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de raadsman citeer 29 juni 2005 14:44
moet je oppassen ken iemand die zijn bumper kapot had gereden op zo'n dikke duif.. het kan idd leuk zijn maar kan zeker veel schade aan je auto toebrengen

aanrijding met loslopende dieren/vliegende dieren is al verzekerd op basus van WA+extra.... als je je eigen auto alleen WA verzekerd, ben je gewoon lomp :yes:
maar goed, wel gevaarlijk ja... kanker katten
Waarschuw beheerder
Lost your cat?
Try look under my tires!!!

Ik heb het ook een keer gehad dat zoon stom beest voor mijn scooter rende, deze heb het wel overleefd.

Waarschuw beheerder

jij bent echt te goed voor deze wereld. :/

ik zal jou es aanrijden op je scooter, dan trap ik je toch ook niet de sloot in.
Waarschuw beheerder
donateur

Nou jij wilt ook meteen et enige wat die beesten hebben verbieden..

Waarschuw beheerder
oh wacht het gaat over een kat.

ik heb een hekel aan katten (Y)

Waarschuw beheerder
tis idd egt schrikken met die dieren die losrondlopen:S k rem zelfs nog voor een vogeltje wat op de weg zit maja tis levensgevaarlijk eigenlijk!
enja idd net als met katten en konijnen en cker op een fietspad...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik dacht gisteravond al, wat is er met pf aan de hand .. zZijn er helemaal geen normale mensen meer ? Gelukkig lees ik dit nu en weet ik dat het nog wel mee valt

Nou ik weet niet wat JIJ normaal vind,maar ik vind JOU een ongevoelige mongool :yes: :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van de raadsman op woensdag 29 juni 2005 om 17:28:
anders was ik misschien wel over de kop geslagen.. en dan weet ik niet of ik er wel zo goed vanaf was gekomen

Misschien had het katje jou dan ook wel achteloos in de sloot geschopt.. en was het dan zonder schuldgevoel weer fijn verder gegaan met wat katjes dagelijks doen :jaja:

Wat is het leven toch ook onterecht :no:..... zieke lui als jij verdienen het niet eens om op deze aardkloot rond te mogen lopen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 22:24:
Misschien had het katje jou dan ook wel achteloos in de sloot geschopt.. en was het dan zonder schuldgevoel weer fijn verder gegaan met wat katjes dagelijks doen

Wat is het leven toch ook onterecht ..... zieke lui als jij verdienen het niet eens om op deze aardkloot rond te mogen lopen

idd helemaal mee eens

Waarschuw beheerder
wat doen jullie toch moeilijk? ik vind dat de raadsman redelijk netjes gehandeld heeft in deze situatie.. en hij is eerlijk.. jammer dat hij het moet vergelden.. ik weet zeker dat jullie gays niet iets beters hadden gedaan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2005 om 12:32:
ik weet zeker dat jullie gays niet iets beters hadden gedaan

en ik weet cker van wel:yes:

Waarschuw beheerder
sukkel

Waarschuw beheerder
doe es rustig

Waarschuw beheerder
Ben je nou écht zo stom, dom, egoistisch en achterlijk of doe je alleen maar alsof?

ik zal jou es aanrijden op je scooter, dan trap ik je toch ook niet de sloot in.

Als ik zag dat het 'de raadsman' was had ik 't wel gedaan :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
k hoop dat ze jou na een ongeluk is aan de kant van de weg laten doodbloeden :[
Waarschuw beheerder

tsss en vervolgens zit er een 6 jarig meisje 2 weken lang te zoeken naar haar lieve poesje dat ze kwijt is :'(
echt zielig man!

ik zou ook extra gas geven als ik zo'n kerel als jou zag oversteken, er gaat niets boven het geluid van een simpele nerd die onder de linkeracherwiel van de auto ligt te kreunen van de pijn
het liefst schop ik hem dan ook nog eventjes de sloot in..
:flower:

Waarschuw beheerder

Mischien moet er dan ook een verbod komen op vervelende loslopende jongetjes?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerdy op zaterdag 2 juli 2005 om 15:43:
ik zou ook extra gas geven als ik zo'n kerel als jou zag oversteken, er gaat niets boven het geluid van een simpele nerd die onder de linkeracherwiel van de auto ligt te kreunen van de pijn
het liefst schop ik hem dan ook nog eventjes de sloot in..

nou nou heb je wel ee n geweten? je gaat toch niet expres mensen doodrijden..
en mensen stellen jullie je niet zo aan.. de raadsman reed hem toch niet expres dood?

to raadsman: je bent zeker wel erg geschrokken he? gelukkig ben je er goed vanaf gekomen.. als je alleen al na gaat wat je voor schade aan je scooter hebt als je valt mag jij echt van geluk spreken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit topic stond een tijdje geleden ook op een ander forum trouwens. Maar dat terzijde.

Groetjes,

Günther.

Waarschuw beheerder
ja ag....kan altijd gebeuren heh....die van mij is ook wezen bumperkoppen en t was echt n lief beest...eige schuld hoor...alleen dat je m in de sloot geschopt heb is niet handig je blijft toch naar die beesten zoeken als ze kwijt zijn dus beter had je m gewoon bij iemand voor de deur gelegd/schopt

Waarschuw beheerder
zou jij niet boos worden als iemand een dode kat met zijn ingewanden ernaast voor je deur zou schoppen?
Waarschuw beheerder
tis logisch dat dat beest dezelfde kant opliep als waar jij naar toe stuurde. is immers de kant waar de stoep en waarschijnlijk struiken en tuintjes t dichtste bij zijn.een veilige thuishaven voor zo,n beest. conclusie jij had naar links moeten sturen.

Waarschuw beheerder
Doe es ff normaal zeg! Jij had dood kunnen zijn, en dat beestje is nu dood! Wat ben jij n egoïst zeg. Je kan ook wat minder hard rijden bijvoorbeeld. Zeker nog niet aangedacht of wel soms? Sukkel!
Waarschuw beheerder
hebben beesten ooit om wegen, autos scooters etc gevraagd? Ik vind het best dat iedereen rijdt.. maar houdt wel rekening met wat er zoal over kan steken!

En dan ook nog het gore lef hebben, om te zeggen dat je spijt hebt dat je terug bent gegaan om te kijken.. Dat is wat je MOET man!

Ik vind het altijd heel erg dat er van die zielige beestjes ondergereden zijn en dood langs de weg liggen..
als ze nog op de weg liggen stop ik vaak om ze in de berm te leggen..

Ik heb ook gezworen nooit iets onder te rijden.. maar een paar weken geleden ging het wel mis.. Ik heb per ongeluk een kraai aangereden.. vloog over de motorkap.. ikke terug.. heb het beestje gekalmeerd en later vloog ie een stukje.. T is wel goedgekomen, want toen ik uit mn werk kwam zag ik hem zo snel nie meer!

En dan zeggen ze dat je kraaien niet onder de auto kan krijgen.. dus wel! (al vind ik een kraai dan weer niet zo erg als een pluizig katje ofzo.. )

maargoed.. ik mag wel zon sticker op mn auto hebben van IK REM VOOR DIEREN.. want onbewust zou ik dat toch doen..

dus houdt die 2 sec afstand maar!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van A.D.HeiDie op zondag 3 juli 2005 om 22:00:
Ik heb ook gezworen nooit iets onder te rijden.. maar een paar weken geleden ging het wel mis.. Ik heb per ongeluk een kraai aangereden.. vloog over de motorkap.. ikke terug.. heb het beestje gekalmeerd en later vloog ie een stukje.. T is wel goedgekomen, want toen ik uit mn werk kwam zag ik hem zo snel nie meer!

Tja, ik denk dat iedereen dat wel zweert, maar vaak heb je het niet in de hand. Ik heb ook wel eens een duif en een haas aangereden met de auto, maar dat was 's nachts op een dijk. Dat soort dingen kun je vaak niet anticiperen.

Verder ben ik het wel met je eens. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van A.D.HeiDie op zondag 3 juli 2005 om 22:00:

whahah kijk kinderen! een uitgeleefde greenpeace-hippie!

