Partyflock

Forumonderwerp · 786146
2167x bekeken
Waarschuw beheerder
hebben jullie wel eens met duistere krachten gespeeld?
bijvoorbeeld geesten opgeroepen, uit je lichaam treden, vrienden of bijstaande kunnen zien als je ze wil zien?

uit je lichaam treden en bijstaande kunnen zien..dat kan ik..ik dacht altijd dat iedereen dat kon maar toen ik het iemand vertelde, schrok ze dr van.. dat vond ik wel humor..

een vriend van mij is wel eens naar zo iemand gegaan die dat kon, en die zij dat er 4 geesten langs hem waren, die hem beschermde.. dat geloofde hij natuurlijk niet maar die man blaasde rook naar de kant waar een geest was en de rook ketste gewoon terug in het niets.. dus het MOET wel waar zijn:\

wie heeft er ook ervaring met dit soort dingen, of kent mensen die dit ook kunnen of weleens doen??

Waarschuw beheerder
Ik heb me eens afgetrokken in de Albert Heijn en ik voelde me zo bevrijd net of ik uit men lichaam trad heerlijk gewoon en al die mensen maar kijken :D
Waarschuw beheerder
jah right...
maar die man blaasde rook naar de kant waar een geest was en de rook ketste gewoon terug in het niets

weet die zrk dat er geen muur stond?
Waarschuw beheerder
wie niet ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 16 juni 2005 om 20:48:
dus het MOET wel waar zijn

das een mening

ik niet trouwens :no:
Waarschuw beheerder
das een mening

idd ja
wie weet was het wel rook van een joint?:/
Waarschuw beheerder
das een mening

ik niet trouwens

dat is idd een mening:yes:

het kaatste niet af op een muur nee..
en het was een geen rook van een joint..

maar seieuse reacties alsjeblieft
Waarschuw beheerder
okeej serieus...
nee ik heb het nog nooit gehad...
zo goedO:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik denk weet dat je het ziet maar dat anderen het niet zien.. en dan mag je zelf oordelen of het er echt is of dat je het je maar verbeeldt.. ik weet het wel ;)
En die waarzeggers of wie het dan ook zijn, zijn net als handlezers op de kermis, ze hebben overal wel trucs voor. Of misschien geloofde die kerel er wel zo sterk in dat hij het zelf ook zag.. ik denk dat er wel een verklaring voor is, in plaats van die bijbelachtige toevluchten naar geesten.
Waarschuw beheerder
ja, ik geloof er zelf ook niet in, in die geesten dan he.. maar dat uit mijn lichaam treden en dat andere kan ik dus wel als ik dat echt wil..
maar die jongen geloofde er dus niet in totdat hij het zag.. en waarzeggers en handlezers is zowiezo klets! maar duistere krachten is iets anders...

die vriend had vroeger een bord van 100 jaar oud..waarmee je met dode kon praten.. het is heel ongeloofwaardig, maar het is echt waar
Waarschuw beheerder
donateur
kaatsrook heet dat

Rook weerkaatst en verstrooit het licht van uw mineraal en veroorzaakt een gekleurde sluier

Bovendien slaat het teer uit de rook neer op de luchtdeeltjes engaat fluoresceren met een oranje waas als gevolg. Stofdeeltjes die op uw been terechtkomen fluoresceren zeer sterk door de rook en geven een massa terugkaatsende rook Laat na een rookweerkaatsing de kamer 3 à 4 uur tot rust komen vooraleer u weer gaat roken. Beweeg u rustig zodat u geen stof doet opwervelen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 16 juni 2005 om 21:00:
ja, ik geloof er zelf ook niet in, in die geesten dan he.. maar dat uit mijn lichaam treden en dat andere kan ik dus wel als ik dat echt wil..

Tjah.. dat ligt er aan hoe je dat ziet.. als je het zelf beleeft wil nog niet zeggen dat het gebeurt.. en dan bedoel ik dat anderen het kunnen zien.. en soms zien anderen het ook omdat ze er ook in geloven :/
moeilijk uit te leggen, misschien kan iemand me aanvullen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 20:49:
Ik heb me eens afgetrokken in de Albert Heijn en ik voelde me zo bevrijd net of ik uit men lichaam trad heerlijk gewoon en al die mensen maar kijken

whahahaha
Waarschuw beheerder
[img]Tjah.. dat ligt er aan hoe je dat ziet.. als je het zelf beleeft wil nog niet zeggen dat het gebeurt.. en dan bedoel ik dat anderen het kunnen zien.. en soms zien anderen het ook omdat ze er ook in geloven 
moeilijk uit te leggen, misschien kan iemand me aanvullen [/img]

ik snap je wel:) maar dat uit me lichaam treden, dan kan ik mezelf zien lichen op bed vanuit boven... dat kan niet iedereen;) en het is spelen tussen leven en dood, als je te hoog gaat, kun je dr aan overlijden zeg maar.. dat ziet dus niemand..

maar die jongen geloofde er dus niet in, en die man zei kijk hier naar dan (hij wist dus van te voren niet wattie ging doen) en hij zag gewoon de rook wegketsen..

ja ik vind het ook vaag en ik geloof dr niet in.. dus daarom wou ik vragen of er mensen hier ervaring mee hadden ofzo.. want ik wil weten of meer mensen dat hebben gezien:/
Waarschuw beheerder
maarja..dat kan ik waarschijnlijk alleen als ik van de coke ben, dus ook klets;)
Waarschuw beheerder
maar heb ook weleens met vrienden van mij s'avonds laat op me kamer zitten praten maarja die waren er niet, toen was ik dus wel nuchter.. of had bier op kan ook..O:)

ja ik geloof dr zelf eigenlijk ook niet in nee..
maarja.. iemand anders hier wel messchien??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 16 juni 2005 om 21:07:
maar dat uit me lichaam treden, dan kan ik mezelf zien lichen op bed vanuit boven... dat kan niet iedereen;) en het is spelen tussen leven en dood, als je te hoog gaat, kun je dr aan overlijden zeg maar.. dat ziet dus niemand..

Daar geloof ik wel in, dat is net zoiets als mediteren, binnen jezelf.

Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 16 juni 2005 om 21:07:
maar die jongen geloofde er dus niet in, en die man zei kijk hier naar dan (hij wist dus van te voren niet wattie ging doen) en hij zag gewoon de rook wegketsen..

Zeggen dat je er niet in gelooft betekent niet dat je makkelijk beinvloed kan worden door iemand die goed praat ;)
Ik zag ooit iemand op Discorvery channel (jaja) die liet 5 mensen kiezen uit 5 kaarten, en alleen door zijn gedrag en gepraat kozen ze alle 5 dezelfde, de ster.. die gast weet gewoon heel goed hoe een mens werkt (psychologie), net als mensen die goede reclame maken, maar dan ontwikkelder..
Waarschuw beheerder
ja dat uit me lichaam treden doe ik ook niet vaak meer... want vroeger deed ik dat ook al..en ja dat heet mediteren.. maar het gaat beter en sneller als je coke op hebt..

ik moet me langer concentreren als ik dat nuchter wil doen:)
maarja.. dat doe ik dus ook niet te vaak meer, want dat kan dus wel spelen zijn met je leven
Waarschuw beheerder
en ja je hebt ook wel gelijk
ik geloof dr ook niet in.. in die geesten enzo
kan best dat ze dr zijn, maar eerst zien dan geloven snapte..
net zoals ze praten over god:P
Waarschuw beheerder
Precies :9
Ik denk dat zo de halve wereld christelijk is geworden.. :p
Waarschuw beheerder
whaha ja
maarja eerst zien dan geloven;)
Waarschuw beheerder
ik kan zelf niet uit mijn lichaam treden, maar ik mediteer wel af en toe om mijn geest tot rust te laten komen..
ik ga dan ook dingen visualiseren enzo
ik geloof zelf wel in geesten, maar heb ze zelf nog nooit gezien.. mijn vriend en zijn familie heeft er wel veel ervaring mee, vandaar..
vind dit een interessant onderwerp :P
wat voel je dan als je uit je lichaam treedt?
vond je het eerst niet eng?
en had je dr ook echt iets aan of was het meer gewoon een nieuwe ervaring?

Waarschuw beheerder
dat uittreden dus, dat lukt jou dus wel?
wat gebeurt er dan precies? ik heb welleens gehoord dat je dan je eigen lichaam kan zien.
ik heb het ook welleens geprobeerd maar mij lukte het niet.
geesten oproepen heb ik ook welleens gedaan, pendelen, in het begin kwam er veel van uit, later waren er ook dingen die niet uitkwamen, ik denk dat als je b.v. hoort dat je zaterdag dronken wordt dat je er ook wel voor zorgt dat je het wordt omdat je het diep van binnen wilt geloven.
ik heb ook welleens glaasje gedraaid, maar dat wou niet:vaag: zulke vreemde antwoorden
Waarschuw beheerder
mijn vriend en familie heeft daar dus OOK ervaring mee..de moeder van mijn vriend, waarsguwd hem elke dag dattie niet de slechte kant op moet gaan, omdat zei weet wat er dan kan gebeuren enzo:|

maarja.. maar ik voel dan dat ik gewoon zweef en dan kan ik naar mezelf kijken, het voelt wel raar en leeg, maar het is wel raar..

naja.. kijk ik dacht eerst dat iedereen dat kon..maar toen ik dat mijn vriend vertelde dat ik dat kon, schrok hij, omdat dat gevaarlijk kan zijn.. hij zei ga alsjeblieft niet te hoog enzo.. snapte?:)
Waarschuw beheerder
ik denk dat als je b.v. hoort dat je zaterdag dronken wordt dat je er ook wel voor zorgt dat je het wordt omdat je het diep van binnen wilt geloven.
ik heb ook welleens glaasje gedraaid, maar dat wou niet zulke vreemde antwoorden

dat is ook zo..met die soort dingen:yes: het zit dan zo in je hoofd dat dat gaat gebeuren..dus dan kan je dr vanuit gaan dat dat gaat gebeuren.. als je diep in je hoofd hebt dat dat klets is.. gebeurd het niet.. of het is bijvoorbeel toeval ofzo!!
daar geloof ik dus NIET in..

en dat glaasje draaien.. daar heb ik weleens mensen mee in de zeik genomen hahahaha:D
echt mooi.. zelf stiekem zo minmogenlijk opvallend dat glaasje wegduwen:D:D en dan er nog in geloven ook..daarom weet ik dus dat dat gewoon in je hoofd zit:P

Waarschuw beheerder
zat ervaringen met entiteiten, pendelen etc jammer dat er zoveel mensen de spot mee drijven ;) heb er zat boeken van liggen en meer interessante dingen

Waarschuw beheerder
idd dat glaasje draaien en pendelen zit ook in je hoofd, als je erin gelooft zorg je gwoon dat het uitkomt.
maar goed je had het ook over geesten geloof je daarin dan?
Waarschuw beheerder
die rook kan ook een luchtstroom zijn die je niet ziet..

Ik bedoel als die man die dat uitblaaste nou eens net doet alsof, en ergens een soort blazer heeft opgehangen, en hij blaast die rook daartegenaan, dan gaat het ook weg..

Het klinkt heel vaag maar ben nogal moe, vergeef me ;)
Waarschuw beheerder
glaasje draaien begin ik niet aan, veel te veel slechte ervaringen over gehoord van kwaadaardige geesten die blijven hangen..
ik geloof er wel in en vind het allemaal maar eng, wel heel interessant, maar ik sluit me er voor af..
dingen zoals reiki (weer iets heel anders), engelen en gidsen, daar sta ik wel voor open..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 21:38:
idd dat glaasje draaien en pendelen zit ook in je hoofd, als je erin gelooft zorg je gwoon dat het uitkomt.
maar goed je had het ook over geesten geloof je daarin dan?

hahaha kan merken dat je nog geen echte ervaringen hebt meegemaakt ;)
Waarschuw beheerder
Alleen als ik in bed lig, dat je af en toen naar beneden valt ofzo. Dat is wel raar.
Waarschuw beheerder
donateur
ik geloof er zeker wel in :jaja: ik zie ook geesten :vaag:

Artiest Brandal
Waarschuw beheerder
Space-eend :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laurine op donderdag 16 juni 2005 om 21:52:
Alleen als ik in bed lig, dat je af en toen naar beneden valt ofzo. Dat is wel raar.

ze zeggen dat dan je astrale lichaam weer terugvalt in je 'echte' lichaam van vlees en bloed.. dat heb ik vaak tijdens dromen of als ik dan net wakker word, ik geloof er wel in :P
Waarschuw beheerder
donateur
Alleen als ik in bed lig, dat je af en toen naar beneden valt ofzo. Dat is wel raar

alsof je op je bek gaat???

heb zelf wel is t gevoel dat ik zweef :S
Waarschuw beheerder

Jah dat heb ik ook :jaja:
Waarschuw beheerder
ja dat het voelt of ik zweer heb ik ook weleens enzo ja.. maar das toch anders:P

enin geesten?? nee:no: geloofik nie in

Waarschuw beheerder
donateur

Ja, dan ben je dus uit je lichaam geweest :9

maar volgens mij heeft iedereen dat wel es, ik iig wel

Prettig is anders trouwens, tering, wat word je dan raar wakker zeg :S

Waarschuw beheerder
donateur
Jammergenoeg is de gemiddelde mensen nog niet toe aan dit soort dingen...

Daarom zul je hier ook niet echt serieuze antwoorden op je topic krijgen. Als je die wél krijgt, dan komt er later wel weer iemand dat die gaat lopen afzeiken.

Maar vergeet met z'n allen één ding nooit: Dit ongeloof in alles wat niet in je straatje valt, is gewoon iets typsich westers. Bijna alle andere culturen zijn wél spiritueel!

Welke cultuur zal het niet bij het rechte eind hebben denk je??

Deze domme westerse kortzichtig wereld natuurlijk!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Tjah, mensen hebben hier nou eenmaal de instelling: Eerst zien, dan geloven :)

Maar toch zijn te schijterig om het te geloven als ze het daadwerkelijk zien, schiet niet op dus..
Waarschuw beheerder
ehm, verder gaat het wel psycho force? :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
maar je hebt wel gelijk psycho force :jaja: ben het helemaal met je eens.. je ben meteen een freak als je zoiets kan of als je dingen ziet :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bijvoorbeeld geesten opgeroepen, uit je lichaam treden, vrienden of bijstaande kunnen zien als je ze wil zien?

uit je lichaam treden en bijstaande kunnen zien..dat kan ik..ik dacht altijd dat iedereen dat kon maar toen ik het iemand vertelde, schrok ze dr van.. dat vond ik wel humor..

een vriend van mij is wel eens naar zo iemand gegaan die dat kon, en die zij dat er 4 geesten langs hem waren, die hem beschermde.. dat geloofde hij natuurlijk niet maar die man blaasde rook naar de kant waar een geest was en de rook ketste gewoon terug in het niets.. dus het MOET wel waar zijn:\

wie heeft er ook ervaring met dit soort dingen, of kent mensen die dit ook kunnen of weleens doen??

iets waar je open voor staat en in geloofd ... is mogelijk om te bereiken ... er zijn meerdere onverklaarbare dingen die mensen kunnen .... zolang je niet twijfeld over je zelft ... en geloofd dat je het kunt zal het na veel training en discipline mogelijk zijn ...
mensen hebben meer kracht dan dat ze zelf weten ... je kunt meer dan je denkt als je er maar in gelooft.. geloof geeft je kracht omdat je er liefde in stopt .. wat je sterkste kracht is en uit kan ontstaan ... wat bij iedereen anders zou kunnen zijn ...

als jij deze dingen wat je nu vertelt in geloofd zou ik goed geloven dat je het kunt :D
ik hou me meer bezig met de innerlijk kracht om te leren verdedigen en vechten op de kracht van de tegenstander en je chi

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 21:46:
hahaha kan merken dat je nog geen echte ervaringen hebt meegemaakt

idd, haha ik kijk ook wel uit, ik experimenteer er ook niet teveel mee.

Waarschuw beheerder
Ik heb wel eens last van duistere krachten die zich samenspannen in darmen ;)
Waarschuw beheerder
Tjah, mensen hebben hier nou eenmaal de instelling: Eerst zien, dan geloven

Maar toch zijn te schijterig om het te geloven als ze het daadwerkelijk zien, schiet niet op dus..

ik geloofde er eerst ook niet in..maar wat ik vandaag heb meegemaakt heeft heel mijn gedachte op zijn kop gezet.. ik zat vandaag bij een heel gelovige vrouw binnen.. ze begonnen over satan en god.. ik zat dr echt zo van..ik voel me hier niet thuis weetje wel.. maar ze begon te praten en te praten.. en dat ze elke zondag naar de kerk gaat.. toen zei ik dus.. ik wil daar open voor staan, dus ik ga deze zondag mee.. dat is dus geen gewone kerk, maar een kerk waarin je kunt dansen en de aanwezigheid van god voelt.. toen zei ze oke als jij daar open voor staat dan sta ik er open voor om jou het te laten zien.. dus toen deed ze na een tijdje aan mij gedacht te hebben de bijbel open op willekeurige bladzijde.. en wat er in stond over mijn leven was ALLEMAAL waar... ze voelde ook dat ik en mijn vriend lang gelukkig bleven.. dat heeft ze van god naar haar toegestuurd gekregen...
ik was echt stil toen ik daar wegging.. ze heeft mijn gedachte veranderd.. want met dat boek moet waar zijn...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pff..
ik verdiep me er nou echt in..
echt mooi is dit..:yes:
Waarschuw beheerder
ik geloof daarin

maar wèèt ook dat er vaak trucage aan
te pas komt.........

ben weleens naar een Voodoo figuur geweest

en er gebeurde ineens vreemde dingen
in mn huis........ :S

lichten zomaar uit en aan mn 2 katten
die ineens een bepaalde kant opkeken en gingen
zitten staren naar [niets?? :vaag:]

deuren ineens open......... die man wist wat ik
gedroomd had!! :O

Ik heb zelf ook vaak dat ik
iets vantevoren weet en mensen heel
sterk kan aanvoelen en al weet wat ze in hun
leven hebben mee gemaakt....... :vaag:

Dus ja, ik geloof wel in het paranormale/duistere
maar ben ook heel sceptisch
neem niet zomaar alles voor waar aan :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 21:31:
ik denk dat als je b.v. hoort dat je zaterdag dronken wordt dat je er ook wel voor zorgt dat je het wordt omdat je het diep van binnen wilt geloven.

ja precies........

je gaat er na toe-leven

*je ontmoet een lange donkere man :S
zijn dr zoveel van.......... maar nu maak je
sneller een praatje met een lange donkere man
want dat zou hij weleens kunnen zijn

:vaag:

dus ben ook heel sceptisch
Waarschuw beheerder
jah in die onzin geloof ik dus ook niet, want je leeft daar echt naartoe..
maar derest...
ik heb het gezien...
over ieder mens staat iets in de bijbel..
die vrouw deed het boek precies open op iets wat ik mee heb gemaakt en hoe ik ben.. daar schrok ik wel van.. sindsdien ben ik dr in gaan geloven..:)
het is wel iets heel moois om je daarin te verdiepen
Waarschuw beheerder
die man blaasde rook

blies....
en hou alsjeblieft op met topics aanmaken jij....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op zaterdag 18 juni 2005 om 15:41:
over ieder mens staat iets in de bijbel..
die vrouw deed het boek precies open op iets wat ik mee heb gemaakt en hoe ik ben.. daar schrok ik wel van.. sindsdien ben ik dr in gaan geloven..
het is wel iets heel moois om je daarin te verdiepen

ik ben ABSOLUUT geen God/bijbeltypje :no:

maar het klinkt idd heel mooi wat je zegt
en 1 ding weet ik zèker...
er is echt [veel] meer tussen hemel en aarde :jaja:

je kan zoveel 'verklaringen' hebben
voor een paranormale gebeurtenis....
anderen vinden dat toeval de 1 vind
dat puur psychologisch........ blabla

maar iedereen heeft zn eigen 'waarheid'
alleen die super/nuchtere ongelovige haat ik.....
de arrogantie om te denken dat
'onze' wereld/aarde het enige is wat er '' is''........
bestaat
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben ook verscheidene keren uit m,n lichaam getreden.veel drugs en weinig slapen wil daar wel eens bij helpen. vindt het maar eng.
Waarschuw beheerder
er bestaat zeker meer
ik was ook niet zo'n god's type:no:
maar nadat ik dit allemaal gezien en gevoeld heb.. ben ik dr veel voor gaan voelen:yes:
die vrouw die mij daar in verband heeft gebracht, ga ik nou zeker meer zien..

en de bijbel lees ik nu ook al:yes:
kei wazig..
.maar echt schitterend om dit allemaal mee te maken
Waarschuw beheerder
de bijbel???? woon je in staphorst ofzo??
Waarschuw beheerder
ik wed als jij dat mee had gemaakt dat jij ook daarin zou lezen:yes:

Waarschuw beheerder
kan beter vragen hoe oud ze is en of dr ouders genoeg aandacht schenken aan haar ,en niet dr heil in andere dingen gaat zoeken zoals bij mysterieuse oude vrouwtjes :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb genoeg dingen meegemaakt waar ik geen verklaring voor heb ,maar mijn denkwijze is heel anders ,nuchter en sta dr ook helemaal niet voor open want niemand zal die dingen ooit begrijpen dus jij ook niet ,dus ik zou zeggen pak de hitkrant of de break en lees daar wat uit ,steek je nog wat van op :D
Waarschuw beheerder
IK treed elk weekend uit mn lichaam :x
Waarschuw beheerder
sommige mensen zijn triest en staan nergens voor open..
maar je kan zeggen wat je wil..maar als je de dingen meemaakt die ik meemaak zul jij ook anders gaan denken:)
ik dacht er eerst ook zo over namenlijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op zondag 19 juni 2005 om 21:06:
sommige mensen zijn triest en staan nergens voor open

Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op zondag 19 juni 2005 om 21:06:
ik dacht er eerst ook zo over namenlijk

dus je noemt mij triest dat ik nergens voor open sta :s
beetje jammer waarom zou ik iets proberen te snappen van iets wat wetenschappers niet eens kunnen bevestigen
iemand die wel dat soort dingen meemaakt weet ook niet waar ze vandaan komen . wat wil je begrijpen dan ? ervaar het en geniet dr van probeer het niet te begrijpen ,gekkenhuis zit vol met dat soort mensen ,denk nou maar goed na waar je je in wil verdiepen want dr is niks om je te verdiepen
en ik persoonlijk denk dat overal een verklaring voor is logische dan heh :d dat ik m toevallig niet weet of dat ze dr nog achter moeten komen hoe ...ok ..maar dats mijn gedachtengang :d
Waarschuw beheerder
ja je hebt wel gelijk..
je kan er gehersenspoeld door raken..
maar bij de mensen waar ik bij zit..die daar zich dus helemaal in verdiepen, zijn absoluut niet gek..niet nadat ik daar een paar keer ben geweest..
ze gaan ook niet naar een gewone kerk..maar naar een kerk waar niet alleen god komt, maar ook de duivel kan toeslaan.. mijn vader noemt het een secte maar ik vind dat niet:no: ookal zijn daar mensen dus wel bezeten van satan.. heel eng allemaal, maar ook mooi!!!
waarom denk je dat er oorlog is?? omdat satan wil winnen van god.. god heeft alleen de goeie mensen..

tja.. het klinkt allemaal niet overweldigend..maar wat ik toen gezien heb kan ik niet beschrijven:no:

