Jahoi, kweet nie wie dat gezien heeft? Ma kheb idd gister die mcfludder gekregen ja, ma dan hebben jullie weer niet gezien dak da ding meteen uit het raam flikkerde?? Neej he, mensen, neej!
Kvin da sowieso een rare opmerking oh, of ik zou overlopen? Racket zit in je hart, daar stap je nooit meer vanaf
ik eet nu eens geen Rackets Gek he maar dat is duidelijk Vruchtjes toetje en dat is kern gezond zit veel vitaminus in oh !! jammmmm ben dr blij mee
hmmz klink idd niet verkeerd
ik vreemd gaan hehe zou niet durven
heb ut ook gesien or laus ma geeft niej ik was dur bij en ik kan iedereen vertellen dat ie meer van de rackets geniet orr hahahah
Calippo
Rijmt op: flippo, zippo
Smaak: Water-ijzerig. Je kunt de smaak er met enige kracht uitzuigen. Helaas is de smaak wat, tja, chemisch.
Smaak in gesmolten toestand: Zo mogelijk nóg chemischer dan in bevroren toestand. Als limonade waar de verhouding siroop water 1 op 1 is.
Opwindend om te zien? Calippo's zijn ware ijsdildo's inclusief unieke en exclusieve kartonachtige voorhuid. Of het nu je bejaarde buurvrouw of de Albert Heijn-cassière is die het eet: het windt op.
Eetpret: Enorm! Middels complexe lik- en knijptechnieken moet je het ijs eerst loskrijgen van zijn verpakking. Dan duw je het ijsje lekker je mond in. Spijtig dat het geplastificeerde karton op een gegeven moment een beetje papierderig gaat smaken.
Varianten: Cola, sinas en citroen. Vroeger was er nog een briljant heerlijke 'citroen met bubbels'-editie maar die is om onduidelijke reden uit de markt gehaald. Wellicht waren ze levensgevaarlijk, we zullen het nooit weten.
Conclusie: Kinderlijk leuk en lekker maar vele malen te zoet. Echt kleine kinderen zullen er op losgaan, ADHD-koters zullen helemaal wild worden van deze suikeraanval.
Kortom eet un Racket
siroop water 1 op 1
maar vele malen te zoet
ADHD-koters zullen helemaal wild worden van deze suikeraanval.
Ik weet het...
Het komt gewoon doordat als de chocola op de racket bleef zitten er steeds meer huwelijken kapot gingen! Nu is het gewoon een en al liefdeen het is nog lekkerder ook
Ik weet het...
Het komt gewoon doordat als de chocola op de racket bleef zitten er steeds meer huwelijken kapot gingen! Nu is het gewoon een en al liefde en het is nog lekkerder ook
no je kunt niet tegen mij op ben un echte racket liefhebber