Die jongen is 20 en ze laten m meerijden om ervaring op te doen. HIj presteert al boven verwachting
Gaap twee in de top 10 van een klassement eindigen tijdens een tijdrit vind ik niet zoveel bijzonders het is pasperfect als hij wint en in de ronde van italie is dat ook veel makkelijker want italianen kunnen niet tijdrijden
Uitspraak van Armin van Buuren op maandag 18 juli 2005 om 09:06:
Gaap twee in de top 10 van een klassement eindigen tijdens een tijdrit vind ik niet zoveel bijzonders het is pasperfect als hij wint en in de ronde van italie is dat ook veel makkelijker want italianen kunnen niet tijdrijden
Crap
2 armin van buuren..
wat is dat voor belachelijk negatief gezeik...
ff boogerd, hij zit steeds bij de beste mee... heb je dit jaar rebellin gezien in de klassiekers? vorig jaar had ie gewoon een topjaar...
waarschijnlijk gebeurt dit jaar t zelfde met di luca...
freire is gewoon een toprenner, die wil iedereen hebben in ze team...
rabo sowieso dit jaar aan een goed jaar bezig,
en thomas dekker id, is net 20, en rijdt al 2 goeie tijdritten in de giro, is niet vergelijkbaar met de tour maar toch... vind ik een hele knappe prestatie voor zo iemand!! en id criterium international, daar pakt ie gewoon de 'bergetappe' dus tsjah... die informatie van jou??L
hhaha moet steeds meer om je lachen zal ik er 2 opnoemen die zo in me hoofd opkomen en goed kunnen tijdrijden:Basso en Cunego.
Hmmmm.... Sinds wanneer kan Cunego tijdrijden dan?? Dat kan de kleine dwerg dus echt niet hoor.. Italianen die het wel kunnen zijn Frigo(al weet iedereen hoe dat kan..), Velo (what`s in a name), Bruzhegin en Savoldelli.. Maar Cunego?? Jezus, die rijd ik er na een nacht feesten nog bijna uit..
Oscar Freire heeft nog nooit een rit in de Tour de France gewonnen voor rabobank, terwijl hij zeker in 2003 5 keer meezat in een finale van een massasprint maar het telkens niet af kon maken, En dan zit hij plotseling in de Spaanse Ploeg en dan klop hij opeens de beste sprinters en word hij wereldkampioen rara hoe kan dat? Juist dan zit er gewoon iets mis bij Rabobank.
Thomas Dekker wordt de hemel ingeschreven maar als hij bij rabobank blijft dan zal hij nooit verder komen dan een tweede plaats want dat is een typisch rabo kwaaltje,
Ook is het opvallend als Rabobank klassementsrenners contracteerd dat die altijd door het ijs zakken, Leipheimer, Mensjov , Luitenberger, rabobank is gewoon niet in staat om zoals bijvoorbeeld bij Discovery of CSC om alles op 1 man te zetten en daar volledig maar dan ook volledig vertrouwen in te hebben.
Ik denk persoonlijk dat Breukink een hele goede ploegleider is die renners echt kan verbeteren.
Naar het schijnt heeft DSC Cycling al een megabod op Vino gedaan.
Armstrong is een meester op dat gebied mentale spelletjes, ik denk dat die volgend jaar maart gewoon weer aankondigd dat tie doorgaat, Waarom zou je stoppen als je nog kan winnen, Zolang je nog kan winnen moet je altijd doorgaan
Wie moet DSC dan als kopman nemen volgend jaar? Zal me gewoon niet verbazen als armstrong gewoon nog 1 jaartje doorgaat, is gelijk een mentale klap voor de tegenstand want die weten dan dat ze weer een jaar langer moeten wachten om een tour te winnen.
