Partyflock

Forumonderwerp · 785182
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit het nu te kijken op EuroNews..

Had eerlijk gezegd wel verwacht dat ie schuldig zou zijn!

Maar ja zal waarschijnlijk komen door zn status! :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ze hebben gewoon geprobeerd om hem geld uit zijn zakken te kloppen, echt gewoon te triest voor woorden.
En daar komt nog eens bij dat die aanklager gewoon zijn eigen frustratie's kwijt moet.

Als hij echt schuldig was geweest was ie zeker veroordeeld geweest. Bij deze zaak zijn de beste van de beste juristen betrokken geweest.
Tel er bij op dat +- 75% vd Amerikanen hem graag schuldig hadden gezien.

Jealousy's a MF!!!!!

Waarschuw beheerder
idd !!!!!

Waarschuw beheerder
Ik weet t niet hoor..a.d ene kant denk ik t wel..maar de andere kant valt het denk wel mee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nosfera7u op dinsdag 14 juni 2005 om 19:42:
Ze hebben gewoon geprobeerd om hem geld uit zijn zakken te kloppen, echt gewoon te triest voor woorden

Beetje jammer, ik denk wel dat hij een liefhebber is van kinderen, maar of hij nou daadwerkelijk echt sexuele handelingen heeft verricht :nee:
Waarschuw beheerder
Triumph The Insult Comic Dog @ MJ Trial!

http://homepage.mac.com/taeun/.Movies/triumph_at_mj_trial.mp4

Waarschuw beheerder
donateur
Als hij echt schuldig was geweest was ie zeker veroordeeld geweest. Bij deze zaak zijn de beste van de beste juristen betrokken geweest.

Nou ja, hij had 150 miljoen dollar nodig om uit de bak te blijven :p
Waarschuw beheerder
Ik heb met het oppassen op mijn neefjes en nichtjes ook weleens met ze in 1 bed geslapen

ik heb ook vaak genoeg op mijn nichtjes en neefjes gepast maar bij slapen ze gewoon in de logeerkamer.

Wat is het probleem?!

Het probleem?? nou sorry hoor maar ik blijf het niet normaal vinden.

Als 1 van mijn nichtjes of neefjes logeren bij andere mensen en ik hoor dat ze bij een oudere man in bed hebben geslapen, dat zet je toch aan het denken. Lijkt mij.
Waarschuw beheerder
Ik vind het gewoon ziek wat ze die man aandoen.
Eerst lopen juichen omdat die de King Of Pop is, en vervolgens die man proberen bankroet te krijgen.
Dat hij niet helemaal honderd is vind ik ook, maar hij lijkt me niet het type dat kindertjes sexueel misbruikt.
Die man is gewoon te eenzaam en doet dan wel eens gekke dingen, maar kinderen misbruiken no way.
Gelukkig dat er nog gerechtigheid is...
Es kijken hoe lang het duurt voordat ie weer in de rechtbank zal staan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tanky op dinsdag 14 juni 2005 om 22:10:
Als 1 van mijn nichtjes of neefjes logeren bij andere mensen en ik hoor dat ze bij een oudere man in bed hebben geslapen, dat zet je toch aan het denken. Lijkt mij.

Dat vroeg ik eerder al, WAT denk je dan?
ik heb ook vaak genoeg op mijn nichtjes en neefjes gepast maar bij slapen ze gewoon in de logeerkamer.

Als mij neefje aan mij vraagt of hij een nachtje mij mij mag liggen zie ik het probleem er niet van in...

Of ben ik nu ook een pedofiel ofzo?! :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zeg maar zo als albino mike met ze leuter in een kleuter zat en het werd gefilnd,was hij nog onschuldig verklaard
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, dat denk ik niet.
vergeet niet dat de niet-aanklagers, de kinderen die ook op de Ranch hebben geslapen hebben gezegt dat hij NOOIt iets verkeerds met ze heeft gedaan.

Wel erg toevallig dat dat alleen is gebeurt bij de aanklagers, die hem niet in de bak willen zien draaien omdat hij moet "boeten" maar alleen geld willen zien.

