| Betreft: | evenement: Awakenings, vrijdag 23 december 2005 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 03:44:maar man niet zo gaar gaan lullen
vind de now&wow toch net iets meer undergounds hebben dan de gas,daarentegen zo'n sfeer als die keer dat ik in de gas was heb ik nooit ergens eerder gezien
*waus lult weer gaar*
laatste aanpassing
now-wow heb je na 3x wel gezien, vind het geen geweldige locatie, sfeer is ook minder daar. geluid staat achterlijk hard en je hebt 3 zalen
dat underground gevoel daar vind ik een beetje verpest. het is helemaal netjes opgeknapt met een mooie bar etc. het is niet voor niets een club. maar ik vind dat awake niet in een club past, en dat straalt de now-wow wel uit.
westergas vind ik gewoon uniek, je kunt de lasers daar beter zien, 1 ronde zaal, saamhorigheidsgevoel.
je was ook echt op de ''verkeerde'' avond toen. ik vond dr toen ook geen donder aan, vond het klote-muziek, rush draaide totaal niet mijn ding die avond.
maar die dag er na was zo anders. t werd perfect opgebouwd, van minimal tot beyer
en als de muziek perfect is op zo'n locatie 
westergas vind ik gewoon uniek, je kunt de lasers daar beter zien, 1 ronde zaal, saamhorigheidsgevoel.
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 14:49:aangezien er maar 1 zaal is moet je gewoon beuqen aanhoren als je tot het einde blijft (wat natuurlijk niet voor iedereen even leuk is)
je was ook echt op de ''verkeerde'' avond toen. ik vond dr toen ook geen donder aan, vond het klote-muziek, rush draaide totaal niet mijn ding die avond.
maar die dag er na was zo anders. t werd perfect opgebouwd, van minimal tot beyer
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 08:06:maar die dag er na was zo anders. t werd perfect opgebouwd, van minimal tot beyer
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 22:56:Das een domper idd.. Kom ook gezellig de 23ste.. kan je zelf kiezen waarmee je eindigt, euhhh begint en er tussenin.
Hmm eerst maar eens de line-up afwachten en kijken wat voor aanbod er nog meer is deze dag
Maar het zit in mn achterhoofd. Wil zkr een keer een kijkje gaan nemen
Westergas heeft wel wat. Dat het een ronde zaal is geeft wel iets speciaals. Alleen idd een nadeel dat als er een dj bezig is die je nix vindt kan je niet weg.
Persoonlijk heb ik liever Now&Wow. Is voor mij lekker in de buurt en meer afwisseling in muziek.
Vrouwen. Tja ik ben nog nooit naar een hardstylefeest geweest, dus geen idee hoeveel er daar rondlopen. Boeit me eigelijk ook vrij weinig, als de muziek maar goed is
Persoonlijk heb ik liever Now&Wow. Is voor mij lekker in de buurt en meer afwisseling in muziek.
Vrouwen. Tja ik ben nog nooit naar een hardstylefeest geweest, dus geen idee hoeveel er daar rondlopen. Boeit me eigelijk ook vrij weinig, als de muziek maar goed is
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 10:34:Ik persoonlijk zeg beterrrr en moet vaker gedaan worden. Wat vind jij ervan?
En waarom komen er zo weinig vrouwen op techno af en wel op hardstyle?
ik vind et helmaal niet beter...ten 1e vind ik amsterdam 10x relaxter om te feesten en ten 2e is de gas een 10x vettere locatie is de now&wow....
en weinig vrouwen op techno feesten????ik weet niet waar jij je ogen hebt zitten als je op een technofeest bent???in je zak ofzo????
Ik weet het niet.. ik vond de westergas echt super.. ik ben alleen het openingsweekend geweest, maar wat een magische sfeer was er toen.. 
Now&Wow ga ik ook op andere avonden wel uit, en vind dat ook gewoon een top locatie.. voordeel van de N&W vind ik dat je kan kiezen waar je op dat moment zin in hebt qua muziek (bijv helemaal dronken ineens uit je dak op dinky in de Superwow (middenzaal)).. maar het nadeel is dat je dus niet heel de avond met iedereen bij elkaar staat, wat in de gas wél zo is..
bovendien is N&W gewoon maar 10 min van huis, dus van mij hoeft het er (als afwisseling van de gas) echt nog niet weg
Now&Wow ga ik ook op andere avonden wel uit, en vind dat ook gewoon een top locatie.. voordeel van de N&W vind ik dat je kan kiezen waar je op dat moment zin in hebt qua muziek (bijv helemaal dronken ineens uit je dak op dinky in de Superwow (middenzaal)).. maar het nadeel is dat je dus niet heel de avond met iedereen bij elkaar staat, wat in de gas wél zo is..
bovendien is N&W gewoon maar 10 min van huis, dus van mij hoeft het er (als afwisseling van de gas) echt nog niet weg
Ik weet het niet.. ik vond de westergas echt super.. ik ben alleen het openingsweekend geweest, maar wat een magische sfeer was er toen
hmm ik ben de zaterdag vant openingsweekend geweest en dat vond ik nou niet echt super....ben het 2e weekend de vrijdag geweest dat vond ik dus wel helemaal de shit!!!!!!!!!!
Uitspraak van boertje van buiten op woensdag 15 juni 2005 om 02:54:die lasers idd..met die discobol die miste ik wel een beetje de 2e keer.....
ja, was er de tweede keer niet.. dus weet niet hoe het toen was..
maar echt precies toen wij binnenkwamen stond net die laser op die bol..
wist écht even niet wat ik zag
vandaar de magie
Ik weet het.. het is nog heeeelll ver weg. Maar 23 december wordt Awakenings weer in Now&Wow gehouden i.p.v. de Westergas.
Ik persoonlijk zeg beterrrr en moet vaker gedaan worden. Wat vind jij ervan?
Ik persoonlijk zeg beterrrr en moet vaker gedaan worden. Wat vind jij ervan?
Ik vind de N&W gewoon geen techno locatie
De N&W kan ook niet tippen aan het Westergas
Al vind ik het wel goed dat Rocco de harde edities in Rdam doet en de "softe" edities in Adam
En waarom komen er zo weinig vrouwen op techno af en wel op hardstyle?
Het meerendeel zal altijd wel mannen blijven. De enige dance style, waar vrouwen de overhand hebben, is pure (soulful) house. Lekker toegankelijk en je hoeft het niet te begrijpen, slechts te voelen.
Als je dit nu leest, dan is je vraag beantwoord. Bij hardstyle draait het om de hoogtepunten en je hoeft alleen maar te springen
laatste aanpassing
Het lijkt ook wel alsof het geluid daar nooit echt goed uit zijn recht komt. Dat terwijl het op een clubavond zoals flirt wel gewoon goed is...
oordoppen in scheelt de helft
Al vind ik het wel goed dat Rocco de harde edities in Rdam doet en de "softe" edities in Adam
vind ik juist kut..
geef mij nou eens een super awake met alleen maar funky techno 10 min van huis.. toe nou rocco, toe nou..
oordoppen in scheelt de helft
Ik heb ze nooit ingehad, behalve bij de laatste Awake idd
en mijn oren zijn echt wel wat geweld gewend
vind ik juist kut..
geef mij nou eens een super awake met alleen maar funky techno 10 min van huis.. toe nou rocco, toe nou
geef mij nou eens een super awake met alleen maar funky techno 10 min van huis.. toe nou rocco, toe nou
ah joh, niet zeuren... daar worden nog tenminste wat techno-avonden georganiseerd... in de hoofdstad word je alleen maar doodgegooid met house en urban
hmm nou hard is/was awake in de n&w nou ook weer niet...alleen de hard tech area volgens had je ook gewoon een minimal en funky techno area....
Ja maar ik zie een Amok, Rude Awakening of een Wittekind niet zo snel in de Westergas hun kunsten vertonen...
in de hoofdstad word je alleen maar doodgegooid met house en urban 
kom je ook naar de H2 battles zaterdag?
kom je ook naar de H2 battles zaterdag?
Wat zeg ik nou??!
tja moet je daar gewoon lekker niet heen gaan
Ik vind het wel leuk hoor, dat is het niet... het is meer dat je er mee dood word gegooid en dat er naast Twistd en Dutchtechno iets meer georganiseerd mag worden...
Ja maar ik zie een Amok, Rude Awakening of een Wittekind niet zo snel in de Westergas hun kunsten vertonen...
nee, maar die vind ik sowieso awake onwaardig
Wat zeg ik nou??! Hitmeister D vs Laidback Luke, need I say more?
ik pb je wel een uitleg..
bovendien ben ik je een biertje (of wat anders?_ verschuldigd voor de super cd die ik hier op de mat heb gekregen!!!
maar wordt echt leuk.. ken je het principe van die H2 battles? is echt te bizar voor woorden de tricks die ze daar uithalen.. heeft nix met een club avond te maken.. is gewoon de andere dj zó hard dissen met je skills..
Ik heb alle filmpjes gezien
Die Rockid
nee das waar...zou et trouwens helemaal niet erg vinden Keihard beuken in de gas
Ik houd zelf ook wel van (wester)- gassen
laatste aanpassing
Ik heb alle filmpjes gezien
Die Rockid gruwelijk! Wat die Bass-D er tussen doet, snap ik alleen niet...
daarom.. en luke moet tegen hitmeister D die ie er echt uit disst
heb je het filmpje van hem tegen chuckie vorig jaar gezien?
whoooo
chuckie had toen een plaat uit.. en luke had daar een stukje text van geloopt..
dus heel de tijd als chuckie wat wilde was het "laat dan toch eens zien dat je wat bent vanavond"
deed chuckie een nose-scribble-scratch.. heel interresant kijken daarbij.. doet luke diezelfde scratch met z'n neus.. terwijl ie een gaap move maakt.. ja had die chuckie moeten zien kijken
bovendien kunnen we dan eens meeten
laatste aanpassing
Ik houd zelf ook wel van (wester)- gassen maar ik vind het niet passen in de Westergas
zou et wel dope vinden als ze een keer een gruwlijk harde editie in de gas houden
het is gewoon te industrieel en de meeste techno liefhebbers trekken dat niet
true maar dan krijg je natuurlijk weer een heel ander publiek ook...dat vind ik wel dat soms het publiek wat op hardere techno afkomt wat minder relaxed kan zijn....
daarom.. en luke moet tegen hitmeister D die ie er echt uit disst
Ik ben aan de ene kant wel erg benieuwd wie het wint... Ze hebben allebei skills
heb je het filmpje van hem tegen chuckie vorig jaar gezien?
Nee, is ie nog ergens online? lijkt me grappig om te zien.
bovendien kunnen we dan eens meeten
Ik zit ook in zware twijfel wat ik ga doen die zaterdag... heb hoogstwaarschijnlijk een gastenlijstplaats voor dat ene festival in Almere
Het kl*te is dat ik zondagmorgen fris moet zijn voor T-Dansant...
Je bent me trouwens niks schuldig
Uitspraak van boertje van buiten op woensdag 15 juni 2005 om 03:40:true maar dan krijg je natuurlijk weer een heel ander publiek ook...dat vind ik wel dat soms het publiek wat op hardere techno afkomt wat minder relaxed kan zijn....
en daarom hoeven van mij die dj's niet geboekt te worden
true maar dan krijg je natuurlijk weer een heel ander publiek ook...dat vind ik wel dat soms het publiek wat op hardere techno afkomt wat minder relaxed kan zijn....
Daar ben ik het niet met je eens... de laatste Innovate staat bij mij nu al in mijn top 10 feesten van dit jaar. De sfeer daar was zo super, ik heb in tijden niet meer zo'n losse publiek gezien met een grote
zou et wel dope vinden als ze een keer een gruwlijk harde editie in de gas houden
Nou, doe maar alsjeblieft niet
Ik ben aan de ene kant wel erg benieuwd wie het wint... Ze hebben allebei skills (al weet ik natuurlijk voor wie jij zaterdag gaat juichen )
komop.. qua skill komt lukie zwááááár boven Hitmeister D uit..
en tuurlijk juich ik voor luke
Nee, is ie nog ergens online? lijkt me grappig om te zien.
vriendje van me ahd het gefilmd.. zal vragen of ie het nog op z'n pc heeft staan..
Ik zit ook in zware twijfel wat ik ga doen die zaterdag... heb hoogstwaarschijnlijk een gastenlijstplaats voor dat ene festival in Almere Daarna word ik zo'n beetje verwacht voor Fris en Fruitig in de Waakzaamheid...
hoor ik een Q
kijk maar, ik doe overdag nix anders dan met m'n luie reet op het strand liggen, en 's avonds dus idd die battles..
fris&fruitig lijkt me ook leuk! maar niemand van mij gaat erheen, en heb luke support beloofd, en heb m'n zusje dit weekend op sleeptouw en H2 is maar tot 3..
Je bent me trouwens niks schuldig ok... misschien een biertje of roseetje dan
mooi! gaan wij rose tanken
komop.. qua skill komt lukie zwááááár boven Hitmeister D uit..
Ik mag geen kanten kiezen, dan krijg ik ruzie met een van de 2
hoor ik een Q
kijk maar, ik doe overdag nix anders dan met m'n luie reet op het strand liggen, en 's avonds dus idd die battles..
fris&fruitig lijkt me ook leuk! maar niemand van mij gaat erheen, en heb luke support beloofd, en heb m'n zusje dit weekend op sleeptouw en H2 is maar tot 3..
Ik beslis op de dag zelf maar ik beloof je, als dat ene BBQ
Ging jij trouwens niet slapen? of lukt het nog steeds niet?
Ik vind persoonlijk N&W een goeie Locatie voor een feestje zoals Awakenings 
die locatie is lekker Duister.... net als de muziek op Awake dus!!
die locatie is lekker Duister.... net als de muziek op Awake dus!!
Uitspraak van boertje van buiten op woensdag 15 juni 2005 om 02:32:en weinig vrouwen op techno feesten????ik weet niet waar jij je ogen hebt zitten als je op een technofeest bent???in je zak ofzo????
Gaat me niet zozeer om wat ik zie op die feesten, want idd ben ik meestal niet helemaal helder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 14:56:en daarnaast zie je bij de feesten zelf het persentage mannen / vrouwen toch niet gelijk. Bij een ander technofeestje stond zelfs letterlijk dat ze meer vrouwen willen trekken door ze gratis binnen te laten.. leuk voor mij natuurlijk, maar toch...
laatste aanpassing