Partyflock
 
Forumonderwerp · 787688
Werkzaam bij Screw U Events
Werkzaam bij Cube
Artiest Catastrophy


volgens de reclame op MOH radio moet Masters of Hardcore op 8 oktober een super feest gaan worden...
ze zeggen dat de acts, lichtshows enz enz beter worden dan op welk feest dan ook. er zal geen sound limiet zijn en zal gehouden worden in "The Hardest Location In Europe"
meer informatie geven ze 1 juli vrij op www.mastersofhardcore.nl

veel belovende woorden maar zouden ze het dit keer waar kunnen maken?:/ ik ben benieuwd...
en wat zal dan "The Hardest Location In Europe" zijn?
laatste aanpassing
in het boekje van event travel dat je bij defqon kreeg staat dat je vip kaarten kan winnen als je zo'n bus met zoveel mensen kon regelen voor masters of hardcore en wat staat er achter: in thialf heerenveen


hoop niet dat het waar is :(
Uitspraak van :yes: ramona :yes: loves the dj op donderdag 23 juni 2005 om 11:53:
in het boekje van event travel dat je bij defqon kreeg staat dat je vip kaarten kan winnen als je zo'n bus met zoveel mensen kon regelen voor masters of hardcore en wat staat er achter: in thialf heerenveen

dat was een fout van event travel is als het goed is al gecorigeerd
 
Uitspraak van Bass-D op donderdag 23 juni 2005 om 02:30:

Ja daar hebben we wat aan Mr.D :P
Ik hoop dat ik nu eindelijk keer geen belangrijke wedstrijd heb zodat ik ook keerdie naar MOH kan..
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 16:14:
Volgens mij las ik iets over dat t in spanje is...maar dat kan ook n ander moh feest zijn...

zoude niet veel nederlandse bezoekers trekken denk k :\
dat is een ander moh feest :S
Artiest BeeVee
outblast gaf aan dat het geen thialf, beursgebouw of sportpaleis zou zijn.

geen sportpaleis?! hmmm nou begin ik wel benieuwd te worden :jaja:
haha zat net in de uitzending bij MoH radio!

ik vroeg nog waar t gehouden wordt, maar ze lieten niks los.

het was iig net zo groot als Thialf en er was geen geluidslimiet omdat er geen huizen in de buurt liggen!

ik vroeg zo: is t niet t sportpaleis?
hij zo: ik zeg niks, k zeg alleen dat het the hardest location of Europe is.

k ben benieuwd!
Alsof sportpaleis zo'n hard geluid heeft :/ ...

Laatste keer dat ik er was (Global Hardcore Nation) stond t geluid daar zo zacht dat je met elkaar kon fluisteren :|

Of zouden ze misschien met 'Hardest' bedoelen dat het gebouw de hardste gewapend-beton muren van Europa heeft :yes:
 
Uitspraak van >> ** Mr.Nice ** << op woensdag 22 juni 2005 om 15:44:
Turbinehalle 🇩🇪?

meest logisch.

maar ik ga er toch niet heen, de hele avond dezelfde hitjes te horen lijkt me niks.
In de mooie Westfalenhallen in Dortmund toch? :D
Oprotten met die moh rommel
ze zeggen elke keer dat beter wordt
geloof er geen reet meer van
 
Sporthallen Zuid
Uitspraak van Tha Clown op donderdag 23 juni 2005 om 23:55:
Of zouden ze misschien met 'Hardest' bedoelen dat het gebouw de hardste gewapend-beton muren van Europa heeft

haha (Y)
 
MOH moet gwoon in het beursgebouw worden gehouden wnat vorig jaar herenveen was kk poepsooi zonde van je geld is dat om nara herenveen te gaan:S eindhoven dara moet het gehouden worden...en in spanje word het niet gehouden weet het wel zer een ander MOH feest is dat
laatste aanpassing
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
:x

hoe verrast de mensen gaan worden als ze daadwerkelijk die locatie binnenkomen lopen met het geluid aan :9
Geluid in de HMH kan heel hard, alleen in Nederland mag het gewoon niet (je ziet ze de laatste tijd steeds vaker lopen, die irritante mannetjes met die dB-meters). Bovendien zijn locaties als HMH, (en ook Turbinehallen) gewoon te klein voor een MOH.