Waarschuw beheerder
:yes: gevaarlijk spelletje als je niet sterk in je schoenen staat ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op zondag 19 juni 2005 om 21:14:
maar bij de mensen waar ik bij zit..die daar zich dus helemaal in verdiepen, zijn absoluut niet gek..niet nadat ik daar een paar keer ben geweest..
ze gaan ook niet naar een gewone kerk..maar naar een kerk waar niet alleen god komt, maar ook de duivel kan toeslaan.. mijn vader noemt het een secte maar ik vind dat niet

ik ga nie zeggen wat je moet doen ,maar luister naar je vader aub , laat die mensen en ontdek zelf je dingen die je meemaakt desnoods ,dit zijn linke dingen :yes:
en die mensen zijn ook niet gek :no: gevaarlijker nog ...overtuigd van het onbekende
dus denk dat je je vaders raad beter kan opvolgen :yes:
Waarschuw beheerder
gevaarlijk spelletje als je niet sterk in je schoenen staat ...

daar heb je gelijk in..
maar ik noem het geen spelletje..
het is echt..
oke..het kan een spel met je leven zijn, als je niet oplet.. want het kan dus WEL je dood worden..:yes:

en sterk in mijn schoenen sta ik wel..
want 100% geloof ik het niet, eerst zien dan geloven..
mijn vriend heeft het WEL gezien..maar wil het niet geloven hij is er uit gestapt en wil dr niets meer mee te maken hebben.. maar ik wil het ook eerst zien, dan stop ik..

maar met die bijbel was al vaag

Waarschuw beheerder
waarom noem je het duistere krachten??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op zondag 19 juni 2005 om 21:23:

alles staat geschreven in de bijbel zodat er van iedereen wel een stukje uit te halen valt ,en geloof me ik heb m wel 20 keer gelezen .
oke..het kan een spel met je leven zijn, als je niet oplet.. want het kan dus WEL je dood worden

want 100% geloof ik het niet,

je ben vatbaar :yes: helemaal niet erg hoor is menselijk
ik zeg ga lekker leven en laat dat links liggen .is het zo dat je het moet weten dan gebeurt dat wel ,ga niet graven met personen die je amper kent
Waarschuw beheerder
vatbaar is iedereen wel , als je met de mensen omgaat die dat doen:yes: maar sterk in mijn schoenen sta ik wel:yes:

alles staat geschreven in de bijbel zodat er van iedereen wel een stukje uit te halen valt ,en geloof me ik heb m wel 20 keer gelezen .

ja..maar dat ze hem precies daar openslaat:|
en niet 1 keer toevallig..maar bij meerdere mensen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op zondag 19 juni 2005 om 21:40:
ja..maar dat ze hem precies daar openslaat
en niet 1 keer toevallig..maar bij meerdere mensen

zijn versen :yes: en elk vers komt op zelfde neer
durf te wedden dat elk psalm iets heeft waar ieder zich in herkend ,dat is nou het mooie dr van
Waarschuw beheerder
ben getrouwd met een Molukker....zegt dat genoeg?? :P

Waarschuw beheerder
:/

geen flauwe grappe over molukkers hier he :P

Waarschuw beheerder
owjee RMS :d
Waarschuw beheerder
is geen flauw grapje , maar was reactie op topiczin :D

zeg toch dat ik ermee getrouwd ben en daar kinderen mee heb en vaak in de wijken kom :D

genoeg gezien en gehoord :S

Waarschuw beheerder
uhm

molukkers met duistere krachten daar dan O:)

Waarschuw beheerder
daar heb je gelijk in..
het is echt..
oke..het kan een spel met je leven zijn, als je niet oplet.. want het kan dus WEL je dood worden..

mijn vriend heeft het WEL gezien..maar wil het niet geloven hij is er uit gestapt en wil dr niets meer mee te maken hebben.. maar ik wil het ook eerst zien, dan stop ik..

wat is het nu .. ja of nee :S

eerst weten wat je er zelf van vind voordat je daar aan begint :yes:

het is niet een beetje wel of beetje niet ... is JA of NEE

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2005 om 22:07:
molukkers met duistere krachten

enige krachten waar ik niet dol op ben molukse en hindoestaanse

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2005 om 22:10:
enige krachten waar ik niet dol op ben molukse en hindoestaanse

verklaar je nader ?
Waarschuw beheerder
het gaat hier toch over duistere krachten :P

ach ik als nuchtere Hollander heb ook zoveel meegemaakt dat ik nu wel heel zeker weet dat er meer is tussen hemel en aarde...

Waarschuw beheerder
Hmz, dr is toch al zo'n topic ? :/

Denk wel dat dr meer is maar wat ?
Heb vage dingen meegemaakt, zo vaag dak me dr voor heb afgesloten.
Soms nog vage dromen die uitkomen, maar verder ist rustig :D
Waarschuw beheerder
me zoon heb veel vage dingen...maar goed mot nu weg, als topic nog bestaat vertel ik dat nog wel...ciao!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2005 om 22:17:
verklaar je nader ?

heb veel buitenlander in mijn flat wonen ... boeit mij verder niet ... met uitzondering van een paar keer per jaar ... weet niet ze zuiveren dan hun huis ... de dag waarop ik half gek wordt ...

hun gaan voor mij zo anders met bepaalde krachten om ... dat ik er door vast loop

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op zondag 19 juni 2005 om 22:34:
me zoon heb veel vage dingen...

wat ???? heb ook zo een spook rond lopen ... en hem met simpele dingen kunnen helpen :yes:

Waarschuw beheerder
ach jeh khou me der nie echt mee bezig eigenlijk :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2005 om 22:40:
ach jeh khou me der nie echt mee bezig eigenlijk

wil mij er niet mee bezig houden :no: maar het gebeurd me veel al gewoon :/

kan mij er wel voor afsluiten ... maar heb gemerkt dat het niet helemaal werkt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
daar heb je gelijk in..
het is echt..
oke..het kan een spel met je leven zijn, als je niet oplet.. want het kan dus WEL je dood worden..:yes:

stel je staat er nu 100% achter ... jij wilt weten wat het is en wat het kan doen ... jij ziet de krachten en weet der bijna tot niet mee om te gaan .. en je krijgt wat te zien of te horen wat je niet wilt weten ....
stel dat je krijgt te weten dat allebei je ouders volgende week overlijden en jij zelf moord zal plegen .... (heel stom voorbeeld maar zulke dingen kunnen ze zeggen ) zou je da dan ook 100% geloven ....? weet je dan nog wel wat je moet doen ...? zou je hart dan al niet gebroken zijn ... als je niet weet hoe het gebeurd en dat je er nix aan kunt doen...?

hiermee wil ik je waarschuwen da je uit moet kijken met de krachten waarmee je speelt...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Dat kan iedereen met een beetje ruimtelijk inzicht :/ toch? :\

Waarschuw beheerder
haha ga weg met je spirituele blabla
neem een snuif keta als je zonodig uit je lichaam moet treden

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 08:41:
haha ga weg met je spirituele blabla
neem een snuif keta als je zonodig uit je lichaam moet treden

JE BENT ME NET VOOR
hahahha
tegenwoordig treed ik ook uit mijn lichaam,meestal zo op vrijdag en zaterdag's

Waarschuw beheerder
:x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zou als ik jou was eerst eens goed verdiepen in het geloof en God en Satan, voordat je aan dit soort gevaren mee doet.

Waarschuw beheerder
donateur
dus je noemt mij triest dat ik nergens voor open sta :s
beetje jammer waarom zou ik iets proberen te snappen van iets wat wetenschappers niet eens kunnen bevestigen

Waarom zou je de wetenschap altijd maar blindelings geloven??
Zijn hun oppermachtig ofzo??
Het onverklaarbare, is iets uit een hogere dimensie, het is dan ook niet meer dan logisch, dat wij met onze "aardse" technieken daar nooit zullen komen, onze wetenschap maakt namelijk geen dimensionale rijzen dacht ik. ;)
Of geloof je ook niet, dat dit waarin je leeft(uuh ik bedoel eigenlijk, de staat waarin je geest verkeerd etc.)
de 3e dimensie is, en dat er nog veel meer dimensies zijn?
Bepaalde diersoorten (bijvoorbeeld slangen) nemen hele andere dingen waar, dan wat wij waarnemen, dat zegt genoeg natuurlijk: ER IS DUS MEER DAN WAT WIJ ZIEN!(/kunnen waarnemen)
In deze westerse wereld, is men verschrikkelijk verwend, alles word hier voorgekauwd door de wetenschap, mensen als individu doen helemaal niets meer om nog wijsheden te verkrijgen, bij de gemiddelde mens gaat het vaak niet verder dan informatie inwinnen bij de buurvrouw over wie de andere buuwvrouw op visite had vrijdagmiddag.. :vaag:
Belachelijk eigenlijk, maar dat ziet niemand in omdat het een normale zaak is geworden ondertussen, maar IS het ook daadwerkelijk normaal? wanneer is iets normaal? wanneer is iets zweverig?? ;)
Wij zijn dan misschien wel de rijkste cultuur op aarde, en we hebben het wat dat betreft het beste voor elkaar, maar dat is puur materieel. Naar mijn mening zijn we verder een van de domste beschavingen op aarde. Geestelijk zijn we maar zeeeeer matig ontwikkeld. Maar kijk dan eens naar andere culturen waar spiritualiteit wel een rol speelt, en waar het WEL serieus genomen word...nou jongen je schrikt als je ziet waartoe die mensen in staat zijn...ze kunnen dingen met hun eigen geest doen, waar je versteld van zal staan, je houd het niet meer voor mogelijk...onverklaarbaar!
Maar nee hoor, de westerlingen zullen en MOETEN weer met een voor hun logische verklaring komen, wat binnen het kortzichtige straatje van de gemiddelde piet lul hier valt.. :s Joepie wat een helden cultuur hebben we toch!
De dingen die voor ons belangrijk zijn: Status, macht, geld, imago, allemaal mooi weer spelen voor de buitenwereld...this world is totally fake, mensen houden elkaar hier voor de gek, zich zelf ontwikkelen is er nog maar nauwelijks bij als je het mij vraagt. Ga je wat verder dan de gemiddelde mens hier, dan ben je gestoord, gek, een freak...nee... daar moeten we niks van hebben, gooi ze maar in het gekkenhuis, of plak er een labeltje op (schizofreen, adhd etc. etc.)...in de middeleeuwen werd je er zelfs voor op de brandstapel gegooid!!!! Mensen mochten niet teveel te weten komen hoor!!
Lang leve de invloeden van de christelijk kerk! :s
We worden dom gehouden, en we werken er met alle plezier aan mee!

