Partyflock

Forumonderwerp · 789166

Waarschuw beheerder
donateur
Stel je voor je mag terug in de tijd, met al je herineringen en verstand dat je nu heb.
Vanaf welk jaar zou je het over willen doen, en wat zou je dan anders doen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 13:08:
Stel je voor je mag terug in de tijd, met al je herineringen en verstand dat je nu heb.

0,0! :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
vanaf mijn 15de...

baal echt van sommige dingen :(
Waarschuw beheerder
donateur
Tot aan 7 jaar geleden
Waarschuw beheerder
geen idee. heb het eigenlijk mijn hele leven al prima naar mijn zin. zijn wel dingen gebeurt maar die heb jezelf niet in de hand.... dus hoef je het ook niet over te doen. tuurlijk heb je mindere momenten. en heb je dingen gedaan en-of beslissingen genomen die je achteraf anders zou doen maar daar tegenover staan dagen of periodes die ik voor geen goud had willen missen. ik kan alleen maar wensen dat ik mijn verdere leven zoveel plezier krijg als in de achterliggende periode.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zou mijn 14e tot mn 17e over willen doen, precies het zelfde alleen dan 10x beter overdoen

Waarschuw beheerder
:D wil alle feestjes nog wel een keertje overdoen:D

de rest liever niet:S
ik zou zeker weer in de brugklas willen zitten.. heerlijk de etter zijn.. fuck wat een goeie tijd was dat!!

leuk topic trouwens

Waarschuw beheerder
vanaf m'n 18 denk :P

Waarschuw beheerder
vanaf mn 15de tot 3 jaar geleden :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vanaf me elfde of twaalfde tot dak me nu malige vriend leerde kennuh...

Waarschuw beheerder
Zou niets over willen doen... heb wel t idee dat t nu goed gegaan is zoals t gegaan is :)
Waarschuw beheerder
ik zou 4 jaar terug gaan ongeveer alleen maar stappen en feesten .... en geen vriend meer nemen tot 'n jaar of 22-23 !!!

Waarschuw beheerder
ik zou ong 7 jaar terug gaan en mezelf dat eerste pilletje uit mijn mond slaan ;)
Waarschuw beheerder
terug naar mijn middelbare school en die WÉL afmaken deze keer!

Waarschuw beheerder
Vanaf mijn 16de, dan zou ik een hoop anders gaan doen!

Waarschuw beheerder
2 jaartjes terug

Waarschuw beheerder
26 april 2003, om mn beste maatje a.k.a lieve broer en aanhang te waaschuwen, evt autosleutels afpakken mocht t nodig zijn

Waarschuw beheerder
wacht! ik verander t in 25 april, mag hun natuurlijk ook niet vergeten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
me schoolperiode over nieuwdoen en wat minder aan de drugs gaan

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil niks over doen :no: Ik ben zoals ik ben door mijn verleden :9 blablablabla!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 20:06:
Ik wil niks over doen Ik ben zoals ik ben door mijn verleden blablablabla!

Ja..blablabla inderdaad ;)
Maar toch is er wel 1 ding wat ik over zou willen doen, en dat is het moment waarop ik ging samenwonen met mijn ex, en dan zou ik het samenwonen dus niet doen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Shari- op woensdag 29 juni 2005 om 20:19:
Maar toch is er wel 1 ding wat ik over zou willen doen, en dat is het moment waarop ik ging samenwonen met mijn ex, en dan zou ik het samenwonen dus niet doen

hahaha helemaal mee eens :jaja: 't zelfde geldt voor mij :respect:

Waarschuw beheerder

hoevaak mag je dit doen 8) ?

Waarschuw beheerder
vanaf mn 16e :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
vanaf mijn vierde heel veel mensen dood maken/pijn doen die ik nu irritant vind, voor je 6de krijg je geen gevangenisstraf :p

en ik had nooit vwo gaan doen maar was meteen wat nuttigs gaan leren.

Waarschuw beheerder
Vanaf mn 16e :yes:
Waarschuw beheerder
Van me 16de tot me 19de zou k t ff over willen doen.......

