Partyflock

Forumonderwerp · 788952

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Hoi ,

Ik ben nu al een paar maanden bezig met produceren [ En nee geen eitjes… ]

Eindelijk is MIJN EERSTE hardcore Trackie af… :D

De track heet MAARTEN [ k’heb nog geen produce naam…] – MY LIFE
[ MADE ON THC ]

------>>>> ga naar >>>>>>[img width=31 height=31 cacheid=000091b5000183a040875acf1a00d0e9ca]http://www.forum59.com/clubbing/emoticons/jumpin.gif[/img] http://www.chatsupport.be/Files

En klik Dan op MAATEN – MY LIFE !

Het is een rustig nummertje [ 140 bpm ofzo ]
De track duurt 8.08 minuten [ het is niet voor niets dat ie 8.08 minuten duurt… 8 in het Frans … ??? :p ]
heb er maanden aangewerkt... ben nog niet echt tevreden over de bass... maar krijg er geen betere uit... Op mijn stereo boven knalt ie goed...maar als ik hem op een andere radio opleg knalt ie dan minder...maarja...

Controleer eens mijn opbouw , intro enzo...
Let vooral op alle geluiden !!!
van Vliegtuigen tot vallende glazen :vaag:

Luister hem eens een paar keer aandachtig ofzo...
Trackie bevat real Industrial Geluiden , beetje trancecore invloed en frenchcore invloed...

[ Het is gemaakt met een technoprogramma maar k’heb er alle hardcore geluiden uitgehaald en zo een trackie gemaakt…nu weetje ook waarom ie traag is de track… ]

Naja , laat me effe weten wat je ervan vind…

Tot later...

:flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Download eens Fruity loops ofzo :O
Waarschuw beheerder
Ik wil niet lullig doen ofzo ;)
Maar heb je daar echt maanden aan gewerkt.

Ik vind het eigenlijk nergens naar klinken :(
Sorry

Waarschuw beheerder
donateur
Vind je het heel erg dat ik hem na 1:08 uit heb gezet? :X

Artiest Sane
Waarschuw beheerder
Ik hoor alleen maar een hoop digitale ruis :-/
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt wel je best gedaan maar de kwaliteit is zo slecht dat het gewoon irritant is om te luisteren, die kick ( bassdrum ) staat zo veel te hard niet leuk gewoon.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 15:11:
Vind je het heel erg dat ik hem na 1:08 uit heb gezet

inderdaad :/

Waarschuw beheerder
tjah...de kwaliteit...Tis mijn eerste trackie...klinkt wel amateuristisch maar k'denk dat dit toch wel normaal is voor mijn eerste trackie... Het belangrijkste toch is de inspiratie en de gedachten die in die track zit toch ???
daar draait het toch eerst om !!!
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nouja ik weet niet hoe dat programma werkt wat je gebruikt, maar als ik het zo lees krijg ik de indruk dat het nou niet echt ideaal is.

Als je hier een paar maanden mee bezig geweest bent heb ik het idee dat je beter op zoek kunt gaan naar een ander programma, want je hoort het er niet echt aan af :O

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 15:30:
Het belangrijkste toch is de inspiratie en de gedachten die in die track zit toch ???

Dat is zeker belangerijk, maar het was ook wel zo leuk geweest als het een beetje ergens op leek (F)

Waarschuw beheerder
maar dat is bijzaak...

:vaag:

Waarschuw beheerder
Ik durf te wedden dat die melodie in je kop blijft hangen totdat het laatste bloed door je aders stroomt :vaag:
k'vraag me trouwens af wat de vaagstylers hiervan vinden...
Waarschuw beheerder
donateur
Het belangrijkste toch is de inspiratie en de gedachten die in die track zit toch ???

Je hebt weinig aan inspiratie en gedachtes als ze niet overkomen ;)

Artiest {SHOWLIST artist 23786, 34807, 41530}
Waarschuw beheerder
wat een kuttrack :S

Waarschuw beheerder
[img width=300 height=225 cacheid=00069bbe001a3d9268c070741a00d0f021]https://partyflock.nl/images/user/26640_large.jpg[/img] zeg dan wel erbij tegen je gsm ofzo dat je niet van Hardcore houdt.
.
Waarschuw beheerder
Hahahah wat een kansloos nummer :D
paar maanden mee bezig geweest :respect::S

Waarschuw beheerder
Hehehe... grappig.

Een tijdje geleden liep je mijn release nog helemaal de grond in te trappen, en dacht je effe aan mij te kunnen vertellen wat nou pas *echte* hardcore was.

Ik hoor het... Succes in je carriere, knul
;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hahahahahahaha lol hier om die reacties zeg :d

Ik ben nu trouwens ook wel een beetje nieuwsgierig geworden, dus iok ga 'm downloaden. b)
Waarschuw beheerder
Niet veel aan...
Waarschuw beheerder
Waneer wordt deze gedrukt ? :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zo tering, dit wil ik echt op een feest horen man, echt nog nooit zo'n goeie track gehoord, geluidskwaliteit is echt subliem, jezus wat een helden track!! :respect:

Opbouw is wel redelijk(het idee dan), voor de rest had ik er ook na 2 minuten wel genoeg van. :)

Waarschuw beheerder
nou ik vind het helemaal niks :S

Waarschuw beheerder
daar draait het toch eerst om !!!

mja tis maar net hoe hoog je de lat legt voor jezelf..
je heb er op zich wel gevoel in gestopt dat hoor ik wel, dat melodietje is wel leuk...maar opbouw mja, ik vind er nauwelijks opbouw in zitten. die kick gaat maar door en door, helemaal geen variatie..zo creeer je toch geen hoogtepunten..en je hihat loopt ook niet helemaal synchroon met de kick, maar goed je hebt je best gedaan
laatste aanpassing

Werkzaam bij KraakPiep
Waarschuw beheerder
donateur
Kelere, die kick staat uit fase. Doet pijn in mn oren.
Je hebt de kick ook lelijk geknipt, hoor een digitale tik op 02.28 .. kick is goed hard, maar staat scheef in t geluid.

Leuk melodietje ... 8) zou zo uit een slechte b-thriller kunnen komen. Ja man, dit is echt 'Alles Kapot Hardcore' .

Haha, nu de melo stukkie hoger .. :respect:

WTF is dit rond 6 mins.
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 14:50:
Trackie bevat real Industrial Geluiden

Waar?? Vogeltjes en brekend glas noem ik niet echt industrieel.

Tempo is netjes. Ik heb duidelijk slechtere dingen gehoord voor 1e tracks .. maar je hebt duidelijk nog wat te schroeven.

Artiest {SHOWLIST artist 15447, 56716}
Waarschuw beheerder
wat een kut replies allemaal verwachten jullie van iemand die een maandje bezig is een superproductie?

gewoon blijven oefenen dan merk je vanzelf dat het beter gaat en dat je meer gevoel voor het produceren krijgt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 16:09:

idd :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 16:41:
wat een kut replies allemaal

Je moet eens weten hoe hijzelf bezig is met zeiken ... dan krijg je dit.

Dude denkt bijna alwetend te zijn .. nah, t is te horen (6)

Waarschuw beheerder
Ik vind het erg zonde om die maanden van je leven zo te verneuken!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Belgen kunnen niet produceren meheheheh ;d

Waarschuw beheerder
dat begin,die sample,komt uit radio 538 music maker.
die ken ik,daar klote ik vroeger altijd mee. de rest van de synts ook. dikke bagger,sorry.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 16:55:
dat begin,die sample,komt uit radio 538 music maker.

pahahhaaa dat hoor k ook ja,
die kun j nu voor 2 euro bij d dinges kope.
misschien krijg j nu nog wel geld toe ook :)

Waarschuw beheerder
supervet nr, nog vetter dan mn moeder,
die nii eens meer op d weegschaal durft!

Waarschuw beheerder
donateur
Dus wat zeggen we dan voortaan als <<alles kapot>> op muziek gaat zitten zeiken??;d
laatste aanpassing

Artiest SpeedFolter
Waarschuw beheerder
Hoi ,

Ik ben nu al een paar maanden bezig met produceren [ En nee geen eitjes… ]

Eindelijk is MIJN EERSTE hardcore Trackie af

dit noem ik geen hardcore :nee:

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
Wat een fucking slecht nummer, sorry maar als je daar maanden mee bezig bent geweest, wil ik wel eens een track horen waar je 3 dagen aan hebt gewerkt :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 26 juni 2005 om 17:24:
dit noem ik geen hardcore :no:

Nee ik noem het kotscore

Artiest Killerbase
Waarschuw beheerder
Bagger

En dit noem je hardcore? :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 16:52:
Belgen kunnen niet produceren meheheheh

dj kristof is ok belg hij is ok een goeie producer
Waarschuw beheerder
die beat klinkt ook gewoon niet vol... heel erg lege klank

die melody past er ook totaal niet bij vind ik , maargoed gewoon blijven proberen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 17:29:
wil ik wel eens een track horen waar je 3 dagen aan hebt gewerkt

Nee, dat wil ik niet :p

Ik wil me oren nog langer dan vandaag intact houden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ramoz op zondag 26 juni 2005 om 17:47:
maargoed gewoon blijven proberen

In zijn geval wel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dude, ga je mij lopen afzeiken omdat ik m'n mening geef zoals je zelf vraagt:

Controleer eens mijn opbouw , intro enzo...
Let vooral op alle geluiden !!!
van Vliegtuigen tot vallende glazen

Luister hem eens een paar keer aandachtig ofzo...
Trackie bevat real Industrial Geluiden , beetje trancecore invloed en frenchcore invloed...

