Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 13:25:en je moet je mond houden tijdens de bondage van Jet......hoor ik net...
onthouden he
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 13:49:ik stop liever een vibo in je hol
*gaat gauw op een stoel zitten*
Gek Zeg!!
maar gebruik die vibo liever Zelf
dat ziet Djin ook veeeeeeeel liever hoor!! jaja!!
Djin vind het ook leuk om dr mee te spelen enzo....af en toe es stiekum aanzetten.....of *oeps* in een ander gaatje proppen...*plop*
jaja,dat ziet Djin wel zitten whehehee.....tongetje dr bij en spelen maar........
dat kan nog laat worden!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 13:59:dat ziet Djin ook veeeeeeeel liever hoor!! jaja!!
Djin vind het ook leuk om dr mee te spelen enzo....af en toe es stiekum aanzetten.....of *oeps* in een ander gaatje proppen...*plop*
jaja,dat ziet Djin wel zitten whehehee.....tongetje dr bij en spelen maar........
dat kan nog laat worden!
dammm
pfff ff afkoelen
ja kom op..........ik mag dan van ranzige taal houden maar ik vind het nog veel leuker om andere dingen te doen met mn mond.....en het liefst tot er gekreund word en met bekken word geschokt!! ah yeah........
das pas fucking geil...........
kutzooi, ik moet ook ff ergens een bak ijswater gaan zoeken denk ik........
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 14:07:ja kom op..........ik mag dan van ranzige taal houden maar ik vind het nog veel leuker om andere dingen te doen met mn mond.....en het liefst tot er gekreund word en met bekken word geschokt!! ah yeah........
water is niet koud genoeg in dat zwembad
word ook liever gelikt genomen e.d. dan er alleen maar over te praten
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 14:29:*rent nu heel hard op zoek naar bakken ijs om het zootje hier af te laten koelen
te laat..........ik ben op dreef!
oke.....dikke hint?
wie heeft dr zin om es lekker tot gillens toe aan verwend te worden?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 14:35:WTF ik ben pleite.........
ik ga echt ff afkoelen..........
waar is dat zwembad??
almere
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 14:36:whahahaha de FazantenDreef 76!!
hey de masjol...moppie......
weet alleen de spectrumdreef te vinden