Partyflock

Forumonderwerp · 787479
502x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Sinds gisteravond is een van mijn katjes zoek, echt zooooooooow kut....... :'(
Iemand nog iedeeen voor wat je allemaal nog kunt ondernemen dan??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaantjuhJazzlynn op dinsdag 28 juni 2005 om 13:25:
ik had ook zelf ooit 2 witte katten waren ineens weg
2 dagen later stonden ze in de krant met gevonden een witte kater en een witte poes
ik naar dat asiel en waren ze er ineens niet meer nee hebben ze zeker veel geld voor gevangen

Heb mn katje ook uit t asiel en word altijd bijgehouden naar wie de katten zijn gegaan.....aanpakken die hap !
Katten kunnen ze niet zomaar wegdoen !

Waarschuw beheerder
mindzje> jaaa gelukkig wel! het is wss al 3 keer gebeurd maar steeds teruggevonden :D alleen de laatste keer had ie de kussentjes van zn pootjes kapot en zn bekje was kaal :S

maar hij heeft het tot nu toe goed doorstaan :D
ga binnenkort maar iets voor het hek van het balkon vlechten ofzo, dat beest vindt het nog steeds erg interessant bij die rand naar beneden :S
Waarschuw beheerder
Hij was toch mee naar Defqon?
[img cacheid=000937e3001a4bbf0b1a84461a00d220b9]https://photo.partyflock.nl/images/37413/thumb/171151.jpg[/img]
heb je m daar niet achter gelaten?

Nee, dat kan niet :no:

Das mijn kitty
(L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 13:49:
mijne is nog steeds wegdierenambulance,asiel gebelt,briefjes opgehangen..kan wel janken

Begrijp hoe je je voelt!! Maar je moet hoop blijven houden hoor :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 18:28:
mindzje> jaaa gelukkig wel! het is wss al 3 keer gebeurd maar steeds teruggevonden alleen de laatste keer had ie de kussentjes van zn pootjes kapot en zn bekje was kaal

Bij Pino was ook een van zn kussentjes stuk....maar komt vast wel weer goed :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 11:08:
Zo erg als je nie weet wat dr met dr is....bedoel je hebt mensen die een kat aanrijden (hoop echt niet dat dit t geval is) maar die nie eens ff stoppen ofzo om te kijken hoe t met t diertje gaat

Heb ik ook es gezien, toen zijn we gaan helpen en hebben we de dierenambulance gebeld....t was zo ontzettend zielig :(
Die heeft t ook niet meer overleefd....de druk in zn hoofd was zo groot geworden dat zn oog eruit "plopte"....:S BAH!!!!
Degene die m had overreden was ook doorgereden echt zoooo fout!!
Waarschuw beheerder
Poesje is gevonden

slotje dus ;)