Partyflock

Forumonderwerp · 786659
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Zou je in je eentje naar een feest kunnen gaan en je daar kunnen vermaken?
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik ben genoeg overtuigd..Ga toch alleen naar Impulz zaterdag.Zal de eerste keer worden, maar kom toch wel wat bekenden tegen daar...

Waarschuw beheerder
Nee ik ga echt niet in me eentje,.. niks aan

Waarschuw beheerder
ja toch.. grote festivals geen probleem.. kom vast wel iemand tegen die k ken...:)
Waarschuw beheerder
Jah hoor,waarom niet......altijd fijn om nieuwe mensen te ontmoeten op feesten duzz ik vermaak me dan wel....

Waarschuw beheerder
ik ga veel liever met vrienden.. en dan kun je ondetussen nieuwe mensen leren kenne...hah:P heb ik ook in hengelvelde gedaan...hah:P...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Funk you!! op zaterdag 18 juni 2005 om 14:31:
Zou je in je eentje naar een feest kunnen gaan en je daar kunnen vermaken?

jahoor, vaak genoeg. ik kom vaak toch wel bekende tegen. Zoniet dan raak je altyd wel met iemand aan de praat. het word pas eng als ze je in het buitenland gaan herkening :p
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik heeel graag naar een feest wil, en ik kan niemand mee krijgen dan wel :jaja:, maar het liefst ga ik gewoon samen met vrienden :).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ga over t algemeen altijd met meerdere heen, maar t komt wel eens voor dat ik alleen terug ga, haha...

En vaak sjouw ik toch steeds in me eentje door t evenement heen
Waarschuw beheerder
Vroeger ging ik heel vaak alleen, bekenden kwam je bijna altijd wel tegen. Overal lekker ronddwalen en doen waar je zin in hebt, heerlijk.

Tegenwoordig vind ik het wel leuker om met m'n vriendinnen te gaan. Ook omdat ik niet meer zo vaak ga :-)
Waarschuw beheerder
zal der geen moeite mee hebe op een feest loop k tog bijna de helft van de tijd alleen je raakt ze tog allemaal kwijt maar je vermaakt je tog wel als je amar uit je dak gaat
Waarschuw beheerder
Ik ga altijd met wat vrienden, ik en 2 vrienden van me zitten altijd op 1 lijn dus da's mooi makkelijk en nooit gezeur! Soms gaan we met een grotere groep, maar ook dan heb ik eigenlijk nooit gezeur! :D
Waarschuw beheerder
donateur
ga nooit alleen, heb nooit gezeur! :D
als ik ff in m'n uppie wil rondwandelen is dat nooit een probleem. Heb gewoon geen slechte ervaringen met gezelschap, dus waarom zou ik alleen gaan.
Vind in m'n uppie helemaal niet gezellig, kan je op de terugweg niet lekker nakletsen erover ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Met vrienden is leuker!! Maar alleen kan ook goed iedereen daar is toch wappie en iedereen lult daar toch tegen elkaar aan dus alleen zul je heus niet zijn:P
Waarschuw beheerder
Je gaat toch niet alleen naar feesten :s ik zou t nooit doen ieder geval al kom je op elk feest wel bekenden tegen :)

Waarschuw beheerder
Ik ben toch altijd iedereen kwijt, of zwerf wat rond. Maar met vrienden lijkt het me toch veel leuker, hoef je ook niet alleen te reizen enzo. en samen feesten!
Waarschuw beheerder
donateur
dj paul's birthdayparty.. eerste feestje alleen :D
al wist ik wel dat er vrienden van me rondliepen
maar ik was heel de nacht alleen op pad
nog nooit zo naar mn zin gehad

Waarschuw beheerder
neej echt niet, er moeten altijd meerdere mensen mee :d
Waarschuw beheerder
het blijft kut, soms wil je naar een feest en de helft is daaar al en de rest wil niet mee....ga ik toch maar in me eentje......

Werkzaam bij Engage Events
Waarschuw beheerder
donateur
Zonder al die shit kan het ook vet zijn alleen naar een feest te gaan!!!!!
Waarschuw beheerder
ik vind het geen probleem om alleen te gaan leer altyd wel nieuwe mensen kennen ik praat toch wl met mensen kan best een ouwehoer zijn en als ik met vriende ga ben ik vaak de gene die weg is vind het heerlijk om alleen te dwalen op een feest vind het ook erg gezellig met vrienden maar vindt het ook niet erg om alleen te gaan ga naar deci alleen dus
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben nog niet alleen naar een feest gegaan maar
ik vind wel dat dat makkelijk kan
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2005 om 20:52:
ja hoor ! doe ik ook wel vaker er lullen altijd wel mensen tegen je en ik kom toch alleen voor de muziek dus vermaak me altijd best!

:jaja:
Uitspraak van MarijN op zondag 19 juni 2005 om 22:11:
een feest maak je met al de mensen die er zijn gekomen voor (hopelijk) dezelfde reden als jou.. daarom vind ik niet dat het veel uit maakt of je alleen bent of met vrienden

Uitspraak van actief op zaterdag 18 juni 2005 om 17:46:
Ik ben ook eens in me eentje een feest gaan bezoeken,
gewoonweg niemand kon of wou mee
Daar aangekomen leek het erop dat er geen bekenden
waren, maar daar kwam al snel verandering in.

Leuke groep mensen leren kennen en een super feest gehad, ook al was ik in me eentje

Waarschuw beheerder
Zou me ook prima vermaken alleen kom namelijk toch altijd weer mensen tegen die ik ken, ga meestal met een groep maar wil daar ook nog wel eens een uurtje of 2 kwijt zijn omdat ik ffjes naar de wc zou gaan en onderweg weer enkele bekende mensen tegenkom.
Waarschuw beheerder
ja ik ga welleens alleen stappen, maar alleen naar een party gaan heb ik nog nooit gedaan maar ik denk at ik het alleen wel prima naar mijn zin zou hebben hoor.....
Waarschuw beheerder
Ik zou me denk ik wel prima vermaken,
en je komt altijd wel bekende tegen.