Waarschuw beheerder
dat je de dierenambulance niet heb gebeld hee ;)

Waarschuw beheerder
Daarom komt mijn kat niet buiten ! :no:
Mensen die met opzet op n beest inrijden ?
Lulkoek ! grote bek maar ondertussen :Z

Waarschuw beheerder
ik vind dat elke dier gewoon los moet kunnen lopen.. mensen geven ze toch ook niet een lijn verbod.. ofzo of bijna nooit dan

Waarschuw beheerder
Oja ff voor de duidelijkheid...ik laat mn katje niet buiten omdat ze hier in de straat altijd rijden als gekken :/
Dus durf het er niet op te wagen :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juli 2005 om 23:36:
ik vind dat elke dier gewoon los moet kunnen lopen.. mensen geven ze toch ook niet een lijn verbod.. ofzo of bijna nooit dan

nee dan kan je alleen maar punten nemen

Waarschuw beheerder
er werd gevraagd om mijn deskundige mening...

Komt tie dan hè;

De dieren mogen los lopen! :jaja:

Maar..... alle beesten mogen geen scooters of auto's besturen! ;) Duidelijk?

Waarschuw beheerder
we moeten de anti-dier-beweging oprichten

Waarschuw beheerder
Helemaal niet! Gewoon niet over katten rijden...:nee: Neem voortaan een paal of zo om tegen aan te knallen! 8)
Waarschuw beheerder
ik had laatst ook zoiets met een duif :/ (ik reed in me autootje) en ooit met de fiets over een eendenkuiken heen gefietst.. dat laatste vond ik overigens heel errug... :'(

Waarschuw beheerder
whehehe :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat heeft dit verhaal ook alweer met spijt te maken?

Waarschuw beheerder
ik had hem nog netjes in een slootje geschopt

wat klopt hier niet???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tammie69 op zondag 10 juli 2005 om 16:28:
Wat heeft dit verhaal ook alweer met spijt te maken?

hij had spijt dat hij terug ging om te kijken hoe het met dat beest was, want hij had immers dood kunnen zijn vanwege de onoplettendheid van dat beest
Waarschuw beheerder
ja er moet zo'n verbod komen, wij hebben ook 2 van die beesten, maar die springen niet voor brommers/scooters :D
Waarschuw beheerder
kijk jij hebt ze afgericht... daar zou ik nog wel mee kunnen leven, maar die katten die te pas en te onpas overal voor springen mogen ze van mij aan de hoogste boom hangen
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Ik ree zaterdag nacht over een rat heen...:/ met voor en achetwiel....het ding keek me er nog bij aan ook.....met van die zielige oogjes....:( alleen toen ik terug wilde gaan sprongt ie net het water weerin.....
Waarschuw beheerder
whahaha nou dan was hij flink geschrokken, want katten haten water :D hij zal wel een wijze les geleerd hebben
Waarschuw beheerder
donateur
ik had hem nog netjes in een slootje geschopt die langs de weg liep

Zal ik ook met jou doen als ik jou perongeluk aanrijd met een auto of zo (y) . Zullen je nabestaanden leuk vinden :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de raadsman op woensdag 20 juli 2005 om 22:00:
die katten die te pas en te onpas overal voor springen mogen ze van mij aan de hoogste boom hangen

Mensen die met z'n zatte kloten op 'n scooter 80 gaan rijden en dan "stoer" doen over da hij een kat aan heeft gereden mogen ze van mij aan de hoogste boom hangen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dashin :[ op donderdag 21 juli 2005 om 00:49:
Zal ik ook met jou doen als ik jou perongeluk aanrijd met een auto of zo . Zullen je nabestaanden leuk vinden

ja op je FIETS zeker whahaha, je mag nog geen autorijden vriend :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind je in het topic van die blondebabe erg grappig en in die van irritante mensen..

maar dit vind ik toch wel een beetje sneu hoor :@
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van de raadsman op donderdag 21 juli 2005 om 15:54:
ja op je FIETS zeker whahaha, je mag nog geen autorijden vriend laatste aanpassing 21 juli 2005 15:56

Wie zegt dat ik een rijbewijs nodig heb ? Ik kan heus wel een gaspedaal indrukken hoor O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Kansloos figuur ben je!!!!!!!

Ik heb 1x een konijntje aangereden, netjes terug gegaan, gekeken hoe 't ging.. Maar na even versuft te zijn hupste ie er weer vandoor. Dát vond ik al een drama!! Snap niet dat je er zo stoer over doet :/

Waarschuw beheerder
Dit overduidelijke trieste mannetje is al deze reacties niet eens waard :no:
Waarschuw beheerder
misschien had je je scooter niet op moeten voeren...en dan lopen te zeiken dat het de kat zijn schuld was... :s

Waarschuw beheerder
wat een fatsoensrakkers allemaal hier! allemaal zeuren over een te hard rijdende scooter of dronken op een scooter rijden.. :no: jullie zijn toch ook jong geweest!

enne kom op! je gaat die vrijwilligers van de dierenambulance toch ook niet wakker bellen om een dooie kat op te halen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juli 2005 om 16:18:
wat een fatsoensrakkers allemaal hier! allemaal zeuren over een te hard rijdende scooter of dronken op een scooter rijden.. jullie zijn toch ook jong geweest!

Sterker nog, ben nog steeds jong:yes: maar ben nooit zo geweest, gelukkig!
Waarschuw beheerder
donateur
de raadsman
Status: verbannen (tot zondag 31 juli 2005 om 18:49)
(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dashin :[ op vrijdag 22 juli 2005 om 16:27:
de raadsman
Status: verbannen (tot zondag 31 juli 2005 om 18:49)

tja het zijn natuurlijk altijd dezelfde die het moeten ontgelden

Waarschuw beheerder

Onzin :S
Hoe weinig weeg jij dan wel niet als jij geschept word door een kat ??? :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juli 2005 om 16:18:
wat een fatsoensrakkers allemaal hier! allemaal zeuren over een te hard rijdende scooter of dronken op een scooter rijden.. jullie zijn toch ook jong geweest!

:no:

ben et nog steeds :P en van plan ook nog lang te blijven :P
Waarschuw beheerder

Zit wel wat in eerlijk gezegd (y)
Waarschuw beheerder
waarom een verbod voor loslopende katten??

Het is heeeeeel simpel, katten lopen meestal inde bebouwde kom, daar waar mensen wonen, en waar dus is bepaald dat je geen 80 mag rijden.......:/ kan aan mij liggen, maar als je dan 80 rijdt, en er gebeurt wat, wie is dan de schuldige....??:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 08:51:
ben et nog steeds en van plan ook nog lang te blijven

Hoop het ook (K)
Waarschuw beheerder
die kat of poes had idd beter uit moeten kijken die jongen had echt wel dood kunnen zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swabo op zaterdag 23 juli 2005 om 16:53:
die kat of poes had idd beter uit moeten kijken die jongen had echt wel dood kunnen zijn

Whahaha :P arme jongen ook he (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja zielig he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swabo op zaterdag 23 juli 2005 om 17:38:
ja zielig he

Ja zal haast medelijden krijgen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 08:51:
ben et nog steeds en van plan ook nog lang te blijven

nou als jullie praten over dat scooters maar 45 mogen lopen lijken jullie wel 80
Waarschuw beheerder
beetje bullshit hoor.. meestal lopen honden of katten per ongeluk los rond. was ook het geval met mijn hond, die later ook is overreden. als zo'n lul ook nog eens zou beginnen over zn scootertje zou ik echt de pan uit flippen.. en de kat de sloot intrappen? ook niet echt waardig voor die kat vindt ik.. zouden mensen maar met jou doen; eerst doodrijden en dan de sloot in trappen.
enne verbod op loslopende beestjes? verbod op je scooter die 80 rijdt bedoel je...

Waarschuw beheerder
heb je geluk gehad de degene die hem overreed niet over zijn schade begon, want jij bent verantwoordelijk voor die hond dus jij moet de schade betalen

2 raadsman, je had toch moeten kijken of er iets om zijn nek hing van een telefoonnummer of zo, als je dan schade aan je scooter had (maakt niet uit waarvan) had je dat mooi op de eigenaar kunnen verhalen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 23:06:
ja je bent toch wel sociaal....

Politie bellen zat er niet in zeker?

oja moet je vooral doen, de politie bellen als je zat op een opgevoerde scooter rijd, trouwens die politie wordt alleen maar boos als ze alleen voor een overreden kat moeten komen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2005 om 15:38:
2 raadsman, je had toch moeten kijken of er iets om zijn nek hing van een telefoonnummer of zo, als je dan schade aan je scooter had (maakt niet uit waarvan) had je dat mooi op de eigenaar kunnen verhalen

Jeeeezus, jij bent mogelijk nog triester dan het mannetje die dit forum op heeft gezet :no: Luister pikkie, als je 19 bent is het misschien nog stoer om 80 te rijden op je brommertje en dit soort (in jouw ogen ontzettend stoere) uitspraken te doen, maar voor mensen bij wie de luier uitslag inmiddels is opgedroogd is dit hele verhaal echt regelrechte bullshit!

Waarschuw beheerder
brommertje? nog erger: ik rij al auto! wheheh en ik ken mijn verantwoordelijkheden absoluut niet want ik drink ontiegelijk veel

Waarschuw beheerder
2 the topic starter: Lik me bolle reet met je poep praat!!

Waarschuw beheerder
vind je dat niet wat kort door de bocht

Waarschuw beheerder
Ik ben zo moe :Z kan even geen preken houden! :P

Waarschuw beheerder
ok bewaar maar tot morgen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 02:28:

nee satanaanbidder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 02:28:

deze arme jongen moet het ook altijd ontgelden

Waarschuw beheerder
heb ik ook wel eens gehad dat een moeder-eend met 6 kuikens de A2 overstak bij de waalbrug ik met 40 ton vol uitwijken en die gast achter me reed er gewoon knal overheen

toen dacht ik had ik ook moeten doen wat als ik door die gekke uitwijk actie een ongeluk had veroorzaakt dan waren er misschien wel menselijke slachtoffers gevallen

Waarschuw beheerder
ja en een verbod op laagvliegende vogels, loslopende eenden konijnen egels enz. ja hoor as je je eige een beetje aan de regels houd kan er egt niet zo veel gebeuren

Waarschuw beheerder
jonge die stomme kutbeesten zijn toch nergens voor nodig
Waarschuw beheerder
verhaal de schade op de eigenaars

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat zou ik zeker doen

Waarschuw beheerder
donateur
hoi mensen.. een tijdje terug had ik nog een scooter. ik reed ergens ong. 80, totdat er ineens een kat over steekt.. ik ging naar rechts om hem te ontwijken.. maar wat doet dat stomme beest? die gaat dezelfde kant op nou ik knalde er vol overheen, maar viel gelukkig niet. ik stopte ook nog om te kijken maar het beestje was hardstikke dood. ik had hem nog netjes in een slootje geschopt die langs de weg liep.
maar achteraf dacht ik: wat ben ik toch eenb gek.. ik had hartstikke dood kunnen zijn door dat beest.. en ik ging nog kijken hoe het met hem ging ook

Ik vind dat er een verbod moet komen op jou loslopend :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 00:33:
Ik vind dat er een verbod moet komen op jou loslopend

doet hij iets kwaad dan? hij rijd dat beest toch niet expres aan?
Waarschuw beheerder
little_­devil wat ben jij voro psycho?? die jonegn had dood kunnen zijn en dan kom jij met zo'n gevoelloze reactie... jij bent echt zo iemand die ook met ziektes spot...
nergens respect voor, ga lekker een ander topic verpesten! bij onzin en humor ofzo, daar hoor je thuis

Waarschuw beheerder
dit topic kan beter gesloten worden.. de raadsman opent een serieus topic en meteen komen er haters die hem de grond in willen drukken... Grow up!! blijf gewoon ontopic