Ik denk dat 't ergens over de grens wordt in Duitsland. Geen idee waar..
laatste aanpassing
 
Artiest {SHOWLIST artist 22202, 44097}
Het hardste geluid wat ik tot nu toe meegemaakt heb is in het Tarm Center Köln, dat geluid was zo hard dat je af en toe naar werd van de pijn in je oren in een aantal zalen :P

Verder zal het me aan me reet roesten want ik ga toch niet :)
laatste aanpassing
Uitspraak van Endonyx op vrijdag 24 juni 2005 om 15:48:
hoe verrast de mensen gaan worden als ze daadwerkelijk die locatie binnenkomen lopen met het geluid aan

Ik zou inderdaad *bijna* gaan, alleen om al die beteuterde kinderkopjes te zien als ze merken dat het geluid op thialf-volume staat :yes: :9
ga je beteuterd uitkomen idd maar niet door wat jij denkt...

ben zelf 1 keer in die locatie geweest :| dat was echt te gek voor woorden :9
Ik zou inderdaad *bijna* gaan, alleen om al die beteuterde kinderkopjes te zien als ze merken dat het geluid op thialf-volume staat

wat denk je nou zelf, een organisatie als AoD begaat echt niet nog eens zo'n fout want gaat ze heel veel bezoekers kosten.

ik geloof wel dat ze dit keer echt een super harde lokatie hebben :jaja:

Tarm Center is voor mij t hardste geluid dat ik heb meegemaakt en dat was echt niet normaal!!!

he Endonyx je kunt toch wel zeggen in welk land t is? :-P
laatste aanpassing
 
moh is in thialf

wil je weten hoe ik het weet

voor de mensen die naar defqon zijn geweest hebben aan het einde van het feest allemaal flyers gekregen jah

en er zit er 1 tussen met busreizen naar feesten
en er staat, als je een bus met 50 mensen erin krijgt krijg je 2 VIP-kaarten voor moh in thialf
als je die bus volkrijgt voor dominator

moet je maar eens kijken
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 17:49:
moh is in thialf

wil je weten hoe ik het weet

voor de mensen die naar defqon zijn geweest hebben aan het einde van het feest allemaal flyers gekregen jah

en er zit er 1 tussen met busreizen naar feesten
en er staat, als je een bus met 50 mensen erin krijgt krijg je 2 VIP-kaarten voor moh in thialf
als je die bus volkrijgt voor dominator

moet je maar eens kijkenlaatste aanpassing 24 juni 2005 17:49

Ik heb al een tijdje zitten kijken maar zie nog niets hoor ;)

Als je de draadjes hier een beetje volgt kon je lezen dat het een fout van Eventravel was. Zoals eerder door Outblast gemeld werd is het niet in het Thialf en ook niet in Beursgebouw....

En waar dan wel? Nog ff geduld met zijn allen...info komt er snel aan ;)
over een weekje weten we t allemaal:)
MOH is zeker niet in het Thialf:no:
ze hadden een contract met Thialf voor 2.5 jaar maar wat ik gehoort heb is die verbroken door MOH...
 
Uitspraak van BeeVee op vrijdag 24 juni 2005 om 17:48:
wat denk je nou zelf, een organisatie als AoD begaat echt niet nog eens zo'n fout want gaat ze heel veel bezoekers kosten.

Volgens mij hebben ze die fout al twee keer begaan, keer ervoor in Thialf was het kut geluid, de keer erna zou er wat aan gedaan worden en was het, na zover ik gelezen heb, weer huilen met de pet op hehe

Eerlijk gezegt kan MOH denk ik een hoop flikken voordat het bezoekers zal gaan verliezen...

Maar ze zullen het nu wel voor mekaar hebben denk ik, ze adverteren niet voor niets met de hardste lokatie in Europa
laatste aanpassing
Uitspraak van Endonyx op vrijdag 24 juni 2005 om 17:42:
ben zelf 1 keer in die locatie geweest dat was echt te gek voor woorden

Als je het al weet ... meld het dan ook fff welke lokatie het is :s ...