[ Het is gemaakt met een technoprogramma maar k’heb er alle hardcore geluiden uitgehaald en zo een trackie gemaakt…nu weetje ook waarom ie traag is de track… ]

Naja , laat me effe weten wat je ervan vind…

Tot later...

zeg dan wel erbij tegen je gsm ofzo dat je niet van Hardcore houdt

vrijwel iedereen hier vind het een kuttrack

maar als je dan toch persoonlijk wordt dan speel ik dr even op door okay??

check hem hier,

100% Trailor park trash (Y)
[img width=360 height=480 cacheid=00000045001a3eb38847a9231a00d11390]http://www.mijnalbum.nl/Foto=HNDFZQT6[/img]

en dit, dit is pas stoer:
[img width=360 height=480 cacheid=00000045001a3eb40d2db1481a00d11390]http://www.mijnalbum.nl/Foto=CSIO6S8U[/img]

en deze foto getuigd duidelijk van het hoge inteligentie gehalte:
[img width=400 height=300 cacheid=00093fd2001a3eb6a0c6b4fb1a00d11390]http://users.pandora.be/eSeTe/reports/10_04/ph_vs_ch_chapter2/fotos/ph_vs_ch_2015.jpg[/img]

met je eigen geschreven onderschrift:
Tjah...komt ervan é dat je teveel blowt

[img width=360 height=480 cacheid=00000045001a3ebb953b65b91a00d11390]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=1904665&key=LX7FNQXY[/img]

zo nu is het wel even genoeg geweest, het is voor jou al bijna bedtijd, je moet morgen weer vroeg op om aan je scootertje te knutselen om de rest van de scootergang te laten zien dat je er neon onder hebt gezet

mensen check allemaal zijn eigen tekst ff, want als ie eindelijk geladen is, dan kan je lachen om het feit dat die arme jongen uren en misschien wel dagen lang heeft lopen downloaden en plaatjes heeft lopen zoeken, en het resultaat dat mag er echt zijn hoor (N) :S

Succes met produceren jonge, het ga je goed (Y)
laatste aanpassing

Artiest Terrex
Waarschuw beheerder
hahahaha relax trackje man :kots:

Artiest Sanoicia
Waarschuw beheerder
wat een mega track! (Y) :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Aan de reacties te zien weet ik al genoeg :d:d:d

Artiest Bloks
Waarschuw beheerder
Nou voor een eerste nummer valt het wel mee
Ik weet ook nog mijn eerste nummer dat sloeg helemaal nergens op
Maarja klinkt redelijk kut ja en kan het niet echt hardcore noemen maar gewoon door blijven gaan dan komt het vanzelf wel goed

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
voor een eerste nummer valt het best mee hoor, a­lleen de geluidskwaliteit/variatie/sfeer/drive/zui­verheid(=een van de vele aspecten dat onder geluid­skwaliteit valt o:))
Mist het nog, maar dat doe j­e ook niet allemaal in 1 x perfect natuurlijk..
Waarschuw beheerder
donateur
WHAHAHAHA noem je dit een hardcore track? serieus? whaha
het lijkt eerder op fucking jump.
Mja, je moest iets doen om je tijd in te vullen nadat je op het MOH forum gekickt was
Waarschuw beheerder
dit ga je niet menen gewoon....
:/
Waarschuw beheerder
ehm...
tja.

De kick is inderdaad niet mooi. En het themaatje looped ook niet echt lekker...

En de opbouw, breakdown, climax is nou ook niet echt helemaal ideaal.

snel weggooien en iets anders gaan doen

Waarschuw beheerder
als ik een eigen compu heb ga ik ook maar eens klooien met fruityloops. :)

Waarschuw beheerder
Hehe...

Ik was natuurlijk één ding vergeten te zeggen...
De track kan maar Optimaal tot zijn recht komen als je hem knetterstoned luistert ! :vaag: ... want hij is zo geproduceerd...dus moet je hem ook zo luisteren...

Zandah! --------------->>>>

het is gemaakt met Sony pro dj deluxe

haha...en nu maar lachen allemaal !

Mental Wreckage --------------->>> Ja ik vind jou traxx niet veel aan , en niet omdat jij ze gemaakt hebt...
Ben nu smpt003 aan het checken...dit valt me weer tegen...
Maar 1 track vind ik goed... Maar die is blijkbaar niet van jou maar van Art of fighters .
ik vind mijn track kwa inspiratie beter dan die van jou...mijn persoonlijke mening...en jij zal dit dan weer anders vinden zeker... Maar de geluidskwaliteit van jou traxx zijn beter en beter gemasterd ofzo ooK... dat geef ik toe...dat is bijmij niet het geval...maar k'denk niet dat het ook beter kan met dit programma...maar dan nog vind ik mijn 1° track stukken beter.......

=XTRECIST= ----------->>>>>>

K'denk dat je de track nog eens moet aandachtig luisteren...er zit meer in dan dat je op het eerste moment zou denken...k'zeg het niet om hier een beetje speciaal te doen hoor...zitten wel industrial geluiden in... zet anders de bass wat minder zodat je de andere geluiden beter hoort want de bass is inderdaad zeer vaag... op mijn stereo boven hoor je Zeeeeer veel laag en op die beneden bijna niets :s ...moja de bas is van het programma zelf... Ik ben ook nie echt tevreden over het geluidskwaliteit en zuiverheid...Maar ben wel zeker te vreden over de vorm , gedachten van de track daarom gooide ik hem ook online ...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dus je nbent maandenlang stoned geweets?
Waarschuw beheerder
voor een eerste track :bier:

Maar goed zulk commentaar kan je verwachten als je dit post :)

suc6 verder

Waarschuw beheerder
En ik heb positieve reacties gekregen van onder andere hardcore producers zoals Dj vince , ... :p

En denken jullie echt dat de eerste traxx van Angerfist , buzz fuzz , gizmo , distortion veel beter zijn dan dit ??? hmmm ...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kleine moeite, grote lul!

-----> ik ben al jarenlang stoned !

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat jij een hele grote gaat worden later!

Waarschuw beheerder
yep , DE pionier van A BRAND NEW HARDCORE STYLE :p

:vaag: :vaag: :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:|

Wat de FUCK moet dit voorstellen dan??

En ik heb positieve reacties gekregen van onder andere hardcore producers zoals Dj vince , ... :p

Hahahahaha ja, ik denk het ook. Die zal uiteindelijk wel een keer "ja" hebben gezegd om van dat gezeur af te zijn
:D

IEDEREEN vindt z'n eigen werk supervet als ze nog maar net bezig zijn. Dan erbij, een goede producer weet ook met kritiek om te gaan (en er voor open te staan). Het enige wat jij doet is iedereen uitleggen dat zij het fout hebben en dat het echt wel goed in elkaar zit.
Waarschuw beheerder
Dit is net zo erg als die Gare vaagstyle muziek , die je hier ook kan downen

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
-ALLES HERSTELD-
------------------
<<<GOOD>>>
------------

Bad
----
-ALLES HERSTELD- - MY LIFE
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 13:54:
...zitten wel industrial geluiden in...

:X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 17:02:
-ALLES HERSTELD-
------------------
<<<GOOD>>>
------------

Bad
----
-ALLES HERSTELD- - MY LIFE

Hehehe 8)

Waarschuw beheerder
ah ja als jij mensen afzeikt over wat hun maken en je het zelf niet beter kan krijg je dit he :)

en dat bekende dj zeggen dat ze het een vette track vinden, zegt niet dat het een goed nummer is. maatje van mij heeft Pavo wel eens een mailtje gestuurd om te vragen wat hij ervan vond, zegt die dat het een prima plaatje is waar het 1 en ander aanverbeterd moet worden. bleek dat hij vergeten was het mp3tje erbij te versturen..

Waarschuw beheerder
IEDEREEN vindt z'n eigen werk supervet als ze nog maar net bezig zijn. Dan erbij, een goede producer weet ook met kritiek om te gaan (en er voor open te staan). Het enige wat jij doet is iedereen uitleggen dat zij het fout hebben en dat het echt wel goed in elkaar zit.

:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Family guy op zondag 26 juni 2005 om 15:10:
Ik wil niet lullig doen ofzo
Maar heb je daar echt maanden aan gewerkt.

Ik vind het eigenlijk nergens naar klinken

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 15:11:
Vind je het heel erg dat ik hem na 1:08 uit heb gezet?

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 15:19:
Ik hoor alleen maar een hoop digitale ruis

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 15:53:
wat een kuttrack

Uitspraak van -=VanDalen=- op zondag 26 juni 2005 om 16:04:
Hahahah wat een kansloos nummer
paar maanden mee bezig geweest

ik durf niet eens te luisteren:$

Waarschuw beheerder
En ik heb positieve reacties gekregen van onder andere hardcore producers zoals Dj vince , ...

En denken jullie echt dat de eerste traxx van Angerfist , buzz fuzz , gizmo , distortion veel beter zijn dan dit ??? hmmm ...

Laat me niet lachen.....

Waarschuw beheerder
anders zet je ook es een plaatje en wat tekst in je persoonlijk tekst :p

teuring :X

Waarschuw beheerder
http://www.wire.fm/board/two-song.php?id=16276

Ik ben weer bezig geweest met prutsen....zie hier het resultaat :)

Darkcore/Industrial noise, 170 bpm...leker duister

Enjoy !!

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom zet je het hier neer?!?! Open je eigen topic.
Waarschuw beheerder
Mental Wreckage --------------->>> Ja ik vind jou traxx niet veel aan , en niet omdat jij ze gemaakt hebt...
Ben nu smpt003 aan het checken...dit valt me weer tegen...
Maar 1 track vind ik goed... Maar die is blijkbaar niet van jou maar van Art of fighters .
ik vind mijn track kwa inspiratie beter dan die van jou...mijn persoonlijke mening...en jij zal dit dan weer anders vinden zeker... Maar de geluidskwaliteit van jou traxx zijn beter en beter gemasterd ofzo ooK... dat geef ik toe...dat is bijmij niet het geval...maar k'denk niet dat het ook beter kan met dit programma...maar dan nog vind ik mijn 1° track stukken beter.......

je solliciteert echt naar een pak rammel... echt, al jarenlang... maar eens komt het ervan... :D
Waarschuw beheerder
Waarom wordt iedereen altijd afgezeken hier als het gaat om eigen producties: het gaat altijd van: ''dit is echt kut!'', JA ok het is ook een slechte-track maar ik geef toch mijn complimenten aangezien mijn eerste track 100x slechter was als deze, en als mensen het een kutnummer vinden zeg dan ook waarom....

IK vind het een slechte track omdat: de opbouw is wat langdradig, tempo is veeeeel te langzaam om het hardcore te noemen, verder heb je een leuk melodietje maar het blijft continu hetzelfde...probeer eens een toffe break erin te doen en dan met dezelfde melodie met een vettere synth (zwaar scheurgeluid) terug te komen, verder niet teveel ''openingen houden'' zodat je alleen maar een kick en een hihat hoort, wissel ook een keer af met de kick (zwaardere kick ed).
Zie het niet verkeerd, ik geef dit alleen als commentaar voor je eigen bestwil... maar wie ben ik, ikzelf heb ook nog geen ene ruk bereikt...

Waarschuw beheerder
kijk daar ben ik nu iets mee :D

Waarschuw beheerder
>>>The (Out)Sider<<<

Dit zie ik wel als positief !!!

Beatty

---------------->>>> ik zeik geen MENSEN AF ...misschien 1 Mens , en dan komt dan door HEEL WAT ANDERE DINGEN en mijn gezeik was trouwens eerlijk mijn gedacht erover... Heb trouwens massa"s positieve commentaar gegeven aan de 'BEGINNENDE' producers op moh Zoals WhatsNext - renegade [ Topper !!! ] oaruhhesekwa - the ultimate jos track ( zeelandcore ) vind ik ook een vet frenchcore Trackie... En bijna alles van Sokar is goed ! Spul van Proto X is ook super...zijn oud spul dan vooral...piss in your grave , unclassified and fucked up ! en Cementic - Start the bass is ook super... En als ik trouwens en slechte track hoor geef ik nog eens geen commentaar erop... behalve van mw...

Waarschuw beheerder
donateur
Kan Mental wreckage niet lekker zoenen ofzo?? :/
Waarschuw beheerder
t kneusje mag MW niet omdat hij denkt dat MW m geband heeft indertijd... loopt al een tijdje erg blij te doen tegen m en over m...

ooit kom ik je tegen op een feest, booster... B)

Waarschuw beheerder
ooit kom ik je tegen op een feest

En mij! :D

:cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
:cheer: !!!!!!!!WHOEHOE!!!!!!!! :cheer:

Trouwens spirit.of.sacrifice, heette jij nou eerst uuh wat was het ook alweer hier op PF?:P

Waarschuw beheerder
Ja ach, het mannetje liep een paar jaar geleden een beetje vervelend te doen op het MOH forum en mensen te kutten... Iedereen zei ook al tegen em dat ie moest oprotten, maar hij bleef gewoon doorgaan. Toen hebben D-Ranged en ik em een beetje lopen narren voor de gein (bedoel; als je zelf loopt te kutten moet je niet lopen janken als je een keer terug wordt gekut... toch?), en later had D-Ranged em gebanned. Hoewel hij nog steeds denkt dat ik dat had gedaan; ik had niet eens admin/ban-rechten daar, ik was alleen moderator.

Maar goed... sindsdien is het mannetje dus voor eeuwig boos op MW, en ging ie me op Soulseek de hele tijd irritante berichtjes sturen en ook naar andere mensen van het forum... kerel liep ook nog steeds elke dag het forum helemaal in de gaten te houden. Beetje obsessed als je het mij vraagt... Maar goed, nu maak ik tegenwoordig platen en elke keer als er ergens mensen over mijn plaat praten, komt hij ze weer even haarfijn uitleggen waarom mijn stijl geen echte hardcore is en dat mijn platen inspiratieloos en kut zijn. Oke, als je m'n platen niet goed vindt; geen probleem, ieder z'n eigen smaak. Maar het lijkt wel of ie een missie heeft joh, hoezo gefrustreerd

Ik denk dat ie van zichzelf al niet helemaal lekker was (psychische klachten maybe?), maar dat ie sindsdien ie van MOH gekicked is mij nu de schuld van z'n kutleven geeft ofzo... Iets anders kan ik me iniedergeval niet bedenken; ik heb zelden zo'n gefrustreerd en labiel figuur meegemaakt.

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 20:00:
En als ik trouwens en slechte track hoor geef ik nog eens geen commentaar erop... behalve van mw...

Oeh, wat voel ik me toch vereerd... ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
-ALLES HERSTELD-

waar zijn die mensen nou dan die deze track zo goed vonden?
stakker.
Waarschuw beheerder
donateur
wat is dit dan? :/

Waarschuw beheerder
spirit.of.sacrifice ----------------->>> Je kent toch het woord gabber neem ik aan ??? schaam u maar dan dat je zoiets zegt... Das nog erger dan pogooende nazi's op hardcore feesten :D
Trouwens ik was niet TEGEN JE bezig ! of ben je de zoon van Mental wreckage ???

Ontopic !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben geen gabber. ik heb wel iets beters te doen dan me te conformeren met leeghoofdigen zoals jij. en aan die laatste vraag van je merk ik wel dat je nooit geweten hebt en zult weten wat vriendschap is. laat je begraven. (F).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
leg je enzYme bomber maar in de kast en pleur je nike's maar weg jaaaa...it's all over...

Dus je vind je ZELF een oer dom persoon die NU maar pas inziet hoe FOUT hij eigenlijk bezig is geweest door het respecteren van de Hardcore Dresscode vroeger...

...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind mijn track kwa inspiratie beter dan die van jou...mijn persoonlijke mening...en jij zal dit dan weer anders vinden zeker...maar dan nog vind ik mijn 1° track stukken beter.......

8), ben jij me daar even een partijtje grappig, get a life!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 21:47:
leg je enzYme bomber maar in de kast en pleur je nike's maar weg jaaaa...it's all over...Dus je vind je ZELF een oer dom persoon die NU maar pas inziet hoe FOUT hij eigenlijk bezig is geweest door het respecteren van de Hardcore Dresscode vroeger...

waar heb je een dusdanig infantiel deductievermogen verkregen?
met m'n enzyme-bomber is een DJ nu gelukkig... ik loop op kisten én op nikes. En nee, sorry... ik voel me juist veruit superieur.. voornamelijk aan jou... :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
NeuQe ?

Waarschuw beheerder
Waar hou ik me eigenlijk mee bezig ... Ik zit te discusieren met kids van 14 ... PFFFF FUCK ZEG...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 21:54:
discusieren met kids van 14

Kun je dan wel even het goede voorbeeld aan mij geven door discussiëren goed te spellen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BeyondChaos op maandag 27 juni 2005 om 16:51:
Dit is net zo erg als die Gare vaagstyle muziek , die je hier ook kan downen

DaT ViNd iK 3iGeNlIjK HeLeMa4l g3eN LeUQ3 ObMeRQInG :(

Waarschuw beheerder
ik wel :D vinnik een compliment :D

Waarschuw beheerder
IQ vInD HeT OoK 3eN CoMbLiMeNt, ReSt3qP VoOr tU VaGu3szTe3lOhW-BoI'S _O_ ,m4aR >>>tHuh (OuT)SiTuR<<< vInD Va4gStIjL TrOeP NeT 4lS DaT JoUw tRaCQ iS, DuS SqHoOt h3t bIj mIj iN HeT VeRQ3eRtU Ke3lGaT

Waarschuw beheerder
weet je wat ik denk hé ???

Dat ik strak of nee wat zeg ik , dat ik nu METTEEN iets anders door je Keelgat gaat rammen !

.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 22:24:
weet je wat ik denk hé ???

2 fouten in één zin; de aanname dat jij denken kunt en verwachten van je lezer dat hij met je meedenkt.

Waarschuw beheerder
Misbruik melden (over taalgebruik/spellingsfouten)?

Waarschuw beheerder
donateur
He dr loopt een spin over mn toetsenbord ..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 22:29:
He dr loopt een spin over mn toetsenbord ..

Niet slaan, dalijk druk je op de *AW-toets

*(Alles-Wissen toets)

Waarschuw beheerder
donateur
nee, ik sloeg op de LAPOHS toets ..

Laat Alle Printers Op Hol Slaan ......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oei nu loopt er een SqelpDiehr over mijn toetsenbord, o nee ik heb mis geslagen en de inveesie-toets ingedrukt :|

Waarschuw beheerder
hahahahahahahhahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahhahahahahhahahahahahahhahahahahahhaha

[img width=640 height=480]http://pathwayjr.com:8001/Pictures/School/Common/NH4-Events/Senior_Dinner_2003/Haha.jpg[/img]

:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 22:33:
Oei nu loopt er een SqelpDiehr over mijn toetsenbord, o nee ik heb mis geslagen en de inveesie-toets ingedrukt

Moet je Oskwam, Vage Nico, Harry Mossel of Herr Schnits om hulp vragen .. Dat zijn helden :repsekt:

Waarschuw beheerder
ik vind mijn track kwa inspiratie beter dan die van jou...mijn persoonlijke mening...en jij zal dit dan weer anders vinden zeker...maar dan nog vind ik mijn 1° track stukken beter.......

je hebt wel een hoge dunk he van jezelf...ik ben beter dan jij, mijn track heeft meer inspiratie, dj vince vindt mij goed bla bla bla..
behoorlijk arrogant....en voor wat....voor een kakafonie van ellende bestaande uit een veel te harde bas met een genept melodietje dat 13 minuten aanhoudt en waar je een half jaar (*proest*) mee bezig bent geweest..
maar goed als jij jezelf voor de gek wilt houden...mij overtuig je iig niet want deze "track" bewijst meer dan genoeg:-)

bescheidenheid is een mooie eigenschap..

wil best een goeie review geven van je nummer maar goed zelf weet je het zo te zien allemaal wel beter:)

o ja

zet anders de bass wat minder zodat je de andere geluiden beter hoort want de bass is inderdaad zeer vaag...

eehm JIJ maakt de track en dan moet de luisteraar de bass zachter zetten, is dat niet jouw taak??? :-s
lui aangelegd?

De track kan maar Optimaal tot zijn recht komen als je hem knetterstoned luistert !

om de pijn en ellende te verzachten??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 22:35:

:S

Bemoei je er niet mee! O ja, het is jou topic excusez-moi!(Dat versta je toch ;))

Waarschuw beheerder
*97 uur WAKKER* [vhsound.com ZEI --->>> eehm JIJ maakt de track en dan moet de luisteraar de bass zachter zetten, is dat niet jouw taak???
lui aangelegd?

---nee , het kan gewoon zijn dat je de bass moet stiller zetten...WANT Zoals ik al veel gezegt heb is de bass zeer vaag en klinkt op verschillende stereo's anders ! Op de éné stereo Zit er praktisch NIETS van laag in de bass en op de andere Stereo juist zeeeeer veel...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 22:36:
Moet je Oskwam, Vage Nico, Harry Mossel of Herr Schnits om hulp vragen .. Dat zijn helden :repsekt:

Weet ik, maar mijn heldin(mijn moeder) heeft het rottige SqelpDiehr maar over de schutting gegooid!

Waarschuw beheerder
Sorry -ALLES HERSTELD-, maar heb je nog niet in de gaten gehad dat zo'n soort topic in het Draaien & Produceren forum gestart moet worden?

Waarschuw beheerder
daar komt het ook nog ja...het komt overal !!!
Waarschuw beheerder
pfffffff wat is dit voor kleine kinderen muziek whahahaha kapotlauw echt afgrijseljk gewoon deze shit beter ga je ander hobby zoeke vriend whahahahahahahahhahahahahahaaaaa

Waarschuw beheerder
zei een rapper

Waarschuw beheerder
zit niks boeiends in de track beetje samples van iets gepakt kick gebeurt niks leuks mee dat je hier maanden over doet zou in 2 uur al gemaakt kunnen zijn :/

maar goed blijf door gaan zou ik zeggen oefening baard kunst

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een plezier toch altijd alles "Alles kapot" een top opent (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
De track kan maar Optimaal tot zijn recht komen als je hem knetterstoned luistert !

om de pijn en ellende te verzachten??

WHAHAHAHAH!!! :d

nee , het kan gewoon zijn dat je de bass moet stiller zetten...WANT Zoals ik al veel gezegt heb is de bass zeer vaag en klinkt op verschillende stereo's anders ! Op de éné stereo Zit er praktisch NIETS van laag in de bass en op de andere Stereo juist zeeeeer veel...

hahaahahahahah nu kom ik echt ff niet meer bij :d

Ik ben nu stoned aan het luisteren, en nu vind ik het echt een meesterwerk man :respect:
:d
Waarschuw beheerder
Dus dit nummer heet My Life ?? Als dit over jouw leven gaat heb je een triest leventje mannetje (y) dit klinkt echt niet sorry hoor, die melodie stopt soms :/ .. en dan weer heel lang alleen een stukje basslijn ... :/ en je gebruikt standaard geluiden uit fruityloops :no: heeeel fout :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Black Thug Glenn [B.T.G.] op dinsdag 28 juni 2005 om 00:30:
pfffffff wat is dit voor kleine kinderen muziek whahahaha kapotlauw echt afgrijseljk gewoon deze shit beter ga je ander hobby zoeke vriend whahahahahahahahhahahahahahaaaaa

Mee eens! Echt whack dat nummer!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 00:32:
zei een rapper

Ja ik zou maar uitkijken, dalijk gaat hij je dissen.

Waarschuw beheerder
crap

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 21:54:
Waar hou ik me eigenlijk mee bezig ... Ik zit te discusieren met kids van 14 ... PFFFF FUCK ZEG...

+ 12 jaar ...
Waarschuw beheerder
Je sollicteerde naar een diss
dus luister hier hoe ik met woorden over je heen pis
je voelt je net montana tony
maar je sounds lijken rechtstreeks te komen uit me broertjes My First Sony
een basje hier een vogelgeluidje daar
Je dacht nu is mijn nummertje klaar
maar ondertussen vind heel partyflock je gaar
Kill zie het onder ogen je bent en blijft een muziekbarbaar
Waarschuw beheerder
Haha BTG :respect:
Waarschuw beheerder
HEHEHE

zo zie je maar hoe stom Belgen kunnen zijn
Artiest {SHOWLIST artist 75190, 76507}
Waarschuw beheerder
niet alle belgen :@
Waarschuw beheerder
Haha WTF is dit dan!!! :D

Dat riedeltje.. tu tu tuu tuututu :D

[img width=424 height=175 cacheid=0009429a001a48ab9c7a99f61a00d1cf87]http://img197.echo.cx/img197/220/troep9ab.png[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect: BTG

mannetje denkt ff hier de big time producer te komen uithangen die het allemaal beter weet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Black Thug Glenn [B.T.G.] op dinsdag 28 juni 2005 om 09:29:
Je sollicteerde naar een diss
dus luister hier hoe ik met woorden over je heen pis
je voelt je net montana tony
maar je sounds lijken rechtstreeks te komen uit me broertjes My First Sony
een basje hier een vogelgeluidje daar
Je dacht nu is mijn nummertje klaar
maar ondertussen vind heel partyflock je gaar
Kill zie het onder ogen je bent en blijft een muziekbarbaar

hahaha VET!! ik hou niet van rap maar als je dit zo ff weet te verzinnen is dat zeker stoer :)

Waarschuw beheerder
ohja :respect: BTG

Waarschuw beheerder
Heb je nummer nou ook maar eens neluisterd,

Grappige geluidjes, maar alles in uit de maat ingespeeld zoonbeetje.

