Partyflock

Forumonderwerp · 788607

je mag me uitschelden (tis mijn mening), ik vind het een nutteloos beroep, ik ga ergens naar binnen waar het mezelf gezellig lijkt en ga niet luisteren naar een persoon die het in nederland niet heeft kunnen maken en voor 5 euro mensen naar binnen moet lullen...als je op een boulevard loopt en er komen elke 5m 3 van die kutjes naar je toe word je toch gek...

ik hoor het wel :D
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 14:06:
heb je het nu over mensen die niet hard genoeg hebben gespaard voor een goede zuipvakantie.......

Zoals ik al zei, het is je eigen keuze. Als jij graag meer geld uit wil geven of juist de hele week in dezelfde tent rondhangt omdat je daar nu eenmaal al een te dure weekkaart hebt moeten kopen, denk ik niet dat iemand daar problemen mee heeft.

Uitspraak van lindaaatje op woensdag 29 juni 2005 om 14:56:
te dure weekkaart hebt moeten kopen,

Die worden juist door de proppers aangesmeerd...of door gogo tours...ik ben in calella en in Lloret geweest met maten zij vorig jaar in Salou geweest, tis overal hetzelfde.......we konden in lloret zo voor 5 euro disco in en uitlopen dus niets weekaart

en wie zeurt tegenwoordig nog om 5 of 10 euro als je in amsterdam 5 euro voor masterdammer betaald op het terras
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 15:39:
we konden in lloret zo voor 5 euro disco in en uitlopen dus niets weekaart

Welke dan?

Lekker belangrijk ook, ik denk dat de meeste mensen die op vakantie zijn geweest in een plaatsje als Lloret het er wel over eens zijn dat proppers ontzettend irritant zijn. Betekend niet dat het geen leuk werk is om te doen en zeker niet triest :no:
laatste aanpassing
Tjopper, Bopper, Klopper, Flopper, Propper...

Het maakt mij niet uit hoe ze genoemd worden..

Ik vind ze super Irritant..

Ze zijn idd kk-irritant. Vooral in Lloret was het niet normaal meer.

Kijk als er om de 100 meter een disco/barretje is en daar staat iemand voor de deur die vriendelijk vraagt of je misschien daar een lekker drankje wil drinken en die er ook nog ff bij zegt wie er die avond optreed luister ik nog wel naar hem. Maar in Lloret was het om de 10 meter 2 schreeuwerds naar je toe, en dan ook echt letterlijk om de 10 meter van die opdringerige kk-proppers.

Wat zouden die plaatsen zijn zonder proppers..
ze maken de sfeer op straat!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 18:30:

Hmm, wel raar dat de meeste hier een hekel aan proppers hebben :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 18:30:
Wat zouden die plaatsen zijn zonder proppers..

In Amsterdam maken ook bepaalde mensen de sfeer op straat,steeg enz en je kunt niet zeggen dat die sfeer niet gezellig is !!!

Uitspraak van GijsS. op woensdag 29 juni 2005 om 21:42:
Hmm, wel raar dat de meeste hier een hekel aan proppers hebben

Ej wazig zo vervelend zijn ze toch niet ;):P:P:P vooral die cheggen :D

Uitspraak van GijsS. op woensdag 29 juni 2005 om 17:00:
Tjopper, Bopper, Klopper, Flopper, Propper...

uitspraak van Charly and Archie :D

Ik hoor het ook alleen maar over Lloret dat ze daar zo vervelend zijn haha

Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 00:44:
Ik hoor het ook alleen maar over Lloret dat ze daar zo vervelend zijn haha

Dat lees je verkeerd, ALLE proppers zijn kk-irritant maar degene in lloret staan op nr. 1.

En proppers maken helemaal niet de sfeer op straat, ze verzieken juist de sfeer op straat en veroorzaken (on)bewust agressie bij mensen.

Als je dan toch geld wilt verdienen op vakantie wordt dan barman ofzo, dan WERK je voor je geld en je wordt gewaardeerd door de mensen.
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juni 2005 om 09:15:
Als je dan toch geld wilt verdienen op vakantie wordt dan barman ofzo, dan WERK je voor je geld en je wordt gewaardeerd door de mensen.

Werk is werk en als je het een beetje normaal houdt en mensen herkend als ze nog een keer langskomen, is er eigenlijk niemand die je echt niet mag omdat je propper bent.

Uitspraak van lindaaatje op donderdag 30 juni 2005 om 12:35:
Werk is werk en als je het een beetje normaal houdt en mensen herkend als ze nog een keer langskomen, is er eigenlijk niemand die je echt niet mag omdat je propper bent.

Dat zeg ik al in 1 van mijn reacties eerder. Er zit verschil tussen "normaal" proppen (een blaadje aanbieden en aangeven welke dj die avond draait), en het "kk-irritante" proppen (voor je neus gaan staan met 3 man zodat je niet meer door kan lopen, en maar blijven schreeuwen dat er bij hun de beste muziek/bier/vrouwen zijn).

Maar over het algemeen mogelijk ze van mij allemaal afgeschaft worden.

Wacht maar tot je zelf een keertje propper bent geweest, wedden dat het je bevalt:P

Ligt er ook aan op welke manier he..

als je ze irritant vindt dan loop je ze toch gewoon voorbij zonder ernaar om te kijken. de meesten houden het toch alleen maar bij roepen. en als ze echt vervelend doen geef je ze een stomp en dan houden ze wel op.

ikzelf heb er ook een hekel aan, maar die mensen doen hun werk ook maar. het ligt er ook aan wat voor soort mensen het zijn. sommigen zijn heel vriendelijk en willen gewoon op een leuke vlotte manier een praatje met je maken en als je niet binnen wilt komen dan respecteren ze dat. en als je een bepaalde discotheek zoekt en je vindt ze nie dan wijzen ze je even lief de weg. en ja dat was in lloret (ik geef toe, het is zeldzaam :D )
en soms is het wel handig, als ze bonnen uitdelen voor een gratis drankje ofzo. dan ga je gewoon 5 minuutjes naar binnen, je drinkt je drankje op en als je geluk hebt is het er nog leuk ook. zo nie, dan ga je door naar de volgende of probeer je eerst nog drie bonnen af te luizen (wat meestal wel lukt als je een meisje bent :p )

enne nutteloos... dat ben ik totaal niet met je eens. de uitbaters van discotheken hebben er veel baat bij. en de proppers zelf kunnen gratis op vakantie en leren elke dag nieuwe mensen kennen. waarom zouden ze het nie doen?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 21:30:

Inderdaad ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 21:30:
probeer je eerst nog drie bonnen af te luizen

Echte hollanders........
Ik vind proppers veredelde dakkeloze-krantverkopers:):D vaak zijn ze nog slecht ook in t omlullen, omdat ze het domweg niet kunnen. Sommige blijven het echt p[roberen en beginnen je te irriteren...waardeloos beroep dus

Uitspraak van Dirkjl op vrijdag 1 juli 2005 om 13:12:
Ik vind proppers veredelde dakkeloze-krantverkopers vaak zijn ze nog slecht ook in t omlullen, omdat ze het domweg niet kunnen. Sommige blijven het echt p[roberen en beginnen je te irriteren...waardeloos beroep dus

behalve als n lekker wijf t doe ;) dan vind je het niet erg haha

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2005 om 13:19:
behalve als n lekker wijf t doe dan vind je het niet erg haha

Schijn bedriegt, zo'n chicka probeert je eerst met allerlei praat binnen te krijgen, eenmaal binnen weet ze niet meer wie je bent.

In Salou liepen we een keer langs zo'n tent met zo'n propster ervoor, zegt die chica: "luister jongens, ik ben propster en ik weet dat dat kk-irritant is maar mijn hele tent hierbinnen is nog leeg, dus willen jullie me ff helpen en een biertje gaan halen binnen". Kijk, daar hou ik nog eens van, recht voor zijn raap, hebben die avond daar ook nog super gezeten.

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 juli 2005 om 14:07:
Schijn bedriegt, zo'n chicka probeert je eerst met allerlei praat binnen te krijgen, eenmaal binnen weet ze niet meer wie je bent

HAHAHAHAHAHAHA ;) zal t onthouden

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 juli 2005 om 14:07:
n Salou liepen we een keer langs zo'n tent met zo'n propster ervoor,

welke tent was dat dan
Inderdaad beetje geile praat eerst houden en vervolgens gaat ze mee en is ze pleite, maar in zo iets moet je gewoon 1 keer in getrapt zijn om er vervolgens nooit mee in te trappen...:)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2005 om 14:21:
welke tent was dat dan

Pffffft.. moet ik ff denken hoor. Zat in een zijstraat, om de hoek van de night fever geloof ik.

Echte hollanders........

ben nochtans een belg :D

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 juli 2005 om 15:36:
Pffffft.. moet ik ff denken hoor. Zat in een zijstraat, om de hoek van de night fever geloof ik.

The Night Fever :| w8 eens.. EnjoySalou bedoel je bij de rotonde

Zou kunnen. Is inmiddels al weer een aantal jaartjes geleden.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2005 om 13:19:
behalve als n lekker wijf t doe ;) dan vind je het niet erg haha

je bent op vakantie als het goed zoo dronken dat alles mooi is...dus of het een lekker weif let je niet op :D....waar je gratis drank krijgt :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 14:30:
waar je gratis drank krijgt

...dat waren wel die hollanders.......

Wat kan het mij nou een kk schelen waar je gratis drank hebt. Ik ga naar de tent die ik leuk vind en niet naar een tent waar ik 2 euro bespaar omdat ik een gratis drankje krijg.
Werkzaam bij L&M Events
je moet die proppers gewoon terug proppen met alle flyers die je al eerder gekregen hebt ;p

achja in lloret hebben we wel relaxte proppers ontmoet die nederlanders zijn wel ok.. alleen die spanjaarden en duiste gasten (mannen) ;P echt zwaar irritant (n)
laatste aanpassing

Uitspraak van Luuk | SF op maandag 4 juli 2005 om 22:12:
je moet die proppers gewoon terug proppen met alle flyers die je al eerder gekregen hebt ;p

Deze staat in mijn geheugen gegrift superleipe actie :D

als je in lloret in de hoofdstraat loopt wor je dood gegooid met flyers van proppers zwaar irritant :S

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 00:22:
je mag me uitschelden

Hou godverdomme je vieze v#ile g#re t#ring bek dicht g#kke dwaas die je er rondloopt

Ben het wel met je eens, irritant volk is het :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 22:32:
Ej wazig zo vervelend zijn ze toch niet vooral die cheggen

Hier geef ik geen antw. op :D

Ze werkte trouwens achetr de bar :D gggg

proppers zijn kansloze gasten :yes:
afschieten die gasten :o

Ik loop daar echt altijd met een grote boog omheen zo verrekte irri, bepaal zelf wel waar ik naar binnen ga argggggggg....
2wild was ook een leipe actie ;) We hadden een fles champagne gewonnen die avond gelijk ge(at) dus ging allemaal weer de goede kant op (y)

Gezocht:

Proppers m/v

voor in de gehele vakantie periode

Lijkt me eigenlijk wel relaxte job..