We zijn er allemaal in getuind, maar eens je de boel doorziet, zie je pas hoe belachelijk de heersende denkwijze hier is, en hoe geweldig het is, dat er tóch nog mensen zijn die wel weten, of in ieder geval de moeite nemen, om te ontdekken wat moeder aarde nog voor ons verborgen houdt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 15:01:

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2005 om 21:01:
ik heb genoeg dingen meegemaakt waar ik geen verklaring voor heb ,maar mijn denkwijze is heel anders ,nuchter en sta dr ook helemaal niet voor open want niemand zal die dingen ooit begrijpen dus jij ook niet ,dus ik zou zeggen pak de hitkrant of de break en lees daar wat uit ,steek je nog wat van op

Ricar doe is lief :[

jij en je meissie krijgen
binnenkort ook een 'wonder' :hug:

iedereen in zn waarden laten boefje :[

(l)
Waarschuw beheerder
*EDIT :X :X

Had nog niet alles goed gelezen.......

ik ga nie zeggen wat je moet doen ,maar luister naar je vader aub , laat die mensen en ontdek zelf je dingen die je meemaakt desnoods ,dit zijn linke dingen
en die mensen zijn ook niet gek gevaarlijker nog ...overtuigd van het onbekende
dus denk dat je je vaders raad beter kan opvolgen

*bij nader inzien:*

Ricar reageert bot maar hij heeft wèl gelijk :jaja:

:bloos:

Ricar, slorry???......... :)

:D

(l)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het onverklaarbare, is iets uit een hogere dimensie, het is dan ook niet meer dan logisch, dat wij met onze "aardse" technieken daar nooit zullen komen, onze wetenschap maakt namelijk geen dimensionale rijzen dacht ik.
Of geloof je ook niet, dat dit waarin je leeft(uuh ik bedoel eigenlijk, de staat waarin je geest verkeerd etc.)
Bepaalde diersoorten (bijvoorbeeld slangen) nemen hele andere dingen waar, dan wat wij waarnemen, dat zegt genoeg natuurlijk: ER IS DUS MEER DAN WAT WIJ ZIEN!(/kunnen waarnemen)
In deze westerse wereld, is men verschrikkelijk verwend, alles word hier voorgekauwd door de wetenschap, mensen als individu doen helemaal niets meer om nog wijsheden te verkrijgen, bij de gemiddelde mens gaat het vaak niet verder dan informatie inwinnen bij de buurvrouw over wie de andere buuwvrouw op visite had vrijdagmiddag..
Belachelijk eigenlijk, maar dat ziet niemand in omdat het een normale zaak is geworden ondertussen, maar IS het ook daadwerkelijk normaal? wanneer is iets normaal? wanneer is iets zweverig??
Wij zijn dan misschien wel de rijkste cultuur op aarde, en we hebben het wat dat betreft het beste voor elkaar, maar dat is puur materieel. Naar mijn mening zijn we verder een van de domste beschavingen op aarde. Geestelijk zijn we maar zeeeeer matig ontwikkeld. Maar kijk dan eens naar andere culturen waar spiritualiteit wel een rol speelt, en waar het WEL serieus genomen word...nou jongen je schrikt als je ziet waartoe die mensen in staat zijn...ze kunnen dingen met hun eigen geest doen, waar je versteld van zal staan, je houd het niet meer voor mogelijk...onverklaarbaar!
Maar nee hoor, de westerlingen zullen en MOETEN weer met een voor hun logische verklaring komen, wat binnen het kortzichtige straatje van de gemiddelde piet lul hier valt.. Joepie wat een helden cultuur hebben we toch!
De dingen die voor ons belangrijk zijn: Status, macht, geld, imago, allemaal mooi weer spelen voor de buitenwereld...this world is totally fake, mensen houden elkaar hier voor de gek, zich zelf ontwikkelen is er nog maar nauwelijks bij als je het mij vraagt. Ga je wat verder dan de gemiddelde mens hier, dan ben je gestoord, gek, een freak...nee... daar moeten we niks van hebben, gooi ze maar in het gekkenhuis, of plak er een labeltje op (schizofreen, adhd etc. etc.)...in de middeleeuwen werd je er zelfs voor op de brandstapel gegooid!!!! Mensen mochten niet teveel te weten komen hoor!!
Lang leve de invloeden van de christelijk kerk!

We zijn er allemaal in getuind, maar eens je de boel doorziet, zie je pas hoe belachelijk de heersende denkwijze hier is, en hoe geweldig het is, dat er tóch nog mensen zijn die wel weten, of in ieder geval de moeite nemen, om te ontdekken wat moeder aarde nog voor ons verborgen houdt

:respect: :respect: :respect: :respect:

Precies zoals ik er OOK over denk :O

:jaja:

prachtig verwoord :respect: :respect:

die ga ik op mn pro zetten :jaja: (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

e zijn ze niet :no: maar als hun geen verklaring kunnen vinden op dingen met onderzoeken enzo ,wi weet het dan wel ?
en ik reageer niet bot ik zeg alleen hoe ik dr over denk en geesten zien en overleden mensen enzo zijn volgens mij alleen maar hersenspinsels ,de mens ziet en voelt dingen die die graag zou voelen ,zodat ze nog iets hebben waar ze zich aan vast kunnen klampen .dat is mijn mening :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *ikke* op maandag 20 juni 2005 om 16:56:
jij en je meissie krijgen
binnenkort ook een 'wonder'

is te verklaren ,want waren we samen bij bij de making of :d en komt tot stand door dingen die te verklaren zijn :d ,mocht god dat op zijn geweten hebben of 1 of andere duistere kracht ,dan heb ik dr nog een appeltje mee te schillen :d
Uitspraak van *ikke* op maandag 20 juni 2005 om 17:02:
Ricar, slorry???.........

jij mag dat zeggen :d kan wel tegen kritiek hoor en ieder heeft hier zeker een ander mening over ,niet iedereen hoeft zelfde te denken :d zou zo saai zijn :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het onverklaarbare, is iets uit een hogere dimensie, het is dan ook niet meer dan logisch, dat wij met onze "aardse" technieken daar nooit zullen komen, onze wetenschap maakt namelijk geen dimensionale rijzen dacht ik. ;)
In deze westerse wereld, is men verschrikkelijk verwend, alles word hier voorgekauwd door de wetenschap, mensen als individu doen helemaal niets meer om nog wijsheden te verkrijgen, bij de gemiddelde mens gaat het vaak niet verder dan informatie inwinnen bij de buurvrouw over wie de andere buuwvrouw op visite had vrijdagmiddag.. :vaag:
Belachelijk eigenlijk, maar dat ziet niemand in omdat het een normale zaak is geworden ondertussen, maar IS het ook daadwerkelijk normaal? wanneer is iets normaal? wanneer is iets zweverig?? ;)
Maar nee hoor, de westerlingen zullen en MOETEN weer met een voor hun logische verklaring komen, wat binnen het kortzichtige straatje van de gemiddelde piet lul hier valt.. :s Joepie wat een helden cultuur hebben we toch!
Lang leve de invloeden van de christelijk kerk! :s

We zijn er allemaal in getuind, maar eens je de boel doorziet, zie je pas hoe belachelijk de heersende denkwijze hier is, en hoe geweldig het is, dat er tóch nog mensen zijn die wel weten, of in ieder geval de moeite nemen, om te ontdekken wat moeder aarde nog voor ons verborgen houdt.

ten eerste ben ik et helemaal met je eens :D

stom voorbeeld ... maar kijk alleen al ... als je drugs op hebt... met elke soort drugs maak je andere dingen mee en zie je andere dingen ....
ik zeg zelf altijd dak meerdere karakters heb...
als ik bijvoorbeeld xtc op heb ben ik heel anders dan als ik geblowd heb of nuchter ben ... vind andere dingen leuk .. en houd me met vagere dingen bezig ... of je kunt juist iets meer of minder...

je ziet toch ook vaak dat honden en katten na dingen staren of in wilde weg in een keer blaffen ... die zullen ook vast andere dingen zien ...

wat jij zegt over mensen in oosterlijke landen ... ik zit zelf onder een vecht sport kempo (shaolin) een kruizing of afstammeling van eerdere of andere shaolin sporten ...

vorig jaar hebben we een demostratie gekregen van een paar shaolin monnikken ... uit india ...

ik stond met grote ogen te kijken van wat hun konden ...
normaal mens zou nooit weten of et besef krijgen dat wij ook zo iets kunnen ...

zelf geloof ik wel in deze krachten er sta er ook open voor ... ik heb zelf mee gemaakt terwijl ik drugs gebruikt had ..dat ik in een keer 10 keer zo sterk was al normaal in dagelijkse leven .... en ben vanaf toen uit gaan pluizen hoe dat mogelijk was en ... op het in het dagelijkse leven ook zou lukken .... noem een voorbeeld kracht op ...

met de kracht van de tegenstander vechten ...
elke klap die hij jou geeft wordt jij sterker van en geeft zijn eigen kracht dubbel zo hard terug ....

pijn weg halen bij andere mensen .....
door middel van je handen boven de wonden (innerlijke) te houden ... en zijn negatieve energie overnemen ....

een energie veld maken en verstoten ...
je lichaamsenergie na je handen brengen .... en verstoten ...

waardoor je zonder iets aan te raken toch iets kunt verplaatsen of kan pijnigen

nu niet denken van dit lukt 123 ... want je zult er eerst in moeten geloven en daarna met veel disipline en concentratie et zover laten ontwikkelen ...

ik hou me bezig niet om met deze krachten te spelen .. want et is zeker geen speelgoed .... maar om te leren ze te kunnen gebruiken ... en om achter antwoorden te komen op mijn vragen ....

maar ik kan je 1 ding vertellen het misbruik van deze krachten kan gevaar op leveren voor je zelf en mensen om je heen .... daarom denk niet zomaar er ff mee te kunnen spelen ....

wetenschappers zijn niet altijd mensen die alles weten ... deze mensen geloven ook ergens in ... en hebben zelf ook vragen waar ze antwoord op zoeken ... dat wilt niet zeggen dat ze het antwoord gevonden hebben .....

met andere woorden jij zou vandaag iets kunnen ontdekken wat hun niet wisten als je er maar open voor staat en in geloofd ....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en tog denk ik dat het komt dat wij niet alle capaciteiten van de hersenen gebruiken ,en door de evolutie wij dat gaan ontwikkelen en sommige nieuwe dingen nog niet snappen dat dat de zogenaamde duistere onverklaarbare dingen zijn ,en dat wij dat tog zelf in de hand hebben en kunnen en niet 1 of ander duistere onbegrijpelijke kracht :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[b] we worden gewoon dom gehouden door overheid en grootmachten wat psycho zegt :De dingen die voor ons belangrijk zijn: Status, macht, geld, imago

om deze redenen worden wij dom gehouden ...
we worden tegenwoordig aan alle kanten genaaid en we vinden het nog lekker ook :s

kijk bijvoorbeeld rijbewijs 30 jaar geleden kreeg je em bij een pak koekjes of kado ...
25 jaar geleden moest je theorie kennen ..
20 jaar geleden kwam er pratijk bij
15 jaar geleden werd et uitgebreid
10 jaar geleden werd et duurder gemaakt
5 jaar geleden nog duurder gemaakt..
dit jaar nog duurder gemaakt en beetje uitgebreid..
volgend jaar nog uitgebreider 3 pratijk exames en nog duurder gemaakt

hier mee wil ik zeggen alles wordt klein beetje voor beetje aangepast en duurder gemaakt en moeilijker...
wij keuren alles goed is toch maar een klein beetje ...
maar achter af roepen wij alles is duur terwijl wij het zelf zover hebben laten komen ..

denk je nu echt dat alle mensen die nu macht , geld imago of een status hebben ... aan ons denken ..?
ze zeggen van wel !!!! zodat jij ze blijft geloven ...

ze zeggen dat ze het beste met je voor hebben en je willen helpen ... zodat wij het geloven .. maar onder tussen proberen ze je te naaien waar je bij staat..

denk je nu echt dat bijvoorbeeld (hij is weer de lul ja :P ) blakende savonds thuis op de bank zit met zijn vrouw van ach wat een arme nederlanders ... moeten ze weer meer betalen dit jaar ...? nee tuurlijk niet hij zit stom zinnig te lachen van kijk eens schat stomme nlers zijn er weer in getrapt en wij hebben weer extra geld of macht...

balkende en de rest van de machtige / rijke / status / imago mensen zullen echt nooit iets doen waar hun zelf slechter van worden doe jij zelf ook niet toch...?

met andere woorden ... als ze je kunnen naaien om der zelf beter van te worden doen ze het wel ...

en hun zijn zo slim om het in kleine stapjes te doen zodat wij niet in opstand komen :D

zo heeft de kerk het in de 2000 jaar ongeveer ook wel gedaan ... alleeen door onze kennis van tegenwoordig geloven wij er niet meer in ...

Waarschuw beheerder
donateur
Nee k wacht nog ff met mn duistere krachten.