Oevening baat kunst:-)

Waarschuw beheerder
BTG jij bent nog wel okee voor zo`n R&B pikkie 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Black Thug Glenn

BTG

Hier vind iedereen op partyflock je stoer
Maar je blijft enkel maar een bruine boer
'Iedereen' die je tegenkomt op straat zal je haten
want je bent bruin en dat hebben ze in de gaten
Jou muziek gaat over Sex,drugz,gunz & money
maar s'avonds laat bereid jij gewoon die arme poney
jij hebt jou orgasme van je leven
maar die poney staat nu wel vol schrik te beven
jij hebt nu wel wat minder zaad
Maar voor die poney is het wel te laat
De poney is nu door je vleesboor ontmaagt
en nu krijg jij van je vrienden wel een gouden ring van 13 karaat
je bent misschien wel de gangsta rapper van de stad
maar vroeg of laat krijg je toch wel één tegen je lat
k'hoop dat je nu twee maal nadenkt voor dat je iets zegt tegen -ALLES HERSTELD-
want k'hoop daarbij dat ik je nu de beste Les heb gespeld !

.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat ben jij een nerd :S

jou spit slaat helemaal nergens op man

amateur...

Waarschuw beheerder
kijk naar je eigen
Waarschuw beheerder
Volgens mij zijn zijn rapkunsten net zo goed als zijn producerstalent of niet?
(heb de track nog niet gehoord nl)

Waarschuw beheerder
Dus het word een vette track ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 15:20:
Iedereen die je tegenkomt op straat zal je haten
want je bent bruin en dat hebben ze in de gaten

Bespeur ik hier discriminatie?

Waarschuw beheerder
donateur
Wel cool, met zn allen tegen 1 ..

Dit is een foute definitie van: Samen sta je sterk .. :frusty:

Kom op, hij heeft wel voldoende op zn lazer gehad .. :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 15:33:
Kom op, hij heeft wel voldoende op zn lazer gehad ..

Heeft hij er van geleerd dan?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 15:29:
Dus het word een vette track ?

Ik denk het niet dus kan nog wel ff doorgaan dacht ik zo 8)

Waarschuw beheerder
ik vind mijn track kwa inspiratie beter dan die van jou

[img width=300 height=214 cacheid=0009430f001a4a47a8c262db1a00d1ee57]http://www.guislive.com/images/pizzaCapsones.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
IK VIND zei ik !!!!!!!!!!! niks mis mee...

Waarschuw beheerder
ik zei nix!!!!ook nix mis mee..

Waarschuw beheerder
donateur
-ALLES HERSTELD-, je kan beter je topic laten sluiten man .......

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat Alles kapot, dit alles best wel leuk vind.. :jaja:

Waarschuw beheerder
hehe... Die snapt het :D

eindelijk superrrrr sensatie op partyflock [img width=15 height=15 cacheid=00008c9b0001af97fef117e31a00d1f0a6]http://www.artskorps.org/forum/images/smiles/icon_lol.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 15:44:
-ALLES HERSTELD-, je kan beter je topic laten sluiten man .......

Niet doen hoor -ALLES HERSTELD-, ik vermaak mij prima!
(met jouw topic dan he, niet met die rapkunsten van je :no: )
Waarschuw beheerder
Het stinkt hier naar friet...

Waarschuw beheerder
[img width=15 height=15 cacheid=00008c9b0001af97fef117e31a00d1f123]http://www.artskorps.org/forum/images/smiles/icon_lol.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
er komt hier vager en vager volk in mijn topic...

Maar ik was eigenlijk al heel stiekem aan het wachten op een post van D-RANGED ...The brother of the future !
trouwens : cool traxtorm T-shirtje heb je daar aan :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Edutainment ------------->>> nope , bruin is geen scheldwoord... Mocht ik zo iemand zijn zou ik wel andere woorden gebruikt hebben...er zijn er genoeg...maar zo ben ik NIET !
Waarschuw beheerder
donateur
slijmbal lol

Waarschuw beheerder
donateur
Wat nog leuker is, is dat je hier in dit topic mensen met een grote bek ziet, die normaal altijd heel lief en stil zijn .......... :D

Volgens mij is dat beter bekend als meeloperij? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 16:00:
nope , bruin is geen scheldwoord

Gaat me ook niet om het woordje bruin.
Gaat meer om:
Iedereen die je tegenkomt op straat zal je haten
want je bent bruin

En iemand haten omdat hij bruin is kan ik toch maar als 1 ding uitleggen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sukkel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jij zegt wel ik ben bruin toch praat jij hier de poep
trots op je muziek maar iedereen denkt wat een kankertroep
beginnen over me huidskleur
denk je echt dat ik dat voel
binnen 1 minuut biggelen traantjes over jouw misvormde smoel
zielig-lelijk-amateuristisch en fukking kinderachtig
Met het muzikaal vermogen van een dement wijf van zesentachtig
ik geef je met alle liefde deze bitchslap
ga maar uithuilen bij je woonwagenmama zelfs zij vind je nep
luisteren naar jouw muziek is pure oorverkrachting
bij jou past maar 1 ding en dat is pure minachting
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Muhaha, 2-0 voor BTG :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 15:52:
Maar ik was eigenlijk al heel stiekem aan het wachten op een post van D-RANGED ...The brother of the future !

LOL... je spoort echt niet, gast!!!

D-Ranged/DVE heeft jou toendertijd net zo erg lopen (terug)kutten als ik, en hij is ook nog eens degene geweest die jou daar had gebanned. Maar tegen hem doe je wel poeslief, en mij beschuldig je van alles en zeik je af enz

Ik heb je dit in de afgelopen 2 jaar nu al iets van 4 keer duidelijk proberen te maken, maar volgens mij wil je het gewoon niet eens snappen.

Mijn god, echt... je hebt een zware kronkel in je kop.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik weet al vanaf het begin van mijn ban ongeveer dat JIJ mij niet geband had maar wel mijn posts veranderde en dit vind ik nog erger dan Bannen !

En ik doe lief tegen dimi. van eyk omdat ie nog [ :p ] niets negatief in mijn topic gepost heeft en omdat zijn traxx een stuk beter zijn als die van u......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-ALLES HERSTELD- Ik weet al vanaf het begin van mijn ban ongeveer dat JIJ mij niet geband had maar wel mijn posts veranderde en dit vind ik nog erger dan Bannen !

Gast, word nou eens wakker... DVE en ik hebben beide jouw posts lopen veranderen, niet alleen ik. We werkten namelijk samen.

Jij liep toendertijd gewoon irritant te doen, dus wij zagen de grap er wel van in om jou een keertje terug te etteren. Ik snap niet dat je daar zo gigantisch om kon zitten flippen. Wie kent het oude spreekwoord niet: "wie de bal kaatst kan em terugverwachten"
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar dan op het zelfde niveau !

of met andere woorden

even hard

schnappi ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en niet van je macht op het forum misbruik maken !
je kon toch onder je eigen naam posten ?

Waarschuw beheerder
Ja oke, ik geef toe... het was idd wel smerig ja :D
Misschien idd iets te erg. Maar goed, 90% van het forum wilde jou sowieso al weg hebben daar.

Maar kom op eej, als je zelf gigantisch loopt te etteren moet je toch ook wat terug kunnen incasseren lijkt me? Wat ik alleen niet snap is dat je van zo'n kleine actie meteen 2,5 jaar geobsedeerd boos kunt blijven. Zoiets zou me zelf niet echt kunnen schelen... Er is meer dan alleen maar 1 forumpje.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
laten we vanaf nu lief zijn voor -ALLES HERSTELD- hij doet ook maar zn ding

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 16:53:
Maar kom op eej, als je zelf gigantisch loopt te etteren moet je toch ook wat terug kunnen incasseren lijkt me?

??? Dit is nooit gebeurd...heb daar nooit iemand uitgescholden enzo en negatief gepraat over iemand voor dat jij EN DIMI mijn posts veranderde , het enige dat mij intereseerde op het forum was THE CORE en alles die er mee te maken had en niets anders ... Enkel waren mijn posts speciaal en vaag ! dat geef ik toe...maar ik haat van die standaard postjes over een onderwerp dat maakt het forum lezen enkel saai...

Mijn post gedrag is hier niet veranderd !!! Toch heb ik hier bijna niemand horen zeiken over mijn posts ! , integendeel [ en dat voor 2000 posts ! ] ...jaja en nu gaan jullie denken...tjah het zijn toch maar die mongolen van partyflock , die hebben dat niet door ofzo...