denk t ook

Ik werd ook een beetje gek van die proppers, toen ik met mijn vriend in Salou aan het strand lag..
Maar ach, werk is werk en als zij het leuk vinden om te doen :)
1 keer was er ook een vent die zei dat we in een villa konden gaan drinken, en daarna naar een discotheek gaan met een groep..
Had er even later wat over gelezen/gehoord dat er geen bal aan was en het helemaal geen villa, maar gewoon een doodnormaal huis bleek te zijn:/ Gelukkig waren me vriend en ik er niet ingetrapt :D
Een vriend van msn die ik ken is in Salou ook propper, is er zelfs een keertje op tv voor geweest (bij Paul de Leeuw), vind zijn verhalen die hij erover verteld wel grappig, en hij loopt dan ook alleen op lekkere wijfen af 8-) haha.
Maar goed, ze verdienen volgens mij best veel en als zij het leuk vinden om te doen.. tsja, ik stoor me er niet zo heel veel aan hoor :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 05:14:
Gezocht:

Proppers m/v

voor in de gehele vakantie periode

Ga even een nieuwe topic openen, denk opzich dat je hier niet echt veel mensen kunt scouten voor het propper zijn....

Proppers zijn maar stelletje irritante mensjes bij elkaar.. Snap niet dat het leuk is om mensen beetje te moeten smeken je cafetje in te komen:s.. Denk je echt dat er iemand na luisterd?? Ja ff dat ene gratis drankje ophalen en weer gauw wegwezen.. daarvoor doen de mensen het! Dan die mooie praatjes van die lekkere gozers erbij.. allemaal prachtig maar dat zelfde verhaaltje lullen ze de hele avond tegen 1000 anderen aan, dus beetje dom om daarin te geloven:s Als je zo graag in buitenland wil werken ga dan in een cafe werken, lekker achter de bar ofzo.. dat is pas het echte werk en nog stuk gezelliger ook! :D
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2005 om 16:35:
Snap niet dat het leuk is om mensen beetje te moeten smeken je cafetje in te komen

Ja dat is het slimste...Ik bepaal nog altijd zelf wel waar ik heen zal gaan om de nodige biertjes te nuttigen :D

Uitspraak van GijsS. op vrijdag 8 juli 2005 om 20:44:
Ja dat is het slimste...Ik bepaal nog altijd zelf wel waar ik heen zal gaan om de nodige biertjes te nuttigen :D

Neej dat weet je juist niet.....omdat je al te dronken bent voordat je het cafe ingaat :D
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2005 om 16:35:
Als je zo graag in buitenland wil werken ga dan in een cafe werken, lekker achter de bar ofzo.. dat is pas het echte werk en nog stuk gezelliger ook!

Vind achter een bar werken stuk minder leuk, vooral omdat je zelf geen tijd mee heb om te stappen en veel minder mensen ziet.

Er luisteren gelukkig nog genoeg mensen, want een discotheek maakt alleen maar gebruik van proppers, omdat de anderen het ook doen en ze zonder dus ook zonder publiek zitten...

Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 8 juli 2005 om 20:55:
Vind achter een bar werken stuk minder leuk, vooral omdat je zelf geen tijd mee heb om te stappen en veel minder mensen ziet.

Er luisteren gelukkig nog genoeg mensen, want een discotheek maakt alleen maar gebruik van proppers, omdat de anderen het ook doen en ze zonder dus ook zonder publiek zitten...

Hardstikke oneens....De mensen achter de bar zijn het visitekaartje van de discotheek of bar. Heb zelf 2 jaar in een cafe gewerkt ......Als mensen in de gaten hebben dat het personeel er zin in heeft. Dan maar geen tijd voor een praatje met een dronken nederlander en met een zweedse slet.....maar wel een topavond er van maken in je desbetreffende cafe
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2005 om 20:59:
Dan maar geen tijd voor een praatje met een dronken nederlander

Je hebt het hier toch niet over mij he :D gggg

Uitspraak van GijsS. op vrijdag 8 juli 2005 om 21:02:
Je hebt het hier toch niet over mij he :D gggg

Verklap nu niet dat je stiekem toch wel drinkt.....Ranja de magic word