Wie gaat em spelen ?
ik iig wel
ik iig wel
Uitspraak van X-tremist op donderdag 4 oktober 2007 om 19:54:
ProCeela pls pas ff je avatar aan.. die klopt van geen kante
?
karkand is wel leuk...maar saai
karkand is wel leuk...maar saai
die boosterpacks worden nauwelijks gespeeld...
wel jammer, vond Armored Fury wel leuk. Maar er was maar een server die altijd vol zat en daar was k gebanned
haha dat snap ikheb hem net gehaald bij B smit ..maar ik dacht dat je die boosterpack kon downen voor niksss
dus vandaar vroeg ik me af welke er meer gespeeld werd .. originele BF 2 of Special forces
lol Cod4 demo is uit...
mijn conclusie is dat BF2 Cod4 ownt
niet echt een geweldige demo gespeeld, veel te kort en veel te simpel. Voelt allemaal bagger aan.
Wat dat betreft is BF2 nog steeds wel de shit
Hahaha ik hoor het je een aantal weken geleden nog zeggen over CoD4 dat het weleens de opvolger zou kunnen zijn van..
Roel admit it.. once addicted 2 bf2 always addicted 2 bf2.. er is gewoon nog geen spel wat aan de gameplay van bf2 kan tippen
mijn battlefield doet al een tijdje beetje raar, ik kan joinen, paar seconden later als ik wil gaan lopen, bij mijn 1e stap word ik van de server gekickt "verbinding met de server is verbroken" heb me poorten en alles goed ingesteld laatste updates, me punkbuster geupdated.. wat kan het zijn?
ik moet wel zeggen dat BF 2 tergend langzaam is qua opstarten ..Damn lijkt soms wel alsof ik een game draai van 10 jaar geleden
Uitspraak van Tummy op zaterdag 13 oktober 2007 om 16:18:
mijn battlefield doet al een tijdje beetje raar, ik kan joinen, paar seconden later als ik wil gaan lopen, bij mijn 1e stap word ik van de server gekickt "verbinding met de server is verbroken" heb me poorten en alles goed ingesteld laatste updates, me punkbuster geupdated.. wat kan het zijn?
Windows Vista? heb je bij BF2 "Run as administrator" aangevinkt?
Ik had dit probleem eerst ook, weet ff niet meer precies hoe ik het weg heb gekregen...
nou mama funt.. uuu hij draait met enkele dingetjes uit gewoon super hier hoor.. kan m net niet op t hoogste draaien
gewoon je res omhoog en details en de rest laag laten staan
draait ie gewoon als je bf2 aankan
Wij zitten met het probleem dat onze VGA maar een pixelshader heeft van 2.0. En je hebt 3.0 nodig. Voor de rest zou het idd eventueel wel kunnen lukken.
maar als ik die game ook opstart duurt het zeker 2-3 minuten voordat ik ingelogd ben en daarnaa start ie vanzelf een game op ?
weet iemand hoe ik dit verander ?
ik heb dit probleem ondertussen al opgelost .. ik starte een verkeede .exe op
lol..."Play Battlefield2 online now"
Ja das niet zo slim he, dan gaat ie auto een server joinen
En dat probleem herken ik wel volgens mij maar kan me niet meer herinneren hoe ik 't heb opgelost