Waarschuw beheerder
zou ook me bek houden als ik een paar miljoen krijg

Waarschuw beheerder
praat geen poep cebas

Waarschuw beheerder
hij mag van geluk spreken...als ie de bak in was gegooid, dan zou die binnen 3 jaar de pijp uit gegaan zijn :-/

Waarschuw beheerder
:vaag:
als ik er zo over denk is dat mijn,probleem,niet de jouwe.
als je daar moeite mee hebt zal het me een geen enkel moer schelen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 22:28:
zou ook me bek houden als ik een paar miljoen krijg

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 22:35:
praat geen poep cebas

Danku, nu hoef ik er geen woorden meer aan vuil te maken (Y)
Artiest {SHOWLIST artist 52229, 53315}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tanky op dinsdag 14 juni 2005 om 12:47:
maar ik blijf bij mijn standpunt, Geen een oude man gaat met vreemde kinderen in bed liggen

ow nee???ik weet niet of je wel is naar het nieuws kijkt??:/ dit vind ik persoonlijk nogal een domme opmerking....Der zijn zat freaks die dat soort dingen wel doen...Allemaal de stoel geven als je het mij vraagt....
En volgens mij is MJ ook echt niet zo onschuldig....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van boertje van buiten op woensdag 15 juni 2005 om 00:53:
ow nee???ik weet niet of je wel is naar het nieuws kijkt?? dit vind ik persoonlijk nogal een domme opmerking....Der zijn zat freaks die dat soort dingen wel doen...Allemaal de stoel geven als je het mij vraagt....
En volgens mij is MJ ook echt niet zo onschuldig....

ben ik het niet met je eens..

het is gewoon een gast die ze niet op een rijtje heeft.. oke, dat weten we nu wel..

maar geloof echt niet dat hij met kwade bedoelingen met die kinderen samen was..

als ik moet oppassen op m'n buurmeisjes, en die ouders blijven de hele nacht weg, en er komt er eentje naar me toe dat ze een nachtmerrie heeft en of ze bij me in bed mag.. moet ik dan nee zeggen omdat ik anders aan de schandpaal word genageld omdat ik pedofiel zou zijn?!? :/
Waarschuw beheerder
maar ik blijf bij mijn standpunt, Geen een oude man gaat met vreemde kinderen in bed liggen

Het gaat mij ook meer hierom...iedereen weet toch dat dit soort sicke shit (jammer genieg) gebeurd....
en MJ..vind et gewoon een freak en wat moet zo'n gast dan kleine kinderen..gewoon gezellig spelen???dat gaat er bij mij echt niet in.....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van boertje van buiten op woensdag 15 juni 2005 om 03:05:
gewoon gezellig spelen???dat gaat er bij mij echt niet in.....

heb je hem ooit iets anders zien doen dan spelen en knuffelen?

nee, en mocht het gebeurd zijn weten we dat ook niet, want we waren er niet bij..

maar om weer hetzelfde voorbeeld aan te halen..

als m'n buurmeisje een knuffel wil en ik met d'r speel ben ik dan ook een pedofiel?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op woensdag 15 juni 2005 om 03:08:
heb je hem ooit iets anders zien doen dan spelen en knuffelen?

hmm nee maar dan doet ie dat natuurlijk ook niet voor de camera lijkt me ;)

Uitspraak van Tish op woensdag 15 juni 2005 om 03:08:
als m'n buurmeisje een knuffel wil en ik met d'r speel ben ik dan ook een pedofiel?

nee dat niet maar ik weet niet die gast staat me gewoon niet aan...tis gewoon een rare..als je zegt dat dat niet zo is lul je uit je nek, welk normaal persoon die eerts zwart is gaat zn eige zodanig vernaaien dat ie eruit ziet als een gekloonde chiwawa (hoe je dat ook mag schrijven)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van boertje van buiten op woensdag 15 juni 2005 om 03:15:
hmm nee maar dan doet ie dat natuurlijk ook niet voor de camera lijkt me

daarom plaatste ik de zin erna ook :P

Uitspraak van boertje van buiten op woensdag 15 juni 2005 om 03:15:
nee dat niet maar ik weet niet die gast staat me gewoon niet aan...tis gewoon een rare..als je zegt dat dat niet zo is lul je uit je nek, welk normaal persoon die eerts zwart is gaat zn eige zodanig vernaaien dat ie eruit ziet als een gekloonde chiwawa (hoe je dat ook mag schrijven)

dat zei ik toch.. hij heeft ze niet allemaal op een rijtje.. dat is een vaststaand feit.. maar ik denk echt niet dat hij met kwade opzet met die kinderen bezig was..

