Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ja met die pikwicks tafels dino top tent was het
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 11:12:Sterf gewoon met je nutteloos topic
er wordt gewoon iets gevraagt jah antwoord fatsoenlijk of antwoord gewoon niet man zielige
ik ben er zeker van overtuigt dat ajax kampioen wordt ajax heeft tenslotte de beste jeugd dus ook de beste toekomst
AJAX KAMPIOENE
PSV word komend seizoen weer kampioen 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 13:08:er wordt gewoon iets gevraagt jah antwoord fatsoenlijk of antwoord gewoon niet man zielige
ach kerel hou je bek zelf man.. stomme idiote topics.. met je ajaks kampioen dat is onmogelijk want er word maar 1 club kampioen volgend seizoen en dat is Feyenoord!!
Heey mensuh
Ik ben dus patrick..
ben inmiddels al weer 20 jaartjes oud..
Woon nu in Sint Annaparochie... heb gewoond in s'gravendeel en barendrecht..
Ik doe de opleiding onderwijsassistent en volgend jaar de PABO..
als je nog meer wat wilt weten..
dan moet je het me vragen
groeten van patrick
Ik ben dus patrick..
ben inmiddels al weer 20 jaartjes oud..
Woon nu in Sint Annaparochie... heb gewoond in s'gravendeel en barendrecht..
Ik doe de opleiding onderwijsassistent en volgend jaar de PABO..
als je nog meer wat wilt weten..
dan moet je het me vragen
groeten van patrick
Het grote lachen is al begonnen, ga je studenten in de toekomst maar van die indianenverhalen vertellen...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 09:37:De meest nuttelose figuur van de dag!
Je hebt zelfkennis
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 09:51:Denk ook wel dat Ajax kampioen wordt..
Als ze nie winnen op het veld, dan winnen ze zeker met TIFOSI!!!!!!
Whahahaha, met tifo jaa toch.. Droom lekker verder joh misschien aan de binnekant van je ogen dat ze met tifo de beste zijn, maar als je ze weer open doet dan niet meer