Partyflock

Forumonderwerp · 786319
4857x bekeken
Waarschuw beheerder
Wat zijn de verwachtingen? :P
Zal het Armstrong z'n 7e worden?

[img width=550 height=559 cacheid=00092fec001a0a083c8228e01a00ccb5db]http://www.letour.fr/2005/images/carte_2005_big.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dissin op woensdag 6 juli 2005 om 08:18:
maar het mindere daarvan vind ik dat dit Armstrong zijn laatste jaar is als hij nog 1 tour zou doen dan zou hij Finaal aan flarden worden gereden door o.a. Basso,Valverde etc.dat zou ik wel eens willen meemaken

Dat is nu net de kracht!

Stoppen op je hoogtepunt of iig wanneer je nog het beste bent :yes:

:D

Waarschuw beheerder
Misschien dat Armstrong volgend jaar tóch wel weer gewoon besluit te starten! ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 09:07:
Misschien dat Armstrong volgend jaar tóch wel weer gewoon besluit te starten!

Lijkt me niet...

Mooi spelen met de kids en niet te vergeten z'n vrouwtje ;)

Waarschuw beheerder
Mwah, deze man is zo commercieel en professioneel dat ik hem niet zo maar in de burgelijkheid zie verzanden. Het zou me niets verbazen als we Lancey nog eens tegenkomen in een commitee, politiek of als presidentskandidaat.. ;)

Waarschuw beheerder
Armstrong:respect: voor hem, alles wat hij bereikt heeft:D En hij is zeker niet de domste.. 24seconden in de laatste 4kilometer geeft hij t-mobel nog extra en toen hadden ze al aardig wat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 11:24:
Mwah, deze man is zo commercieel en professioneel dat ik hem niet zo maar in de burgelijkheid zie verzanden. Het zou me niets verbazen als we Lancey nog eens tegenkomen in een commitee, politiek of als presidentskandidaat..

Ik denk dat hij zich naast de burgerlijkheid voornamelijk gaat inzetten voor de ziekte die hem geveld heeft...

Waarschuw beheerder
Denk ik ook..
Waarschuw beheerder
ik weet niet of hij gaat stoppen Michael Schummacher roept ook al jaren dat hij zijn laatste Grand Prix rijdt maar elk jaar staat hij er toch weer... en Micheal Jorden speelt ook nog steeds :S
in iedergeval hoop ik dat net zo als elke top wielrenner heeft gehad dat zijn laatse tour net 1 te veel is (Merxx, Indurain, Hinoult)

maar terug naar vandaag:
de 5e etappe brengt ons van Chambord > Montargis en is 183 km lang
er zit 1 klein colletje in van de 4e cathogorie en 3 tussen sprints voor het puntenklassement

ik gok vandaag op een lange onstsnapping van een grote groep zeg een mannetje of 14

top 5:

1. Tombak
2. Flecha
3. Voigt
4. Commesso
5. Van Bon
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mensen lijken zich nu al meer te bekommeren om hun eigen pouletje, dan om het hele sportieve aspect van deze Tour. Het is ook elk jaar weer hetzelfde

De uitslag van vandaag is goed voor m'n poultje, 1 mcewen. 3 hushovd. en jean-patrick nazon ook nog ergens top 20 geloof ik ;p.

Die top 5 van hierboven trouwens goeie gok met commesso en flecha in een ontsnapping. Voigt was trouwens al bekend dat hij rond basso moest blijven en niet mocht gaan.

Waarschuw beheerder
Weet er iemand hoeveel punten De groene trui voor heeft op McEwen?
Waarschuw beheerder
Algemeen klassement:

Pos. Rugnummer Renner Ploeg Nat. Punten
1 131 BOONEN Tom QST BEL 106
2 106 HUSHOVD Thor C.A NOR 77
3 121 O’GRADY Stuart COF AUS 76
4 041 MC EWEN Robbie DVL AUS 61
5 168 WROLICH Peter GST AUT 60
6 094 DAVIS Allan LSW AUS 58
7 184 FURLAN Angelo DOM ITA 49
8 175 EISEL Bernhard FDJ AUT 43
9 173 COOKE Baden FDJ AUS 37
10 162 FÖRSTER Robert GST GER 36
Waarschuw beheerder
6e etappe: Troyes > Nancy - 199 km

4 colletjes 4e cathogorie en 3 tussen sprints

heb vandaag op een onsnapping gegokt maar denk dat de eerste ontsnapping pas na de alpen komt en voor de perineeen

dus morgen maar weer het bekende lijstje:

1.McEwen
2.Boonen
3.Hushovd
4.O'Grady
5.Davis
Waarschuw beheerder
lans nu al zoon voorsprong zow hij:P ik hoop dat het wel spannend gaat worden misschien kan vinokourov nog wat laten zien in de bergen:P en nu maar kijken of dekker het lang vol houdt die trui staat hem wel mooi:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Q-hardstyle-Q op woensdag 6 juli 2005 om 22:34:
nu maar kijken of dekker het lang vol houdt die trui staat hem wel mooi

Die zal hij zeer waarschijnlijk na vandaag wel kwijt zijn!!

