Partyflock

Forumonderwerp · 784939
1 volger · 28529x bekeken

Waarschuw beheerder
was bij mij ook zo,

heb een update gedownload, maar nu word ik gekickt, als ik me 1e stap zet. iemand anders dit ook??

zo word bf 2 spelen niet leuk meer natuurlijk:S

Artiest ProCeela
Waarschuw beheerder
ik heb het even op gezocht .. en het schijnt dus een probleem te zijn als je een no cd file gebruikt .. ik heb de game opnieuw geintstalleeerd en gebruik nu een fixed image.

het werkt nu als een zonnetje !
Artiest De-Tox
Waarschuw beheerder
donateur
nog mensen hier die op vaste servers spelen?
wil ik dan wel is een kijkje nemen als noobje :P

mag je me flink komen pwnen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Realtec op zaterdag 13 oktober 2007 om 21:18:
Toen bf2 net uit was had ik nog een geforce ti4200 en die had ook geen 3.0 en zonder 3.0 start bf2 niet op. Maar toen waren er van die lui die een soort patch maakten (shader fix) zodat je wel bf2 kon spelen maar er misten heel veel textures dus alles was grijs. Maja t leek nergens naar maar wou het toch spelen.

Na een paar maanden heeft punkbuster daar een update voor gemaakt zodat er niet meer gespeeld kon worden met die shader fix. Denk omdat ze het als een soort van cheats zien omdat je ook geen gras enzo had...

Maja dat was vroegah :P

:lol:

ja precies, vroeger... ;)
Denk dat voor ons de zon niet opgaat wat dat betreft. ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 oktober 2007 om 05:37:
was bij mij ook zo,

heb een update gedownload, maar nu word ik gekickt, als ik me 1e stap zet. iemand anders dit ook??

zo word bf 2 spelen niet leuk meer natuurlijk

http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php

(f)

Uitspraak van De-Tox op maandag 15 oktober 2007 om 15:09:
nog mensen hier die op vaste servers spelen?
wil ik dan wel is een kijkje nemen als noobje

mag je me flink komen pwnen

THC of Gamert 3 , komt u maar ik pwn je wel ff ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ach ik pwn jullie allemaal :D
nja ik weet niet hoor...had 3 weken niet gespeeld, speelde gister voor het eerst in een half jaar op een vehicle server. En werkelijk, het nivo is daar nog 3 x lager dan op een infantry server :lol:
t blijft wel grappig hoe laag het nivo is over het algemeen in BF2 servers :D maargoed kan er niet mee zitten
stond gewoon 4 mappen op rij bovenaan, terwijl die gasten tanks/vliegtuigen/heli's gebruiken :| en nog sucken ze :')
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 oktober 2007 om 18:48:
ach ik pwn jullie allemaal

:roflol:

Waarschuw beheerder
8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op maandag 15 oktober 2007 om 18:25:
Uitspraak van Tummy op maandag 15 oktober 2007 om 05:37:
was bij mij ook zo,

zo word bf 2 spelen niet leuk meer natuurlijk

http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php

(f)

heel lief dat ik een roos van je krijg maar;) dat had ik al gedaan, word nogsteeds gekicked met een ping van 9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 oktober 2007 om 18:56:
heel lief dat ik een roos van je krijg maar dat had ik al gedaan, word nogsteeds gekicked met een ping van 9

Euhmmm alleen pb opnieuw installeren??

Ik was laatst gekicked van thc voor maar 28786 min :vaag:

Waarschuw beheerder
pb is gaar...
werd laatst tijdens een war constant eruit gekegeld met een of andere pb melding
misschien re-install BF2? of re-install Windows?:P heb k ook al een keer moeten doen toen m'n BF2 steeds bleef hangen na 10 sec oid

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op maandag 15 oktober 2007 om 18:58:
thc

thc...das toch die inf 40 player server ofniet? :) Nederlandse server

Waarschuw beheerder
Breaking News op de woensdagochtend. Afgelopen nacht heeft het Amerikaans Online Game Magazine DigitalBattle het startschot gegeven voor wat betreft de allereerste geruchten over een mogelijk vervolg in de Battlefield Serie. De website meldt te beschikken over een drie pagina's groot PDF Document waarin enkele details staan vermeld over een mogelijke Battlefield 3. Opvallend aan de lijst is dat het Thema 'Modern Warfare' wordt gemoderniseerd. De zijde Amerika verdwijnt en wordt opgevolgd door de NAVO die enkel ten strijde zal trekken tegen de Middle East Coalition. Het maximaal aantal spelers zal in een nieuw grootschalige role playing multiplayer game (MMO) worden verhoogd naar een totaal van maximaal 80 spelers op het slagveld.