Armstrong is een meester op dat gebied mentale spelletjes, ik denk dat die volgend jaar maart gewoon weer aankondigd dat tie doorgaat, Waarom zou je stoppen als je nog kan winnen, Zolang je nog kan winnen moet je altijd doorgaan
te lange afdaling na de finish
te lange afdaling na de finish
ik vind Erik Bruikink helemaal geen goede ploegleider ik heb het gevoel juist dat hij is neergezet is om zijn prestaties uit verleden en om zijn uitstraling maar niet om de prestaties als ploegleider, want elke ploegleider was er al uitgeschopt na zo dramatisch jaar als vorig jaar toen werkelijk niks lukte, Dat heeft dit jaar gewoon voortgeduurt dat zal je wel me eens zijn eindelijk na 1,5 jaar bruikink begint rabo nu eindelijk een beetje te presteren in de Tour, Ik denk dat een eenmalige opleving zal zijn, Ik hoop dat Bruikink Michel Boogerd een killers mentaliteit moet bijbrengen iemand die zo vaak goed in finales zit moet het vaker afmaken, Lukt dit niet moet Boogerd en andere ploeg uitzoeken bijvoorbeeld CSC want Bjarne Ries maakt een renner wel beter kijk maar na Bassolaatste aanpassing 18 juli 2005 23:09
Cocclusie: Rabobank is mentaal niet gehard om belangrijke eendaagse wedstrijden te winnen Boogerd komt altijd te kort, Rabobank is niet een staat om een klassementsrenner goed door een Tour de France heen te krijgen omdat het vertrouwen binnen de ploeg ontbreekt, Opvallend is dat een renner zoals Freire niet presteerd bij Rabobank omdat hij geen 1 etappe win in de tour maar wel 3 maal Wereldkampioen word en het dan bij een andere ploeg het opeens wel kan. Dit is gewoon de waarheid maar jullie kijken alles op dit moment door een roze bril omdat Rabobank eindelijk eens een keer presteerd in de Tour, maar als je de Tour er buitenlaat is er het afgelopen jaar bijzonder maar dan ook bijzonder weinig belangrijke overwinningen geweestlaatste aanpassing 18 juli 2005 20:30
Armin wat ben je allemaal aan het lullen joh? Je denkt echt dat je er veel vanaf weet he? Heb je ooit een lening aangevraagd bij de Rabobank en deze niet gekregen? Want het enige wat je kan is negatief praten over deze ploeg. En leer interpunctie gebruiken, dat leest een heel stuk makkelijker!
Wie moet DSC dan als kopman nemen volgend jaar? Zal me gewoon niet verbazen als armstrong gewoon nog 1 jaartje doorgaat, is gelijk een mentale klap voor de tegenstand want die weten dan dat ze weer een jaar langer moeten wachten om een tour te winnen.
Euhh.... Misschien het grootste talent van de laatste 10 jaar, die ze toch sinds dit jaar in hun team hebben?? Yaroslav Popovych?? En ik kan iedereen vast vertellen, dat die Benjamin Noval bij de jongere leeftijdscategorien ook een serieuze renner was, maar nu al 2 jaar z`n ballen uit z`n broek rijdt voor Armstrong, maar ook hij is erg jong en een groot talent!
Ode aan Pereiro, eindelijk heeft hij z'n etappe!En wel verdiend ook.
Hij is nog een vrij jonge kerel toch? klimtalenten heeft hij zeker! Misschien een kanshebber voor volgend jaar? Om even lekker te speculeren.
Maar ik las net een colum vban iemand en die stelde dat de Giro en de Vuelta momenteel veel spannender zijn dan de Tour de France,En ik kan me daar wel in vinden,Voorbeeld de Giro was super spannend dit jaar.Daar werd constant aangevallen ook door de "grote renners"(simoni,Di luca,Rujano en Savoldelli)
lol noem dan eens iets wat rabobank gepresteerd heeft voor de tour, helaas kun jullie hier geen antwoord op geven, Jullie kijken ook alles door een roze bril omdat het een Nederlandse ploeg helaas.
lol noem dan eens iets wat rabobank gepresteerd heeft voor de tour, helaas kun jullie hier geen antwoord op geven, Jullie kijken ook alles door een roze bril omdat het een Nederlandse ploeg helaas.
Noem jij nou eens een ploeg die in alles net zo goed rijdt als de Raboploeg
Ronde renners Rasmussen en Menchov)
Klassieker renners Kroon,Boogerd,Dekker
sprinters Freire,Horrilo