Waarschuw beheerder

hoezo een pilletje teveel.... :/

Waarschuw beheerder
wij mogen alleen nog maar materialistisch denken. Alles wat je ziet en voelt is waar. Ze weerhouden je er ten alle tijde van dat je meer bent dan alleen een lichaam. Natuurlijk heb je een lichaam, anders zou je zo weinig invloed hebben in deze 3 demensionale materialistische wereld. Alles is energie. Ook om een levend wezen zit energie. Sinds we aura's kunnen fotograferen kunnen we die energie zelfs zien. Maar veel mensen zijn zo skeptisch gebrainwashed dat ze de waarheid niet eens meer willen zien. de wetenschap en de zogenaamde "kenners" hebben iedereen in een celletje gestopt. In een cel waarin alleen dingen die je kunt zien waar zijn. Je beleeft de werkelijkheid zoals hun die willen. Hun weten echt wel hoe het zit maar dat gaan ze niet vertellen, want dan hebben ze geen macht meer. Wij hebben hun dan niet meer nodig. Ze hebben het eerst zover gekregen dat we totaal afhankelijk van hun zijn. Je moet zelf uit die cel stappen om het te begrijpen. Zoals einstein ooit zei. "Ga niet waar al een pad is, ga waar nog geen pad is en laat een spoor achter". Je moet zelf ontdekken dat er meer is dan alleen dit. Ikzelf ben ook iemand die liever buiten de lijntjes tekent. Maarjah het is maar waar je je prettiger bij voelt. Als je niet zelf wil ontdekken hoe het nu echt zit moet je natuurlijk zelf weten. Dat is ieder voor zich. Maar snap wel dat je hun spelletje dan gewoon meespeelt. We weten dat de mensen vroeger (vooral door de kerk) voor de gek gehouden werden. Dat is nu nog steeds zo. Alleen speelt relegie hie niet zo'n grote rol. Dus moeten ze het anders doen dan via de kerk. En idd nu is er de "wetenschap" die iedereen klakkeloos overneemt. Maarja doe wat je leuk vind, het is jou leven. :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sommige mensen zijn triest en staan nergens voor open..

Ik vind jou een beetje Triest :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar het gaat beter en sneller als je coke op hebt..

Hahahahahahahahahhahahahahahahahaha je bent gewoon aan het trippen domme doos
Waarschuw beheerder
Jah ik heb ook wel eens gedroomd dat ik mezelf zag liggen.. maar dat heeft toch nix te maken met 'uit je lichaam treden'?:/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jullie zijn para
Waarschuw beheerder
ik heb mijn opa een keer kunnen zien en de oma van een vriendin van mij.. was opzich raar maar wel een mooie ervaring.. vooral toen ik de oma van een vriendin van me zag.. ze bleef bij me slapen want ze had thuis vette zeik.. en ik keek naar haar en opeens begon ze te vervagen en zag ze er heel anders uit.. toen ik haar beschreef hoe ze eruit zag zei ze dat haar oma er zo uitzag.. toen ze me een foto liet zien was dat precies wat ik zag.. daarna zag ik haar weer vervagen in haar oma.. toen zag ik haar weer gewoon en toen zag ik opeens niemand meer op het bed liggen en zag ik energie naar boven gaan.. toen ik haar dat vertelde schrok ze zich dood want op dat moment had zij het gevoel dat ze aan het zweven was en dat iemand haar vast had.. haar oma was dus terug gekomen om haar even te knuffelen.. daarna had ik telkens tranen in mijn ogen terwijl ik niet verdrietig was.. het was haar oma wat via mij het huilen was..

het was opzicht wel een mooie ervaring maar toch blijft het allemaal freaky..
Waarschuw beheerder
2 Early Rave Kabouter:
zoooo dat lijkt me echt een hele mooie ervaring!
dat mogen niet veel mensen meemaken..
en ook nog eens fijn dat je je vriendin en haar oma hebt kunnen helpen :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 09:10:
wij mogen alleen nog maar materialistisch denken. Alles wat je ziet en voelt is waar. Ze weerhouden je er ten alle tijde van dat je meer bent dan alleen een lichaam. Natuurlijk heb je een lichaam, anders zou je zo weinig invloed hebben in deze 3 demensionale materialistische wereld. Alles is energie. Ook om een levend wezen zit energie. Sinds we aura's kunnen fotograferen kunnen we die energie zelfs zien. Maar veel mensen zijn zo skeptisch gebrainwashed dat ze de waarheid niet eens meer willen zien. de wetenschap en de zogenaamde "kenners" hebben iedereen in een celletje gestopt. In een cel waarin alleen dingen die je kunt zien waar zijn. Je beleeft de werkelijkheid zoals hun die willen. Hun weten echt wel hoe het zit maar dat gaan ze niet vertellen, want dan hebben ze geen macht meer. Wij hebben hun dan niet meer nodig. Ze hebben het eerst zover gekregen dat we totaal afhankelijk van hun zijn. Je moet zelf uit die cel stappen om het te begrijpen. Zoals einstein ooit zei. "Ga niet waar al een pad is, ga waar nog geen pad is en laat een spoor achter". Je moet zelf ontdekken dat er meer is dan alleen dit.

goeie post :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Zeker een goeie post! (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nemphetamine op dinsdag 21 juni 2005 om 09:10:
wij mogen alleen nog maar materialistisch denken. Alles wat je ziet en voelt is waar. Ze weerhouden je er ten alle tijde van dat je meer bent dan alleen een lichaam. Natuurlijk heb je een lichaam, anders zou je zo weinig invloed hebben in deze 3 demensionale materialistische wereld. Alles is energie. Ook om een levend wezen zit energie. Sinds we aura's kunnen fotograferen kunnen we die energie zelfs zien. Maar veel mensen zijn zo skeptisch gebrainwashed dat ze de waarheid niet eens meer willen zien. de wetenschap en de zogenaamde "kenners" hebben iedereen in een celletje gestopt. In een cel waarin alleen dingen die je kunt zien waar zijn. Je beleeft de werkelijkheid zoals hun die willen. Hun weten echt wel hoe het zit maar dat gaan ze niet vertellen, want dan hebben ze geen macht meer. Wij hebben hun dan niet meer nodig. Ze hebben het eerst zover gekregen dat we totaal afhankelijk van hun zijn. Je moet zelf uit die cel stappen om het te begrijpen. Zoals einstein ooit zei. "Ga niet waar al een pad is, ga waar nog geen pad is en laat een spoor achter". Je moet zelf ontdekken dat er meer is dan alleen dit.

Amen :respect:
Deze wereld is mede mogelijk gemaakt door kudde-dieren, en mensen die in een onbreekbare bubbel leven :p
Waarschuw beheerder
hoezo een pilletje teveel....

weer zo'n reactie..
k ben alleen nog maar clean, dus oordeel niet als je dr niets van weet

ik snap best dat sommige mensen dit freaky vinden..
maar dat is het niet..uiteindelijk..

Waarschuw beheerder
geesten oproepen deed ik vroeger altijd.

Tegenwoordig geloof ik niet meer in die onzin.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op dinsdag 21 juni 2005 om 17:06:
ik snap best dat sommige mensen dit freaky vinden..
maar dat is het niet..uiteindelijk..

ach, mensen zijn nu eenmaal bang voor dingen die ze niet kennen he. En dan heb je ook nog eens al die vooroordelen.
Waarschuw beheerder
tjah.. ik snap het ook wel dat ze dr niet open voor staan want het kan eng zijn natuurlijk..
maar toch.. is het mooi
Waarschuw beheerder
Ik heb ook duistere bruine krachten van tussen me benen soms :O

Waarschuw beheerder
ben alleen nog maar clean, dus oordeel niet als je dr niets van weet

als ik je naam en je eigen tekst zo eens bekijk kom je anders wel degelijk uit als een klein 'te-ver-doorgeschoten' pillen-slikkend meisje over...dus vanwaar al die pil-slikkende poppetjes dan als je zo 'clean'bent wat ook een erg groot woord is trouwens...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb genoeg rare en enge dingen mee gemaakt .
Zowel met me zelf als met andere mensen.

Genoeg om er toch maar wel in te geloven .

Maar daar houd deze jongen mooi over stil :)

Ik ben er nl op de verkeerde manier mee bezig geweest .

Nu houd ik me bij conventionele dingen zoals reiki ed .

Is beter zo :)

Waarschuw beheerder
donateur
BofQont - (Donderjager) Sommige mensen vragen er niet om, zwijgen is goud waard.

Waarschuw beheerder
wij mogen alleen nog maar materialistisch denken. Alles wat je ziet en voelt is waar. Ze weerhouden je er ten alle tijde van dat je meer bent dan alleen een lichaam. Natuurlijk heb je een lichaam, anders zou je zo weinig invloed hebben in deze 3 demensionale materialistische wereld. Alles is energie. Ook om een levend wezen zit energie. Sinds we aura's kunnen fotograferen kunnen we die energie zelfs zien. Maar veel mensen zijn zo skeptisch gebrainwashed dat ze de waarheid niet eens meer willen zien. de wetenschap en de zogenaamde "kenners" hebben iedereen in een celletje gestopt. In een cel waarin alleen dingen die je kunt zien waar zijn. Je beleeft de werkelijkheid zoals hun die willen. Hun weten echt wel hoe het zit maar dat gaan ze niet vertellen, want dan hebben ze geen macht meer. Wij hebben hun dan niet meer nodig. Ze hebben het eerst zover gekregen dat we totaal afhankelijk van hun zijn. Je moet zelf uit die cel stappen om het te begrijpen. Zoals einstein ooit zei. "Ga niet waar al een pad is, ga waar nog geen pad is en laat een spoor achter". Je moet zelf ontdekken dat er meer is dan alleen dit. Ikzelf ben ook iemand die liever buiten de lijntjes tekent. Maarjah het is maar waar je je prettiger bij voelt. Als je niet zelf wil ontdekken hoe het nu echt zit moet je natuurlijk zelf weten. Dat is ieder voor zich. Maar snap wel dat je hun spelletje dan gewoon meespeelt. We weten dat de mensen vroeger (vooral door de kerk) voor de gek gehouden werden. Dat is nu nog steeds zo. Alleen speelt relegie hie niet zo'n grote rol. Dus moeten ze het anders doen dan via de kerk. En idd nu is er de "wetenschap" die iedereen klakkeloos overneemt. Maarja doe wat je leuk vind, het is jou leven.

achja tis maar net waar in je gelooft
in de wetenschap of in spirituele dingen zoals hierboven staat met energie en auras enzo
we weten toch van beide niet zeker oft waar is
allebei zou kunne
toch?
Waarschuw beheerder
als ik je naam en je eigen tekst zo eens bekijk kom je anders wel degelijk uit als een klein 'te-ver-doorgeschoten' pillen-slikkend meisje over...dus vanwaar al die pil-slikkende poppetjes dan als je zo 'clean'bent wat ook een erg groot woord is trouwens...

ja dat was van een maand geleden..
maar heb al een maand niets meer aangeraakt..ook geen bier meer:no:

Waarschuw beheerder
donateur
Oh jij bent er zo één van "de ene maand dit" en " de andere maand weer dat" ?? naief pubertje dusch?? ;d :P
Waarschuw beheerder
wij mogen alleen nog maar materialistisch denken. Alles wat je ziet en voelt is waar. Ze weerhouden je er ten alle tijde van dat je meer bent dan alleen een lichaam. Natuurlijk heb je een lichaam, anders zou je zo weinig invloed hebben in deze 3 demensionale materialistische wereld. Alles is energie. Ook om een levend wezen zit energie. Sinds we aura's kunnen fotograferen kunnen we die energie zelfs zien. Maar veel mensen zijn zo skeptisch gebrainwashed dat ze de waarheid niet eens meer willen zien. de wetenschap en de zogenaamde "kenners" hebben iedereen in een celletje gestopt. In een cel waarin alleen dingen die je kunt zien waar zijn. Je beleeft de werkelijkheid zoals hun die willen. Hun weten echt wel hoe het zit maar dat gaan ze niet vertellen, want dan hebben ze geen macht meer. Wij hebben hun dan niet meer nodig. Ze hebben het eerst zover gekregen dat we totaal afhankelijk van hun zijn. Je moet zelf uit die cel stappen om het te begrijpen. Zoals einstein ooit zei. "Ga niet waar al een pad is, ga waar nog geen pad is en laat een spoor achter". Je moet zelf ontdekken dat er meer is dan alleen dit. Ikzelf ben ook iemand die liever buiten de lijntjes tekent. Maarjah het is maar waar je je prettiger bij voelt. Als je niet zelf wil ontdekken hoe het nu echt zit moet je natuurlijk zelf weten. Dat is ieder voor zich. Maar snap wel dat je hun spelletje dan gewoon meespeelt. We weten dat de mensen vroeger (vooral door de kerk) voor de gek gehouden werden. Dat is nu nog steeds zo. Alleen speelt relegie hie niet zo'n grote rol. Dus moeten ze het anders doen dan via de kerk. En idd nu is er de "wetenschap" die iedereen klakkeloos overneemt. Maarja doe wat je leuk vind, het is jou leven

(y) :respect: (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jullie zijn allemaal kneuzen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op woensdag 22 juni 2005 om 17:31:

maar heb al een maand niets meer aangeraakt..ook geen bier meer

oke komt raar over idd

maar soms moet je 'verder' "kijken" dan je neus lang is.....