Op de website van DigitalBattle wordt inmiddels volop gediscussieerd over het document dat bedoeld zou zijn voor investeerders. Die zo alvast inzicht krijgen in wat 'Battlefield 3' ongeveer voor moet stellen. Critici noemen het een Battlefield 2 kloon. Uit de 'feature list' kunnen we opmaken dat er een acht-tal, voornamelijk op city gebaseerde maps zullen verschijnen. Een genoemde naam is "Baghdad Burning", wat een zeer grote stedelijke map schijnt te zijn die veel doet denken aan het super populaire "Strike At Karkand". De game word aangedreven door de Frostbite DX engine, momenteel de motor voor Bad Company (PS3/360). "DX" verwijst waarschijnlijk naar Direct X wat al jaren wordt gebruikt voor het programmeren van games op de PC. Interesant is om te weten hoe de gameplay op deze vernietigbare omgeving gaat reageren.

Hieronder tref je een vertaling aan van de lijst die op DigitalBattle is verschenen. Een aantal punten zijn zeer herkenbaar uit Battlefield 2. Interesant is om te zien dat Amerika is geschrapt en de NAVO daarvoor in de plaats is gekomen. Ook het idee om een automatisch update systeem in Battlefield 3 te bouwen klinkt prachtig.

Releasedatum: einde 2008

Gemaakt met ‘Frostbite DX’ (engine)

Speelt zich af in het heden (net als Battlefield 2)

Komt met 8 maps, elk geschikt voor maximaal 80 spelers (40 per team dus)

Twee speelbare partijen: NAVO en MEC (Middle Eastern Coalition)

Zelfde speelstijl als voorheen (punten controleren voor aflopende ‘tickets’)

Maps zijn voornamelijk in steden in het Midden-Oosten

Ook weer met Squads en Commanders; Battalions zijn nieuw en bestaan uit 3 á 4 squads

Vijf speelbare klassen: Sniper, Assault, Engineer, Medic, Support

In totaal 48 verschillende voertuigen (24 per factie)

34 verschillende wapens (17 per factie), met 22 unlocks/upgrades (beide), zodoende 56 wapens

Andere unlocks: andere munitie, body armor, helmen, camouflage en andere accessoires

Mogelijk public beta in zomer 2008

Online bijgehouden stats, awards en ‘real world ranks’

’Soldier feature’ – personages en avatars in MMO stijl (blijft vrij onduidelijk in het document)

Ranked Servers zullen weken van tevoren beschikbaar worden gesteld aan verkopers/verhuurders voor tests en dergelijke

In-game replay en recording feature

VoIP (praten via je headset met de rest van de spelers), vriendenlijst, in-game instant messenger client en ‘uitgebreide ondersteuning voor clans’

Ingebouwde auto-software updater

Alleen Windows Vista en OS X worden genoemd (betekent niet automatisch dat het Windows XP niet ondersteunt)

Aankondiging en teaser in januari 2008
Het grote gerucht
Laten we voorop stellen dat het absoluut nog om een gerucht gaat. In het verleden heeft DigitalBattle wel meerdere berichten naar buiten gebracht die voor een opleving binnen de Community heeft gezorgd. Immers kan elke gek een lijstje in elkaar zetten en op een beetje slimme manier verspreiden waardoor iedereen het gelooft. Aan de andere kant hebben we in het verleden echter ook al voorbeelden gezien van gelekte informatie die later wel gewoon bevestigd werd. DigitalBattle heeft Electronic Arts inmiddels om een reactie gevraagd naar aanleiding van dit document. Alleen weten de meeste mensen hier ondertussen wel dat Electronic Arts nooit commentaar wenst te geven op geruchten die rond circuleren.

Bron: Battlefieldcommunity.nl

Waarschuw beheerder
betere shit! eindelijk een BF3 als ze daar eens aan zouden gaan werken :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 oktober 2007 om 19:00:
pb is gaar...

PB is echt gaar ja.

Ik blijf met BF2142 er net zo hard mee klooien. :rot:

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 oktober 2007 om 19:30:
Releasedatum: einde 2008

Cool!!!!!! B)

Haha, ben wel benieuwd naar de systeemeisen. :yeS:
Ben ook wel erg benieuwd wat EA er nu weer van wil gaan maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 oktober 2007 om 19:02:
thc...das toch die inf 40 player server ofniet? Nederlandse server

ja, inf only
Waarschuw beheerder
donateur
nu krijg ik ook elke keer die punkbuster error.
Communication failure PnkbstrB.exe

update gedaan maar heeft ook niet geholpen :S
Waarschuw beheerder
had ik ook.. moet je ff uuuu toch ff updaten
pnkbstrB.exe en pnkbstrA.exe zijn vaak aan t kloten de laatste tijd
je hebt websites met software voor pb die je pb checked en vervolgens zegt wat ie mist.. en daarop verder borduurt en zodoende jou pb update

ik had er ook ff last van.. ff goegelllllen :cheer:
1 van de eerste links
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
"no errors found"

toch even testen of ik nu wel kan joinen..

