hIk heb die 20% extra niet nodig !
Want dan zou ik gek worden van mijn eigen intelligentie
dat ik blond ben
Net zoals professors. Die helemaal door kunnen draaien.
Want dan zou ik gek worden van mijn eigen intelligentie
Net zoals professors. Die helemaal door kunnen draaien.
dit lijkt wel lawnmowerman. ik geloof er geen ene flikker van.
Sorry U. maar niet alle blondjes zijn dom
Overal serieus op ingaan getuigd ook niet echt van grootschalige aanwezigheid van intelligentie hoor.
Vind jou trouwens wel knap dat je mij beoordeeld, terwijl je mij niet eens kent.
Don't judge me, because you don't know me.
Overal serieus op ingaan getuigd ook niet echt van grootschalige aanwezigheid van intelligentie hoor.
Daarbij ben je echt volledig ervan overtuigd dat jezelf hartstikke intelligent bent en je denkt altijd gelijk te hebben. Dat moet je altijd dan op een zaaddodend saaie manier aan andere duidelijk maken. Dat gezwets mag je me besparen trouwens.
Kijk eens, dit zijn je eigen woorden
En wat doe je?
Je blijft maar serieus op mij in gaan.
Whahahahaha dat getuigd niet echt van een grootschalige aanwezigheid van intelligentie aan jou kant hoor.
Don't judge me, because you don't know me.
En wat doe je?
Je blijft maar serieus op mij in gaan.
Sorry schatje maar ik hoef echt niet te weten hoe jij jezelf projecteerd op mij. Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
Dit is de eerste keer dat ik serieus op jou reageer.
Projecteert.
Vertrouwt.
Meestal lees ik er gewoon overheen, maar soms begint het dermate te irriteren dat ik er iets van moet zeggen.
Hmm dan heb je het leren tellen zeker over geslagen op de basisschool?
Of jij probeert je quasi-serieuze betweterige antwoorden voor je te houden en neemt genoegen met het feit dat je het zoveels domme blondje op Partyflock bent. Houd jezelf niet voor de gek.
Nou dan probeer je er maar als nog over heen te lezen
jou onzinnige geblaat
Alleen als jij eens ophoudt met mensen denken te kennen, en daarop te gaan beoordelen.
Hij is hem harder nodig.
Vind jou trouwens wel knap dat je mij beoordeeld, terwijl je mij niet eens kent.
Don't judge me, because you don't know me
je mij beoordeeld
dat getuigd niet echt
vertrouwd hij
Hij is hem harder nodig
jou onzinnige geblaat
Hmm dan heb je het leren tellen zeker over geslagen op de basisschool?
Ja ik was te lang bezig, vervolgens zag ik na mijn post dat jij me voor was
lol, ik was prongeluk bij pagina 1 gebleven...
Maar ok, ok, alle props voor de feestdame
je word ? wat voor boeken lees jij ?
Hoorde gister op het nieuws een of ander onderzoek waaruit blijkt dat alle grote genieen uit het verleden leden aan een geestelijke afwijking. Een soort van autisme (asperge syndroom meende ik te horen ).
maar ken je hem en zijn vriendjes nieteens? https://partyflock.nl/user/103492