hoe hij er dan ook uitziet..

blijf erbij.. hij had gewoon begin jaren '90 dood moeten gaan dan was hij een legende geworden die nooit meer te evenaren was geweest..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op woensdag 15 juni 2005 om 03:20:
blijf erbij.. hij had gewoon begin jaren '90 dood moeten gaan dan was hij een legende geworden die nooit meer te evenaren was geweest..

haha had em iig een hoop gezeur gescheeld :p
Waarschuw beheerder
Dat die gast vrijgesproken is maakt me geen flikker uit

Maar alleen die fans die op tv waren mogen ze wel van me opsluiten...wat een bakmongolen zeg :vaag:
Waarschuw beheerder
Als ie "zwart" was geweest had ie nu de doodstraf gekregen. :D

Ook ik betwijfel of hij zich schuldig heeft gemaakt aan die praktijken. Sterker nog, ik ben het met de uitspraak eens.

Daarnaast is het alom bekend dat het een kindervriend is en dat de kinderen bij hem in bed liggen is ook geen geheim. Als je daar als ouder moeite mee hebt, dan stuur je je kind er niet heen.

Als het al voorkomt dat een kind de nacht door moet brengen bij een oudere, dan houdt dat al vaak in dat er een (vertrouwens)band/connectie is... Je laat je kind immers niet bij een vreemde achter. Ik vind dat het ook moet kunnen,een kind bij een oudere man/vrouw in bed...
Waarschuw beheerder
donateur
Je kind bij een volwassene in bed? Tuurlijk kan dat niet! En al helemaal niet in Amerika! Dus welk normaal denkend mens gaat dat uitgebreid op tv zitten vertellen, niemand toch?

Ik denk dat hij idd niet echt normaal meer kan denken en dat hij af en toe best eens kan doorslaan in wat hij doet.

Zelf heeft hij waarschijnlijk niet echt veel intimiteit gekend in zijn jeugd, wil hij dat misschien nu aan andere kinderen wel geven, nu hij de mogelijkheid heeft. Aleen slaat hij een b-tje door.
Hij wil er goed uitzien, hij laat zijn hele gezicht verbouwen. Wil hij een leuke tuin, laat hij gelijk een pretpark bouwen...

Als mensen zeggen dat hij nog een kind is of iig op sommige gebieden het gedrag van een kind heeft geloof ik dat best. Maar we zullen nooit weten of hij het wel of niet gedaan heeft, we zijn er niet bij geweest toch?
En of hij nou echt op zijn plaats was in de gevangenis valt te betwijfelen...
Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig is ie vrij gesproken, geloof toch niet echt veel van die aanklachten...

hij heeft wel wat rare neigingen, maar denk niet dat hij zich aan deze vergrijpen heeft schuldig gemaakt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **LIENTJE** op woensdag 15 juni 2005 om 07:30:
Je kind bij een volwassene in bed? Tuurlijk kan dat niet!

Dus ook jij bent niet te vertrouwen? Wat nou als een kind er de behoefte aan heeft (gezelschap), of het gewoon leuk vindt?
Waarschuw beheerder
donateur
Geen een oude man gaat met vreemde kinderen in bed liggen

.

ow nee???ik weet niet of je wel is naar het nieuws kijkt?? dit vind ik persoonlijk nogal een domme opmerking....Der zijn zat freaks die dat soort dingen wel doen

Ik denk dat ze bedoelde dat het echt niet oke is als een oude man bij een klein kind in bed kruipt... en niet dat ze denkt dat het noooooit voorkomt..... beter lezen misschien? ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik twijfel nog steeds of hij wel daadwerkelijk onschuldig is :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Lientje** op woensdag 15 juni 2005 om 07:30:
Je kind bij een volwassene in bed? Tuurlijk kan dat niet!

damn wat n bullshit....wanneer ik 46 ben en als dan een kind bij mij blijft slapen en graag bij mij in bed zou willen slapen wtf is daar mis mee? :s
De media denkt gelijk aan sex en shit maar daarom hoeft dat niet te betekenen dat dat ook in Michael zn hoofd omgaat, en daarbij lig michael ook altijd in kleren of pyama bij dat kind in het bed of hij slaapt op de grond alleen in dezelfde kamer.

