Stel je voor je mag terug in de tijd, met al je herineringen en verstand dat je nu heb.
Vanaf welk jaar zou je het over willen doen, en wat zou je dan anders doen.
Stel je voor je mag terug in de tijd, met al je herineringen en verstand dat je nu heb.
geen idee. heb het eigenlijk mijn hele leven al prima naar mijn zin. zijn wel dingen gebeurt maar die heb jezelf niet in de hand.... dus hoef je het ook niet over te doen. tuurlijk heb je mindere momenten. en heb je dingen gedaan en-of beslissingen genomen die je achteraf anders zou doen maar daar tegenover staan dagen of periodes die ik voor geen goud had willen missen. ik kan alleen maar wensen dat ik mijn verdere leven zoveel plezier krijg als in de achterliggende periode.
laatste aanpassing
Ik zou mijn 14e tot mn 17e over willen doen, precies het zelfde alleen dan 10x beter overdoen
Ik wil niks over doen Ik ben zoals ik ben door mijn verleden blablablabla!
Ja..blablabla inderdaad
Maar toch is er wel 1 ding wat ik over zou willen doen, en dat is het moment waarop ik ging samenwonen met mijn ex, en dan zou ik het samenwonen dus niet doen
Maar toch is er wel 1 ding wat ik over zou willen doen, en dat is het moment waarop ik ging samenwonen met mijn ex, en dan zou ik het samenwonen dus niet doen
hahaha helemaal mee eens 't zelfde geldt voor mij
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 13:08:
Eigenlijk zou ik nooit wat over willen doen. Ben best wel tevreden met het leven dat ik nu heb, maar soms zit ik er weleens aan de denken hoe mijn leven zou zijn geweest als ik vanaf mijn 16e was gaan studeren i.p.v. werken.
mwuaah khet nergens echt spijt van zeg maar,, heb van elk jaar wel wat geleerd, maar als ik moest kiezen dan toch wel me 15/16e jaar.. dan hak nu mebie wel betere band met me ma heh...
dit jaar bevrijdingsdag zou ik wel is over willen doen
Vanaf welk jaar zou je het over willen doen, en wat zou je dan anders doen
nog terug voor de derde maand zwanger en mezelf aborteren
pff doeiii
kwil niks overdoen...
zeker weer die 20 jaar ellende overdoen...
mooi laten zo...
ben nu eindelijk gelukkig, en me wijsheid gegroeid uit mindere tijden kan ik best gebruiken!
dus hou het liever zo!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2005 om 21:00:
ben nu eindelijk gelukkig, en me wijsheid gegroeid uit mindere tijden kan ik best gebruiken!
dus hou het liever zo!
inderdaad ja
Ik zou niets willen overdoen, ook al was het niet altijd gemakkelijk. Nu ben ik gelukkig en het is maar de vraag of je dat ook weer zou worden als je terug in de tijd gaat... bovendien leer je ook juist door rotte periodes hoe fijn het is om gewoon simpelweg gelukkig te zijn
mmmmm Denk dat ik het niet zou terug draaien, niet dat mijn leven perfect is maar alle goede en slechte dingen hebben mij gemaakt tot de persoon die ik nu ben en daar ben ik redelijk tevreden mee.
ik zou volgend jaar over willen doen
vanaf vorige jaar augustus
donateur
ik had vorig jaar over willen doen en eerder de knoop door willen hakken.. had mij, en mijn ouders een hoop elende bespaard!
ik denk de relatie waar ik nu inzit ik zou het wel overdoen maar het afkappen toen ik van hem begon te houden ik wou dat ik nooit van hem was gaan houden
Van al je dingen leer je iets
wat je kan toepassen in de toekomst
Je doet ervaringen op die je dan weer rijker bent...
Ook vervelende ervaringen behoren hiertoe
Want hierdoor kan je onder andere andere dingen weer juist des te meer waarderen!!