Hoe weet je dat zo precies???
volgens jou moest je toch niet teveel aannemen van mensen die verkeerd met drugs om gaan?
Dit is puur mijn eigen visie,.
Heroïne, is iets waar je geen haar beter op word, integendeel zelfs! Hoeveel levende voorbeelden zijn daar wel niet van te vinden??
Partydrugs en verdovingsdrugs kunnen misschien een avondje heel leuk zijn; even op de vlucht voor de realiteit, daarna pakt het je des te harder terug!
Daarnaast is het mega verslavend, dat is algemeen bekend dacht ik zo.
Ik wens diegene die het wel willen doen veel succes toe, mijn zegen hebben ze verder!
Ik wil zulke middelen nou niet echt een positieve verrijking voor het leven noemen.
Ja dus jij gaat nu vertellen dat mensen er verstandig ermee om kan gaan zodat ze niet veranderd/verslaafd raken?
Oh, maar die mensen zitten er ook tussen hoor. Ook heroïne KAN reacreatief gebruikt worden!
Alleen is het maar een heel klein percentage die dat z'n hele leven volhoudt...vroeg of laat slaat meestal toch de verslaving toe.
Maargoed, al doe je het voor recreatieve doeleinden. dan nog denk ik dat je beter kan gaan voetballen ofzo als je iets leuks wil doen.