Partyflock

Forumonderwerp · 787009
7763x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie vind die ook zo lekker :yes:
[img width=120 height=171]http://www.myonlineimages.com/Members/jeugdsentiment/images/raket.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hmmz klink idd niet verkeerd :P:P:9:9

zijn die er nu niet meer??:/

un fanaat van ijs(Y):P
Waarschuw beheerder
Ej Dennis :D

We blijven wel trouw aan de Racket ej ;P

whahaha ;)

(ijs rouleerd, en hard ook!!)

:respect: Racket for President :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Jaja laussie we blijven er trouw aan staat bij mij aan de top:D maar sommige ijsjes kunnen me maag ook wel verdragen.;):9 geen probleem mee enne ik sport ut er wel weer af B)
Waarschuw beheerder
Ge hebt helemaal gelijk :jaja:

Ma een mcfludder is toch net een ander verhaal, ma wa da meiske hierboven ff meld komt lekker over oh ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ C.T.Z. ] Laus op maandag 4 juli 2005 om 18:19:
Jahoi, kweet nie wie dat gezien heeft? Ma kheb idd gister die mcfludder gekregen ja, ma dan hebben jullie weer niet gezien dak da ding meteen uit het raam flikkerde?? Neej he, mensen, neej!
Kvin da sowieso een rare opmerking oh, of ik zou overlopen? Racket zit in je hart, daar stap je nooit meer vanaf

heb ut ook gesien or laus ;) ma geeft niej ik was dur bij en ik kan iedereen vertellen dat ie meer van de rackets geniet orr;) hahahah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sound Maniac :banana: op maandag 4 juli 2005 om 19:18:
ik eet nu eens geen Rackets Gek he maar dat is duidelijk Vruchtjes toetje en dat is kern gezond zit veel vitaminus in oh !! jammmmm ben dr blij mee

t= gewoon een rackets mej vruchten dur bij;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sound Maniac :banana: op maandag 4 juli 2005 om 22:44:
hmmz klink idd niet verkeerd

hij gaat bijna vreemd ;) hahahaha biej doen dennnis R4L
Waarschuw beheerder
al ut goeie komt niej van melkunie koeien ma kotm van ola racket ijsjes:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sound Maniac :banana: op dinsdag 5 juli 2005 om 12:02:
ik vreemd gaan hehe zou niet durven

en tickieej, gister middag dan????:P toen zat je met je pijplippen om een lange calippo geklemt:/ das niej zo netjes van je:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SPEKCORE op dinsdag 5 juli 2005 om 10:36:
heb ut ook gesien or laus ma geeft niej ik was dur bij en ik kan iedereen vertellen dat ie meer van de rackets geniet orr hahahah

neej speckiej, dat klopt niej, kzat in de auto achter jullie en heb geen mc flubber uit het raam zien donderen:P laus is dus ook al vreemd gegaan:no::no: DHCZ houdt van Racketjes en niet van ander ijs.... vanaf nu stellen we een verbod in voor ander ijs:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juli 2005 om 12:32:
en tickieej, gister middag dan???? toen zat je met je pijplippen om een lange calippo geklemt das niej zo netjes van je

ohoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh
Waarschuw beheerder
jooooooooow racket etende dolle henkie TOI

alles goed gozer:P
R4L !!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Calippo
Rijmt op: flippo, zippo
Smaak: Water-ijzerig. Je kunt de smaak er met enige kracht uitzuigen. Helaas is de smaak wat, tja, chemisch.
Smaak in gesmolten toestand: Zo mogelijk nóg chemischer dan in bevroren toestand. Als limonade waar de verhouding siroop water 1 op 1 is.
Opwindend om te zien? Calippo's zijn ware ijsdildo's inclusief unieke en exclusieve kartonachtige voorhuid. Of het nu je bejaarde buurvrouw of de Albert Heijn-cassière is die het eet: het windt op.
Eetpret: Enorm! Middels complexe lik- en knijptechnieken moet je het ijs eerst loskrijgen van zijn verpakking. Dan duw je het ijsje lekker je mond in. Spijtig dat het geplastificeerde karton op een gegeven moment een beetje papierderig gaat smaken.
Varianten: Cola, sinas en citroen. Vroeger was er nog een briljant heerlijke 'citroen met bubbels'-editie maar die is om onduidelijke reden uit de markt gehaald. Wellicht waren ze levensgevaarlijk, we zullen het nooit weten.
Conclusie: Kinderlijk leuk en lekker maar vele malen te zoet. Echt kleine kinderen zullen er op losgaan, ADHD-koters zullen helemaal wild worden van deze suikeraanval.

Kortom :no::no::no:(N)(N) eet un Racket(Y)(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SPEKCORE op dinsdag 5 juli 2005 om 12:41:
jooooooooow racket etende dolle henkie TOI

alles goed gozer
R4L !!!!!!!!!!!

jow racket etende dolle henkieeeej marc, jah alles lekker hierzo, met jou ook??

:respect: DHCZ en R4L :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sound Maniac :banana: op dinsdag 5 juli 2005 om 13:04:
Calippo
Rijmt op: flippo, zippo
Smaak: Water-ijzerig. Je kunt de smaak er met enige kracht uitzuigen. Helaas is de smaak wat, tja, chemisch.
Smaak in gesmolten toestand: Zo mogelijk nóg chemischer dan in bevroren toestand. Als limonade waar de verhouding siroop water 1 op 1 is.
Opwindend om te zien? Calippo's zijn ware ijsdildo's inclusief unieke en exclusieve kartonachtige voorhuid. Of het nu je bejaarde buurvrouw of de Albert Heijn-cassière is die het eet: het windt op.
Eetpret: Enorm! Middels complexe lik- en knijptechnieken moet je het ijs eerst loskrijgen van zijn verpakking. Dan duw je het ijsje lekker je mond in. Spijtig dat het geplastificeerde karton op een gegeven moment een beetje papierderig gaat smaken.
Varianten: Cola, sinas en citroen. Vroeger was er nog een briljant heerlijke 'citroen met bubbels'-editie maar die is om onduidelijke reden uit de markt gehaald. Wellicht waren ze levensgevaarlijk, we zullen het nooit weten.
Conclusie: Kinderlijk leuk en lekker maar vele malen te zoet. Echt kleine kinderen zullen er op losgaan, ADHD-koters zullen helemaal wild worden van deze suikeraanval.

Kortom eet un Racket

Whahahahaha :D Geweldig :respect:

ADHD-koters :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
siroop water 1 op 1

maar vele malen te zoet

ADHD-koters zullen helemaal wild worden van deze suikeraanval.

dat eerste en die laatste 2 opmerkingen van jou zijn beetje tegen strijdig vind je niet? ? :d
wat is er nou chemisch aan siroop ?????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Janus op dinsdag 5 juli 2005 om 15:41:
wat is er nou chemisch aan siroop ?????

Jah harstikke chemisch vindt van wel je moet het niet voor nix met water verdunnen anders zou je tanden uit je smoell rotten :[
Waarschuw beheerder
donateur
:d :nee:
:xtc: = chemisch :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
RAKETJES ..hmzz ..tsjaa zijn wel te eten oor :jaja:

enne Janis hoe Chemisch ben jijjj dan wel niet;P
Waarschuw beheerder
uhm ik moet het met mutz eens zijn dat raketijsjes lekker zijn maar dat raketijsjes met chocolade nog beter zijn:D.. jammie jammie..:D

ooh en laus blijf nou van mutz dr chocolade af en begin er ook niet meer over.. das oorlog.. :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee hoor die zijn niet nep dat zijn de originelen van heeeeel lang geleden.. :jaja: nu vraag ik me alleen af; waarom hebben ze in hemelsnaam die chocolade eraf gehaald?????
Waarschuw beheerder
Ik weet het...

Het komt gewoon doordat als de chocola op de racket bleef zitten er steeds meer huwelijken kapot gingen! Nu is het gewoon een en al liefde :jaja: en het is nog lekkerder ook :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~*char*~ op dinsdag 5 juli 2005 om 17:44:
nu vraag ik me alleen af; waarom hebben ze in hemelsnaam die chocolade eraf gehaald?????

omdat als je dat chocolade eraf eet dat je de rest van ut ijsje niet meer goed proef;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [ C.T.Z. ] Laus op dinsdag 5 juli 2005 om 17:48:
Ik weet het...

Het komt gewoon doordat als de chocola op de racket bleef zitten er steeds meer huwelijken kapot gingen! Nu is het gewoon een en al liefde :jaja: en het is nog lekkerder ook :)

en zo ist mah net;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ C.T.Z. ] Laus op dinsdag 5 juli 2005 om 17:48:
Ik weet het...

Het komt gewoon doordat als de chocola op de racket bleef zitten er steeds meer huwelijken kapot gingen! Nu is het gewoon een en al liefde en het is nog lekkerder ook

ooh ja interessante theorie maar hij rammelt aan alle kanten.. hoe zou chocolade huwelijken kapot kunnen maken??? :o
en nee het is niet lekkerder er is niks lekkerder dan raket MET chocolade:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Net weer 1 op gemaakt..raketjes rulen:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sound Maniac :banana: op dinsdag 5 juli 2005 om 17:55:
no je kunt niet tegen mij op ben un echte racket liefhebber

en daarmee wilde je beweren dat ik geen raketliefhebber ben?? dus echt wel ik jat ze niet voor niets altijd van mn huisgenoot:$
Waarschuw beheerder
Juuuuuuuuuuuuuuiiiiiiissssssssttttttttt RUK!! :respect:

Ik kon eerst niks op papier zetten oh, ma deze opmerking is gewoon dé JUISTE :jaja:

:respect: Racket zonder chocola :respect:
Waarschuw beheerder
de raket met chocolade is al lang dood.. jullie lopen een beetje achter.. maar hoop dat ze hem weer tot leven gaan wekken:D
Waarschuw beheerder
uhm nou heb ik wel zin gekregen in een raket denk dat ik straks maar es via de shell terug naar huis ga fietsen en ff een raketje mee pak:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~*char*~ op dinsdag 5 juli 2005 om 17:53:
er is niks lekkerder dan raket MET chocolade

:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~*char*~ op dinsdag 5 juli 2005 om 17:53:
hoe zou chocolade huwelijken kapot kunnen maken???

:o :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~*char*~ op dinsdag 5 juli 2005 om 18:11:
maar hoop dat ze hem weer tot leven gaan wekken

:jaja:
Waarschuw beheerder
dankje voor de bijval:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~*char*~ op dinsdag 5 juli 2005 om 18:51:
dankje voor de bijval

komt uit de grond van mn hart :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Janus op dinsdag 5 juli 2005 om 19:06:
komt uit de grond van mn hart

gelukkig:d ook uit het mijne :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Raketttttttt powerrrrrrrrrrrrrrr :cheer:
Waarschuw beheerder
ik at laatst een wannabe racket maar ik moet zeggen dat die lekkerder was dan de echte

sorry voor de racket fanaten
Waarschuw beheerder
Waren dat ruimte ijsjes?
Die had ik ook een keer op maar geef mij maar de echte rakets :yes: