Partyflock

Forumonderwerp · 788058

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er word wel eens gezegd : alles wat gebeurd in je hele leven gebeurd met een reden voor later!

wie geloofd daar in ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mededeling als beheerder:

okee, zo wel weer genoeg lol gehad met die smiley

(en laat ik t niet ergens anders tegenkomen, anders prop ik die pompoms ergens waar de maan nooit schijnt :[ )

Staat nix over in het beleid, DSW! :s

Beetje zielig om daar een waarschuwing voor te geven natuulek! :Z

beter lezen:

Serieuze topics dienen ook zo behandeld te worden. Het onzin en humor forum is voor nutteloze/grappige en onzinnige replies. In de andere subfora mogen ook serieuze zaken besproken worden op serieuze toon. Ga je evengoed daarin onzin posten dan riskeer je een strafpunt

bovendien, als een admin zegt "nou is t genoeg geweest" moet je gewoon niet tóch ff doorgaan ...toch? ;)

en als je t met een waarschuwing niet eens bent: helpdesk@partyflock.nl
(hoewel je natuurlijk altijd t risico loopt dat ze t daar dan als provocatie zien ipv alleen maar "ongewenst" :[ )

DSW
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
ik geloof er wel in:)snap alleen niet waarvoor je eerst zoveel moet meemaken voor je echt gelukkig bent:s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Paralizer op zaterdag 25 juni 2005 om 16:43:
bovendien, als een admin zegt "nou is t genoeg geweest" moet je gewoon niet tóch ff doorgaan ...toch?

Beetje depressief ofzo? :s
Waarschuw beheerder
:cheer: blijkbaar rooieeeeeeeeeee
Waarschuw beheerder
donateur
lekker duidelek weer! :yes::no:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja best wel, had niet anders verwacht eigelek! :P
Waarschuw beheerder
donateur
niet dan? :cheer: