Partyflock

Forumonderwerp · 787175
Waarschuw beheerder
donateur
wat vinden jullie hier van ...
die hulpeloze dieren die vast gebonden worden aan een boom of langs de weg achtergelaten worden ...
omdat mensen zo graag op vakantie willen in de zomer ...
laten ze hun huisdier maar achter ....
ik heb er geen woorden voor....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je moet juist zuinig zijn op poesjes....:D

Waarschuw beheerder
donateur
Dat vind ik echt zielig voor die beesten, dat mensen er zulke dingen mee doen. :(
Begin dan ook niet aan een huisdier!
Je neemt toch ook geen kinderen, terwijl je ze geen goed leven te bieden hebt? (ok, er zijn er zat die dat doen!)
Ik vind het niet kunnen, ik vind dat zulke mensen zich kapot moeten schamen, en ik hoop dat ze echt een kk leven tegemoet gaan :@

Waarschuw beheerder
ik snap nie hoe je het over je hart kan krijgen om zo'n beestje te dumpen in een bos of om het achter te laten zonder eten en drinken in de hoop dat hij zo vlug mogelijk dood gaat. als je er nie voor kan of wil zorgen moet je er geen nemen, zo simpel is dat. en als je op vakantie gaat laat de buren dan voor hem zorgen of doe hem desnoods een paar weken naar het asiel of naar een dierenpension. dat laatste is ook zielig maar dan komen ze tenminste niks tekort.
Waarschuw beheerder
donateur
Das matig. Mensen moeten hun verantwoordelijkheid nemen....

Waarschuw beheerder
donateur
Dat soort mensen moeten ze ook an een boom vastbinden, midden in de brandende zon en geen eten en drinken geven. Lekker paar daagies laten staan!!

Waarschuw beheerder
Wij hebben twee katjes en twee vogels.. ik moet er niet aan denken dat ik me beestje aan hun lot over laat...

Deze vakantie zaten we met oppas voor de dieren.. de katjes gaan naar een Pension, oké kost wel een paar centen, maar daar moet je over nadenken voordat je aan huisdieren begint..Zodra je huisdieren hebt ben je gebonden! De vogels naar een kennis van me ouders! Als je niet voor dieren kan en wil zorgen neem ze dan ook niet!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vind dat echt triest,waarom neem je dan huisdieren als je dr niet voor wilt zorgen :s

Zulke mensen moet je gewoon gelijk doodschieten :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
best lullig voor mijn broer
hij is naar oostenrijk geweest en had zijn kat naar het pension gedaan...had aardig wat gekost
paar dagen later werd ze overreden en was dood
maar het was het natuurlijk wel waard om naar het pension te doen, want zoiets weet je niet van tevoren

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Simon Stokvis op zaterdag 23 juli 2005 om 23:51:
Zulke mensen moet je gewoon gelijk doodschieten

nee man,das veel te snel
suffering sounds better to me (y)

Waarschuw beheerder
ik bind mijn kind altijd aan de kachel vast ... zet ene schoteltje water neer en een paar koekies .. en daar moet ie het maar mee zien te doen :[

zo niet .. hoop ik voor hem dat hij hard genoeg kan schreeuwen zodat iemand hem hoort na een week of 2 :yes:
Waarschuw beheerder
ik zou nooit me tinkerbell aan een boompie binden (L)