Ben namelijk wel erg benieuwd wat AoD de 'Hardest Location In Europe' vind ... ik kan er namelijk slechts 3 bedenken (allemaal in Duitsland), waarvan ik er 2 te klein acht voor een MoH (Area 51 en Turbinenhalle :kwijl: ), en 1 nog nooit ben geweest (Tarm Centre) .... Lokaties met een harder geluid ken ik niet :no:
 
ik weet niet wat jullie besield maar geluid was in­ de main goed behalfe achterin niet maar voorin en­ midden was et lekker boven in de terror zaal was ­niej egt supper een 5 en de early geef ik een 7 om­dat er zown vaag sfeertjuh hing en het geluid rede­lijk was ;)

stelletjes meelopers met jullie GEL­UID gvd geluid is geluid

jullie lopen te veel f­eesten af dan gaat je gehoor achteruit ;) :jaja:
­

greetzz de airco alias geluid

www.GELUIDKENNOOITHARDGENOEGVOORMELOPERSWANTZEHOORENTOGNIKS.GELUID
laatste aanpassing
 
Uitspraak van RichyRich op vrijdag 24 juni 2005 om 15:32:
Amsterdam Arena

(Y)Yea DuDe:d Ook Nog Echt OOk(Y)......:bounce:
K ben benieuwd wat het wordt!!
Eerst 1 oktober lker 5 min van me huis (project hardcore.nl in Zmeer silverdome)
En de week daarna MOH!! :P
K hoop dat ze inderdaad kunnen waarmaken wat ze allemaal van plan zijn!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 10:58:
stelletjes meelopers met jullie GEL­UID gvd geluid is geluid

Niet mee eens :no:
Ondanks je een feestje zelf maakt,
is geluid toch wel 1 v/d factoren die een feestje heel veel extra kan geven vind ik!

Lekker voor die stack woofers gaan staan en je voelt de bass door je lichaam gaan B)
1 worden met de muziek :kwijl:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 10:58:
jullie lopen te veel f­eesten af dan gaat je gehoor achteruit

:no: Gelukkig niet dankzij m'n alpine's :D
Uitspraak van Harder&Harder op zaterdag 25 juni 2005 om 13:43:
Ondanks je een feestje zelf maakt,
is geluid toch wel 1 v/d factoren die een feestje heel veel extra kan geven vind ik!

vind ik ook:yes:
Uitspraak van Harder&Harder op zaterdag 25 juni 2005 om 13:43:
Ondanks je een feestje zelf maakt,
is geluid toch wel 1 v/d factoren die een feestje heel veel extra kan geven vind ik!

Lekker voor die stack woofers gaan staan en je voelt de bass door je lichaam gaan
1 worden met de muziek

helemaal mee eens. in het thialf mis je dat gewoon :yes:
ik denk nog steeds A'dam ArenA mja of dat hard is is een andere vraag....
laatste aanpassing
Uitspraak van Kill 'Em All op zaterdag 25 juni 2005 om 14:54:
ik denk nog steeds A'dam ArenA mja of dat hard is is een andere vraag....

ja die geruchten heb ik ook gehoort..
ze kunnen het wel hard maken denk ik:yes: kijk maar naar Sensation, qwa geluid veel beter dan Thialf...
 
zal wel niet in nederland zijn anders hadden ze toch gewoon neergezet Hardest Location In The Netherlands
Uhhhhhh Het FEC EXPO CENTRE misschien in Leeuwarden
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 12:29:
zal wel niet in nederland zijn anders hadden ze toch gewoon neergezet Hardest Location In The Netherlands

masters is al in zwitserland geweest en word dit jaar ook nog in spanje gehouden maar dat is niet de masters die bedoeld word 8 oktober. ik ga er van uit dat het wel in nederland gehouden word... maarja we zien het wel;)
Hahahaha als het weer word gehouden in Thialf dan kan MOH het wel voor de rest van z,n mooie jaartjes de bezoekers vergeten :D :D want 8 van de 10 mensen zeggen allemaal (waaronder ik ook ) dat het geluid gewoonweg KUT was in thialf !! tot 2 x toe zelfs :no: slechte zaak MOH :@
Ik hoop dat ze het in duitseland gaan houden want das nie zover weg vanuit twente :D wuhahaha :P
 
Ik hoop dat ze het in duitseland gaan houden want das nie zover weg vanuit twente wuhahaha

Wel als het in Tarme Centre of Turbinnenhalle wordt gehouden en ik hoop dat het daar is, want zijn eg vette locaties!!!
 
zeggen ze niet altijd dat het mooier beter en harder wordt?
 
weet je wat een stunt zou zijn?

platte zaal 8)
:-o

Zeker :9


Maar ik heb totaal geen idee.. Het zou ongeveer even groot zijn als Tialf.. Duz ik denk een aantal hangaren ofzo...

Geen flauw idee hoor ik binnenkort wel :P
C O N D O R C I T Y ?