Partyflock

Forumonderwerp · 789292

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wat een onzin dit allemaal zeg!!

Ik heb een kaartje nodig en wil best boven de originele prijs betalen maar om 230 euro te betalen voor 3 kaarten vind ik echt te ver!

Het trieste is nog dat de aanbieders bijna allemaal hollanders zijn :S

He erg triest dat NL eruit ligt maar als je kaarten over hebt geef ze dan door aan mensen die er echt graag heen willen om hun land aan te moedigen en ga geen woekerprijzen vragen aub.

Zo moest het ff kwijt B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op maandag 27 juni 2005 om 19:37:
Wat een onzin dit allemaal zeg!!

Ik heb een kaartje nodig en wil best boven de originele prijs betalen maar om 230 euro te betalen voor 3 kaarten vind ik echt te ver!

Het trieste is nog dat de aanbieders bijna allemaal hollanders zijn

He erg triest dat NL eruit ligt maar als je kaarten over hebt geef ze dan door aan mensen die er echt graag heen willen om hun land aan te moedigen en ga geen woekerprijzen vragen aub.

Zo moest het ff kwijt

Hahahaha hoop dat ze nog veel meer vragen!

Gewoon geld verdienen

zou jij zker niet doen he!

moraalriddertje
Waarschuw beheerder
oehh, wij hollanders toch..

"racisten, racisten" tuurlijk, als ze niks meer weten zijn we racisten!

donder toch op man, dit is gewoon handel!! :[

en dat je nu je eigen troost met de ilusie dat je e15,00 per kaartje hebt betaald, dat is helemaal zielig.

Je hebt geen kaartjes en ik mag lijen dat je ze ook niet meer ontvangt! sterker nog, als iemand als jou mij zou bellen, zou ik ze nog niet voor 100,00 wegdoen!! :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik las ergens dat als het Marokkaanse elftal -20 een wedstrijd aan het spelen is , gedurende 2 uur 85% minder criminele handelingen verricht worden in de stad waar ze spelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 10:32:
Ik las ergens dat als het Marokkaanse elftal -20 een wedstrijd aan het spelen is , gedurende 2 uur 85% minder criminele handelingen verricht worden in de stad waar ze spelen.

Hahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe 8)

Waarschuw beheerder

haha...
maar ja wie wil er nou naar die wedstrijd???

Waarschuw beheerder
Viel me trouwens op dat de betreffende marokanen in het Journaal uitstekend Frans, Nederlands en Duits konden spreken.... En niet in het marokaans de verslaggever te woord stonden...
Waarschuw beheerder
Dan ga je toch fijn op de bank de hele wedstrijd de tegenpartij zitten uitfluiten ;)

Waarschuw beheerder
Viel me trouwens op dat de betreffende marokanen in het Journaal uitstekend Frans, Nederlands en Duits konden spreken.... En niet in het marokaans de verslaggever te woord stonden...

Daar klaagde El-Ahmadi van Twente ook al over. De voertaal binnen en buiten het team is Frans en dat beheerste hij niet. Waarschijnlijk omdat er een hoop Marokkanen uit landen bijzitten die geen Arabisch meer kunnen :o\

Vind Marokko sub20 trouwens een leuk elftal hebben en het publiek is mooi fanatiek. Kan me voorstellen dat die prijzen worden gevraagd voor toegangskaarten. Vraag ernaar is er wel. Helaas dat dit gewoon zo werkt....
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder

rascist!
Waarschuw beheerder
hahahahaha :d

indd, vieze rascist... ik heb ook al opt envelopje gedrukt :[

yoe hoeee!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vleestor op dinsdag 28 juni 2005 om 14:35:
rascist!

Hahaha

Idd als wij dat zouden zeggen
had je er ALLANG van afgelegen:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuinman < APC > op dinsdag 28 juni 2005 om 10:18:
oehh, wij hollanders toch..

"racisten, racisten" tuurlijk, als ze niks meer weten zijn we racisten!

donder toch op man, dit is gewoon handel!!

en dat je nu je eigen troost met de ilusie dat je e15,00 per kaartje hebt betaald, dat is helemaal zielig.

Je hebt geen kaartjes en ik mag lijen dat je ze ook niet meer ontvangt! sterker nog, als iemand als jou mij zou bellen, zou ik ze nog niet voor 100,00 wegdoen!! laatste aanpassing 28 juni 2005 10:27

Waar zie jij mij zeggen dat hollanders racisten zijn??

Waar??