Waarschuw beheerder
nop, nogsteeds gekicked

Waarschuw beheerder
re-install windows :lol:

Waarschuw beheerder
WLs is nu geselecteerd in de Clanbase premium infantry ladder =)

En op esl WLs staat voor warlords dus:

http://www.esl.eu/eu/bf2/conquest/ladder/

http://www.esl.eu/eu/bf2/infantry/ladder/

Waarschuw beheerder
heel leuk en aardig die bf3 mare ut zal wel weer un hoop geld koste en wa kleine updates krijge en dn scheide ze erweer mee uit en gaan na de volgende spel aan de gang.
en de updates die er zijn kosten ook ng geld, kijk maar na die 2 boosterpacks vn een europese leger en oorlog in amerika.

mare dat ze de amerikaanse leger vervange door navo is wel rlxx:P

en laat iets hore als jullie tegen/met mij moete spele in karkand inf only 64 map:P 2DUTCH2 .Dat bf3 maar een functie heeft om je naam te verandere:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2007 om 18:25:
Dat bf3 maar een functie heeft om je naam te verandere

Ga daar maar niet van uit.

Waarschuw beheerder
heel leuk en aardig die bf3 mare ut zal wel weer un hoop geld koste en wa kleine updates krijge en dn scheide ze erweer mee uit en gaan na de volgende spel aan de gang.
en de updates die er zijn kosten ook ng geld, kijk maar na die 2 boosterpacks vn een europese leger en oorlog in amerika.

tja is allemaal brak, maar ondanks dat was BF2 z'n geld nog dubbel en dwars waard! :P
ik weet zeker ondanks al dat geklooi van EA, als er een BF3 komt koopt weer iedereen 'm...ik speel dat spel al 2,5 jaar ofzo
Waarschuw beheerder
karkand inf only 64 map

Te veel lopen :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op woensdag 17 oktober 2007 om 18:52:
Te veel lopen

is bijna altijd 64 player grootte...
ook op 32 player servers.
Dat systeem met aangepaste mapgrootte wordt bijna nooit goed toegepast helaas

Waarschuw beheerder
Te veel lopen :/

Inderdaad iemand zin om nu te spelen? Zoja ik zit in EDW(NL) ofzo zoek maar op EDW

Waarschuw beheerder
doe straks wel mee, moet nu douchen en voetbal kijken en shit
weet niet of er vanavond om 22.00 ergens nog iemand speelt, wil wel inf only en niet vehicles

Waarschuw beheerder
wat is jouw BF2 nick MissDeLuxe?

Waarschuw beheerder
Om te kijken in wat voor een server je zit en als je da n in een server zit wij jou kunnen zien en in een sqaud kunnen inviten/helpen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ErtjeNL op woensdag 17 oktober 2007 om 18:25:
karkand inf only 64 map

Te veel lopen

:P valt mee, kbn tog vaak sniper
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2007 om 20:54:
Om te kijken in wat voor een server je zit?

ow :vaag:

maja Gamert#2 dus of THC als Pb een beetje meewerkt :/

Waarschuw beheerder
Nou? is je nick een staatsgeheim ofzo ^^
ik ga je heus niet stalken en 20.000 keer teamkillen hoor, wil ff kijken waar jullie dan spelen. Kleine Donder heb ik toch op Xfire.
En kijken of je er wat van bakt :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kom vertel :@
ik wil jouw stats ook ff zien, een vrouw die kan Bf2en dat heb ik namelijk nog nooit gezien :lol:

Edit: heb al PB ontvangen :P ff stats checkuh
hmm wel aardige stats (voor een meisje dan)
maar toch, je komt niet in de buurt bij mij :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hahaha das mn ene account ;)

Daar speel ik al sinds het begin mee en die stats zijn waardeloos ;)

Waarschuw beheerder
ah zo...
zullen we spelen ff? voor mijn part in hetzelfde team...
ff wat naabs knallen :D
Waarschuw beheerder
euhmmm moet eigenlijk wel een keer naar bedje toe

Waarschuw beheerder
was wel ff leuk :D
ging niet geweldig maargoed we waren toch nummers 1 en 2 van ons n44b team...
morgen maar weer eens spelen dan, als er nog mensen meespelen dan laat maar horen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Haha ja ging niet al te best :/

ach soms heb je mindere dagen ;) (f)

Waarschuw beheerder
6 shockpaddle kills achter elkaar :lol:
wat un n@@bs :D

Waarschuw beheerder
Ranked = naab Missdeluxe jij heb geen xfire of wel?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 oktober 2007 om 15:19:
Ranked = naab

Wat is daar nou weer naab aan?
Waarschuw beheerder
kleine donder = naab :cheer: