jezus man dennis dildow je moe nog iets meer kak gaan lullen
waarom zou je chocolade op de punt willen
dan pak je maar un reep chocolade
een raket met chocolade is niet te vervangen door een chocoladereep.
dan eet je toch verkeerd hoor als je het goed eet heb je een heerlijke vermenging van de twee smaken
dan eet je toch verkeerd hoor als je het goed eet heb je een heerlijke vermenging van de twee smaken
wij DHCZ hebben besloten om een studiegroep op te zetten ter behoeve van de racketjes, bij deze delen we mede dat we vanaf vandaag alles gaan onderzoeken wat met de racketjes te maken heeft!!
Lang leve de racketten studiegroep
wij dolle henkiej verwijderen de chocola met een pincet zodat wij lekker veel racket ijs proeven
chocolade op een racket is een ongekend verkeerde manier om het lekkerder te maken
ons eerste onderzoek:
Zijn racketjes geschikt voor het consumeren bij dementerende ouderen? en stimuleerd de verkoop van racketjes de plaatselijke economie?
het antwoord is: Ja, door de fantastische smaak van de racket komen de dementerende ouderen geheel tot rust. Door de toegevoegde suikers krijgen de ouderen energie om bijvoorbeeld volledig uit hun naad te gaan bij het algemeen bekende D.O.D (dementerende oudere dans). De economie wordt zeker gestimuleerd doordat de dementerende ouderen geen mate kunnen houden van het eten van racketjes.
gegroet, de D.R.S (de racketten studiegroep)
ze kwamen dur 8er dat de chocola geen suc6 was duzz hebben ze dat dur af gehaald
ze dachten dat de chocolade geen suc6 was op de ijsje.. dus haalden ze het eraf.. als je sinds die tijd kijkt naar de bedrijfsresultaten bemerk je een drastische daling in verkoop.. rara hoe zou dat komen??
en hoe kan een normale raket een totale verwennerij zijn dan? leg mij uit..
de kinderen van tegenwoordig zijn in de ban van de normale racket.
Door de vele reacties die wij kregen op ons hoofdkantoor van "de racketten studiegroep" is er een hele hype ontstaan. We hebben op onze redactie een bericht gekregen dat er een nieuwe politieke partij is opgericht "lijst nationale racketten" hierin zitten gerenomeerde politieke leiders van Nederland!
tja maar ik hoor nog bij de raket met chocolade generatie heb vroegah niks anders gegeten.. een normale raket kan mij toch niet zo bekoren als de raket met chocolade altijd deed
tja maar ik hoor nog bij de raket met chocolade generatie heb vroegah niks anders gegeten.. een normale raket kan mij toch niet zo bekoren als de raket met chocolade altijd deed
en wat BTA is dat zal altijd een geheim blijven alleen margot en ik weten daar vanaf.. voor de rest helemaal niemand, al zijn er vele mensen die denken dat ze het weten..