Partyflock

Forumonderwerp · 788483
Zit nu Oprah Winfrey te kijken. Gaat over drugsverslavingen. Kwam net ook Chrystal Meth voorbij. Heb al even gezocht, hier op PF maar is weinig over te vinden. Schijnt super verslavend te zijn.
Dat meisje is 13 dagen wakker geweest en om de 20 minuten inhaleren. Is ook makkelijk te maken.

Iemand ervaring met deze drugssoort?
Meth heeft ook een voordeel:

For some this could result in obsessive cleaning or tidying, but for many the biggest bonus is the sense of sexual liberation which can result in mad, abandoned sex for hours - sometimes days - on end. :P

Whaaaaaaaaaaa Dagen sexen....:D

http://www.drugsbase.com/artikel.asp?artikel=4178&admin=
laatste aanpassing
Uitspraak van Psychisch op vrijdag 24 juni 2005 om 17:56:
daar heb ik geen meth voor nodig ^^

Tja, 84 uur achter elkaar....moet zeker te doen zijn zonder een of ander hulpmiddeltje...:frusty:
Uitspraak van No Excuse op vrijdag 24 juni 2005 om 17:32:
ja maar methamphetamine is toch ook gewoon te snuiven

dan is het minder heftig en dus ook minder verslavend lijkt me
Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op vrijdag 24 juni 2005 om 19:27:
dan is het minder heftig en dus ook minder verslavend lijkt me

dus snuiven is verstandiger!!!
ik had het kunnen weten he, snuiven roeleert B)
meth dastoch vandie zéér verslavende troep waarvan je lichamelijk sneller naar de tering gaat dan van heroine ofzo..
zijn in amerika wel veel mensen aan verslaafd.. ben t hier nognooit tegengekomen gelukkig:)
tja heb ook gezien bij reportage en oprah, wel kk zooi, hopen dat die meth niet deze kant uit kom, van peppoes word je al rot genoeg, meth zou ik nooit nemen, stik gek.... het is niet aan te raden volgens mij...