Nooit oordelen over een situatie die je niet
kent, KuttekopNL :no:

:hug:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tja..
ik was zo...
maar geen zin om t te veranderen..

weetnie wie dr zaterdag naar hardcore united gaat??
maar mij zie je alleen nog maar nuchter:yes:

Waarschuw beheerder
maar heb al een maand niets meer aangeraakt..ook geen bier meer

maar mij zie je alleen nog maar nuchter

doe nie zo trots...als je echt zo nuchter bent en trots dan zou ik maar rap je profiel veranderen dan. want je geeft echt niet de indruk dat je nuchter trots meisje bent.

helemaal niet als je dan ook nog eens een topic over dit soort dingen opent:/

Waarschuw beheerder
de weg tot wijsheid
is de weg die je zal gaan
alleen eerlijkheid in je hart
zal de waarheid zijn in je leven
Waarschuw beheerder
nuchter ben ik noujuist wel, sta open voor dingen

Waarschuw beheerder
nog nooit, vind dat grote onzin :D
Waarschuw beheerder
onzin..je moet het zelf eens meemaken:)

Waarschuw beheerder
nuchter ben ik noujuist wel, sta open voor dingen

ik heb het over nuchter wat 'drugs' betreft....hooooooooooowwww
Waarschuw beheerder
ja maar iemand anders niet!!

maarja..over drugs betreft benk kei nuchter de laatste maand

Waarschuw beheerder
kei vet zeg

Waarschuw beheerder
ik heb een indische oma die mij meerdere nare verhalen heeft verteld over wezens uit de 'andere wereld'. Indische mensen hebben sowieso een sterke band met bovennatuurlijke verschijningen en geloven er heilig in.
Ze heeft me dan ook op het hart gedrukt en nooit iets mee te maken te krijgen. Roep het nooit op je af, zoek het niet op en blijf er vandaan.

Als mijn oma, na al haar ervaringen, mij zoiets verteld, neem ik het graag aan.
Ik zal me dan ook nooit bezig houden met het oproepen van wezens uit het dodenrijk. Doden moeten daar blijven en ze roepen je wel als ze je echt heel hard nodig hebben.
Achter de 'ins en outs' van de andere wereld kom ik wel als het mijn tijd is om te gaan.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
... laten we pimmetje op roepen ... :D
Waarschuw beheerder
ja :S

dat kost een fortuin

:D :D
Waarschuw beheerder
ok jou keuze ik moet dr mee rondlopen dus wat maakt het uit?
Waarschuw beheerder
mijn zoon heeft toen die twee was tot aan zijn vierde een man in zijn kamer gehad, wij dachten altijd een kinderfantasie totdat we bij mijn man zijn molukse oma zaten en hij daar mijn mans overleden vader aanwees als die man....:s
Waarschuw beheerder
Brrrrrrrr

eng is dat he :S

Waarschuw beheerder
hou maar op...

Waarschuw beheerder
mensen uit de hoek indonesië/molukken/nieuw guinea hebben gewoon een sterke band met bovenaardse zaken. dat blijkt maar weer.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[b] hebben meer paddo's gegeten als ons in sterkere varriatie's

Waarschuw beheerder
Heel lang gedacht dat al het spirituele behoorlijk taboe was hier in Nederland, maar als ik dit topic zo eens bekijk valt dat reuze mee! Ik blijf over het algemeen behoorlijk sceptisch over deze dingen, maar dat neemt niet weg dat ik er wel voor open sta. De dingen die ik zelf mee maak accepteer ik gewoon, ook als ik er geen wetenschappelijke verklaring voor kan vinden. In de loop der jaren ben ik er achter gekomen dat ik heldervoelend ben, wie weet kan ik het ooit in mijn of iemand anders zijn of haar voordeel laten werken? Wat me alleen nu wel regelmatig opvalt is dat er toch veel mensen er enigzins bang voor zijn, of dat ze er simpelweg niks van willen weten. Zonde vind ik dat.
Waarschuw beheerder
tja.. ik kan wel begrijpen dat je er bang voor kunt zijn.. want je kan toch dingen gaan zien die je eigenlijk nooit zult zien ofzo.. dus dan is het wel scary als je er niet op voorbereid bent.. maarja daar zou je idd mensen mee kunnen helpen:yes:(y)

mijn zoon heeft toen die twee was tot aan zijn vierde een man in zijn kamer gehad, wij dachten altijd een kinderfantasie totdat we bij mijn man zijn molukse oma zaten en hij daar mijn mans overleden vader aanwees als die man....

dat is wel minder dan:s
wel raar..

Waarschuw beheerder
mijn zoon heeft toen die twee was tot aan zijn vierde een man in zijn kamer gehad, wij dachten altijd een kinderfantasie totdat we bij mijn man zijn molukse oma zaten en hij daar mijn mans overleden vader aanwees als die man....

ik denk dat opa nog heel graag zijn kleinkind wou zien. Kan ik me wel voorstellen. Is het de eerstgeborene? Dan is et natuurlijk nog sterker.

tja.. ik kan wel begrijpen dat je er bang voor kunt zijn.. want je kan toch dingen gaan zien die je eigenlijk nooit zult zien ofzo.. dus dan is het wel scary als je er niet op voorbereid bent.. maarja daar zou je idd mensen mee kunnen helpen

Ik houd me er gewoon ver vandaan omdat ik mezelf niet met problemen wil opzadelen die ik niet kan oplossen. Ik vind het dodenrijk een te schimmige aangelegenheid om zomaar mee te gaan 'sollen'. Zoals glaasje draaien en meer van die vreemde rituelen.

Nee, moet er niks van hebben.

Waarschuw beheerder
ik wil hier wel meer van weten !!

Waarschuw beheerder
zoek boeken over geestverschijningen in de bibliotheek. Altijd interresant.

Wat ook wel aardig is, zijn de mythische figuren uit de Germaanse mythologie.
Bijvoorbeeld elfen, huiskabouters en gnomen.

Er zijn ook nog heel veel mensen die geloven dat al deze wezens echt bestaan. Hoewel het heel erg onwaarschijnlijk lijkt, komt het in oude mythologieen te vaak onafhankelijk van elkaar voor om toeval te zijn.
Ik geloof er persoonlijk niet erg veel van, maar ik vind de germaanse verhalen altijd wel erg leuk:)
Waarschuw beheerder
Ik houd me er gewoon ver vandaan omdat ik mezelf niet met problemen wil opzadelen die ik niet kan oplossen. Ik vind het dodenrijk een te schimmige aangelegenheid om zomaar mee te gaan 'sollen'. Zoals glaasje draaien en meer van die vreemde rituelen.

Nee, moet er niks van hebben.

kijk als je het zo zegt, heb ik er respect voor snapje?? maar als je zegt van jullie zijn gek ofzo..dan slaat het gewoon nergens op, je moet er ook niet mee gaan spelen als je dr niets vanaf weet, en als je niet sterk genoeg in je schoenen staat, want dan kan het fout gaan, je moet weten hoe je dr mee om moet gaan:)

een ouija is ook vet...moet je wel goed engels kunnen..ook best scary..maar het is wel echt:yes: en mooi..maar wel echt gevaarlijk..
Waarschuw beheerder
.......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik denk dat opa nog heel graag zijn kleinkind wou zien. Kan ik me wel voorstellen. Is het de eerstgeborene? Dan is et natuurlijk nog sterker.

ja....maar hij heb vaker rare dingen gehad hoor, en hij is maar een kwart Moluks, en ik was zo een nuchtere Hollander :P
Hij heb ook dingen 'gezien' van de Nederlandse kant van de familie zeg maar. Moest eigenlijk naar Paranormaal Instituut in Utrecht, maar omdat hij nog zo klein was wilde ze wachten tot een jaar of 6, omdat de meeste kinderen gevoelig zijn voor dat soort dingen, is het er nog na hun 6e dan is het blijvend. Hij is nu 9 en we hebben gelukkig geen rare dingen meer meegemaakt met hem ;)
Waarschuw beheerder
Gelukkig maar lekker wef van me :hug:
Waarschuw beheerder
hmmmm waarom zet je deze ervaring eigenlijk in een topic?zoiets zet je niet op flock waar iedereen het kan lezen,is een beetje iets wat je aan bepaalde mensen verteld :yes:
Waarschuw beheerder
hmmmm waarom zet je deze ervaring eigenlijk in een topic?zoiets zet je niet op flock waar iedereen het kan lezen,is een beetje iets wat je aan bepaalde mensen verteld :yes:

want??
Waarschuw beheerder
niet aan iedereen verteld,zo beter?
Waarschuw beheerder
ja maar waarom niet? zou ik me ervoor moeten schamen dan ofzo?
Waarschuw beheerder
doe wat je wil man,al poot je hier heel je levensverhaal neer,maar ik blijf kritisch over dat meisje.wat ze meegemaakt heeft :yes:
Waarschuw beheerder
ow oke, dacht dat je mijn verhaal bedoelde ;)
Waarschuw beheerder
maar ben even alles aan het lezen en over dromen heb ik ook echt al raar dingen meegemaakt.

in een droom zitten maar bewust zijn dat je er in zit,draaien in men hoofd en het echt voelen zoals ik wakker ben.er uit willen komen en niet lukken,2 keer proberen dan ben ik er uit geschoten.

ook eens gedroomd dat ik zelfmoord pleegde door verhanging en ik voelde mij echt weg zakken.proberen wakker te worden door in die trance zoals ik het noem want ik ik voelde alles bewust aan recht te willen geraken.1 ste keer lukte niet,2de keer dan weer wel :S.
echt raare dromen,je voelt het aan alsof je wakker bent of misselijk wakker worden en eingelijk niet ziek zijn.
misschien moet ik achter dat laatste nieks zoeken maar vond het toch raar.

nu heb ik geen raar dromen meer gehad :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tegenwoordig zijn meerdere mensen met spirituele dingen bezig,ik kom op flock meer en meer mensen tegen
Waarschuw beheerder
je ben vatbaar helemaal niet erg hoor is menselijk
ik zeg ga lekker leven en laat dat links liggen .is het zo dat je het moet weten dan gebeurt dat wel ,ga niet graven met personen die je amper kent

durf te leven,bewandel het pad der verleiding en voltooi het leerproces :p
Waarschuw beheerder
ik zie veel dezelfde mensen terug komen die ik al op andere spirituele topics heb gezien hahaha (y)
Waarschuw beheerder
tja, je kan er mee bezig zijn , of niet.
ik vind dat ik dat best tegen mensen kan zeggen hier.
ik leef, en wil veel weten over het leven, en over meer dan de mensen die hier leven.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 01:24:
Ik zal me dan ook nooit bezig houden met het oproepen van wezens uit het dodenrijk. Doden moeten daar blijven en ze roepen je wel als ze je echt heel hard nodig hebben.
Achter de 'ins en outs' van de andere wereld kom ik wel als het mijn tijd is om te gaan.

Precies geef ik je helemaal gelijk in..

Je moet de doden voor dat gene laten wat ze zijn..
Het kan anders misschien nog fataal voor je aflopen als je ze niet met rust laat..
Waarschuw beheerder
Precies geef ik je helemaal gelijk in..

Je moet de doden voor dat gene laten wat ze zijn..
Het kan anders misschien nog fataal voor je aflopen als je ze niet met rust laat..

dat KAN idd, maar je moet weten hoe je ermee om moet gaan. want als je dat niet weet, loopt het je fataal af ja..
maar het kan ook heel mooi zijn om dat op te zoeken..:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 30 juni 2005 om 13:25:
dat KAN idd, maar je moet weten hoe je ermee om moet gaan. want als je dat niet weet, loopt het je fataal af ja..
maar het kan ook heel mooi zijn om dat op te zoeken

Ja idd mjah dat laat ik liever aan mensen over die daar verstand van hebben..
Ik wil ook graag naar een medium maar ik durf het gewoon niet..
En ook nog omdat ik gewoon me dierbare overleden mensen graag daar wil laten waar ze zijn..
Waarschuw beheerder
Ja idd mjah dat laat ik liever aan mensen over die daar verstand van hebben..
Ik wil ook graag naar een medium maar ik durf het gewoon niet..
En ook nog omdat ik gewoon me dierbare overleden mensen graag daar wil laten waar ze zijn..

tja, verstand erover kan je maken, als je de goeie mensen tegenkomt. ik ben ze tegengekomen. ik weet hoe ik ermee om moet gaan en wat ik ermee moet doen. iedereen zal wel krachten hebben. je moet er alleen nog achterkomen. en als je niet durft moet je het niet doen. want dan gaat het dus wel fout, als je daar met angst aan begint.

Waarschuw beheerder
donateur
Nee en ik ga dat ook niet eens proberen ook :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 30 juni 2005 om 13:41:
iedereen zal wel krachten hebben

Ja dat is zo.. me ma heeft dat heel erg die voelt heel veel dingen aan van te voren enzo..
Kheb daar ook wel een handje aan..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 30 juni 2005 om 13:41:
iedereen zal wel krachten hebben.

Iedereen heeft die krachten. Het is net als leren fietsen. De ene stapt op en fietst meteen aan. Anderen moeten lang oefenen. Je moet gewoon geloven in jezelf en blijven proberen. Laat je niet gek praten door mediums die denken dat ze het beter kunnen en zeggen dat je het niet in je hebt ofzo. Dat is bull. Iedereen heeft een lichaam en kan ermee berijken wat andere mensen ook kunnen, als je maar doorzet. En zo is dat ook met je ziel.

Waarschuw beheerder
maar het blijven dingen waarover ik van huis uit heb meegekregen niks mee te maken te hebben.
Natuurlijk zet je dan op 1 of andere manier oogkleppen op, maar mijn mening is dat het niet aan mij is om de rust van de doden te verstoren.
Lekker laten zo.
Waarschuw beheerder
dat je soms dingen van te voren aanhoort heeft ook iets te maken met synchroniteit. Ons lichaam is aan tijd gebonden maar onze ziel niet. Je kan soms dus iets voorlopen op de tijd, dat je al wist dat het ging gebeuren. Heb k best wel vaak met kleine dingen, bv ik kreeg een poezie album van n vriendin in mn handen, ik zeg een versje op, die is leuk he, en k sla het album open precies op dat versje..
mediumschap werkt anders, dan vraag je juist hulp van wat zei noemen spirit (mn moeder is medium) Heb een keer meegedaan met een les, want ja daar heb je ook cursussen voor enzo, en toen voelde ik echt een hele sterke energie bij mn derde oog (maar dat betekende dat ik mee ging op de energie van de andere en niet zozeer spirit dat komt via de bovenkant van je rug)Maar goed als jij iets vraagt met de juiste bedoelingen zal er echt niks gebeuren hoor.. angst, haat of pijn trekt angst, haat of pijn aan.. liefde, respect of dienstbaarheid trekt liefde,respect of dienstbaarheid aan

Soms als er iets speciaals gebeurt, of als iemand iets zegt dat dan blijkbaar waar is, krijg k een speciaal soort kippenvel, gaat van mn kruin tot mn tenen..

vroeger toen ik klein was zag k ik blijkbaar ook geesten maar mn moeder zei dat k ze weg kon sturen en dat hielp. Nu voel ik soms wel (of denk te voelen) aanwezigheid, maar dan stuur ik het gewoon bij voorbaat weg. Kan iedereen doen, als je eens in n scary huis loopt en je voelt je niet op je gemak of wat dan ook, gewoon zeggen ik wil alleen zijn en denk een gouden beschermlaagje om je heen,

Ja uittreding heb k ook een keer wakker gehad, wist daarom weer waarom ik hier op aarde ben, of wat ik iig nog heb af te maken

mn beste vriendin en ik kunnen een klein beetje telepatisch communiceren, had t een paar keer geprobeert en t werkte. Op kleine dingen hoor, we zaten tv te kijken en ik dacht heel sterk doe je been naar beneden en floep ze deed het, ik dacht geef me een peuk toen ze n sigaret pakte (had zelf ook sigaretten) en toen bood ze me dr een aan :D

Heb reiki en yoga gedaan, en tja als je dan op die manier je energie voelt weet je ook wel dat je niet alleen maar lichaam bent en je hersenen alleen maar chemisch proces..

maar goed, veel mensen hebben wel met iets te maken, zolang je er open voor staat zul je merken dat er positieve dingen uit kunnen voortvloeien, maar als je er niks mee te maken wilt hebben, dan is dat ook ok ja toch :) Je hebt het niet perse nodig om je leven te kunnen leven. maar t is wel rete interessant, en kan allemaal heel mooi zijn

byeybe :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja als je dr niets mee te maken wil hebben, kan dat natuurlijk ook. dat blijft natuurlijk iedereen zijn eigen keuze:)

Waarschuw beheerder

Trip!
Ik had zelf ook iets raars.
Ik heb ooit een bed van mijn oma gekregen voordat ze overlijdde, het is zo'n relaxt bed met elecktronische rugsteun-bediening :d
Toen ze overlijdde had mijn moeder wat dierbare en persoonlijke spullen van haar meegenomen, zoals een bril, schoentjes, gehoorapparaatje etc.
Nu had mijn moeder die spullen in een kistje gelegd en ergens verstopt waar absoluut niemand het kon vinden.
De dag nadat ze overleden was, werd ik wakker in me bed met naast mijn hoofd het gehoorapparaatje van oma :vaag:
Mijn moeder was heel erg kwaad, en vertelde dat ik niet aan die spullen mog komen.
Ik vertelde haar dat ik niet eens wist dat ze die spullen had, en ik had/heb absoluut geen idee hoe het daar terecht is gekomen.
Ze werd natuurlijk nog kwader, dus ben er niet meer op in gegaan.
Maar ik weet nog steeds absoluut niet waar ze die spullen heeft liggen, en al helemaal niet hoe het daar terecht is gekomen :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmm...das wel WAZIG!! das best wel eng zeg..:vaag:

Waarschuw beheerder
Het is bizar
Misschien heeft mijn moeder het in haar slaap neergelegd
Waarschuw beheerder
kan, ik ga ook altijd van die dingen denken, om het te verwerken:P

Waarschuw beheerder
(Y) :D
Waarschuw beheerder
agja, die dingen kun je toch niet nakijken...het is en blijft vaag natuurlijk;)
Waarschuw beheerder
glaasje draaien roeleert.

Waarschuw beheerder
donateur

t is GEEN spelletje en zeker niet iets om "ff voor de lol" te doen
Waarschuw beheerder
nee zo bedoel ik het ook niet..
maar hoe moet ik het anders zeggen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op zaterdag 2 juli 2005 om 12:57:

aandachttekort en op zoek naar iets waar je je aan vast kan klampen ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op zaterdag 2 juli 2005 om 12:57:

Gewoon of iemand wel eens met duistere krachten te maken heeft gehad.. ipv gespeeld
Waarschuw beheerder
ja maar als je er te maken mee hebt gehad zoekt het jou op. ermee spelen dan zoek jij t op en kijk je een beetje rond zeg maar, en ermee werken ben je er ervaren mee..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vind het allemaal maar een beetje vaag..
maar zeg natuurlijk nie dat het nie kan
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind eigelijk de term "duistere kracht" ongelukkig gekozen , net alsof het iets "slechts" is .

Waarschuw beheerder
Duister is nooit per definitie slecht, alleen zien sommige mensen dit vaak wel zo :d
Ik hou van heel veel duistere dingen
Waarschuw beheerder
donateur
Duister vind ik het als je er op een verkeerde manier mee bezig bent dingen zoals geesten oproepen kunnen verkeerd uitpakken , zeker als je het doet uit nieusgierigheid of voor de kick.

Er zijn genoeg dingen in het "licht" die net zo intressant zijn en waar je zelf ook nog iets aan hebt of waar je anderen mee kunt helpen .

Je kunt bv een leuke set tarot kaarten kopen en een boek waarin de betekenis van de kaarten wordt uitgelegt .

Niet duister en ook niet gevaarlijk maar wel erg intressant :)

Dit bv
een vriend van mij is wel eens naar zo iemand gegaan die dat kon, en die zij dat er 4 geesten langs hem waren, die hem beschermde.. dat geloofde hij natuurlijk niet maar die man blaasde rook naar de kant waar een geest was en de rook ketste gewoon terug in het niets.. dus het MOET wel waar zijn

Lijkt eng maar dat is het niet .
Iedereen heeft gidsen , dit zijn overleden mensen die je begeleiden in je leven of een gedeelte daar van.
Dit kunnen "geesten" zijn van bv voorouders ,familie of bekenden .
En iedereen heeft ze (ook al geloof je er zelf niet in :[ )

En dan nog iets het woord "duister" lijkt verdacht veel op "duitser" , of zou dat toeval zijn ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wel een raar idee dat er gewoon "iemand" bij je is ofzo.
Ik vind het allemaal wel interessant, zou er best meer over willen weten.

Waarschuw beheerder
een ouija is ook vet...moet je wel goed engels kunnen..ook best scary..maar het is wel echt en mooi..maar wel echt gevaarlijk..

waarom vindt je het zo leuk als het zoo gevaarlijk kan zijn..ben je nooit bang dat je een klein foutje maakt dat fataal kan aflopne?

ik geloof ZEKER dat er een hele duistere wereld bestaat, maar hoe weetje of je een goeie geest oproept, door het te vragen??? dan kan hij toch gewoon liegen???
Waarschuw beheerder
hij kan liegen, maar als je weet hoe je er mee om moet gaan dan gaat het altijd goed:yes: je moet slimme vragen stellen dan weet je het vanzelf wel en als je merkt dat hij liegt, moet je meteen ophouden..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de duistere wereld zijn niets meer en minder dan verloren energiebronnen die wij niet kunnen zien voelen of horen ... alleen als er erin geloofd kun je de aantrekkingskracht vergroten waardoor je contact kunt maken met deze energiebronnen en dus misschien wel kunt zien horen of voelen... als je er maar in geloofd dat je het kunt en er 100% achterstaat en gevolgen inziet ... en niet overtwijfelt dat et fout kan gaan ...
mensen hebben meer krachtn dan dat ze weten ... je moet alleen leren ermee om te gaan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 3 juli 2005 om 23:39:
mensen hebben meer krachtn dan dat ze weten ... je moet alleen leren ermee om te gaan

Oefening baart kunst..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op donderdag 21 juli 2005 om 15:52:
Er zijn stemmen die bijna onhoorbaar fluisteren

die stemmen bedenk je zelf en zitten in jou...

je hebt goede stemmen en een slechte ... die jou dingen fluisteren

en et is aan jou om de evenwicht te vinden tussen goed en slecht

Waarschuw beheerder
maarja, wat versta je onder "duistere krachten". Contact met boze geesten?

