Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 13:07:? met jou niet jij probeert hier een soort pf oorlog
Bovendien, JIJ begon te schelden, NIET ik.
Uitspraak van Johan says: op woensdag 29 juni 2005 om 12:49:Just-d had al veel eerder naar mij moeten luisteren
Ja, nu is het een welles nietes spelletje geworden
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 13:07:Hieruit maak ik op dat je wel degelijk haat tegen mij hebt
is egt geen haat ,is gewoon een reactie van mij ,mocht ik je haten ben je helemaal nie blij .
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 13:08:Bovendien, JIJ begon te schelden, NIET ik.
brogum ???
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 13:07:hoop jou egt tegen te komen .just D ruktemakertje zal iki je zeker paar knoerten geven van huis uit nu ben ik klaar met jou weggooier
en dat staat gewoon vast
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 13:12:dat jullie hier de energie voor hebben....
ik ga eff me buren mij laten haten eff muziekie opknallen
hai hai
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 29 juni 2005 om 13:13:brogum ??? pikkie tog
Neej dat bedoelde ik niet. Jij had gelijk een mening over mij klaar staan toen zij over DV begon, ook jij wist toen niet dat ik daar wel bij aanwezig was, en toch had je al een oordeel!
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 29 juni 2005 om 13:13:is egt geen haat ,is gewoon een reactie van mij ,mocht ik je haten ben je helemaal nie blij .
In mijn ogen sla je iemand total loss omdat je een enorme haat tegen diegene koestert. Als je het puur voor de kick doet vraag ik me af of dat wel gezond is.
Stel nou dat je mij idd tegen komt. Of gewoon iemand anders. Je hoekt 1x. Je hoekt goed raak. Diegene is gelijk dood. Hoe zou jij je dan voelen? Weer een hoop gezeik in de media e.d. over zinloos geweld. Je schiet er toch niks mee op??
Of denk je dat ik dan de volgende keer meer normaal zal reageren?? Dan kan ik je een hoop moeite besparen want als je gewoon via pb gezegt had dat je het zat was, was een stuk makkelijker geweest.
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 29 juni 2005 om 13:13:hoop jou egt tegen te komen .just D ruktemakertje zal iki je zeker paar knoerten geven van huis uit nu ben ik klaar met jou weggooier
en dat staat gewoon vast is geen haat
Vind het nogsteeds haat.
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 29 juni 2005 om 13:14:ik ben dr nu ook weg van .
ik ga eff me buren mij laten haten eff muziekie opknallen
hai hai
Jammer, ik had nog wel ff door willen sparre
Op papier dan he?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 13:22:Jezus houdt van alle mensen...als je dat maar weet
Ook van mij???????? Gelukkig is dan nog iemand
laatste aanpassing
Uitspraak van Johan says: op woensdag 29 juni 2005 om 13:49:ikook niet hoor, maar dat zing hazes
Ik heb gehoord dat Hazes op 23 september nog één keer een optreden geeft in Ahoy
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 13:56:Ik heb gehoord dat Hazes op 23 september nog één keer een optreden geeft in Ahoy
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 29 juni 2005 om 13:57:Ik heb gehoord dat Hazes op 23 september nog één keer een optreden geeft in Ahoy
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 13:59:ANDRE HAZES EEN JAAR LATER
Er worden 1 - 1 van 1 resultaten getoond.
Vr, 23/09/05
20.00 uur ANDRE HAZES EEN JAAR LATER Ahoy'
Nederland
Tickets zoeken
nu in verkoop
Nog gelijk ook!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 14:00:Wat denk jij dan, dat ik hier onzin loop te verkondigen?
Nou om je eerlijk te zeggen.........
dacht het wel ff jah
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 14:02:Nou om je eerlijk te zeggen.........
dacht het wel ff jah
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 14:16:de speedcore van " geef mij je angst" beukt ook lekker
Wat?