Partyflock

Forumonderwerp · 787242
5484x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Iemand ervaring mee ?? :P

[img width=126 height=197]http://www.a-part.nl/images/products/bional_appelslank126-197.gif[/img]

Te gebruiken bij
Afslanken, waarbij het hongergevoel vermindert.

Eigenschappen en invloed
De appelazijn in AppelSlank® Xtra ondersteunt de vetstofwisseling. Doordat de opname van vetten uit het voedsel wordt beïnvloed, kunnen deze vetten niet worden gebruikt voor de energievoorziening. Hierdoor spreekt u de eigen vetreserve aan. Daarnaast wordt extra lichaamsvet verbruikt doordat de citroenzuurcyclus, nodig voor energieproductie, wordt gestimuleerd. Verder bevordert AppelSlank® Xtra de darmwerking en helpt het bij een betere darmpassage. Dit ondersteunt de vetstofwisseling.

De chroomnicotinaat zorgt ervoor dat het verlangen naar snoep en iets zoets vermindert.

Naast de nodige vitamines bevat AppelSlank® Xtra nog selenium, een antioxidant ter verzorging van spieren, hart en bloedvaten. U merkt het verschil, u kunt afvallen en toch fit blijven.

Samenstelling per capsule

500 mg appelazijnextract (BN 216*) (Malus silvestris)
5 mg Vitamine E (als dl-alfa-tocoferolacetaat / 50% ADH)
1,5 mg Vitamine B6 (als pyridoxinehydrochloride / 75% ADH)
1,2 mg Vitamine B1 (als thiaminenitraat / 85% ADH)
1,2 mg Vitamine B2 (als riboflavine / 75% ADH)
100 mcg chroom (als chroomnicotinaat)
100 mcg foliumzuur (50% ADH)
50 mcg Seleen (als seleniumgist)
1,0 mcg Vitamine B12 (als cyanocobalamine / 100% ADH)
ADH = Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid.

* BN = Een voor BIONAL vervaardigd en gestandaardiseerd extract.

Aan AppelSlank® Xtra zijn geen gluten of lactose toegevoegd.

Hulpstoffen
Maltodextrine, plantaardige olie, gelatine, lecithine, glycerol, sorbitol.
Kleurstoffen: ijzeroxide, titaandioxide.

Gebruiksaanwijzing
1 maal daags 1 capsule een half uur vóór de hoofdmaaltijd met +/- 200 ml water innemen (in een normaal voedingspatroon). Indien gewenst kan er bij een tweede calorierijke maaltijd op dezelfde dag nog 1 capsule een half uur vóór de maaltijd ingenomen worden. Aanbevolen dosering niet overschrijden. Het is belangrijk om voldoende water te drinken (2 tot 3 liter per dag).

Waarschuwingen
Buiten bereik van kinderen houden.
In zeer zeldzame gevallen kan er overgevoeligheid voor één of meerdere bestanddelen bestaan.
Er zijn geen aanvullende richtlijnen bij het gebruik van AppelSlank® Xtra bij kinderen, ouderen of speciale consumentengroepen.

Combinatie met andere middelen
Over combinaties van AppelSlank® Xtra met andere middelen is niets bekend.

Inhoud en adviesprijs
Verpakking met 40 capsules: € 12,50

Ik ga het morgen kopen en testen :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Van maatje 40 naar een maatje S dat nog te groot is? Das wel heel wat verschil...

Ga er van uit dat die maat S die ik pastte ruim uit viel. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -SHE-DEVIL- op zaterdag 9 juli 2005 om 20:33:
Ga er van uit dat die maat S die ik pastte ruim uit viel.

Hahahaha...

Mja maten klopen sowieso voor geen meter af en toe... De ene keer kan ik maat 36 aan de andere keer is maat 40 nog te klein...Vaagheid

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb inderdaad ook geen vaste maat ofzo,is altijd anders !
Waarschuw beheerder
Hahaha, klopt, maar één ding is zeker. De broeken die ik had VOOR ik afgevallen ben zijn me nu allemaal veel te groot.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 15:12:
en ik val potverdedriejandubbeltjes nog niet af...

Wat valt er af te vallen dan?
:o
Je ziet er hardstikke goed uit!!!

Waarschuw beheerder
donateur
updateje afvalperikelen?
Waarschuw beheerder
donateur
Kheb in me topjes meestal gewoon 36 omdat ik niet veel van boven heb.. me broek had ik eerst altijd 36, en nu 38 en heeeel soms 40

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb sowieso totaal geen verstand van die maten.

36 is goed/normaal toch?
Waarschuw beheerder
iedereen heeft een ander metabolisme. als je nou gaat sporten krijg je spieren en dan heeft je lichaam meer energie nodig, als je naast het sporten gezond eet (of dieet) DAN VAL JE AF

ik zelf heb lang 2 a 3 x in de week gesport, en ik merk dat ik op gewicht blijf, heel vreemd, ook in een week toen ik veel junkfood at :S ongezond maar kwam niet aan gelukkig :)