Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 27 juli 2005 om 17:49:do i say any more?
dat bepaal jij zelf of je meer zegt
maar die gast was verlaafd aan CRYSTAL METH BASEN
base gewone amfetamine maar eens een tijdje
kijken hoe je er dan uitziet
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 27 juli 2005 om 17:55:en wat is eigenlijk het verschil kwa werking dan banaan??
ik heb nog nooit pep ge-based
geen idee
maar het schijnt dat als je het rookt, het effect stukken heftiger is en stukken verslavender
zo erg dat wanneer je crystal meth based het in veel gevallen niet bij die keer zal blijven
of dat ook zo ernstig is bij pep basen weet ik niet
dit gaat trouwens alleen als je vrijwel puur spul hebt
versneden pep basen is niet echt fris lijkt me
-Pseudo-efedrine
-Jodium kristallen
-Rode fosforp
-Jodium kristallen
-Rode fosforp
Pseudo-efedrine = iets dat gemaakt is met remvloeistof en nog wat andere ingredienten voor pseudo efedrine te krijgen.
Jodium cristallen weet ik niet waar je die kunt halen eff googlen maar ik denk bij een chemicalien winkel online wel ergens
Rode fosfor kun je gewoon lucifers voor gebruiken met zon rood kopje
Heb dit toevallig vanacht nog op internet zitten lezen bij een lava lamp recept voor speed.
Dus sommige dingen breken de meeste dingen af en zo laat et alleen speed achter. Zodat je neus niet ineens uitbrand door de remvloeistof
laatste aanpassing
Deze fotos zijn altijd van mensen die het inderdaad liggen te roken...
Ga es coke , speed enz n half jaar basen dan zie je dr ook zo uit, denk dat bij snuiven dit een stuk minder zal zijn. Aleen kun je veel sneller verslaafd raken. Bij speed is dit meer geestelijk... zonder crystal word je echt ziek....
Ga es coke , speed enz n half jaar basen dan zie je dr ook zo uit, denk dat bij snuiven dit een stuk minder zal zijn. Aleen kun je veel sneller verslaafd raken. Bij speed is dit meer geestelijk... zonder crystal word je echt ziek....
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 01:13:Rode fosfor kun je gewoon lucifers voor gebruiken met zon rood kopje
Red Phosphorus (RP)
RP is made from the strike pad on a match book. NOT the matches themselves but the pad it is striked on.
dus NIET de lucifers.......voordat we sebiet allemaal de mist in gaan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 21:15:17jaar
goed bezig dan....
das kk verslavend
je ze moest ook naar een afkickkliniek.
ze was soms 14 dagen achter elkaar wakker en 4 dagen niks eten. der ogen puilde helemaal uit en ingevallen bakkes.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 00:52:Deze fotos zijn altijd van mensen die het inderdaad liggen te roken...
Meth is ook geestelijk, en geestelijk wordt vanzelf lichamelijk. Komt omdat die extra methyl-groep die eraan zit ervoor zorgt dat de hele stof makkelijker door de bloedbreinbarriëre heen kan; sterker effect en hoger verslavingspotentieel.

![[PPT] Arjen de :banana:](/images/user/158106_52044.jpg)
![[PPT] C@NDYMAN :speed:](/images/user/15822_1306871.jpg)