Wat ik alleen niet snap is dat je van zo'n kleine actie meteen 2,5 jaar geobsedeerd boos kunt blijven. Zoiets zou me zelf niet echt kunnen schelen...

kleine actie : ja is waar...maar het gaat om het principe...al was die actie 1000 X kleiner...

Maar k'ga nu effe op http://www.vip-records.nl site kijken...misschien dat er daar nog wat interesante informatie staat...

En k'ben een heel lieve charmante jongen :vaag: ...maar eens dat je een onenigheid hebt met mij blijft dit zo voor altijd...zo ben ik gewoon...Dat is mijn karakter
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 17:09:
...maar eens dat je een onenigheid hebt met mij blijft dit zo voor altijd...zo ben ik gewoon...Dat is mijn karakter

Rancuneus noemen we dat in Nederland ;)

Waarschuw beheerder
Wat ik alleen niet snap is dat je van zo'n kleine actie meteen 2,5 jaar geobsedeerd boos kunt blijven

en wat ik ook nog minder snap is dat jij zo raar doet omdat ik boos was voor die actie's van jij EN DIMI :s
dat is toch nog een stukkie raarder , terwijl je toen in opperste euforie was omdat je met je moderator functie mijn posts veranderde , en zo beter in de groep lag op MOH , ik heb dat topic hier trouwens nog liggen van toen ! :vaag:

Maar goed... Je gedrag is nu zichtbaar veranderd met toen... dat bevalt me wel...

ik zou zeggen... wees eerlijk tegen iedereen en er gebeurd niets .

...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vinsane op dinsdag 28 juni 2005 om 17:14:
Uitspraak van -ALLES HERSTELD- op dinsdag 28 juni 2005 om 17:09:
...maar eens dat je een onenigheid hebt met mij blijft dit zo voor altijd...zo ben ik gewoon...Dat is mijn karakter

Rancuneus noemen we dat in Nederland

ran·cu·neus (bn.)
vol rancune => haatdragend

slechte zaak :p
Waarschuw beheerder
jij hebt echt een probleem in je hoofd kill

ik zou zeggen... wees eerlijk tegen iedereen en er gebeurd niets .

wauw wees maar blij dat hij je met rust wil laten jij hebt echt geluk! :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haat·dra·gend (bn.)
1 met voortdurende haat vervuld => onverzoenlijk, rancuneus, wrokkig

Nog slechtere zaak :P

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vinsane op dinsdag 28 juni 2005 om 17:24:
haat·dra·gend (bn.)
1 met voortdurende haat vervuld => onverzoenlijk, rancuneus, wrokkig

Nog slechtere zaak

maar wat er wel een betere zaak zal zijn is dat jij Androgyn network - Doomsday prophecy zal opleggen !

[img width=15 height=15]http://www.artskorps.org/forum/images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Black Thug Glenn [B.T.G.] op dinsdag 28 juni 2005 om 17:24:
jij hebt echt een probleem in je hoofd kill

wauw wees maar blij dat hij je met rust wil laten jij hebt echt geluk!

Waar bemoei jij je eigenlijk mee ???

pfff Wa doe je hier eigenlijk ?

ik zou zeggen maak nog eens een raptekstje...dan kan mijn buurjongetje van 5 ook nog eens van harte lust lachen...

pleur hier eens een rapsong van je online , dan kunnen we tenminste nog eens ECHT lachen... of durf je niet ??? komaan pleur eens iets online KIll
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
komaan , komaan , doe het ! Bewijs wie je bent !

laat horen voorwat je staat en wie je bent !
je hebt toch de ballen ervoor ?? ofniet ??
you can do it !!!

Ik ben er echt zeker van dat je het kan , komaan, komaan , pleur die handel online !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zo tie zien hoef ik de moeite niet te nemen om hier n daar wat van die kerel te downloaden... niet?

:x

Waarschuw beheerder
Misschien word je er boter geil van ...

of moet je ook kotsen...dat kan ook...you like it or you hate it !

Waarschuw beheerder
Ik sta zeker 100 % achter de ideeen van de track...maar vind ook dat de zuiverheid en geluidskwaliteit veeeeeeeeel beter kan... maar dat vind ik niet het belangrijkste van een track...
Waarschuw beheerder
sorry maar ik vind et niet op hardcore lijken :)

verder leuk geprobeert hor en misschien dat je er met heel veel oefenen ooit wel komt

maar vond dit gewoon slaapverwekkend en die irri dreun werd ik ook moe van :yes:

Misschien meer naar hardcore luisteren :) dan hoor je et verschil met dagene wat jij hebt gecreerd :)

suc-6 in ieder geval!!!

Waarschuw beheerder
Thanxxx :D

maaruhhh k'wil hier toch wel nog iets effe recht zetten...

Uitspraak van :lief: O:)Sweet Little DevilO:) :lief: op dinsdag 28 juni 2005 om 17:51:
Misschien meer naar hardcore luisteren dan hoor je et verschil met dagene wat jij hebt gecreerd

hehe...die vind ik goed...luister al hardcore vanaf mijn 15 ofzo...en dit minstens 10 uur per dag... enuhhh ...even ter informatie k'heb 100 giga hardcore en meer dan 200 cd's waarvan alles bijna origineel is... En als je slim bent weet je ook wel dat dit niet veel is maar zeeeeer veel

Dusuhhh... Ik heb al uitgelegt waarom het tempo traag is , En dat was gewoon de enige kick in het programma die het meest op een hardcore kick leek...

en nog even ter informatie het deuntje dat je hoort op 6.53 word veel gebruikt in de Tekno / frenchcore scene maar dat zullen de meesten hier wel weten met hun GOED onderbouwde meningen over mijn track :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey...

...:bier:?
Waarschuw beheerder
Ja je bent echt gabber, maar fact of the matter is: produceren kan je nog niet (ik ook niet daar niet van), je bent niet 100% en overduidelijk geobsedeerd door iets

ALs ik jou was zou ik een tijdje niet meer achter de PC gaan zitten, maar eens goed over mijn leven gaan denken. Scootermonteur is best een leuk vak ;)

Waarschuw beheerder
ik zit bijna nooit meer achter de pc...heb daar geen tijd meer voor , me vrienden bellen me altijd of ik afkom :s

En ik heb al 6 keer ander werk gehad :p

Waarschuw beheerder
En toch vind ik mijn track meer inspiratie bevatten dan alle traxxx die op het asbest label verschenen zijn...en dit nog voor mijn eerste track :p

ofniet ???
Waarschuw beheerder
En toch vind ik mijn track meer inspiratie bevatten dan alle traxxx die op het asbest label verschenen zijn...

dat is dan ook niet echt moeilijk, pik.

Waarschuw beheerder
hopla :D :D :D ...dit is dus een post die alles verslaat...

Dus...laten we het even op een rijtje zetten...

Mijn EERSTE track bevat MEER inspiratie DAN 7 Traxx tesamen van PRODUCERS die al lang bezig zijn met produceren en dus al MEER DAN 1 TRack gemaakt hebben

Dus ik denk dat het dan wel geslaagt is ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja man, jij bent echt goed B)

Waarschuw beheerder
NEE .
Waarschuw beheerder
volgens mij heb je een beetje last van hoogheidswaanzin.
elke mongool kan betere nummers maken dan die troep op asbest aangezien dat het meest waardeloze baggerlabel ooit is.

vat ie het nog op als compliment ook. :|

metal wreckage had gelijk in zn post op wat pagina's terug: je bent niet helemaal lekker in je kop geloof ik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar als jij het allemaal zoveel beter denkt te weten dan 3485947587809 andere mensen: waarom vraag je dan in godsnaam om de mening van een ander? je bent toch al helemaal een topproducer volgens jezelf.................

Waarschuw beheerder
donateur
heheheh niet goed bij je hoofd zijn is juist goed, fuck de normale mensen!! :P

Hamza out!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manga Corps op dinsdag 28 juni 2005 om 18:07:
Ja je bent echt gabber, maar fact of the matter is: produceren kan je nog niet (ik ook niet daar niet van), je bent niet 100% en overduidelijk geobsedeerd door iets

ALs ik jou was zou ik een tijdje niet meer achter de PC gaan zitten, maar eens goed over mijn leven gaan denken. Scootermonteur is best een leuk vak

HEHEHE b)
Waarschuw beheerder
:( nou zeg ben ik een keer aardig is et ook weer niet goed :S

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 18:00:
hehe...die vind ik goed...luister al hardcore vanaf mijn 15 ofzo...en dit minstens 10 uur per dag... enuhhh ...even ter informatie k'heb 100 giga hardcore en meer dan 200 cd's waarvan alles bijna origineel is... En als je slim bent weet je ook wel dat dit niet veel is maar zeeeeer veel

Nou dan ben je het zelf ook wel met me eens dat wat jij gemaakt hebt geen hardcore nummer is toch :)

jij bent hier toch de expert onder ons 8)dus dan moet je dat zeker wel weten :)
kijk ik heb geen 200 cd's dus ik ben niet zo deskundig als jouw natuurlijk O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
And the bullshit goes on and on ...

