Partyflock

Forumonderwerp · 786768
Je betrapt je moeder met een andere man als je net van een feest gekomen bent. Ik ben er nog een beetje van in de war, heeft iemand dit wel eens meegemaakt?
Nee, gelukkig nooit meegemaakt! :(

Waar was/is je vader dan?? :o
Heb je em niet een paar klappen gegeven?
Uitspraak van Nick N op zondag 19 juni 2005 om 04:45:
Heb je em niet een paar klappen gegeven?

mijn broertje en ik hebben die gozer lens getrapt. logisch toch? maar mijn moeder vond uiteraard dat het niet kon. wat moet ik nou doen!?

Mijn vriend zijn vader had 2 jaar een verborgen relatie met de vrouw waarmee hij dus nu ook int huwelijksbootje stapt.
vind t een onmenselijke,tirannieke en egoïstische daad!!!!

Kinderen worden zowiezo overal en altijd de dupe ervan:S
Tja mijn pa ging ook een half jaar vreemd..

...mijn broertje en ik hebben die gozer lens getrapt. logisch toch?...

had hetzelfde gedaan (Y)
laatste aanpassing
Gewoon een tegel in zn nek werpe (Y)

ik ken iemand die is er vorige week achter gekomen dat zijn vader nog een vrouw heeft in duitsland en dat hij een half broerje van 9 heeft:S:S:S das pas kut
Uitspraak van T op zondag 19 juni 2005 om 04:47:
maar mijn moeder vond uiteraard dat het niet kon. wat moet ik nou doen!?

Misschien de mening van je moeder respecteren???
Wat moet je anders doen???
Uitspraak van Stadhuis van Gouda op zondag 19 juni 2005 om 06:04:
Misschien de mening van je moeder respecteren???
Wat moet je anders doen???

Ja ok, maar ze zou het toch beter kunnen brengen tegenover mij en mijn broertje dan hoe zij t nu bracht?
Uitspraak van T op zondag 19 juni 2005 om 06:13:
Ja ok, maar ze zou het toch beter kunnen brengen tegenover mij en mijn broertje dan hoe zij t nu bracht?

Dat is wel zo ja maar om gelijk te gaan hakken op zo'n man...:S
Hij wist misschien van niets ligt t misschien toch aan je moeder???
Uitspraak van Stadhuis van Gouda op zondag 19 juni 2005 om 06:17:
Hij wist misschien van niets ligt t misschien toch aan je moeder???

ja maar mijn moeder is echt heel makkelijk, en mijn broetje en ik kunnen daar helemaal niet tegen. We hebben nu al zo vaak meegemaakt dat er een vreemde man in "papa's" bed lag...

beetje jammer...

Artiest Sentinel
Ik zou me moeder schoppen. Die kerel denkt ook alleen maar aan noest neuken

do u need some help?
Uitspraak van T op zondag 19 juni 2005 om 06:28:
ja maar mijn moeder is echt heel makkelijk, en mijn broetje en ik kunnen daar helemaal niet tegen. We hebben nu al zo vaak meegemaakt dat er een vreemde man in "papa's" bed lag...

beetje jammer...

Tuurlijk is dat jammer ik voel met je mee...
Maar dan is t nog die man zijn schuld niet...
En kunnen jullie er niet over praten met je vader of met iemand anders...
Misschien dat dat helpt naar een oplossing???
Mijn vader is vorig jaar overleden aan leukemie. En daarom vinden mijn broertje en ik het zo erg. Ik snap best dat mijn moeder verder wil met haar leven, maar zo gaat het ten koste van mijn broetje en mij...
Bedankt..

Lieve T, wat er ook gebeurt of gebeurd is, je moeder mag jullie daar nooit de dupe van laten worden..

Het gebeurt tegenwoordig aldoor dat kinderen zo emotioneel lijden door het gestechel van pa en ma, of om welke reden dan ook!!!

Treurig is dit altijd, zo'n situatie. Ik heb afstand gedaan van mijn ouders, door bij mn vriend te gaan wonen, 150 km verderop, dat heeft me erg goed gedaan.

Wat ik probeer te zeggen, is dat het goed zou zijn als je je nu eens totaal op jezelf zou kunnen focussen, dan krijg je ook weer meer innerlijke rust en vrede met de dingen die spelen.

Sterkte en succes
(K)
Ik denk dat je dan toch met een vertrouwenspersoon moet gaan praten....
Dat zal je iig een eind op weg helpen om t meer te begrijpen wat je moeder voelt....
Ik bedoel zij heeft ook gevoel en heeft ook vast wel moeite met het verlies...
Maar je kan niet verwachten dat zij stil in een hoekje weg gaat zitten kwijnen...
In principe hoe hard t ook klinkt het leven gaat door dat zul je toch moeten accepteren...
ik hoop dat alles goed gaat komen maar ik zou echt een vertrouwenspersoon nemen om alles op een rijtje te zetten voor jezelf...

Sterkte ermee...
Uitspraak van HANUMAN op zondag 19 juni 2005 om 05:47:
back on topic plz

Het is mijn topic dus wat lul je.

2nordcore hooligan: bedankt man, dit had ik net nodig...
Mijn vader is vorig jaar overleden aan leukemie.

Shit man, sorry...
Ik weet alles van deze ziekte, mijn neefje van 13 (nu inmiddels 17) heeft Leukemie " overwonnen ". Maar weet dat dit een HELSE tijd voor je geweest moet zijn, en nog steeds...:respect:

Moeilijk, maar verplaats jezelf ns in je moeder, bekijk het eens van haar kant....ze heeft ook een schouder, aandacht enz nodig van iemand...in dit geval waarschijnlijk de man die je vanochtend aantrof bij jullie thuis, ook al was het een verkeerd moment...

Sterkte jongen, wees lief voor elkaar want iedereen verwerkt zijn of haar verdriet op een andere manier...
Steek vandaag een kaarsje aan bij de foto van je papa, mooie dag ervoor, Vaderdag...:knuffel: (k)
laatste aanpassing
Ja bedankt, is echt een onwijze kut tijd. Ik snap best dat mijn moeder verder moet maar zoals zij nu bezig is lijkt het wel een goekope slet. Vandaag is helemaal klote dat het vaderdag is. Heel veel bedankt voor jullie steun!
Uitspraak van T op zondag 19 juni 2005 om 07:17:
Mijn vader is vorig jaar overleden aan leukemie. En daarom vinden mijn broertje en ik het zo erg. Ik snap best dat mijn moeder verder wil met haar leven, maar zo gaat het ten koste van mijn broetje en mij...

maar als je vader er niet meer is dan is je moeder toch niet aan het vreemdgaan.
Misschien probeert ze op deze mannier wel zoveel mogelijk nieuwe mannen te leren kennen zodat de ware kan vinden.
dat recht heeft ze toch
Ik snap best dat mijn moeder verder moet maar zoals zij nu bezig is lijkt het wel een goekope slet.

Sorry hoor, maar is dit niet erg respectloos tegenover je ma?? :(
Misschien beter om dit onderwerp af te kappen, het is en blijft PF dus 'prive' problemen misschien toch maar 'prive' houden...??

Nogmaals...Sterkte!!!! :flower:

life goes on...

sterkte iig.
laatste aanpassing
Uitspraak van T op zondag 19 juni 2005 om 07:36:
2nordcore hooligan: bedankt man, dit had ik net nodig...

Geen dank hoor, vind dat we elkaar moeten helpen op deze wereld.
Er is al genoeg ellende en shit op deze aardkloot...:S
Ben blij dat je er wat aan hebt wat ik gezegd heb...
Ennuh nogmaals sterkte...

slaag geven allebie en je moeder het hardste
en dan je pa erbij halen
iig sterkte

Uitspraak van sportfriek op zondag 19 juni 2005 om 08:49:
Uitspraak van T op zondag 19 juni 2005 om 07:17:

maar als je vader er niet meer is dan is je moeder toch niet aan het vreemdgaan.
Misschien probeert ze op deze mannier wel zoveel mogelijk nieuwe mannen te leren kennen zodat de ware kan vinden.
dat recht heeft ze toch

Het kan ook heel best zijn dat je moeder, juist door zoveel in gezeldschap te zijn van andere mannen, probeerd te voorkomen dat ze alleen is omdat ze alles wat er met je vader is gebeurd wil wegdrukken en niet verwerkt heeft. Dat is een hele logische reactie alleen de uitwerking op jullie is dan niet zo leuk. Maar probeer eens met haar te praten of laat iemand anders die jullie vertrouwen met haar praten.
Nou, ik voel eigenlijk ook meer met je moeder dan met jij. Jullie komen leuk van een wild feest thuis en moeder moet maar alleen thuis zitten. Ik kan me heel goed voorstellen dat zij het ook zwaar heeft opeens alleen te zijn. En kan me ook voorstellen dat zij ook behoefte aan liefde en tederheid heeft. En dan willen je kinderen je lover ook nog uit het huis trappen - zij blijft wel je moeder, hoor, en is ook echt oud genoeg om haar eigen beslissingen te nemen.

Je zou wel kunnen proberen om haar duidelijk te maken hoe jij je hierbij voelt. Misschien kunnen jullie proberen elkaar beter te begrijpen. Jij meer begrip voor haar, en zij meer begrip voor jullie gevoelens als er opeens vreemde mannen in het huis zijn.

Om dan ook nog even gespreksstrategie voor te bereiden... Begin er mee om aan te geven dat je wel begrip voor haar behoeftes en situatie hebt. Werk met een voorbeeldsituatie en toon aan hoe jij je hierdoor voelde. Vermijd de woorden "altijd" en grijp haar niet aan. Probeer echt een gesprek te voeren en tot een oplossing te komen. Dus echt niks wat je moet doen als je boos of aggressief bent - dan loopt dit alleen uit in een scheldpartij.

In elk geval succes!

nou, gelukkig niet zeg :s

kan me voorstellen dat het moeilijk is... :(

Wel is het logisch dat je moeder ook verder wil en moet, maar over de manier waarop ze het aanpakt hoef je het niet eens te zijn... Misschien goed om je verwachtingen uit te spreken, zodat het een volgende keer niet hoeft te escaleren

sterkte :kots:
nou ja als ze vreemd gegaan zou zijn zou ik het ook niet pikken. maar ik begrijp dat je vader is overleden, en zij moet ook met haar leven door. maar ik weet ook niet hoe ik zou reageren als ik dit zou mee maken
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2005 om 11:48:
slaag geven allebie en je moeder het hardste
en dan je pa erbij halen
iig sterkte

jij was zeker ook vroeger iemand die op school al antwoorden ging invullen voordat je de opdracht helemaal had gelezen he?

aan T: veel sterkte ermee, lijkt me erg kut, vooral ook omdat het dubbel pijn doet omdat je vader overleden is.

misschien moet je er eens goed met je moeder over praten of je moet het aan iemand anders vertellen die er rustig met je moeder over kan praten. omdat als je zelf met haar er over praat vaak nog veel emoties erbij zitten waardoor je dingen niet meteen van elkaar begrijpt.

nogmaals veel sterkte ermee in ieder geval

Naar mijn mening gaat je moeder niet vreemd, maar accepteer jij de nieuwe relatie niet. Het probleem ligt dan denk ik ik bij jou, en misschien moet je daar eens over gaan praten met iemand.
Succes.
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 09:16:
Naar mijn mening gaat je moeder niet vreemd, maar accepteer jij de nieuwe relatie niet. Het probleem ligt dan denk ik ik bij jou, en misschien moet je daar eens over gaan praten met iemand.
Succes.

daar kan ik me ook wel in vinden...

veel succes ermee
Ja man tuurlijk is het kut om je ma zo te zien! Ik zou ook flippen. En kut van je pa, veel sterkte daar mee!
Maar verwacht niet dat je moeder altijd maar alleen blijft.
Zij heeft ook "dingen" nodig hoe moeilijk dat ook voor te stellen is. Maar verplaats je eens in haar.

Ik zou gewoon een keer goed gaan praten samen met je broeder! Praten voorkomt een hoop elende zolang je maar eerlijk bent.

Good Luck man!

gewoon die vent t huis uit flikkeren :P En daarna je ma er achteraan :[