Boonen
McEwen
O'Grady
Hushovd
Wrolich
Waarschuw beheerder
Die zal hij zeer waarschijnlijk na vandaag wel kwijt zijn!!

denk het zelf ook! dus ik hoop dat hij in een ontsnappinkje meegaat en toch gaat proberen hem te verdedigen.

1. Mcewen
2. Boonen
3. Hushovd
4. Eisel
5. O'grady

Waarschuw beheerder
Hmm kroon maakt een kansje, maar denk het niet het peleton rijd nu al aardig hard..
Waarschuw beheerder
Verrassende uitslag vandaag, trui is toch in de ploeg rabobank gebleven dan is het altijd goed.
Waarschuw beheerder
wie had gedacht dat Vinou mijn poule weer hoop geeft! jammer dat hij uit de bindingen moest anders was hij sowieso eerste! echt mooi gedaan ben je klassement renner en ga je aan vallen 3 etappes voor de alpen, klasse!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nelles op donderdag 7 juli 2005 om 19:15:
echt mooi gedaan ben je klassement renner en ga je aan vallen 3 etappes voor de alpen, klasse!

Ik vind (toevallig) overeind blijven op het laatste rechte stuk in een etappe, omkijken en zien dat het chaos achter je is, nou niet echt aanvallen.

Waarschuw beheerder
Armstrong gaat winnen eG wel!!!
Waarschuw beheerder
Ik vind (toevallig) overeind blijven op het laatste rechte stuk in een etappe, omkijken en zien dat het chaos achter je is, nou niet echt aanvallen.

het was zeker wel aanvallen, ik weet niet of je het wel gekeken hebt, maar vino viel al dat rechte stuk daarvoor aan met die fassa renner in zijn wiel, dus het was weldegelijk een aanval. Waarschijnlijk had zoiezo deze fassa renner of vino de etappe gewonnen want het zag er niet naar uit dat ze nog bijgehaald werden maar misschien ook wel, maar dat was niet echt het punt. Vino heeft gewoon aangevallen en dat vind ik klasse! Ik ben nu nog meer fan van hem dan dat ik al was.

Waarschuw beheerder
Armstrong:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Problem Child op donderdag 7 juli 2005 om 20:45:
het was zeker wel aanvallen, ik weet niet of je het wel gekeken hebt, maar vino viel al dat rechte stuk daarvoor aan met die fassa renner in zijn wiel, dus het was weldegelijk een aanval.

ok, true :)
Waarschuw beheerder
maarje het klopt dat het natuurlijk niet hoort dat iedereen onderuit ging ;)

edit: by the way, wat lefevre in de avondettappe gister zei vond ik zo prachtig dat ik het nog ff wil vermelden.. over armstrong: "hij dacht dat hij afzag, maar hij zag niet af". Echt zo mooi samengevat hoe armstrong was en is geworden door zijn ziekte, hij heeft 100% wel de grootste wilskracht van het hele peleton
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:jaja:
Waarschuw beheerder
lance wint mm gewon weer!

discovery / berry floor
csc
quick step
lotto / davitamon
phonak
Waarschuw beheerder
en de groene trui!?

McEwen, Boonen of hushovd...>!?

Waarschuw beheerder
2-2:D
Waarschuw beheerder
en de groene trui!?

Ik hoop dat hushovd hem in parijs mag aantrekken, maar ik gok op boonen... en die gun ik dat ook wel opzich.

Morgen eindelijk een etappe wat iets spannender gaat worden met een colletje van 2de categorie in de finale!
Waarschuw beheerder
Rabobank stelt me teleur. Helemaal Rasmnosiepoesiemoeis
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJoErD op vrijdag 8 juli 2005 om 19:59:
Rabobank stelt me teleur. Helemaal Rasmnosiepoesiemoeis

Jij weet cker echt veel van wielrennen af???
Dat is een man voor de bergen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Problem Child op vrijdag 8 juli 2005 om 19:21:
en de groene trui!?

Ik hoop dat hushovd hem in parijs mag aantrekken, maar ik gok op boonen... en die gun ik dat ook wel opzich.

Morgen eindelijk een etappe wat iets spannender gaat worden met een colletje van 2de categorie in de finale!

mcEwen
Waarschuw beheerder
@ [NL] Just_Hard,

Hij kan ook wel mee met Dekker ;) voor solo op platte weg is het idd niks. maar vind het jammer dat hij niet mee is gegaan met dekker een keer.
Waarschuw beheerder
mcEwen

gokte ik op voor de tour, maar ik denk toch dat hij teveel achterstand heeft onderhand.. helaas, maar wie weet.

@SJoErD

Rasmussen met dekker meegaan? Dat is hetzelfde als dat basso met voigt mee zou gaan om maar iets te noemen. Over rasmussen kan je nog niets zeggen, ja oke slechte tijdrit misschien maar voor de rest moeten we toch echt wachten op de bergen. Misschien dat we hem morgen al te zien krijgen, maar het is logisch dat we hem nu nog niet gezien hebben.
Waarschuw beheerder
Hopelijk wel. Ik weet het klimmer. Helaas niet de beste maar ja. Hoop dat hij wat kan laten zien, en voor zijn moeite een rrit kan pakken.

Waarschuw beheerder
morgen is echt een rit voor Rasmussen, hier kan hij aanvallen. De vraag is of hij dat ook mag van de grote bazen....
Waarschuw beheerder
Weening :respect:
Waarschuw beheerder
Wat een held die Weening:respect:
Damn,wat had die gast goede benen vandaag....
Waarschuw beheerder
top zeker geweldig
hopelijk gaan de nederlanders en de rabo zo door.
Waarschuw beheerder
JAJAJAJA rasmussen bolletjes en weening de rit... wat prachtig.. en ook boogerd en menchov heeeel goed voorin... dat gaat goedkomen deze tour.

Waarschuw beheerder
Verdiend gewonnen! OP een mooie en goeie manier weggereden en op karakater samen met Klöden het kleine gaatje wat ze nog hadden verdedigd.

De ploeg van Valverde werkte aardig mee door niet meteen door te trekken, want anders had ie opzeker gewonnen.
Waarschuw beheerder
wat geweldig!!!!
rabo heeft nu al meer laten zien als de afgelopen 2 jaar..!!!!
zat echt te genieten voor de tv, ondanks ducrot...
alleen die sprint, kon t zelf nog niet eens zien eigenlijk:)
en lekker rasmussen, die was ook een potje aan t doortrekken de hele dag, lekkerlekker!!!!!!!!
:respect: 2 Rabo!!!
Waarschuw beheerder
Discovery channel is wel door de mand gevallen :jaja:

Maar rabo doet goede zaken.

Wie moet rasmussen uit de bolletjes trui rijden??
Volgens mij zijn er maar weinig renners die zo goed kunnen klimmen als hem :)

Menchov die makkelijk mee reed net zoals boogerd.

Wat kan Weening een geweldige renner worden in de toekomst als je Flecha en Scholtz die beiden redelijk kunnen klimmen eraf weet te rijden.:D

Waarschuw beheerder
Fryslan Boppe dans le tour! C'est magnifique!

:D

Nu al geweldig.....!

En Ducrot met zijn linkeballen :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dissin op zaterdag 9 juli 2005 om 17:28:
Wat kan Weening een geweldige renner worden in de toekomst als je Flecha en Scholtz die beiden redelijk kunnen klimmen eraf weet te rijden

Ja en wat dacht je van Commesso?Zag je die kop van hem tijdens de poging van de achtervolgers om Weening terug te halen:D

Waarschuw beheerder
Gaaf voor Weening, ook al had Kloden van mij had ook best mogen winnen. :bloos:

Thank god for ZDF..! ;) :jaja:
Waarschuw beheerder
idd een goeie dag voor rabo
kan nog leuk worden als mannen als weening, rasmussen, boogerd en menchov ook in het verloop van de volgende etappes goed mee kunnen :yes: !

Waarschuw beheerder
Prachtige etappe vandaag! Pluim voor Weening (y) En met 3 sterke mannen van T-Mobile in de top 10 beloofd het nog een mooie Tour te worden! Armstrong is nog lang niet zeker van prologatie van zijn titel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuk op zaterdag 9 juli 2005 om 17:26:

Die verslaggeving van Dijkstra en Ducrot is een drama, ik hoop dat ze voor de grote bergritten Mart weer van stal halen.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 17:30:
Thank god for ZDF..!

& Sportza!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fantasy* op zaterdag 9 juli 2005 om 17:30:
Ja en wat dacht je van Commesso?Zag je die kop van hem tijdens de poging van de achtervolgers om Weening terug te halen:D

Idd die was zwaar aan het afzien whaha :jaja:

Maar het mooie van alles vind ik dat Popovych na zijn overwinning in de catalaanse week zei dat Armstrong met gemak deze tour gaat winnen om dat hij en Salvoldeli ook goede renners zijn.Ging hij mooi op zijn bek vandaag whaha