Ik twijfel nog steeds of hij wel daadwerkelijk onschuldig is

hij is vrijgesproken klaar...snap niet wat iedereen daar nou over loopt te zeiken :no:
hij heeft het allemaal niet gedaan...dat is bewezen...en net zoals dat gezeik met omkoperij en onzin....vind het echt zulke bullshit allemaal..
alles wat die man doet is toch altijd verkeerd...als hij in bomen klimt is ie gestoord...als hij zieke kinderen uitnodigd op zijn landgoed ga hij ze allemaal sexueel misbruiken...als hij een kapje om zn gezicht draagt is zn neus eraf...en nu hij heeft gewonnen heeft ie iedereen weer omgekocht.
snap echt niet waarom mensen niet gewoon 1x blij voor hem kunnen zijn. :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom zou een vreemde volwassene bij een kind in bed willen liggen? Als een vreemde volwassene gezelschap van een kind wil of andersom, hoort dat niet in bed.
Dat doe je gewoon niet! En al helemaal niet in Amerika.

En er zijn idd zat freaks, bij wie hun hoofd wel op hol slaat als ze naast en klein kind in bed liggen. Ik zou mijn kind daar niet aan willen blootstellen!

Maar idd, hij kan het nooit goed doen en er zullen altijd mensen zijn die hem het licht in zijn ogen niet gunnen en het altijd voor iemand, wie dan ook, willen verpesten.
Waarschuw beheerder
eindeluk geregtigheid voor deze man hij is echt een van me idolen miceal jackson hij kan ut niet gedaan hebben die haters zijn gewoon sneaky ze willen hem geld laten payen maar ondertussen zijn ze gewoon vals en shit bah waarom bestaan die mensen op dit wereld pffffffff
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 08:52:
hij is vrijgesproken klaar...snap niet wat iedereen daar nou over loopt te zeiken
hij heeft het allemaal niet gedaan...dat is bewezen...en net zoals dat gezeik met omkoperij en onzin....vind het echt zulke bullshit allemaal..

Crap! Dat iemand onschuldig wordt verklaard betekent niet dat hij ook daadwerkelijk onschuldig is, en vice versa :/
Denk bijv. aan Putten, hebben 2 mannen 7jaar onschuldig voor vastgezeten. :S

Het probleem bij MJ is juist dat er geen on-omstotelijk bewijs is dat hij het wel dan wel niet zou hebben gedaan.
Daarom heeft de jury onschuldig gezegd. :yes:

Ik denk pers. dat hij wel schuldig is, misschien niet in zijn eigen beleving, want Wacko Jacko leeft nou eenmaal totaal in z'n eigen wereldje. Maar denk wel dat hij er nu van geleerd heeft :yes:
Waarschuw beheerder
2, lientje wij zitten op 1 lijn

Ik denk dat ze bedoelde dat het echt niet oke is als een oude man bij een klein kind in bed kruipt... en niet dat ze denkt dat het noooooit voorkomt..... beter lezen misschien

jij begrijpt hem :respect:

Dat vroeg ik eerder al, WAT denk je dan

Ik wil jouw gezicht wel eens zien als je nichtje of neefje van kamp komt en zegt: de leider zei kom gezellig naast mij in bed liggen. denk jij dan GOH LEUK VOOR JE??

of ga je het wantrouwen?? Zoals heel veel normale mensen doen?????
Wat ik hiermee probeer te zeggen dat je sommige dingen beter niet kunt doen, al zitten er geen verkeerde bedoelingen achter. Je kunt dingen beter vermijden.