B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 19:37:
heheheh niet goed bij je hoofd zijn is juist goed, fuck de normale mensen!!

Hamza out!

Die snapt het !

Psycho ben je niet voor even psycho ben je voor het leven

Uitspraak van Buck Fuddy op dinsdag 28 juni 2005 om 18:34:
metal wreckage had gelijk in zn post op wat pagina's terug: je bent niet helemaal lekker in je kop geloof ik.

Maar mental wreckage die zegt dat er iets mis is in mijn hoofd heeft wel al meer Harddrugz door zijn neus , keel geramt als ik !!! :|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Die snapt het !

Psycho ben je niet voor even psycho ben je voor het leven

En zo is het maar net. b)

Waarschuw beheerder
Je hoeft toch niet perse drugs te gebruiken om niet helemaal lekker in je kop te zijn....?

Waarschuw beheerder
Maar mental wreckage die zegt dat er iets mis is in mijn hoofd heeft wel al meer Harddrugz door zijn neus , keel geramt als ik !!! :|

Yep... Zoveel drugs naar binnen gewerkt in 12 jaar tijd, en nog steeds geestelijk kerngezond. Kun je nagaan hoe sterk m'n gestel is!
;)

Waarschuw beheerder
dat denk jij !

En ik denk dat ook overmij ...

Maar wat klopt en wat niet ???

[img width=640 height=480]http://www.pillreports.com/images/largepills/45489.jpg[/img]

Als iemand vraagt tegen mij hoe ze zijn dan zeg ik :
Ze zijn even vaag zoals ze eruit zien !!!

:lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gaat lekker hiero lees ik :bier:

Waarschuw beheerder
yep , mijn topic's staan bekend voor pure amusement en maximum sensatieeeee !!! :vaag:

idd neem er effe rustig een biertje bij...of iets anders....uhmmmm
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hehehe... grappig.

Een tijdje geleden liep je mijn release nog helemaal de grond in te trappen, en dacht je effe aan mij te kunnen vertellen wat nou pas *echte* hardcore was.

laatste aanpassing 26 juni 2005 16:09

Hoe durf jij Menthal Wreckage af te zeiken knurft??
Met jou zielige eerste plaatje..
Ik heb Menhal Wreckage horen draaien op enzyme wil je daar tegen opkunnen met zo'n hardcore plaat van jou wat 100% beneden peil is whaha

Waarschuw beheerder
Is een totaal andere stijl :|

En bemoei je er niet mee wat je snapt het niet en kunt het ook niet snappen ...

p.s : ik zal je eigen site wel niet vermelden zeker hier op partyflock ??? Want dit zou hier nog erger worden...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Leuk topic dit. :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De mate waarin het verteld word is dermate hoog opgelopen, dat de feiten achter de meningen aan hobbelen, zoals kinderen uit pure instict hun ouders achterna lopen..
--->>>>>>Maar dat heeft dan allemaal weer te maken met aangeleerde gewoontes!!!!!!!

Mental wreckage, u wint bij deze een chemokuurpakket gratis af te halen bij de betere videotheken :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien toch maar eens een ander programma als dat de enigste kick was ?

Verder heb je wel een partij arrogantie.. houwe zo (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Arrogantie maken de man (Y)

Persoonlijk vind ik arrogantie dan ook altijd op z'n plaats. Je bent zoals je dipt, de een doet het in style de ander niet !!!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Artiest Holmen
Waarschuw beheerder
jaja daar issie weer onze held :respect:

zelfs nu op partyflock gehaat
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 29 juni 2005 om 01:27:
Persoonlijk vind ik arrogantie dan ook altijd op z'n plaats. Je bent zoals je dipt, de een doet het in style de ander niet !!!!!!!!!!!!!!!!

[img width=15 height=15 cacheid=00000aa4001a523959b3246c1a00d26f12]http://www.artskorps.org/forum/images/smiles/icon_cool.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Alles kapot is cool b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 13:09:
Alles kapot is cool

Idd (y) Is die trouwens op plaat te verkrijgen :vaag:

Waarschuw beheerder
ik weet wel dat jullie ongeduldig begint teworden om deze plaat te kopen , maar je zal nog een beetje moeten wachten , ben hem nu aan het persen met de persmachine die mijn grootmoeder gebruikt voor het droog persen van haar nachtjapon die ze 's avonds laat aandoet [img width=15 height=15 cacheid=00008c9b0001af97fef117e31a00d270a0]http://www.artskorps.org/forum/images/smiles/icon_lol.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wooow, dat is wel heel grappig

Waarschuw beheerder
wedden dat jij nog als eerste gaat zijn die in de wachtrij staat bij de platenboer om hem als eerste te kopen !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oooh kijk haha, hij begint nu ook al een beetje zelfvertrouwen te krijgen. denkt even de show te kunnen stelen door er ook nog even een superlollige opmerking achteraan te gooien! (tenminste, hij denkt dat dat superlollig is)

nu denkt ie natuurlijk dat ie het helemaal heeft gemaakt :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik barste al vol zelfvertrouwen vanaf mijn eerste post !

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga uuuuuuuuuuuren in de rij staan voor jouw plaat als het echt moet!!

Van blowen krijg ik toch geen lachkicks meer.. :P

Waarschuw beheerder
[img width=15 height=15 cacheid=00008c9b0001af97fef117e31a00d27523]http://www.artskorps.org/forum/images/smiles/icon_lol.gif[/img]

Kijk , k'zal nog eens mijn goed hartje tonen...

Als je als eerste in de rij staat krijg je gratis van mij 5 Gram weed naar keuze...

je kunt kiezen tussen :

1 . White widow
2. Silver purl
3. Power plant
4. Mexican haze
5. NLX
6. K2 [ nee k3 kun je niet kiezen , dat zou me te duur zijn... ]
7. Orange bud
8. B52
9. white kristal
10. Purple haze

Bij aankoop van 2 platen krijg je er nog eens een Plakje spacecake erboven op !!!

dat word gewoon knalllen :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
1 . White widow

:kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
WOW!!!

Deze aanbieding mag je natuurlijk niet aan je neus voorbij laten gaan!

Ik denk dat ik maar eens ga voor de Mexican haze, die ken ik nog niet..
Je bent een slimme zakenman zeg...beetje hetzelfde princiepe als een mp3 speler incl. batterijen dit.. ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 13:46:
1 . White widow

nee bal jij krijgt niets !!!

ik wil niet de ambulance bellen als je één hijsje van dit spul neemt .

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 13:47:
Ik denk dat ik maar eens ga voor de Mexican haze, die ken ik nog niet..

U hebt een goeie keuze gemaakt mijn zoon !

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 13:47:
beetje hetzelfde princiepe als een mp3 speler incl. batterijen dit..

[img width=15 height=15 cacheid=00008c9b0001af97fef117e31a00d275c4]http://www.artskorps.org/forum/images/smiles/icon_lol.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:cheer:

Waarschuw beheerder
Het is jammer genoeg al te laat ...bal heeft al het spul geprobeerd nu... hij is zelf zodanig stoned dat hij zich als vrouw verkleed en met japons zwaait .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Grappig dit....als je echt zo goed kan producen als dat je zegt, zullen we dan een contest maken -ALLES HERSTELD- ?

Wie doet er mee?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 15:43:
Grappig dit....als je echt zo goed kan producen als dat je zegt, zullen we dan een contest maken -ALLES HERSTELD- ?

ik zeg dat niet !!!

quote die zin maar eens als je wil...
Waarschuw beheerder
ga 's wat nuttigs doen? je middenrif opensplijten met een vork of een sprong van een torenconstructie wagen, head first...ofzo...

Waarschuw beheerder
Zijn er nog andere optie's in aabieding ofzo ???

Waarschuw beheerder
Je vinger 7 cm in je anus stoppen, dan raak je je prostaat en krijg je spontaan een orgasme! Heb ik vandaag gehoord!

Waarschuw beheerder
ik heb ook gehoord dat het kid van 14 weer terug is.

Waarschuw beheerder
Ja van wie?

{Het kid??}
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Is het 'in' om tegen alles kapot te zijn?

Waarschuw beheerder
Ja, niks kapot, alles heel, de helft kapot, ALLES HERSTELD, niet helemaal kapot, alles net niet kapot enz..

Wat een wannabee's allemaal!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 00:21:
Is het 'in' om tegen alles kapot te zijn?

ja man , dat is vet cool !

pffff meelopersss..

maarja wat wil je , een kid van 14 is nog eens niet bezig naar het zoeken van een identiteit .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 00:23:
maarja wat wil je , een kid van 14 is nog eens niet bezig naar het zoeken van een identiteit .

Die zin in ABN graag? (Of voor jou in het ABB, of is dat ABB)

Waarschuw beheerder
haha , nog meer lachen hier...hij verstaat zelfs die zin niet , das nou echt Het kansloosgeval van partyflock 2005

Waarschuw beheerder
Nee daarin zie ik meer jou of DJ Wouty!

Waarschuw beheerder
En daarin zal ik ook gesteund worden, reken daar maar op!

Waarschuw beheerder
Denk je nu echt dat mensen gaan luisteren naar een kid van 14 ???

indien wel zijn ze zeer dom... Enuhhh het is al 0.47 uur moet je niet gaan slapen ??? Wat word je toch zo verwaarloosd door je ouders...alé je bed in ! en nogal gow ook !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 00:48:
Denk je nu echt dat mensen gaan luisteren naar een kid van 14 ???

DJ Wouty is ook 14

Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 00:48:
indien wel zijn ze zeer dom... Enuhhh het is al 0.47 uur moet je niet gaan slapen ??? Wat word je toch zo verwaarloosd door je ouders...alé je bed in ! en nogal gouw ook !

Ik heb vakantie en goede ouders waaraan ik een goede jeugd heb te danken. Over dat alé gesproken, als je Belgisch wilt praten moet je maar bij Partyflock om een Alleen Belgisch-forum smeken. O ja, gauw schrijf je zó!

Waarschuw beheerder
Denk dat jij dan beter een taalkundig forum gaat opzoeken om zo effe je inteligentie te bewijzen van de nederlandse taal !
Dit gaat hier immers om muziek [ en natuurlijk HardCore maar dat spreekt voorzich ! ]
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 00:51:
Ik heb vakantie en goede ouders waaraan ik een goede jeugd heb te danken.

je jeugd moet nog beginnen kid
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 00:55:
Denk dat jij dan beter een taalkundig forum gaat opzoeken om zo effe je inteligentie te bewijzen van de nederlandse taal !
Dit gaat hier immers om muziek [ en natuurlijk HardCore maar dat spreekt voorzich ! ]

intelligentie,,,,,,,,,,,,,,,Nederlandse,,,,,,,,leuk idee heb je!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 00:55:
je jeugd moet nog beginnen kid

Nee, je jeugd begint vanaf je eerste jaar en is afgelopen rond je 16t/m18e jaar!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar ik moet naar bed van mama, dus dan doe ik dat ook, slaap zacht jonge vriend!

Waarschuw beheerder
kijk eens naar mijn voetjes !

[img width=220 height=220]http://sterf.punt.nl/upload/kop/killahbdodelijkeshit+sterf.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wel aardig blijven tegen elkaar hé ;) (f)

Waarschuw beheerder
yep , was het al een beetje vergeten... gelukkig dat je mij er effe op attent maakt :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik wil aardig doen en vrede sluiten. Nederlanders horen samen te werken met Belgen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou ik vind d'r niet echt veel aan het loopt niet echt ritmisch maar goed ga maar heel veel harder werken en wat er na 2 minuten komt een stuk viool ofzo das echt kut
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 10:01:
Ik wil aardig doen en vrede sluiten. Nederlanders horen samen te werken met belgen!

Vlaamse frieten met een Nederlandse Heineken erbij :jaja:
Waarschuw beheerder
heineke kattenpis...

iemand knikkeren

Waarschuw beheerder
Ik heb mooie knikkers buiten staan!

Waarschuw beheerder
I# #e# ee# ##i##e# #aa#
Waarschuw beheerder
h@b j@j kn@kk@r h@@t
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
And the bullshit still goes on and on .............
Waarschuw beheerder
donateur
And the bullshit still goes on and on .............

Tis dat het zulk kut weer is :(

Waarschuw beheerder
donateur
Tja ...

Ik vind het werkelijk te kinderachtig om met zn allen tegen 1 te gaan ...

(N)
Waarschuw beheerder
donateur
Tsjah volgens mij issie niet zo geliefd onder de meeste mensen hier :9

Waarschuw beheerder
donateur
Tja ...

Ik vind het werkelijk te kinderachtig om met zn allen tegen 1 te gaan ...

Ja idd, maar dat is altijd hier...zelf op internet proberen mensen erbij te horen lijkt het wel...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoor bij de mensen die nu een pizza in de oven gaan doen B)

Eetsmakelijk (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoor bij de mensen die zo 2 borden LASAGNE gaan wegwerken .. :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Kom ik aan met m'n spiNAZI.. :P

Maar ik ben straks lekker heel sterk! b)

Waarschuw beheerder
donateur
o/
Waarschuw beheerder
wat is dit een grappig topic, is het soms een grote grap ofzo? want dit kan je toch niet serieus menen??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is gewoon wat opgefucked door mensen van het EX - Moh -forum ... Tjah...ze moeten toch ergens hun frustraties kwijt als hun ex-forum DOOD is ...je had ze zien moeten huilen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die topic verdiend niet zoveel replys :( , en hoort bij draaien en produceren sectie :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 20:01:
Het is gewoon wat opgefucked door mensen van het EX - Moh -forum ... Tjah...ze moeten toch ergens hun frustraties kwijt als hun ex-forum DOOD...je had ze zien moeten huilen...

Mja...zal ik je eens wat in je oor fluisteren;
ik denk dat het stiekem ook iets te maken heeft met de kwaliteit van je nummer en je eigen commentaar/houding/
omgang met kritiek
Is het ooit in je botte schedel opgekomen dat jij deze reacties misschien zelf hebt veroorzaakt?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zal ik jou eens iets in je oor fluiten... hij doet dat arrogante denk ik, omdat ie weet dat mensen daar niet van houden ;p

Waarschuw beheerder
Die snapt het

maar *97 uur WAKKER* [vhsound.com] kan het allemaal niet snappen , want het heeft met meer dingen te maken dan dat jij maar kunt denken...

http://forum.mastersofhardcore.com/

.
Het forum had naar onze mening , GEEN toegevoegde waarde meer voor onze website en de Masters of Hardcore fans.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar *97 uur WAKKER* [vhsound.com] kan het allemaal niet snappen , want het heeft met meer dingen te maken dan dat jij maar kunt denken...

ken dat kneuzenforum wel, niks voor mij, bedankt..
1 ding snap ik wel..je nummertje is helemaal niet zo goed als je zelf denkt(y)

Eikeltje

Waarschuw beheerder
donateur
:d

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha lol

Waarschuw beheerder
Nu weten jullie dus ook hoe ik mijn geld verdien...

Waarschuw beheerder
donateur
hebben ze in belgië ook soaps?:P

Waarschuw beheerder
heb hem geluisterd: weg met die violen, te droog.

dat laatste is wel geinig, met een soort uh mondharpje ofzo. Maar daar kan nog veel meer variatie in.

verder wete ik niets van draaien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2005 om 11:59:
hebben ze in belgië ook soaps?:P

Ja NSTNGT, Niet Goede Tijden Niet Slechte Tijden

en ook nog NONG, Niet Onderweg Naar Gisteren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2005 om 11:59:
hebben ze in belgië ook soaps?

Yep , er is wel één nadeel ... Ze zijn niet om aan Te zien ! ...

Waarschuw beheerder
Tjah...ze moeten toch ergens hun frustraties kwijt als hun ex-forum DOOD is ...je had ze zien moeten huilen...

hehe, wie begint er nou steeds weer over het forum dan?

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:
Waarschuw beheerder
2 Proto: snap wel dat je het sneu etc vind voor die gozer maar wat ik mij persoonlijk afvraag is waarom je steeds weer opduikt om het voor hem op te nemen (soort van).
Heb je een heel groot rechtsvaardigheidsgevoel ofzo? Niet bijdehand bedoeld btw.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik neem het voor niemand op ..

Vind het gewoon extreem kinderachtig om zo lang door te gaan op 1 ding ..
Waarschuw beheerder
Tsja actie ==> reactie he?
Als ALLES HERSTELD mischien niet zo heftig ontkennend reageert op commentaar (waar hij zelf om vroeg) dan is er ook geen aanleiding om hem zo af te zeiken...

Waarschuw beheerder
donateur
idd, actie, reactie ..

Maar bij "volwassen" mensen is er altijd 1 partij dat zegt: Ok, nu is het genoeg geweest .................. En dat gebeurt hier niet echt .......
Waarschuw beheerder
Klopt, hoewel aan de andere kant hij ook zelf zijn topic kan laten sluiten. Aangezien hij dat ook niet doet heeft hij het toch allemaal aan zichzelf te danken imo...

Maar vooruit:

EN NU IS HET GENOEG GEWEEST STELLETJE KINDEREN!!!

Ik denk alleen niet dat er nog iemand naar zal luisteren (net als zijn track :P)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind t ook wel weer genoeg zo ;)