Citeer mij aub WAAR!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuinman < APC > op dinsdag 28 juni 2005 om 14:38:
indd, vieze rascist... ik heb ook al opt envelopje gedrukt

yoe hoeee!!

ben je een nicht?! B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 14:17:
Daar klaagde El-Ahmadi van Twente ook al over. De voertaal binnen en buiten het team is Frans en dat beheerste hij niet. Waarschijnlijk omdat er een hoop Marokkanen uit landen bijzitten die geen Arabisch meer kunnen \

Marokko was een kolonie van Frankrijk en in Marokko praten ze gewoon frans (2de voertaal) ;)
Waarschuw beheerder

als wij zoiets zouden zeggen, zouden we voor rascist worden uitgemaakt, zo simpel ligt het!

en je denkt toch niet echt dat ik op het envelopje heb gedrukt heh?? ik ben anti-enveloppe.... en dan nog!? :s heb misschien al wel 20 waarschuwingen gehad en TIG bans :9 uiteindelijk mag je weer gewon verder rellen :[
Waarschuw beheerder
donateur

das revench voor al die noordafrikanen die woekerprijzen rekenen buiten bij feesten met hun NEP kaarten :[
Waarschuw beheerder

Klopt die waren met je moeder bezig! B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 28 juni 2005 om 14:45:
das revench voor al die noordafrikanen die woekerprijzen rekenen buiten bij feesten met hun NEP kaarten

Hahahaha

Nah en leuke is die zijn 90 van de 100 x vals

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op dinsdag 28 juni 2005 om 14:46:
Klopt die waren met je moeder bezig!

Orgineel zeg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuinman < APC > op dinsdag 28 juni 2005 om 14:43:

Hiermee bedoel ik dus..

Uitspraak van Rafa op maandag 27 juni 2005 om 22:12:
Er zijn hollanders die kaarten hadden gereserveerd omdat ze dachten dat Oranje onder 20 de halve finale zou halen, maar dat is niet gelukt zoals je weet en toen hebben er veel die kaarten vrijgegeven maar heel veel hebben dat niet gedaan om ze door te verkopen

Als het Belgie was geweest dan had ik belgen neergezet ;)
Waarschuw beheerder
Soepie ga jij ff snel orderpikken aub :gaap:
Waarschuw beheerder
orderpikken is best lastig. ik denk niet dat hem dat ukt :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuinman < APC > op dinsdag 28 juni 2005 om 14:56:
orderpikken is best lastig. ik denk niet dat hem dat ukt

Vooral niet als je moet ie moet bukken om bij de onderste stelling te komen..nee denkt het ook niet :no:

;p

Waarschuw beheerder
Nou je bent nog steeds niet orgineel

maarja komt vast door...:X

trouwens moet je niet weg?
Waarschuw beheerder
ach ja,,, ik geef ze wel gelijk.. als er een gek is die zoveel voor het kaartje wil betalen zou ik toch gek zijn het voor minder te verkopen haha
degene die het meeste betaald krijgt het gewoon haha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
rafa spreek gewoon anders met zo'n teringnederlander af en pak gewoon zijn kaarten af, misschien maak je dan zelfs winst! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 juni 2005 om 15:07:
rafa spreek gewoon anders met zo'n teringnederlander af en pak gewoon zijn kaarten af, misschien maak je dan zelfs winst!

:gaap:
Waarschuw beheerder
ach ja,,, ik geef ze wel gelijk.. als er een gek is die zoveel voor het kaartje wil betalen zou ik toch gek zijn het voor minder te verkopen haha

ja, haha, indd zeg haha... je zou gek zijn, haha

jij vind het wel heel grappig heh, knaap?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van son son sonnetje op dinsdag 28 juni 2005 om 15:05:

Precies, niks gierigs aan. :)

Waarschuw beheerder
Wat een reacties weer.

Altijd de zelfde.

:no:
Waarschuw beheerder
Dat je serieus voor die kaartjes wilt gaan betalen, nak gewoon die aanbieder...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

met deze instelling kan je beter gewoon weer terug gaan naar je roots en ze vanaf daar aanmoedigen (y)
rasist
Waarschuw beheerder
nee, jij, aliaas bandalu, of zoiets :S voegt veel toe aan een topic met die doelloze opmerkingen van je.. :S hou toch op man
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:smoke:

Waarschuw beheerder
Kijk nou uit
straks heb je koppijn :P

Waarschuw beheerder
Ik heb nog 2 kaartjes voor de finale..

Iemand die ze over wil nemen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 16:01:
Kijk nou uit
straks heb je koppijn

probeer t juist weg te roken :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 16:01:
Ik heb nog 2 kaartjes voor de finale..

Iemand die ze over wil nemen?

ik denk rafa wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuinman < APC > op dinsdag 28 juni 2005 om 15:48:
nee, jij, aliaas bandalu, of zoiets voegt veel toe aan een topic met die doelloze opmerkingen van je.. hou toch op man

Lezen is toch niet zo moeilijk.

Alias Bandulu

Waarschuw beheerder
Mag toch hopen dat die nigerianen
winnen:D

Waarschuw beheerder
Ik hoop op marokko :D

Vanavond zullen we het zien.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ken ook ee nhageneesje die gokt op marocco :d ik heb zon ideej dat die nigerianen allemaal boven dr 20 zijn .en die hagenees ben ik niet heh :yes: want dat onder de 20 intreseert me geen reet

Waarschuw beheerder
Ja de nigerianen zijn echt veel ouder volgens mij.

:vaag:

Waarschuw beheerder
Ja als je gokt mag alles
behalve tegen je eigen ploegie gokken
das uit den BOZE!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 16:07:
Ja de nigerianen zijn echt veel ouder volgens mij.

is moeilijk vast te stellen ja .gelof dat dr een paar duizend negerianen op 1 jan jarig zijn in nl .die hebben daar geen burgerlijke stand in nigeria :no: dus is schatten hoe oud ze zijn wneer ze bijv emigreeren