Gelukkig heeft Michael het WEL door en heeft al aangegeven dat hij zulke dingen niet meer zal doen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zowiezo is t beter dat die kerel vrijgesproken is, al vind ik dat hij op sommige aanklachten WEL schuldig kon worden bevonden, zoals t feit of hij drank had gegeven aan "kinderen" onder de 21 jaar... Hallo, mensen van 17 tot 20 die komen daar ook en je gaat mij niet wijs maken dat die alleen maar aan de limonade zitten daar :S

En ok, misschien heeft ie wel met kids in bed gelegen of op de kamer en heeft ie daar niks mee gedaan, niemand kan t bewijzen alleen hijzelf. Toch vind ik t niet kunnen, een ouwe lul met jongen kinderen van wat, 9 tot 13 jaar, alleen op de kamer, SPOORT NIET!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 22:07:
Nou ja, hij had 150 miljoen dollar nodig om uit de bak te blijven

Was 3 miljoen werd nog gezegd op cnn :vaag:

Waarschuw beheerder
het is gewoon een gast die ze niet op een rijtje heeft

zo is ie in de laatste jaren gevormd. kapot gemaakt, door de mensen die hem kapot wouden hebben pers bijv.

zijn uiterlijk bijv. die man is zooooo onzeker en als iedereen maar blijft doorgaan dit is niet goed dat is niet goed, dan verandert ie steeds meer...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Er zullen altijd mensen zijn die overal kritiek op hebben.
De kunst is je daar niets van aan te trekken!

Als hij onzeker is over zijn uiterlijk, moet hij iets aan zijn onzekerheid doen, niet aan zijn uiterlijk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 12:08:
zijn uiterlijk bijv. die man is zooooo onzeker en als iedereen maar blijft doorgaan dit is niet goed dat is niet goed, dan verandert ie steeds meer...laatste aanpassing 15 juni 2005 12:10

wat een kletskoek, hij was er zelf gewoon niet blij mee, dat in combinatie met een gefreakte geest krijg je hem als eind resultaat...en niet stiekem je berichten lopen veranderen....

Waarschuw beheerder
geloof er geen flikker van..
Hij heb ze vast wel weer omgekocht met een dikke bak geld :S :no:

Waarschuw beheerder
ach ja nee. Niemand is omgekocht. Ze wou hem uitmelken. Dat vent is zelf een kind. En Amerikanen zijn preuts als nkvd. Dus. Ja hij zal misschien wat hantastelijk zijn geweest. Dat kind kwam naar zijn papa en mama. En zei

Uuuh mamam papa dat enge manetje heeft me aangeraakt.

Mama en papa vervolgens.

Nee niet aangeraakt... Maar aangerand uhahah ik kan geld nu al ruiken.

Dus. Ik weet niet hoe hij kinderen heeft gekregen. Maar in zijn hoofd doet hij wat. Misschien 1 van jullie ooit deed op 8 9 jarige leeftijd. Met jullie leeftijds genoten. Alleen dat kan niet met zijn leeftijd.

Duzz
Waarschuw beheerder
denk niet dat ze er naast zitten :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tanky op woensdag 15 juni 2005 om 09:37:
Ik wil jouw gezicht wel eens zien als je nichtje of neefje van kamp komt en zegt: de leider zei kom gezellig naast mij in bed liggen. denk jij dan GOH LEUK VOOR JE??

Dat is dan toch een vreemde joh :frusty:

Waarschuw beheerder
en niet stiekem je berichten lopen veranderen....

staat toch aanpassen ofniet ?
bepaal ik zelf wel
kthnx (K)

Waarschuw beheerder
en hoezo stiekem ?

laatste aanpassing staat toch onder me bericht kan iedereen zien :X:X:X:X
Waarschuw beheerder
ik denk toch dat hij het niet gedaan heeft
Hij is wel heel vreemd maar zo ver nog niet denk ik
komt ook dat hij de grote MJ is en dus denken mensen laten we geld proberen te vangen via dit gelul..
Die home alone kindersterretje zou MJ ook misbruikt hebben en die heeft zelfs nog persoonlijk gezegd dat dat niet waar was..
Dus denk ik dat de andere ouders gewoon geld wilde zien

Waarschuw beheerder
donateur
geen bewijs dus zal wel onschuldig zijn

in de VS helemaal mediageil en aanklagen kan je iedereen zelfs de president :S