Als je je eigen krachten bedoelt vind ik duistere krachten geen goed woord. In die zin bestaan duistere krachten niet. En ook geen goede krachten. Het licht eraan hoe de persoon ermee omgaat. Er bestaat ook niet zoiets als een duistere stok. Hoewel je er wel iemand mee dood kan meppen :P. De persoon zelf is duister(of licht) de krachten niet ;)

Waarschuw beheerder
Bullshit!! Allemaal bullshit

denk ik?
Waarschuw beheerder

een vriend van mij is wel eens naar zo iemand gegaan die dat kon, en die zij dat er 4 geesten langs hem waren, die hem beschermde.. dat geloofde hij natuurlijk niet maar die man blaasde rook naar de kant waar een geest was en de rook ketste gewoon terug in het niets.. dus het MOET wel waar zijn

jah ik kan ook uit mnen lichaam treden, als ik vijf jointjes rook:P goh gelooof je het zelf.
Waarschuw beheerder
er zijn altijd mensen die kloté;)
Waarschuw beheerder
blaasde

het is blies,
maar heb wel eens opgeroepen en doe het nooit meer :\
Waarschuw beheerder
wa wasser gebeurd dan
Waarschuw beheerder
gordijnen ging wapperen enzo, wij hadden een goede geest maar je kan toch ook kwade oproepen en dat je er last van blijft houden.. ik wil er gewoon liever niks meer mee te maken hebben
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja dat kan ook, dat is wel scared, ken meer mensen met die ervaringen..:)
geesten oproepen hep ik nooit gedaan, hou me liever bezig met andere dingen die met dat te maken hebben

Waarschuw beheerder
Je zou verbijsterd staan over de illusies die de menselijke hersens kunnen opwekken..

Waarschuw beheerder
je zal verbijsterd staan waar multi-dimensionele oneindigheid, dat wij mensen noemen. Toe instaat is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je zal verbijsterd staan waar multi-dimensionele oneindigheid, dat wij mensen noemen. Toe instaat is

eens voorbeeld dan :p

Waarschuw beheerder
je zal verbijsterd staan waar multi-dimensionele oneindigheid, dat wij mensen noemen. Toe instaat is.

Multi-dimensionaal denken..

Multi-dimensionaal oneindig bestaat niet.. iets is of oneindig of niet..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ikke niet nooit gehad

Waarschuw beheerder
Het probleem is gewoon dat mensen al zo ontzettend lang voor de gek gehouden worden. De meeste hebben zo'n instelling van hmm ik ben maar een mens. Niemand op deze Fucking aardkloot is zomaar een mens. Dat is juist wat ze willen dat je denkt. Omdat je zo jezelf weggeeft aan iemand anders verzie van de realiteit. Religie en wetenschap.
Religie zegt, Ah jij bent een creatie van een hogere macht. Jij moet naar god luisteren. En wij mensen met onze lange jurken en mijters op onze kop weten wat god wil. Dus doe wat je verteld wordt dan komt alles goed kind.

Wetenschap zegt, Ah het is niets bijzonders. Allemaal toeval. Jij bent toevallig ontstaan uit een helehoop genetische foutjes over een hele lange periode. Niks bijzonders.

Wij zijn gewoon opgesloten in een soort eierschaal met een beperkte visie op de realiteit. En mensen durven gewoon niet meer uit die eierschaal te komen. Er worden al steeds meer mensen wakker. De energie die je uitgeeft krijg je ook terug. Bv, iemand is bang voor honden en al die honden komen juist op die persoon af. Zie je wel ik ben bang en ze pakken meteen mij. Ja duh! jij straalt het ook keihard uit. Je moet niet bang zijn maar gewoon doorgaan. Je hoort ook zo vaak mensen. Wat is het leven saai. Er gebeurt nooit iets. Ik sta op en ga werken wat saai werken. Op donderdag eet ik vis. Nou wat spannend. Er gebeurt nooit iets. Nee! omdat jij zo'n visie op je wereld hebt kan er met die energie die je op dat moment uitstraalt niks gebeuren. Wat je uitgeeft krijg je terug. Geef je liefde krijg je liefde. Geef je angst krijg je angst. Geef je saaiheid krijg je saaiheid terug. Zo werkt het. Zo simpel.

Mensen die wakker worden en ontdekken dat er meer is op de wereld. Mensen die bv spiritueel worden. Ze denken, vanaf nu ga ik alleen maar zonnige paden bewandelen, en er zullen elfjes en engelen zijn die op harpen en fluiten spelen. En het is mooi, want ik ben spiritueel nu. Oke je "intentie"(wil) zegt jij wilt spiritueel worden dan is dit wat je nodig hebt om het te berijken. Er komen allerlei mensen en situaties je wereld in die je proberen tegen te houden en met name uitlachen of voor gek verklaren. Meeste mensen worden bang en kruipen snel terug hun eierschaal in. Nou als dit gebeurt om spiritueel te worden blijf ik mooi weg mij niet gezien. Juist angst om uitgelachen te worden. Je moet hier dwars doorheen om te worden wat je wil worden. Je wordt keihard voorbereid om dat je sterk in je schoenen moet staan. Mensen zijn bang voor wat andere mensen denken. Het maakt geen zak uit.

Owjah dan heb je ook nog mensen die zeggen dat we verlichting moeten zoeken. Wat een bullshit. Wij zijn al verlicht. Wij zijn gewoon afgesloten door deze manipulatie met ons hogere zijn. Wij zijn alles dat er is.
ow mediums en "hogere entiteiten" ook erg leuk. Je hebt van die mensen en die gaan channelen een hogere entiteit maakt contact via haar ofzoiets. Is het je al eens opgevallen dat eender waar, de mensheid zich altijd hier benede bevind? Die entiteiten brengen altijd grote wijsheid naar de mensen. "Wij zijn enkel verlichte wezens die jullie komen helpen in deze cruciale tijden. En jullie zijn als kinderen. We komen jullie helpen, want jullie onverlichte wezens kunnen het niet zelf" Weet je wat ik hen vertel? Ik zal u eens wat zeggen, o verrekte grote. Kom jij maar eens hier benede in een van deze lichamen in deze manipulatie zitten. Voor je het weet zit je kwissen te kijken en pizza's te bestellen. Wel ontzettend makkelijk praten daarboven.

Maar ik weet in ieder geval zeker dat er meer is dan wij weten.
Waarschuw beheerder
noub ik heb net the exorsist (het noeuwste deel dan) gezien toen ik half skaf en aangeschoten was, wat is dat dan grappig.

Waarschuw beheerder
Er zijn ook mensen die hun grip op de realiteit al lang verloren hebben..

Waarschuw beheerder
de realiteit zit best simpel in elkaar.

Waarschuw beheerder
Een vriend van mij ging in zijn oude huis waar hij nog
een sleutel van had glaasje draaien met een groepje van 5
man ik heb niet meegedaan omdat ik wist dat er moeilijk heden van kwamen voordat ze gingen glaasje draaien heb ik foto's gemaakt (jammer genoeg niet mijn fototoestel anders had ik de foto's hier op gezet om te laten zien wat ik bedoel)van het bord alles was gewoon normaal kaarsjes branden normaal dus toen zijn ze begonnen met glaasje draaien toen ze een halfuurtje bezig waren heb ik nog eens foto's gemaak van het bord en vanuit de kaarsen waren rode en donkerblauwe met een beetje gele stralen te zien die rechtstreeks tot aan het plafon liepen dit was dan nog niet het gekste toen iemand vroeg van "bent u bij ons"sloeg op de boven verdieping een deur zo hard dicht dat ik er bekant oorpijn van kreeg ze zijn nog 4 uren doorgegaan waar ik tussendoor foto's heb gemaakt van de boven verdieping hele gekke foto's waren dat maar ik weet 1 ding zeker het is nog nooit zo koud geweest op die boven verdieping terwijl het hartje zomer was met 35 graden beneden waar die gasten bezig waren was het ook af en toen flink koud terwijl het een nieuwbouw huis was dus het zal er niet tochten toen ze uiteindelijk klaar waren met het duistere spel liepen een paar vrienden van mij door de gang heen langs een spiegel waar een flits en een geest in zagen zeiden ze ik heb foto's gemaakt van de spiegel maar ik kon er niks aan zien deze jongens waren overigens een week lang flink getraumatiseerd dus misschien hebben ze echt wel iets gezien een 3 weken later ofzo moest een vriend van mij terug naar dat huis om daar wat spullen op te halen nou die spullen hoefte die niet meer op te halen want die waren in honderden stukjes gescheurd en het was nog steeds koud in dat huis en het vreemde van alles was de spiegel hing nog steeds waar die moest hangen en was nog helemaal heel

Dat was echt gestoorde shit misschien dat ik het ooit nog over doe alleen dan met mensen die er genoeg verstand van hebben
Waarschuw beheerder
nee ik ga t echt niet meer opzoeken :S
Waarschuw beheerder
heel interessant verhaal van leanne! (Y)
Waarschuw beheerder
ik weet waar jullie het allemaal over hebben ik zelf kan soms stukjes toekomst zien in mijn dromen best wel wazig en alles maar je went eraan.
maar het ergste en raarste wat ik ooit heb meegemaakt was met mijn beste vriend

wij waren samen met mijn vriend die ik toen had bij mijn beste vriend op zijn kamer aan het xboxen maar opeens valt mijn beste vriend in een soort slaap.
als hij eindelijk na veel doorelkaar schudden van mij wakker word begint hij van angst te beven.
hij zei "ren Christie ren weg red jezelf ze komen eraan!"
ik vroeg wie komen eraan?
maar het enige wat hij zei was "ren christie ren!"

toen viel hij weer in een soort slaap maar werd dit keer sneller wakker toen beweerde hij dat hij de dienaar van de duivel was echt kei eng maar het ergste was nog dat hij mij naar mijn keel greep en ik weet mijn beste vriend is als een broertje voor me en hij zou mij dat nooit doen.
toen smeerde hij ook nog tijgerbalsem in zijn ogen maar zonder pijn te hebben en dat met de woorden "ik voel hierdoor geen pijn maar kevin des te meer.
kevin viel weer even in slaap en werd wakker met brandende ogen helemaal rood dus heb ik mijn vriend die nog steeds rustig zat te xboxen naar de badkamer gestuurt om een nat washandje te halen om zijn ogen zo snel mogelijk schoon te krijgen.

en toen mijn beste vriend dit te horen kreeg kon hij alleen maar uitbrengen sorry ik weet hier helemaal niks van en zelfs nu als we het hierover hebben blijft hij sorry zeggen echt kei erg ik heb het hem allang vergeven want ik wist dat hij het niet was en het is al 2 jaar geleden.

door dit voorval ben ik veel informatie gaan zoeken en uiteindelijk wicca geworden zodat ik mezelf kan beschermen op eigenkracht en het heeft geholpen.

ik geloof wel degelijk in geesten en dat soort dingen maar het is maar wat je zelf wil weten ervan.

:kus2: kitty kat
Waarschuw beheerder
tja, dat is minder maarja, niets aan te doen snapje
en je moet er maar in geloven
ik geloof dr niet in in dat soort dingen
Waarschuw beheerder
ik geloofde er eerst ook niet in maar nou dus duidelijk wel
hoe zo'n moment belangrijk is voor wat je ged8engang is hoe je reactie erop is ik heb toen bij mezelf besloten dat er wel degelijk wat moet zijn

greetzzz kitty kat

Waarschuw beheerder
Aan alle geest oproepers wil ik ff mededelen dat als ik eenmaal dood ben en aan de eeuwige rust ben begonnen laat mij dan lekker slapen anders maak je me alleen maar chagrijnig!!!!!

Alvast bedankt voor de moeite

ondertekend,

(de nog niet eeuwige ruster)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 15:36:
Aan alle geest oproepers wil ik ff mededelen dat als ik eenmaal dood ben en aan de eeuwige rust ben begonnen laat mij dan lekker slapen anders maak je me alleen maar chagrijnig!!!!!

hoezo dat dan wij kunnen je alleen maar oproepen als je hier nog op aarde blijft in plaats van in het universum dus zorg maar dat als je de eeuwige rust wil je geen onopgeloste zaken achterlaat want dan blijf je hier en anders kunnen we je niet oproepen
Waarschuw beheerder
mjah, hier hebben ze het ook gedaan
de ramen gingen open, het tochte en de telefoon ging 3 keer achterelkaar terwijl ze het oproepte..
maar dat was gewoon allemaal toeval

maar veel durfde ze niet meer!!:P