Waarschuw beheerder
Vanaf een maand geleden, dan zou ik een stuk meer open staan in me relatie. Meer aandacht aan haar geven en meer praten.

En soms heb ik er weleens spijt van dat ik laat met een goede opleiding ben begonnen, maar dat heeft ook weer leuke dingen met zich mee gebracht.
Waarschuw beheerder
donateur
Eigenlijk zou ik nooit wat over willen doen. Ben best wel tevreden met het leven dat ik nu heb, maar soms zit ik er weleens aan de denken hoe mijn leven zou zijn geweest als ik vanaf mijn 16e was gaan studeren i.p.v. werken.
Waarschuw beheerder
mwuaah khet nergens echt spijt van zeg maar,, heb van elk jaar wel wat geleerd, maar als ik moest kiezen dan toch wel me 15/16e jaar.. dan hak nu mebie wel betere band met me ma heh... :)

Waarschuw beheerder
dit jaar bevrijdingsdag zou ik wel is over willen doen :[
Waarschuw beheerder
donateur
Vanaf 1995, maar dan zou'k net zo weinig verstand gebruiken 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou genoeg anders doen :yes: een heleboel dingen laten maar ook een heleboel dingen doen die ik vroeger nooit heb gedaan (6)

Waarschuw beheerder
donateur
Vanaf welk jaar zou je het over willen doen, en wat zou je dan anders doen

nog terug voor de derde maand zwanger en mezelf aborteren

Waarschuw beheerder
pff doeiii

kwil niks overdoen...
zeker weer die 20 jaar ellende overdoen...
mooi laten zo...
ben nu eindelijk gelukkig, en me wijsheid gegroeid uit mindere tijden kan ik best gebruiken!

dus hou het liever zo!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2005 om 21:00:
ben nu eindelijk gelukkig, en me wijsheid gegroeid uit mindere tijden kan ik best gebruiken!

dus hou het liever zo!

:yes: inderdaad ja :yes:

Ik zou niets willen overdoen, ook al was het niet altijd gemakkelijk. Nu ben ik gelukkig en het is maar de vraag of je dat ook weer zou worden als je terug in de tijd gaat... bovendien leer je ook juist door rotte periodes hoe fijn het is om gewoon simpelweg gelukkig te zijn :yes:
Waarschuw beheerder
vanaf 21-02-05 de dag dat mijn vriend een einde aan zn leven maakte, dan had ik op dat moment bij m geweest en was t misschien nooit gebeurd,
Waarschuw beheerder
donateur
denk vanaf me 17e en dan toch maar naar de HBO gaan i.p.v. gaan werken. en dan had ik daarna ook nog wat foutjes gecorrigeerd :)

Waarschuw beheerder
uhm vanaf 24 augustes 2003:yes:
Waarschuw beheerder
mmmmm Denk dat ik het niet zou terug draaien, niet dat mijn leven perfect is maar alle goede en slechte dingen hebben mij gemaakt tot de persoon die ik nu ben en daar ben ik redelijk tevreden mee.

Waarschuw beheerder
ik zou volgend jaar over willen doen

Waarschuw beheerder
vanaf vorige jaar augustus

Waarschuw beheerder
donateur
ik had vorig jaar over willen doen en eerder de knoop door willen hakken.. had mij, en mijn ouders een hoop elende bespaard!

Waarschuw beheerder
vanaf begin 2004 zeker.

en stukje van mijn jeugd.....
Waarschuw beheerder
denk voor de winter van 2000 toen alles op me afkwam :cry:
Waarschuw beheerder
ik denk de relatie waar ik nu inzit ik zou het wel overdoen maar het afkappen toen ik van hem begon te houden ik wou dat ik nooit van hem was gaan houden

Waarschuw beheerder
Van al je dingen leer je iets
wat je kan toepassen in de toekomst :yes:

Je doet ervaringen op die je dan weer rijker bent...
Ook vervelende ervaringen behoren hiertoe :yes:
Want hierdoor kan je onder andere andere dingen weer juist des te meer waarderen!!