Partyflock

Forumonderwerp · 787510

Ik had bij defqon een aantal pillen op terwijl ik thuis heel veel stress had en ergens anders niet. Ik ben nu thuis en heel de serotine is uit me hersenen en ik ben zwaar depri daardoor. Weet er iemand een andere oplossing om die serotine snel weer aan te maken. Chocolade is niet in huis daar wordt et ook door aangemaakt.
dan moet je eigenlijk nog 1 keer proberen en dan met n originele HD of mitsuh. dan voel je je top en heb je denk ik niet die zware na kater want zo erg als jij hebk t echt nog nooit gehad

heb geen kater :S merk niks alleen dat ik niks lief vind of niks leuk :S meer niet.
ah de passieve liefdes modus. morgen ben je ervan af:D

ik hoop et ik heb veel gebruikt in me leven echt veelste veel heb ook een soort verslaving gehad een aantal jaar terug ben er gelukkig van af daarom laat ik er elke keer een tijd tussen voor ik weer gebruik om niet op et oude pad terug te komen.

Maar dit heb ik nog noooit meegemaakt zo gek

Ik denk dat de bananen beginnen te werken ik voel et gewoon in me hoofd haha :D snelle spijsvertering heb ik. Heb weer meer zin om iets te doen dus komt goed.
weet je wel cker dat t komt door de pil? is t niet n samenloop van omstandigheden? dat je je bagger voelt, n pil neemt en vervolgens denkt dat alles weer koek en ei is? want als je al fucked up bent en je krijgt de nakater...weenie of je je dan happy voelt. ligt dan nie aan de pil

Idd 5-HTP of L-tryptofaan. Die tweede werkt bij mij ernstig goed! Had na defqon voor het eerste totaal geen kater, zelfs vandaag geen dipje! Maar ja kan ook door andere factoren gekomen zijn zoals alle lieve mensen die ik op defqon ontmoet heb :)

Uitspraak van Busty. op dinsdag 21 juni 2005 om 21:54:
weet je wel cker dat t komt door de pil? is t niet n samenloop van omstandigheden? dat je je bagger voelt, n pil neemt en vervolgens denkt dat alles weer koek en ei is? want als je al fucked up bent en je krijgt de nakater...weenie of je je dan happy voelt. ligt dan nie aan de pil

Ik denk dat de omstandigheden et erger maakt dat dipje
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 22:08:
Ik denk dat de omstandigheden et erger maakt dat dipje

Dat sowieso. Je bent veel gevoeliger voor negatieve gedachten. Als je je zelf een beetje weet te sturen en positief probeert te denken, scheelt dat heel wat meer dan die bananen eten, hoor :-) Probeer 't maar eens. En ga gewoon lekker vroeg tukken zo, in je slaap wordt serotonine aangemaakt m.b.v. die bananen die je net naar binnen hebt gewerkt :-)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 21:37:
moest ik er 6 naar binnen gooien et is niet leuk meer die rotzooi bij defqon had ik et dubbele

:frusty:

ja ik weet et dat was ook dom maar ik voelde gewoon niks :S dat was et vage eraan. Ik slik voor het gevoel en niet om stoer te doen met kijk ik slik net als veel. En als ik niks voel pak ik er een bij maar et viel me gewoon op dat ik heel veel moest pakken om iets te voelen dat wou ik ermee zeggen

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 21:15:
Ik had bij defqon een aantal pillen op terwijl ik thuis heel veel stress had

Tsja, is vragen om problemen hè !

Je moet ook goed uitgerust zijn, goed gegeten hebben, en het belangrijkste, goed gehumeurd !

Drugs pakken om stress te vergeten is dus echt fout !

Masturberen helpt ook (Y)
antidepressivia...kreeg muh oma ook toen ze depressief werd
maarjah ken t zomaar krijguh

Typisch dinsdag dipje idd :S

( Maandag is btw ook zo'n kutdag :/ )

Konden we die maar overslaan :(

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 21:15:
Ik had bij defqon een aantal pillen op terwijl ik thuis heel veel stress had en ergens anders niet. Ik ben nu thuis en heel de serotine is uit me hersenen en ik ben zwaar depri daardoor. Weet er iemand een andere oplossing om die serotine snel weer aan te maken. Chocolade is niet in huis daar wordt et ook door aangemaakt.

Wat een giller :X
Gebruik dan ook niks , idoot
zegt de man die nooit slaapt:P
ow my god!!! god bestaat!! de perfecte vrouw!!
gewoon zo weinig mogelijk nemen.. en anders wat st. janskruid dat helpt ook (y)

gewoon naar de reformzaak en een pot l-tryptofaan halen, zitten 60 capsules in en is van het merk Orthica.

gedurende 2 dagen elke avond een half uurtje voor je gaat slapen 1 capsule nemen met wat vruchtensap, na 2 dagen voel je je echt beter. potje kost wel 20 euro maar werkt meteen.:D

tryptofaan is een aminozuur dat niet alleen in verschillende aminozuurproducten zit maar ook als los aminozuur verkrijgbaar is. L-Tryptofaan is een aminozuur dat in de hersenen werkzaam is en begeleid door een primaire (enkelvoudige) suiker wordt het beter opgenomen dan wanneer het in samenspel met andere aminozuren bij de cel aankomt.

niet langer dan 3 dagen gaan gebruiken, dan word je er juist moe van, l-trypto werkt namelijk ook in op je slaapritme, na een weekend xtc neem ik altijd op maandagavond 1 capsule( niet eerder anders zit er nog xtc in je bloed en dat werkt dan verkeerd met trypto)
depressief werd ik in t begin ook, maar sinds ik 2x een capsule slik heb ik nooit ergsn meer last van
laatste aanpassing
Iets wat ook helpt is veel sporten, langer dan een half uur hardlopen of fietsen, whatever. Dan maakt je lichaam endorfine aan, dit werkt op je dopeamine-systeem en zorgt dat je een licht opgewekt gevoel krijgt. Het helpt iig om het kasplantjes gevoel te verminderen.
Nouu ik heb in een korte tijd er ook wat behoorlijk doorheen gejaagd en ik zit nu aan anti depressiva pilluh:( lexapro.. ik heb ook een ernstig te kort aan die serotonine maja kan iemand mij wat vertellen wat me verder kan helpen..? ik word zo suf van die lexapro

zie mijn berciht, maar ik weet niet of je wel l-tryptrofaan mag hebben in combinatie met anti deppresiva.. overleg ff met je huisarts..

ook je helemaal klem eten aan allerlei fruit is echt heel goed voor je, appels, meloen, peren ananas, etc.....
zitten veel stoffen in die helpen om rommel sneller uit je lichaam te verwijderen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 21:32:
6 bananen op

:/

verstandig (y)

koop dan 5-HTP pillen bij de smartshop, 6 bananen eten is echt zwaar slecht voor je

Oke vandaag al wat blijer geworden :D et gaat de goede kant op 8) heb vrij van mijn werk (stress) :D:D
6 bananen eten is echt zwaar slecht voor je

zoveel dingen zijn slecht voor je!!!

:D

Brain-mood: klik hier voor info

Zelf geen ervaring mee btw, maar zit er wel aan te denken om aan te schaffen. Iemand ervaring met dit supplement?
laatste aanpassing
Uitspraak van [WBS] Joker.one op woensdag 22 juni 2005 om 12:08:
zoveel dingen zijn slecht voor je!!!

das waar ;)
maar die slechte dingen zijn leuk om te doen :9
6 bananen eten zorgt voor verstoppingen en dat lijkt me nou toch echt niet prettig

Uitspraak van Henriette(F) op woensdag 22 juni 2005 om 10:29:
kan iemand mij wat vertellen wat me verder kan helpen..? ik word zo suf van die lexapro

Ik denk stoppen met de anti-depresiva ? Per slot van rekening hebben deze dezelfde werking als xtc, wat ooit is uitgevonden als....anti-depresiva !

zowiezo als je er suf van word, lijkt me de dosering te hoog....

moetj maar geen 8 pille slikke met die warmte :)

Sporten helpt ook :)
Seroxat kuurtje beginnen, ff naar de huisarts gaan. en een tijd geen pillen of andere drugs (alcohol) meer doen. Ook wat oxazepam bij vragen, word je rustig van :p
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 15:55:
zowiezo als je er suf van word, lijkt me de dosering te hoog....

Nee, want ik heb al de laagste dosering .. 5 Mg per dag en dat is het minimum. Fruit eten doe ik zo en zo al:D Maar als ik gestresst raak dan ist ook helemaal mis... En ik kan nu eerst niet stoppen met dat, want ik moet dit jaar hale met school, en als ik die medicijntjes niet heb ga ik naar het vmbo terwijl ik op gymnasium zat:| Drugs verneukt meer dan je lief is:P Kzal er wel aan moete wennen denk ik:S maja bedankt in ieder geval ;)
jjajajaja zo puur mogelijke chocolade

ook al smaakt t dan echt neit

Koolhydraten eet helpt volgens mij ook. Maaltijden met veel koolhydraten en weinig eiwitten stimuleren de aanmaak van het enzym tryptofaan in de hersenen waardoor de synthese van serotonine bevorderd wordt

Uitspraak van No Excuse op woensdag 22 juni 2005 om 12:00:
koop dan 5-HTP pillen bij de smartshop

Werkt prima, gebruik ik ook altijd
O,ja btw het is serotinine :D
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 13:21:
O,ja btw het is serotinine :D

eindelijk haha. vroeg me al af hoelang t zou duren
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 13:21:
O,ja btw het is serotinine

serotonine toch?
shit haha ja dat laatste maar was vast typfout

Ja jezus wat dom maak ik zelf ook een typfout! haha
laatste aanpassing
het is serotonine, als je het snel wilt bijvullen, (snel in de zin van een week ofzo) moet je veel isotone frisdranken drinken, AA Extran enzo en veel fruit eten of van die fruitshakes drinken, je kan voortaan naar de smartshop gaan en after-E pillen halen, die werken ook goed...

h0oi

owjah... druivesuiker (Y)
laatste aanpassing